האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

זריחה

מלחמת הקוסמים הראשונה נמצאת בעיצומה. כוחותיו של הלורד וולדמורט גדלים ומתחזקים. ובתוך המהומה, ארבע מכשפות צעירות מנסות גם למצוא את עצמן.



כותב: Ophelia
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1593
4 כוכבים (4) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה, אולי בשילוב רומאנס - שיפ: פלר/OMC, נימפדורה/OMC, מולי/ארתור, בלטריקס/רודולפוס, בלטריקס/וולדמורט - פורסם ב: 17.10.2014 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 5578
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שם הפאנפיק: זריחה

שם הכותבת: לונה

ז'אנר: פנטזיה, רומאנס

פאנדום: הארי פוטר

שיפ: פלר/OMC, נימפדורה/OMC, מולי/ארתור, בלטריקס/וולדמורט, בלטריקס/רודולפוס

דירוג: pg13

תקציר: מלחמת הקוסמים הראשונה נמצאת בעיצומה. כוחותיו של הלורד וולדמורט גדלים ומתחזקים, ומתחילים לפרוץ גם את גבולות אנגליה. בתוך המהומה, ארבע מכשפות צעירות נאלצות להיאבק, בנוסף לכל, גם בחייה של מכשפה מתבגרת רגילה.

מספר בטרילוגייה: |

ויתור זכויות: ג'יי קיי רולינג

 

פרולוג


פלר, מישל ואפוליון דלאקור צעדו לאורך הרציף. הכרכרות המעופפות כבר היו כמעט מוכנות, וחברותיה של פלר נופפו לה מאחת מהן. פלר נופפה להן בחזרה, והשתוקקה לרוץ לעברן; כבר חודשיים שלמים שהן לא נפגשו.

"תשמרו על עצמכן," אמרה אפוליון לבנותיה בפנים דואגות. הנערות חייכו אליה באהבה, וחיבקו אותה. חיבוקה של מישל, האחות הבכירה, היה כה להוט - עד שפלר הרגישה את איבריה נמעכים תחת לחץ החיבוק.

"אני אוהבת אתכן, מתוקות שלי," אמרה אפוליון. 

"גם אני אוהבת אותך," לחשה מישל במתק שפתיים. היא שלחה חיוך שובבי לעבר אחותה הצעירה. "פלרי, מוכנה להתחיל שנה חדשה?"

"כן!" קראה פלר הנלהבת. מישל אחזה בידה, והן רצו, גוררות אחריהן את המזוודות, לעבר הכרכרות. אפוליון נופפה להן, ומחתה את דמעותיה.

"להתראות, בנות שלי," לחשה. נשמע קול נפץ, ואפוליון עזבה את הרציף.

 

*****

 

שערה של נימפדורה החליף צבעים בתדירות גבוהה מהרגיל. התלמידה הצעירה השעינה את ראשה על חלון ההוגוורטס אקספרס, בארשת פנים מודאגת.

"תטיס, הכל בסדר?" קולו של מייקל היה מקנטר וחצוף כרגיל. נימפדורה הוציאה את לשונה לעברו. "שתוק."

"מה יש לך? את דואגת?" הוא הרצין לפתע, והיא הסתובבה בחזרה אליו. 

"כן," אמרה בשקט.

"תטיס, יש לנו את דמבלדור. יש לנו את ההגנה הכי טובה שיכולנו לבקש. אז למה את מפחדת?" שאל מייקל. נימפדורה משכה בכתפיה.

"אני לא מפחדת לנו," אמרה. "אני דואגת למשפחה שלי. אתה יודע שאני לא כזו פחדנית, מייקל. אני הרי אהיה הילאית יום אחד - אם אשרוד את המלחמה הזו."

"אל תדברי ככה!" קרא מייקל, מזועזע. "את תחיי, תטיס. וגם המשפחה שלך."

"עוד נראה," לחשה.

 

*****

 

"שמעתן שאחיו הגדול של אייברי הפך לאוכל-מוות?" שאלה ליז לסטריינג'. "אוגוסטוס כרגע סיפר לי. אני מניחה שזה נכון. הייתן מאמינות?"

בלטריקס פלטה נחרת בוז. "אח של אייברי? אוכל מוות? אני מתפלאת שאדון האופל הסכים לקבל אותו. טוב, ייתכן שהוא לא אידיוט כמו אחיו הצעיר."

"אוי, בלה, אל תהיי כל כך רעה," הפצירה בה ליז. "זו לא אשמתו שהוא טיפש כל כך."

"אני רעה, אליזבת'," אמרה בלטריקס בעצלות. "זו האמת. תתרגלי לזה."

ליז פלטה אנחה. "שמעתי עוד משהו... הפעם לגבייך, בלה. האם זה נכון שאת מתכננת להיות אוכלת-המוות הצעירה ביותר בהיסטוריה?"

"זהו לא העסק שלך," אמרה בלטריקס, אך כשהיא הסתובבה לעבר החלון, חיוכה היה צופן סוד.

 

****

 

"מולי! את מדריכה?" צווחה אמילי. מולי הושיטה יד לעבר סיכת המדריך שעל גלימתה, והנהנה.

"מזל טוב!" קראה אנה. השתיים התנפלו על מולי בחדווה, והיא נאבקה בחיוך לשחרר את עצמה מחיבוקיהן.

"תירגעו, בנות. הנה הכרכרות," אמרה. הן עלו על הכרכרה שבה ישבו שאר תלמידי השנה החמישית, והחלו לפטפט איתם בחדווה.

"אחותי הקטנה מתחילה ללמוד השנה בהוגוורטס," אמרה אנה לפתע. מולי הפנתה לעברה את החיוך הקורן ביותר שהצליחה להפיק.

"נקווה שתהיה לה שנה ראשונה מוצלחת."

תגובות

המשךךךךך · 20.10.2014 · פורסם על ידי :Music it's my life
תמשיכי! ממש אהבתי

נחמד · 20.10.2014 · פורסם על ידי :בלתי צפוי
נחמד תמשיכי .

הו! פיק חדש שלא ידעתי עליו? >< · 21.10.2014 · פורסם על ידי :Leonard Snart
כמו תמיד- הכתיבה כל-כך טובה! אני לא יודעת מה יש בכתיבה שלך, אבל אני מתה עליה. היא זורמת ומקסימה ותמיד מרתקת אותי למסך. אוף, בא לי גם ><
היו מספר פעמים בהן הרגשתי שהיה פסיק לא נחוץ (שורה 1 - לפני 'והשתוקקה', שורה 3 - 'וחיבקו', שורה 7- 'והן', שורה 23- והנהנה), אם כי זו דעתי.
בנוסף, אני חושבת שכדאי להוריד את המקף בשורה 3. אני חושבת שהוא טיפה מיותר.
אם כי, פרט שדי הציק לי - לדעתי פלר עדיין לא נולדה באותה תקופה. היא אמורה להיות בשנה שביעית כשהארי ברביעית ולכן היא גדולה ממנו בשלוש שנים בערך.
אם את כתבת ככה בכוונה- אני ממליצה להוסיף שזהו AU שבו פלר גדולה מכולם בכמה שנים טובות.
פרט לכך- כתיבה נהדרת ומשובחת כתמיד. מקווה לראות המשך בקרוב!

תודה רבה! · 21.10.2014 · פורסם על ידי :Ophelia (כותב הפאנפיק)
שכחתי להוסיף את זה, לגבי פלר. אציין זאת בפרק הבא - אני עצלנית מכדי לערוך...
אני כל כך אוהבת את התגובות שלך! את תמיד כל כך מפרטת, כל כך מנמקת. זה מדהים. ותודה על המחמאות.
אל תקנאי בי, חסה. את כשרונית בטירוף.
ושוב תודה!

על לא דבר ^^ · 21.10.2014 · פורסם על ידי :Leonard Snart
והוו! עצלנות משותפת ;)
תודה רבה ^^
אני ממש אוהבת להגיב תגובות בונות ולהערות ביטוא. זה כמו שיש אנשים שכתיבה זו התרפיה שלהם, הערת הערות זו התרפיה שלי.
גאד, זה מוציא אותי רע ><
אני פשוט אוהבת לעזור בנושא הזה, אני מניחה.
תודה רבה ^^
ופעם נוספת- על לא דבר, וסליחה על החפירה הנוספת ^^

את מדהימה. · 21.10.2014 · פורסם על ידי :Ophelia (כותב הפאנפיק)
את מדהימה, ואני באמת לומדת מהתגובות שלך. תודה.

תמשיכי!!! שלמות מושלמת!!! · 03.12.2014 · פורסם על ידי :קייט קרלסון

המשך · 01.04.2015 · פורסם על ידי :shirlycoh1
בבקשה תמשיכי!

למה? · 17.08.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
/אנחה ארוכה/
למה - את - נוטשת - דברים - כל כך - יפים - שאת - כותבת? למה?!
זה היה מהמם, כתיבה מפורטת, הכל מושלם! (כרגיל)
אז למה?!?!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007