האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

בלה

"היא תמיד אהבה את המשימות שקיבלה- לרצוח או לענות, לרוב- אולם זאת הייתה אהבה אחרת. אהבה אמיתית. היא מאוהבת."



a כותב: Always and Forever
הגולש כתב 37 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1448
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: כללי - שיפ: הפתעה... - פורסם ב: 24.10.2014 המלץ! המלץ! ID : 5593
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

נכתב במקור לאתגר בפורום פאנפיקים, אבל התחשק לי לפרסם גם כאן.. תהנו^^

~

 

בלטריקס לסטריינג' ישבה זקופה על הקבר הפרוץ של טום רידל האב. רוח קרה נשבה בחוץ וגרמה לתלתליה השחורים, הארוכים ודמויי הנחש להשתולל כאילו כוח בלתי נראה מושך אותם מכיוון אחד לרעהו. לא רק שיערה התמזג ברקע השמיים, שהיו כהים חרף שעת היום המוקדמת- קצוות שמלתה השחורה, העשויה ברובה קטיפה עדינה, התנופפו ללא הרף; אולם נראה היה כי היא אינה חשה ולו בקרטוב של קור. מבטה ננעץ בנקודה מסויימת אי-שם בשמיים הרחוקים, והיא לא הניעה שריר מגופה- ניתן היה לחשוב כי היא רוח רפאים, דבר שלא היה רחוק בהרבה מהמציאות: אולי היא מעולם לא מתה, אולם השנים באזקבאן, שהגיעו לקיצם לפני פחות משבוע, הטריפו את דעתה. הדבר השני שעשתה כאשר האדון שחרר אותה היה להחליף את הבגדים המאוסים שלבשה בשמלה הנאה הזאת (הדבר הראשון היה שיחה ארוכת מלל עם האדון), אולם דברים רבים דבקו בה ולא הירפו: העיגולים השחורים סביב העיניים, הפנים החיוורות, החרדה מפני הטירוף שבפנים...
בשיחה ההיא, שערכה עם האדון ברגע שנמלטה מאזקבאן, הם דיברו גם על מה שהיא עושה בדיוק עכשיו- במי שהיא הולכת לפגוש.
כאשר האדון עדכן אותה בפרטים החשובים ביותר שהפסידה בשל תקופת העינויים הממושכת בכלא, הוא העלה את ההצעה של להיפגש איתו; ובלטריקס הסתירה את שמחתה כשהציע זאת בעצמו- אמנם האדון מעולם לא החזיר לה אהבה כפי שחלמה, אולם היה לה קשה להאמין שיקבל בטוב את התאהבותה באחר. היא רק מילאה אחר פקודותיו. זה שהיא נהנית מהן- זה משהו אחר... היא תמיד אהבה את המשימות שקיבלה- לרצוח או לענות, לרוב- אולם זאת הייתה אהבה אחרת. אהבה אמיתית. היא מאוהבת.
היא התאהבה בו כבר לפני שנים, הרבה לפני שנכנסה לאזקבאן- ששניהם היו הרבה יותר צעירים. היא נשבתה בקסמו כאשר הגיש לה מרק חם באותו יום סגרירי שחלתה ושבה מהוגוורטס באמצע השנה. היא השתוקקה אליו יותר ויותר בכל פעם שראתה אותו מאז, אך לא העזה אפילו לחלום עליו בלילות- הלורד וולדמורט הוא מליט הכרה מעולה, ואם ידע במי התאהבה זה יהיה הסוף לא רק של תדמית המשפחה, שהולכת ומדרדרת בכל רגע, זה גם הסוף הפרטי שלה; היא תהיה מחוקה אצל הלורד.
הוא העריץ אותה, אולם היא ידעה שלעולם לא יסתכל עליה כעל חברה- כעל מאהבת. הוא לא יבין לבד. הוא אף פעם לא מבין...
והיא מחכה לו ועכשיו- היא ידעה שבמוקדם או במאוחר, הוא יגיע. שלם בגופו או חבול ומדמם- אבל יגיע.
היא שמעה קול 'קראק' חזק מאחוריה, וידעה שהוא כאן. היא חייכה ובלעה את רוקה טרם הסתובבה אליו. הוא חייך אליה, אבל היא ידעה כמה רע לו- רע לו מאז שנכלאה, מאז שהכל פסק, וחייו נעשו לגמרי בלתי נסבלים בשנה האחרונה...
היא תברר איך הצליח להגיע מאוחר יותר. היא גם תברר מה בדיוק הוא יכול לספר לה. לעת עתה, היא חייכה אליו במתיקות תהומית שכולם מלבדו פירשו אותה כצינית, ושתי מילים חמימות ממיטב רגשותיה של בלטריקס לסטריינג' נאמרו מגרונה הצרוד במקצת:
"שלום, קריצ'ר."

-

תגובות?

תגובות

אדיר! · 29.10.2014 · פורסם על ידי :פז רוזן
ממש מפתיע! הסוף לא צפוי בכלל ומצחיק!
גאוניות ויכולות כתיבה מדהימות!!!!!

תודה :) · 29.10.2014 · פורסם על ידי :Always and Forever (כותב הפאנפיק)
a

שתי מילים: · 31.10.2014 · פורסם על ידי :נוגה רן
לא צפוי.
ברצינות, יש לך כשרון להפתיע!
זה פיקצר נחמד ומצחיק (:

תודה · 31.10.2014 · פורסם על ידי :Always and Forever (כותב הפאנפיק)
a שמחה שאהבת ונהנית;)

מהמם!!! · 11.01.2016 · פורסם על ידי :פרסבת פוראבר !!
אני דווקא חושבת שזה היה ממש לא מצחיק, זה פאנפיק לדעתי רציני מאוד, שנותן לך להסתכל מנקודת מבט שבחיים לא חשבת שקיימת אפילו.
האמת, אני קצת התבלבלתי, כי חשבתי שהיא מאוהבת בוולדמורט( אופסי ) אבל אחרי ראיתי שהיא אמרה שלום לקריצ'ר קראתי מההתחלה ואז הבנתי.
אהההה
בכל מקרה, זה ממש יפה. אשמח לקרוא עוד פיקצרים ופאנפיקים שלך.

תודה:) · 12.01.2016 · פורסם על ידי :Always and Forever (כותב הפאנפיק)
a יש עוד כמה, את מוזמנת לקרוא^^

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007