האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

בת ארטמיס

קטובת הארבע עשרה כותבת יומן ובו מתארת את חוויותיה מאז שגילתה שאמה היא אלת הציד היוונית ארטמיס, ושאביה לכוד



כותב: טיקה סטיגמס
הגולש כתב 18 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4835
4 כוכבים (4.4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: גיבורי האולימפוס\פרסי ג'קסון - זאנר: פנטזיה, מיתולוגייה יוונית, הרפתקאות ורומנטיקה - שיפ: קטו בת ארטמיס ותום בן זאוס\פרסי ג'קסון בן פוסידון, אטניס בת ארס וניקו בן האדס\ליאו בן הפייסטוס - פורסם ב: 19.11.2014 - עודכן: 23.12.2014 המלץ! המלץ! ID : 5640
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"אמא, אני פוחדת." ייבב קול ילדה קטנה בחלום שלי. ראיתי את עצמי: שיער שחור, עור שזוף, עיניים אפורות ומבוהלות, תווי פנים חדים ורציניים.

 

"תירגעי, קטו. הכל יהיה בסדר." אמר אבא שלי. גם לו היו שיערות שחורות, עור בהיר ותווי פנים רציניים. אבל לו היו עיניים כחולות, ולי אפורות. עיניים אפורות שירשתי מאותה אמא שנטשה את אבי לטפל בתינוקת שעדיין לא גמרה לינוק... אני.

 

חלמתי את החלום הזה אלפי פעמים... החיילים הלבושים בשחור שבאו להרוג אותי ואת אבי.

 

ולפתע מגיעה הישועה - הבזק אור מסנוור וקול אישה אומר: "עזבו אותה, עזבו אותו! הם תחת חסותי!" רק שהפעם... הפעם ראיתי את תווי הפנים של האישה, את התנועות החלקות והזורמות בה נע גופה, כמו שלי, שיערותיה, שגם הן היו שחורות, עורה הקשיח, תווי פניה הכועסים ועיניה האפורות... אמא שלי. לבושי השחור החלו לצווח. "ארטמיס! היא כאן! קחו את הילדה ולכו!" צרח אחד החיילים. אבל אמי כבר אחזה בידי. היא התכוונה לקחת גם את אבי, אך באותו רגע נשלחה יד... יד שלעולם לא אשכח: יד עם צלקת בצורת נשר. הצלקת הייתה מוזרה... בצבע שחור, לא טבעי. ספרתי את אצבעותיו... שש אצבעות ולא חמש. אחריו בה הפרצוף, עטוי ברדס. אך בכל זאת יכולתי להבחין בפנים צמוקות עם עיניים חלביות ופה דמוי מקור, או שאולי היה זה מקור אמיתי.

 

התעוררתי בצרחה. אטניס, חברתי שישנה למעלה, נאנחה והסתובבה בשמיכותיה. "תני לישון, קטו." מלמלה. לאטניס היו שיערות שחורות, אך דקות יותר משלי וארוכות יותר. היה לה עור שזוף ועיניים ירוקות. גם היא הייתה יתומה משני הוריה, אבל לא בדיוק... היא פעם גרה באחוזה של ממש, עם חדר שינה בגודל של מגרש כדורגל, מיטה שמספיקה לעשרה אנשים שמנים, ארוחות מלכים כל שעה ביום, שיעורים פרטיים ובקיצור - מה שהיא רוצה, קיבלה.

 

אני ואבא שלי גרנו בבקתת עץ נוטה לנפול עם חדר אחד שבו היה הכל: המיטה ליד הספה ליד שולחן האוכל ליד שני הכיסאות הקטנים ליד המטבחון בגודל מטר על מטר ליד השירותים והגיגית ששימשה לאמבטיה.

 

למען האמת, אטניס גדלה בלי אבא, בדיוק כמו שאני גדלתי בלי אמא. אמא שלה לא דומה לה בכלל, חוץ מהעיניים הירוקות, כך היא סיפרה לי. אבל יום אחד, לפני כמה שנים, אמא שלה נעלמה. המשטרה לא מצאה אותה. כך הגיעה אטניס להיות השותפה שלי למיטת הקומותיים בבית היתומים הזעיר "מקווטריס". אנחנו חברות מאוד טובות.

 

יום אחד גילינו, שהחברות שלנו כנראה תישאר בתוקפה הרבה יותר זמן מן המצופה. לבית היתומים הגיעה מורה חדשה, גברת טיקמילה. אבל אנחנו החלטנו לקרוא לה גברת תה קמל, בגלל שהפנים שלה נראו כמו עלי תה נובלים. בקושי היו לה עיניים. גברת תה קמל לימדה אותנו חשבון, השיעור השנוא עליי. היא לקחה אותי ואת אטניס כמטרות שלה. ולא תאמינו מה קרה... וזאת עוד רק ההתחלה...

 

הפרק הבא
תגובות

יש לזה פוטנציאל · 25.11.2014 · פורסם על ידי :Demons
לא יזיק ביטוא, בלשון המעטה. הסיפור כתוב בבלוק, שזה משהו מאוד מעיק בפני עצמו, ואני בטוחה שאחרי שזה יסודר יהיה יותר קל לראות איפה ניתן להוסיף תיאורים וכו'.
בנוסף, טעות קריטית ביותר, ארטמיס היא אלה בתולה. אין לה ילדים. אולי תוכלי לנווט מסביב לזה, כמו שריק עשה עם אתנה, אבל את צריכה להיות מודעת לזה ולמצוא דרך.
חוץ מזה, כמו שאמרתי, יש לזה פוטנציאל, וזה פרסי ג'קסון, אז מה כבר יכול להיות רע? נרשמתי לעדכונים, מקווה שתמשיכי (עם בטא, יש לקוות) בקרוב:)

תודה על הבעת הדעה · 25.11.2014 · פורסם על ידי :טיקה סטיגמס (כותב הפאנפיק)
תודה על הבעת הדעה. אני מודעת לכך שהאלה ארטמיס, אלת הציד, היא אלה בתולה. הפאנפיק נכתב בכוונה תחילה בשם "בת ארטמיס" על אף שארטמיס היא אלה בתולה-נצחית. הכוונה היא להראות את הבת היחידה בהחלט של האלה הבתולה, כדי להדגיש את האהבה העזה שחשה ארטמיס לבן האנוש שפגשה. אני לא עומדת לערוך לפאנפיק בטא, אך אני אתייחס להערה ברצינות ואשתדל לכתוב בדיוק רב יותר.

!!! · 27.11.2014 · פורסם על ידי :גיליסולו
יפהההה!!!
אני חולת פרסי ג'קסון!
ברגע שראיתי את זה נכנסתי(:
תמשיכייייי בבקשההההה!

לא נחמד · 19.06.2015 · פורסם על ידי :סיריוס54321
הפאנפיק הזה די מורח. יש לזה פוטנציאל אבל אני לא כ"כ אהבתי

לאלאלאללאאאאא · 19.05.2017 · פורסם על ידי :Felis Fuscus
לארטמיס אין ילדים ולעולם לא יהיו לה ילדים. היא מתרחקת מגברים. היא מתעבת גברים. מתעבתתתת!!!
והיא גם לא יכולה לתת משהו בסגנון "מתנת אתנה" בגלל שאתנה יכולה לעשות את זה כי היא פריקינג אלת החוכמה!!!
זה נגד המיתולוגיה. וסתם שתדעי, גם ארטמיס, גם אתנה וגם הסטיה נשבעו בחיים שלהן שהן יהיו לנצח אלות בתולות.

החיה דומה לבלז'אק · 21.04.2018 · פורסם על ידי :סוכריות ברטי בורט בכול הטעמים
מהספר ארגון מסידרת הירושה

וואו מותח!!! · 27.09.2020 · פורסם על ידי :הרמיוני תולעת ספרים
אבל ארטמיס נשבעה לא להינשא לעולם!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007