האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

אנחת רוגע

"לפני שתחשבי, לפני שתביטי, לפני שתילחמי, תזכרי. אני אוהב אותך".
טרייסי פיטרס, נערה פשוטה ממחוז 9, בת 16 בדיוק כשיש בחירות למשחקי הרעב ה-50.



כותב: מישהו מסויים 11
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6237
5 כוכבים (4.5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: משחקי הרעב - זאנר: מתח, דרמה, רומנטיקה, וממש קצת אימה. - שיפ: לא מגלה!!! - פורסם ב: 19.11.2014 - עודכן: 22.12.2014 המלץ! המלץ! ID : 5642
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

~~~ויתור זכויות לסוזן קולינס~~~

(אני כותבת ורומזת על דמויות שמופיעות באמת, אך סדר ההתרחשויות שלי לא בהכרח נכון).



 "בוקר טוב" לוחש לי ריאן. אני פוקחת את עיני, ואז כל המחשבות חוזרות אליי. אני מחבקת אותו ומתחילה לבכות. "הכל בסדר טריס, תוציאי את זה".
אני מנגבת את דמעותיי בשרוול חולצתי ואומרת: "תודה. אמי לא הייתה מסוגלת להחזיק את הבית ככה, במצב הזה".
-"הכל בסדר טריס, אני מבין אותך. את תוכלי להתארח כאן עד האסיף. מצדי, גם אחרי האסיף".
-"ואם אני אבחר?"
-"את לא תיבחרי".
-"יש סיכוי".
-"פשוט אל תחשבי אל זה".
אני מביטה בעיניו הכחולות, והוא מביט בי. לא חולפות כמה שניות והוא אומר: "בואי ותתארגני, מחר האסיף. את לא רוצה ללכת לעזור לאמך עם החנות בשוק? את יודעת שמעלים את המכירים בתקופה זו".
-"אני מכירה את אמא שלי. היא בטוח לא תלך לעבוד. ראיתי את הדיכאון שהיא שקעה בו אחרי שאבא שלי עזב. אין סיכוי שהיא תעבוד היום". 
הרגשה של לחץ בבטני מתפשטת כשאני חושבת על אבי, שעזב כשהייתי בת 9. יום אחד הוא השאיר פתק ועזב עם אישה אחרת למקום אחר, אבל על זה כבר התבגרתי. מה שהפריע לי, שראיתי אותו עם אשתו החדשה לפני שלושה חודשים, והוא החזיק בידה של ילדה קטנה. על צווארו היה הקעקוע של אמי, וכך זיהיתי אותו. 
"טריס?" אני שומעת. 
"אני מצטערת, אני חלמתי. מה אמרת?" אני שואלת. 
-"אמרתי שכדאי שתלכי להתארגן. את צריכה קצת כסף, במיוחד עכשיו, כשאמא שלך לא עובדת". 
-" כן, אני כבר באה. צא בינתיים לצוד, אני אתקלח ואלך לשוק, תוכל לפגוש אותי שם, ואולי תמצא עוד קצת פירות להביא לי לשוק". 
הוא קם ועומד בפתח הדלת. הוא מסתובב אליי ואומר: "אני אוהב אותך".
אני מחייכת אליו, אך אני לא רוצה ללכת איתו מהר מדיי, אז אני משנה נושא ואומרת: "אתה יכול לקחת את הסכין שלי, אני לא אלך לצוד היום".
הוא מהנהן ויוצא.
אני נכנסת למקלחת. המים החמימים נוגעים בגופי ומעבירים בו צמרמורת. 
בסיום המקלחת אני אוספת את שערי לצמה, ומתלבשת בחולצה אפורה פשוטה וג'ינס בהיר.
אני מסתכלת במראה. עד כמה שלא אנסה, לא אצליח להיות יפה. עיניים ירוקות, יחסית קטנות. אף ארוך וצר, פה ורדרד, אזניים קטנות, שיער בלונדיני ארוך יחסית, חלק. אני זוכרת שכשהייתי קטנה הייתי עומדת מול בבואתי במראה ומנסה כל מני תסרוקות חדשות, שישפרו את שערי, אך שום דבר לא עזר. אף פעם לא אצליח להיות יפה.
אני יוצאת מביתו של ריאן והולכת לשוק. למרבה הפלא, אמי עומדת בדוכן. אני רק מביטה בה וישר מסתובבת, דמעות זולגות ואינני מצליחה לעצור אותן. 
טוב רגע, אולי עדיף שאספר לכם מה קרה...  

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007