האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מסיכות

רמוס יודע היטב להשתלט על רגשותיו, אבל עם רגשותיה של טונקס מעולם לא ידע כיצד להתמודד.



כותב: איילין21
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1211
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: רמוס\טונקס - פורסם ב: 20.11.2014 המלץ! המלץ! ID : 5646
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

רמוס צפה זאת מראש, אולי אפילו ידע את זה לפני טונקס עצמה. חיוך קל עלה על פניו כשהייתה מנסה להסתובב ולהסתיר את פניה הבוערות בסומק עז כמו שיערה, או כשחשבה לתומה שהוא לא מרגיש שהיא מביטה בו.

ילדה כנה ותמימה שכמוך, הוא חושב, אנחה עמוקה פורצת מתוכו. איך הצלחת להישבות במלכודת שמעולם לא רציתי לטמון לאף אישה? ודווקא טונקס... נדמה שאין צרה אפשרית שהיא לא נתקלת בה, ולרוב היא מאבדת את שיווי המשקל, נופלת היישר לתוך הרשת ומסתבכת בחוטים שלה. כמה שזה מתאים לה.

 

דווקא טונקס. מתי זה התחיל, בעצם? הוא מהרהר, בוהה בחלל השחור שלפניו. הוא נזכר בתקופה שהתחילו להתקרב, בשמירות החשאיות של המפקדה, בפגישות. איך לא הרגיש כמה מסוכנת הקרבה ביניהם? היא היתה יושבת איתו ליד השולחן בכיכר גרימולד, או בבית שלה, ומדברת איתו עד השעות הקטנות של הלילה. לרוב הוא היה המקשיב, והיא מפטפטת בערנות ובשטף וללא מעצורים. הישירות הפתאומית, הטונקסית שלה עוד הצליחה להפתיע אותו אז. הוא נדהם מהכנות שלה ושל רגשותיה כשהייתה משוחחת איתו; כבר אז הבחין כמה היא שקופה היא, כמו מסך דקיק של מים.

רמוס, לעומתה, היה רגיל להסתיר. איש לא הצליח להבחין בכך, אבל זה לא מנע מפרץ קצר ועמוק של חיבה לשטוף את ליבו כשמצא אותה נרדמת על הכסא שמולו, ראשה מכורבל בין זרועותיה. ושום דבר לא מונע, הוא ידע, ממחשבות חמימות עליה לאפוף את ראשו עכשיו, ומלהתגעגע לאנושיות והחום שלה כאן, כשהוא בין אנשי הזאב.

 

אוי, טונקס. רמוס חש לפעמים שהוא כלוא במבטה, באורן של העיניים הכל-כך ישירות, כל-כך עזות שלה. הן היו הדבר היחיד שמעולם לא השתנה בפניה, ונדמה היה שהן תמיד חושפות את כולה – סודותיה, רגשותיה, מחשבותיה. כמה קל לקרוא אותך, הוא חושב בעצב, ותוהה בליבו איך הגיוני שדווקא מטמורפומאגית מבטן ומלידה שכמוהה, היא זו שאינה מצליחה לעטות על עצמה מסיכות.

 

הוא יודע היטב להשתלט על רגשותיו, אבל עם רגשותיה מעולם לא ידע כיצד להתמודד. הוא ניסה בכל כוחו לבלום את האהבה שלה, שכל כך מסכנת את אושרה, ואת הנחישות שלה, שנובעת מתמימותה. אבל לפעמים הוא נוכח שהוא פשוט לא מסוגל.

התקווה שלה כל כך הכאיבה לו. ליבו שקע כמו סלע בקרבו כשהפטרונוס שלה השתנה וחשף את רגשותיה הפגיעים ביותר לעיני כל העולם. הזאב הגדול, הכסוף והמוכר שהרעיף עליו חום ודיבר אליו בקולה העליז של טונקס ייסר אותו כמעט כמו הזאב שהיה פורץ ממנו.

הוא מעולם לא היה מתוסכל יותר מהיום שבו היא השתחררה מבית החולים, ולחשה לתוך חזהו בקול חמים ונרגש, "אני אוהבת אותך, רמוס." הוא הרחיק אותה ממנו בעדינות, וניסה להסביר לה בקול מרוסן ככל יכולתו, שאי-אפשר.

אבל טונקס היא טונקס. אמנם קל להשפיע על רגשותיה, אבל קשה להשפיע על רצונה. איש לא יכתיב לה מה לעשות ומי להיות. גם לא רמוס. במיוחד לא רמוס.

 

הוא מסתובב ופניו לבית הקטן, המואר חלקית. לבית משפחת טונקס יש גג עבה ויציב, כמו שמיכה חמה במיוחד, ועץ התפוח הגדל לצידו חובק בזרועות ענפיו את הירח.

היא לא מתכוונת לוותר לו, הוא יודע בעודו מתבונן בפלח הזהוב והזוהר. אבל גם הוא לא מתכון לוותר, עיניו מטיילות על טפריי הענפים הארוכים והחדים המסרגים וכולאים מאחוריהם את הירח. עליו להיות המגן של אושרה מפני עצמו.

בשקט-בשקט, כדי שצליל ההתעתקות המוכר שלו לא יעיר אותה או יביא אותה החוצה, הוא חומק בין הצללים שאור הירח לא מגרש, ונעלם.

תגובות

יפה מאוד · 25.11.2014 · פורסם על ידי :נוגה רן
פיקצר מקסים עם תיאורים טובים (:

תודה. :) · 25.11.2014 · פורסם על ידי :איילין21 (כותב הפאנפיק)

איך, למען השם? · 16.09.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
איך אף אחד לא הגיב פה?! תגובה אחת לפיקצר היפהפה הזה זה לא הגיוני.

אני כנראה לא יודעת · 16.09.2015 · פורסם על ידי :איילין21 (כותב הפאנפיק)
איך לשווק את עצמי :\

תודה!! :)

אוי.. · 02.11.2015 · פורסם על ידי :מעין מילכה
זה כל כך יפה...😢

:) · 26.02.2016 · פורסם על ידי :Paper Towns
מסכימה עם נוגה רן :)

סיפור מדהים · 21.05.2020 · פורסם על ידי :לונגה
פשוט יפייפה. תיאורים נוקבים כל כך, ובכל זאת יש אווירה מאד אופטימית בסיפור, אולי בגלל איך שאת מתארת את טונקס.
כחובבת רמוס/טונקס מושאבת, בעיני זה 10/10 (:

מהמם · 20.10.2020 · פורסם על ידי :אחת שיודעת
מצליח להעביר את האישיות של הדמויות עד הסוף

וואו- · 09.09.2023 · פורסם על ידי :אביטל גריינג'ר

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007