האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הפכים נמשכים?

בל שונאת את סירוס בלק , והוא אוהב אותה. האם אהבתו תתגבר על שנאתה....



כותב: ...All this time
הגולש כתב 18 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4704
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר!!! - זאנר: רומנטית - שיפ: סירוס/בל, בל/ניק ועוד... - פורסם ב: 22.11.2014 - עודכן: 30.06.2016 המלץ! המלץ! ID : 5649
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כדאי לי להמשיך את הפאנפיק????

כי אתם לא מגיבים, אם לא תגיבו אני לא ימשיך .

 

לא יהרוג אתכם להגיב.....

 

פרק 2

נקודת מבט בל:

בל חזרה למועדון  כולה כעס מהאומץ שיש לסירוס לנשק אותה!, הרי יש לי חבר.חשבה לעצמה

"ביצים סרוחות" בל מילמלה את הסיסמא.היא הייתה  כל כך כועסת אבל אז ראתה  את ניק יושב על הספה וכמעט כל הכעס התמוגג.

"היי" אמרה לו והתיישבה בספה" מה אוכל אותך?" הוא שאל, לא רציתי להגיד לו הוא גם ככה שונא את בלק. ובלק יהיה מת תוך 5 דקות אם ניק ישמע על זה (אני שונאת אותו, אבל אני לא כל כך מרשעת שאני רוצה שהוא ימות....., עדיין) "כלום" אמרתי  הוא הסתכל עליי והרים גבה, הוא מכיר אותי כל כך טוב חשבתי לעצמי והתמוגגתי. אך עדיין נענעתי את ראשי לשלילה . "איך שאת רוצה, אבל אני יודע שקרא לך משהו, אם תירצי תגידי לי" הוא אמר לי וחייכתי את החיוך הממיס שלי אליו. הוא חייך ונישקתי אותו על פיו...

 

נקודת מבט סירוס:

סירוס חזר למועדון מצוברח אך עם חיוך מזוייף, אני לא אתן את התענוג לג'יימס לצחוק עליי, חשב לעצמו. "ביצים סרוחות" אמר את הסיסמא נכנס.

ראיתי את ניק ובל יושבים על הספה ופיהם מחוברים, ליבי הצטמק. היא כל כך יפה חשב לעצמו. ראיתי את בל מסתכלת עלי במבט תיעוב (תוך כדי הנשיקה שלה עם ניק ) נאנחתי והתמודדתי עם העובדה שהיא לא תאהב  אותי לעולם ועלה לחדרי הבנים .

"מה קורה" שאל ג'יימס כשסירוס נכנס לחדר. "הדברים הרגילים" אמר סירוס.

"בנות?" שאל ג'יימס חצי צוחק, "אלא מה?"ענה סירוס. ג'יימס נאנח "בל היא כמו לילי, מתעקשת להשפיל אותנו ולצחוק עלינו, מה עשית לה?". " הפכתי את השיער שלה לורוד" מילמל סירוס . המצאתי משהו, אין סיכוי שאני נותן לו לדעת את מה שעשיתי לה, הוא יצחק עליי למשך כל חיי חשב סירוס.

הם נשכבו על המיטה. "יש לי רעיון" אמר לפתע ג'יימס, כאילו נתנו לו סם מעורר. "בוא נלך לעוף"

 

נקודת מבט בל:

בל נפרדה מניק בנשיקה ועלתה לחדרה, היא התיישבה על המיטה ושקעה במחשבות:

"בל בואי שנייה" קרא סירוס מהמדשאות, "מהר " .היא באה אליו" אמרו לך פעם שאת יפה?" שאל סירוס בחיוך, ומשך את ידה מה שגרם לה ליפול על הדשא. הוא התקרב אליו, ידו נגעה בשלה. היא סתרה לו בכל כוחה "ואמרו לך פעם שאתה מפגר?" צעקה בל "אני לא אחת מהבנות השפוטות שלך שנעמדות בתור כדי להתנשק איתך" היא נכנסה לטירה וחשבה לעצמה באמת אני לא שפוטה שלו, אבל למה עבר רעד ביד שלי כשידו נגעה בשלי, זה משהו שלא יכלה להסביר לעצמה .

בל התעוררה מהמחשבות שלה בשל צעקות מבחוץ  "קרניים, איפה אתה, אתה מפסיד את השקיעה" בל פערה את פיה , סירוס בלק עוצר בשביל להסתכל על שקיעה!? העולם השתגע! הוא המשיך לעוף והשיער המושלם שלו מתנו- חשבתי מושלם, התכוונתי מגעיל, מכוער. טוב אני מודה  הוא חתיך אבל הוא מפגר טיפש וחסר תקנה ואני לא סובלת אותו. הצהירה לעצמה ונכנסה להתקלח.

 

נקודת מבט סירוס:

איזו שקיעה יפה חשב לעצמו סירוס, היא מזכירה לי את בל, יפה, מושלמ- אוי ואבוי לי לאן הידרדרתי , אם אני משווה את בל לשקיעה, ובכלל מסתכל על שקיעה. הוא סובב את המטאטא שלו  כשראה בחלון את שערה של בל מתנופף מאחוריה , ליבו הצטמק.

"רף כף, בוא יש ירח מלא" אמר ג'יימס והצביע על הירח .  הם נחתו על המדשאות, ועלו למעלה כדי לפגוש את פיטר, "איפה הייתם?" שאל פיטר  כשהם עלו מתנשפים  "עפנו" הוא עלה לחדרו והוציא את הגלימת היעלמות. הם יצאו מחדר המועדון והתכסו בגלימה.

 

נקודת מבט בל:

בל יצאה מהמקלחת עדיין מערערת במחשובותיה ,כשראתה את הערבה המפליקה קופאת. "מה לעזאז-" אמרה בל ולא הספיקה לסיים את המשפט כי בדיוק נגלו אליה 3 תלמידים,אך היא הספיקה לראות רק אחד יורד במעבר: ילד  שיער שחור ארוך. "סירוס?!" 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

וול, · 27.12.2014 · פורסם על ידי :Pipe Dream
דבר ראשון - זה סיריוס, עם י' אחרי ה-ר', לא סירוס! (זה פשוט מאוד הפריע לי)
השיפ הזה אמנם חרוש לגמרי, אבל עוד לא נתקלתי בפיק שבו סיריוס אוהב את ה OFC והOFC שונאת את סיריוס - אז... אני מחכה לראות לאן הרעיון הזה יתפתח.
בנוסף, כדאי לך להעזר בבטא - בעיקר בשביל טעויות בפיסוק - זה יעלה את הרמה של הפיק.
מקווה שלא פגעתי/העלבתי

~אין לי כוח לכותרת~ · 27.12.2014 · פורסם על ידי :יובל תולעת הספרים
טוב אז תמשיכי אני רוצה לדעת לאן זה מתפתח, ממש אהבתי

תמשיכיייי אהבתי · 27.12.2014 · פורסם על ידי :קייט קרלסון

המשך · 29.12.2014 · פורסם על ידי :שרי (הארי) פוטר
את ממשיכה או שאני לא יודעת מה אני עושה לך

תודה על כל התגובות · 29.12.2014 · פורסם על ידי :...All this time (כותב הפאנפיק)
אל תדאגו אני ממשיכה

יפה · 29.12.2014 · פורסם על ידי :אנימאגוס הפיצה
אוקיי, את צריכה לתת לנו להכנס לדמויות, תנסי לעשות חצי פרק בל וחצי סיריוס, ופרקים יותר ארוכים, או פרק פרק, כי כשאת נעה בין-לבין ככה זה קצת כאילו... בלה בלה בלה בלה בלה. סטופ. בלה בלה בלה בלה בלה. סטופ. זה... לא זורם. ואת מחליפה בין גוף שלישי לראשון, שגם זה קצת מבלבל, ואממ... תחשבי - אם היית כותבת על עצמך, או צריכה לתאר את המחשבות שלך, האם היית מתארת את השיער שלך ככה? זה לא חשוב כרגע איזה צבע שיער יש לה או איך נראית החברה הכי טובה שלה, זה לא חשוב, תנסי להתעמק ברגשות שלהם...
אגב, רק שתדעי, אני לא מגיבה לפאנפיקים שאין להם פוטנציאל טוב (;

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007