האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

העיקר הכוונה / DeeDee Baldwin

הרמיוני רוצה להכין מתנה מיוחדת ליום הולדתו של רון.



כותב: איילין21
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1401
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פלאף, הומור - שיפ: רון / הרמיוני - פורסם ב: 25.11.2014 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 5657
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

זה היה הרעיון של אמא, ללמד את הרמיוני לסרוג. אני חושדת שהיא מתכננת בחשאי ללמד את כל המשפחה לסרוג. היא אפילו לימדה את פרד וג'ורג' כשהם היו צעירים יותר, אבל מן הסתם אם תשאלו אותם על כך עכשיו הם יכחישו בתוקף. אני יודעת את האמת, ובחיי, היכולת שלי לסחוט אותם עם הקלף הזה הצילה אותי לא פעם מהתעלולים שלהם. בנוגע להרמיוני, אמא משוכנעת לחלוטין שהיא אכן תהיה בת משפחה. היא לא אמרה לי את זה, כמובן. היא לא אמרה לאף אחד. אבל אני יכולה לראות את זה בעיניים שלה, כשהיא מתבוננת בהם – ברון ובהרמיוני – בזמן ארוחות-הערב. אשקר אם אומר שאני לא מסכימה איתה, אבל בכנות – זה די דוחה לחשוב על זה עכשיו. אנחנו עדיין מתבגרים. רון מתנהג כמו אידיוט רוב הזמן. הרמיוני חברה שלי ורון אח שלי. אבל עדיין, אנחנו מחשיבים את הרמיוני כוויזלית, בדיוק כמו הארי. הייתם חושבים שלאמא יש כבר מספיק ילדים, אבל כנראה שלא.

בפעם הראשונה שראיתי את המצח של הרמיוני מתקמט בריכוז מעל לצמר הכתום, המתוח סביב המסרגות, הנחתי שהיא מכינה עוד כובעים בשביל גמדוני-בית. אבל אז היתה לי הרגשה שאני מזהה צורה של סוודר.

"מה את סורגת?" שאלתי לבסוף. נראה היה שזו סיבה מספיק טובה להניח בצד את שיעורי הבית בלחשים.

סומק ורוד הציף את פניה. "סוודר... ליום ההולדת של רון."

לא אמרתי כלום. פשוט לא ידעתי מה לומר. רק אמא סורגת דברים לרון. זה נראה כמו דבר אימהי ומיושן לעשות, והרמיוני יודעת שלרון נמאס מהסוודרים האלה. אבל לא רציתי לפגוע בה.

נראה שהרמיוני מבינה מה עובר בראשי. "אני יודעת שהוא תמיד מקבל דברים כאלה מגברת וויזלי, אבל רציתי להכין בשבילו משהו בעצמי. עבודות-יד הן הרבה יותר מיוחדות, והוא השקיע כל כך הרבה בבושם ההוא בחג המולד..."

"הבושם שלא השתמשת בו אפילו פעם אחת," הזכרתי.

"העיקר הכוונה!" היא התעקשה.

וגם המתנה, חשבתי, מביטה בקווי-הסריגה הלא-אחידים. בושם "בלתי-רגיל", וסוודר שרחוק עוד יותר מלהיות רגיל. לפעמים, לפני שאני מספיקה לנער את המחשבה הזאת מראשי, אני מדמיינת את הילדים שיהיו להם יום אחד, והמתנות שנגזר עליהם לקבל.

 

 ---

 

הארי נתן לו איזו ערכה למטאטא, ככה שאני פשוט יודעת שהוא לא יאהב את המתנה שלי. למה בכלל סרגתי את הסוודר הזה? הייתי צריכה לתת לו חבילת ממתקים או להציע לו עזרה בשיעורי הבית או... אני אפילו לא רוצה שהוא יפתח את המתנה שלי עכשיו! הוא צחק בעודו מרים אותה, ואפילו שהוא אמר, "התותחים!" אני יודעת שהשרוולים יצאו קצת עקומים, ואחד מהם ארוך מדי. ואולי הייתי צריכה לברר מה המידה שלו, אבל אני לא חושבת שזה היה עוזר בהרבה בגלל שאני בכל מקרה לא יודעת איך לסרוג לפי מידה מסוימת. הוא נעמד, והוא כל כך גבוה, ואני פשוט יודעת שהסוודר היה רעיון רע. הו, – הוא פשט את החולצה שלו.

אני...

הסוודר נורא קצר ומגוחך, והארי פוטר הוא אידיוט גמור אם הוא חושב שאני לא יודעת שהוא מצחקק מאחורי היד. אבל רון מחייך אליי, ולמרבה ההפתעה, כתום מאוד מחמיא לו. ולמעשה, העובדה שהוא קצר מכדי לכסות את הבטן שלו רק...

אוי, זה נורא. פשוט נורא.

 

--

 

היא חתמה, "באהבה, מהרמיוני." באהבה מהרמיוני. זה יום ההולדת הכי טוב שהיה לי בחיים.

תגובות

זה ממש חמוד! · 04.12.2014 · פורסם על ידי :ברי (הרמיוני) פוטר
כתיבה טובה מאוד, העלילה זורמת וחמודה. רומיוני זה השיפ הכי מקסים בתולדות השיפים...
לא הבנתי, זה פיקצר? אם כן - ממש יפה! כמו שרשמתי אהבתי מאוד, אם לא - תמשיכיי!

רגע, זה מתורגם... · 04.12.2014 · פורסם על ידי :ברי (הרמיוני) פוטר
אז תתעלמי מהתגובה הקודמת שלי..
התרגום ממש טוב, הוא זורם וקליל. אהבתי ממש :)

חח תודה :) · 05.12.2014 · פורסם על ידי :איילין21 (כותב הפאנפיק)

ומסכימה איתן שרונמיוני · 05.12.2014 · פורסם על ידי :איילין21 (כותב הפאנפיק)
זה השיפ הכי מקסים שיש :)

חמוד!!! · 06.05.2021 · פורסם על ידי :אני הקסומה
התרגום ממש טוב!
זה קליל וקצר ויפה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007