האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אהבה סדוקה

אלי. קרטר. תיכון לילה. כנסו. נו, כנסו כבר.



כותב: Stay With Me
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1520
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: תיכון לילה (גרר *~*) - זאנר: אהבה - שיפ: אלי \ קרטר - פורסם ב: 23.12.2014 המלץ! המלץ! ID : 5729
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

אלי ישבה על העץ. היא הייתה מקופלת כמו גולם. היא הצמידה את הברכיים לחזה, וטמנה בהן את הראש. השיער השחור שלה נפרש מכל צידיה, והגן עליה כמו ווילון קודר. דמעות נזלו מעיניה האפורות, והפנים שלה האדימו. פתאום היא שמעה קול רשרוש עלים. היא הרימה את ראשה. קרטר ווסט דשדש בעלי השלכת שהיו פזורים מתחת לעץ. קולות הפיצוח של עלי השלכת הרגיעו משום מה את אלי. היא משכה באפה, כנראה בצורה מאוד רועשת, כי קרטר הרים את מבטו אל עבר העץ. 

"היי." 

הקול שלו נשמע צרוד קצת. היא מצמצה. הוא דיבר אליה? "היי," אמרה, מעט בחשד. הוא נראה סמוק ומבויש. "את יכולה לרדת? אני חייב להגיד לך משהו." היא ירדה מהעץ. החצאית שלה נתפסה בחלק בולט של העץ. היא לא הצליחה לשחרר את החצאית. היא כרכה את זרוע ימין חזק סביב העץ, וניסתה לשחרר את החצאית. אלי נאנקה. היא לא הצליחה. קרטר נעמד על קצות האצבעות, תפס באלי ושיחרר אותה. פתאום נוצר מצב מביך. היא הייתה בזרועותיו. זה היה כמעט בלתי נמנע. לא נראה כאילו זה הולך לקרות, אבל זה פשוט קרה מעצמו.אלי התחילה להזיע. היא החליקה מזרועתיו אל תוך עליי השלכת וקרטר איבד שיווי משקל. היא שכבה על האדמה, והוא נתמך בזרועתיו , כשפניו מעל שלה.אלי הסתכלה בעיניים המבריקות שלו. היא רצתה לפרוץ בבכי. לפתע שפתיים רכות נצמדו לשלה, במגע כל כך נעים. היא כרכה את הזרועות שלה סביב הצוואר שלו, והם נעמדו כשהם תומכים זה בזה ונשענו על עץ קרוב. אלי התרוממה על קצות האצבעות, וקרטר את הזרועות שלה סביב המותניים שלה. הם התנשקו וזה הרגיש טוב כל כך, כמו פעם. ואז שניהם קלטו מה הם עושים. או לפחות רק אלי. היא התנתקה ממנו והתרחקה אל עץ סמוך, מתיישבת לידו. "אלי." קרטר נראה עצוב. אלי משכה באפה. "מ-מ-מה?" 

"אני אוהב אותך."

"מה?"

"אני אוהב אותך."

ואז הדמעות שחנקו את גרונה פרצו החוצה. "אבל אתה אוהב את ג'ולס. אתה לא אוהב אותי. אני לא יודעת להחליט. אין לי דעות משלי. אני נתמכת בדעות של אחרים. ויש גם את סילבן-" מפה היא לא יכלה לדבר יותר. הדמעות זרמו מעיניה כמו מפלים. קרטר התקרב אליה, והתיישב לידה. "נפרדתי מג'ולס." היא הפסיקה לבכות. "מה?" הוא הנהן. "מה ששמעת. הבנתי שאני אוהב אותך יותר מכל אדם אחר. שאת האדם היחיד שאני אוהב בכל היקום הזה." אלי התקרבה אליו. הוא הצמיד את השפתיים שלו לראשה. והיא הניחה את ראשה על הכתף שלו. הם שילבו ידיים.

 

אלי הרימה את ראשה בבהלה. שיערה היה מבולגן, וסימני מים היו על פניה.

"זה היה רק חלום," אמרה לעצמה בעצב. "החלום הכי טוב בעולם."

תגובות

או מיי.... · 16.03.2015 · פורסם על ידי :Miss Biersack
יפה!אני מתה על תיכון לילה! אהבתי את המשפט הזה שלאלי אין דעה משלה!

אוווווווו · 06.10.2015 · פורסם על ידי :Night Sky
אווווו. אלי עדיין אוהבת אותו... ידעתי את זה, אבל המחשת לי את זה יותר.
חלום. תמיד הם יותר גדולים מהמציאות...
יפיפה. עכשיו אם תסלחו לי, אני הולכת לקרוא עוד פאפיקים שלך....

100ם · 04.01.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red

ממש ממש יפה!!! · 20.07.2016 · פורסם על ידי :Silver Lake Queen
יפה אבל אני יותר בכיוון של אלי וסילבן...

אהבתיי · 18.12.2017 · פורסם על ידי :לונה וגיני
זה כזה חמודדד והם הכי מתאימים ביחדד

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007