האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

שישים ושתיים שניות

רייצ'ל שנאה את ג'יימס פוטר. היא לא חשבה שהתקלות בודדה בו תהיה סיפור גדול. אבל כמה שהיא טעתה...



כותב: So Was I
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1859
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה \ הומור \ רומאנס - שיפ: רייצ'ל \ ג'יימס + סוד. - פורסם ב: 13.01.2015 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 5765
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 1 - עוד בוקר (בערך) רגיל

 


אני חייבת להגיד משהו. מעולם לא שנאתי את ג'יימס פוטר. פשוט... זה היה חוסר חיבה מוחלט לגמרי.
אני לא אומרת שזה לא השתנה. כי זה ממש כן. זה השתנה יותר משאי פעם חשבתי שרגשות יכולים להשתנות. וחשבתי הרבה דברים על כך, חשבתי כל יום על שנאת- סליחה, חוסר חיבתי אליו. האם זה נכון? שאלתי את עצמי שוב ושוב, וכל יום הייתה התשובה פשוטה וכנה: "כן," אמרתי.
אני מודה, מעולם לא הכרתי את ג'יימס פוטר. אז למה הרגשתי חוסר חיבה אליו? אולי בגלל שהיה מקובל, בניגוד אלי. אולי בגלל שתמיד על פרצופו היה נסוך החיוך הזה. החיוך השובב והמעצבן שבסוף... טוב, לא משנה.
עכשיו אחרי ההקדמה הזו, נתחיל את הסיפור.


~.~.~


עוד בוקר טיפוסי בבית הספר הוגוורטס לקוסמות. קמתי מהמיטה ושפשפתי את עיני בידי. פיהקתי פיהוק גדול. לא הייתי גבוהה במיוחד. היה לי שיער אדמוני שאסוף היה בקוקו או בצמה דרך קבע, ועיני שקד גדולות שאהבו לראות את הכל. עורי היה בהיר מדי, כאילו לא ראיתי או שמש בחיי, וזה בערך מה שהיה. לפני הגעתי להוגוורטס, עיסוקי הגדול ביותר היה המחשב. הייתה מתקתקת בו כל היום ללא הפסקה, בלי להיחשף לעור שמש... טוב, כמעט בכלל. ועכשיו אני בהוגוורטס, בשנתי החמישית, ועיסוקי העיקרי בחיי היום יום הוא ללמוד ולתרגל לחשים, ועוד דברים מעניינים שאני בטוחה שאתם לא רגילים לעשות כל יום. אבל אני כן.
"מה קורה, ישנונית?" שאלה אוליביה. אוליביה היא ילדה קטנה ושמנמנה, שיערה שחור וקצר ועיניה חומות ולא נראות מיוחדות כל כך במבט מרחוק. בדרך כלל, היא ערב כבר משעה מוקדמת מאוד. ולומדת. אני לא מבינה איך מישהו ירצה להתעורר מוקדם, ועוד בשביל ללמוד. לפעמים אני לא מבינה מדוע אני חברה שלה כיוון שאין לנו כל כך הרבה במשותף.
"הכל בסדר. איך את? כבר הספקת לעשות את השיעורים בשיקויים?" כמובן שהייתי צינית, הסרקזם פשוט נטף מקולי בעודי אומרת זאת. אני לא יודעת אם היא אמרה את זה כתשובה לציניות שלי, או שהיא פשוט לא הבינה שאני צוחקת עליה, אבל היא ענתה. "כן. כן, כבר עשיתי את השיעורים."
גלגלתי עיניים. "טוב, אפשר להעתיק?" שאלתי.
היא החזירה לי בעוד גלגול עיניים. "אולי."
"אוקיי." קמתי מהמיטה והוצאתי כמה בגדים מארוני: מכנסיי ג'ינס משופשפים, חולצת טריקו כחולה ועליה הכיתוב "Hmm... Hi" (אני לא יודעת למה, אבל זה קרע אותי מצחוק בכל פעם ופעם) וגרביים סגולים ודקים. התלבשתי במהירות, נעלתי את המגפיים השחורים שלי, ויצאתי מהחדר.
בכניסה לחדר עמדו כמה בנות ודיברו. הן הפסיקו את שיחתן מיד. סקרתי אותן בעיני בחשד, אך המשכתי ללכת, שומעת את קוליהן מלחשים. אני לא יודעת למה, אך זה עצבן אותי עד מאוד כאשר ריחלו עלי. אולי זה כי ידעתי בדיוק על מה הם מדברים. עלי ועל... טוב, כל פעם זה משתנה. זה מאוד מפריע לחברות שלי שאין לי חבר, ו... אני מניחה שהן מנסות בכל אופן לעשות משהו בנוגע לזה, למרות שאני אומרת להן שוב ושוב שאני לא רוצה חבר. חברות מדהימות יש לי.
טוב, בכל אופן. המשכתי אל האולם הגדול בכדי לאכול ארוחת בוקר. אתם יודעים, לאכול אלו אחד הדברים הטובים ביותר שאני יכולה לעשות בהוגוורטס. וכן, אני יודעת שזה נשמע פתטי.
התקדמתי במהירות אל עבר האולם, והדבר הגרוע ביותר בי, שאני מצטערת שאני תמיד עושה - אני לא מסתכלת לאן אני הולכת. בעודי רצה, נתקלתי במישהו. שנינו נפלנו על הרצפה. שפשפתי את ראשי, ואז שמתי לב במי נתקלתי. ג'יימס פוטר בכבודו ובעצמו. קמנו מהרצפה והסתכלנו אחד על השני למשך זמן קצר. לא ידעתי מה להגיד. "סליחה"? "תסתכל לאן אתה הולך"? שמא פשוט אלך משם בלי להסתכל לאחור?
להפתעתי הרבה, הראשון שדיבר היה לא אחר מאשר סיריוס בלק, אשר עמד לצד ג'יימס והסתכל עלי במבט מעוצבן. "מי את?" שאל. אני לא יודעת למה, אך זה עצבן אותי מאוד.
"מה אכפת לך," אמרתי, בוחנת אותו מכף רגל ועד ראש. הוא הרים גבה, כנראה הוא לא ציפה לתשובה כזו.
"הא," הוא אמר.
"הא."
החלטתי שה'שיחה' הזו לא מתקדמת לשום מקום, אז החלטתי לעשות דבר, שלהגנתי, היה מאוד הגינוי במצב שכזה. הלכתי משם בלי להוסיף מילה נוספת. ידעתי שהם לא הורידו ממני מבט, וזו הייתה אחת הסיבות שממש לא היה לי חשק להסתכל לאחור. המשכתי ללכת, נכנסת אל האולם הגדול ונעלמת בין שורות התלמידים.

תגובות

גאד · 14.01.2015 · פורסם על ידי :☯snow white♥
תמשיכי

נחמד · 14.01.2015 · פורסם על ידי :פוטר לילי
תמשיכי

אהבתי.... · 14.01.2015 · פורסם על ידי :...All this time
אהבתי, תמשיכי
אבל בהגוורטס לובשים גלימות, ולא מה שרוצים.
סליחה אם פגעתי או משהו, אבל חוץ מזה זה יפה.

מדהים!!!!! · 14.01.2015 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לך כשרון עצום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הלוואי עלי...:(

תמשיכי ועכשיו! מדהים! · 16.01.2015 · פורסם על ידי :גיליסולו
ת
מ
ש
י
כ
י

אהבתי :)) · 16.01.2015 · פורסם על ידי :ברי (הרמיוני) פוטר
ממש יפה, כתיבה מצויינת ופרק ראשון מקסים ^^
אני ממש מחכה לראות לאן הפאנפיק הולך להתפתח ובינתיים יש לי ציפיות גבוהות.
לא בקטע של להעליב אני פשוט שונאת שגיאות כתיב אז.. ריכלו*
זהו בסך הכל, אני ממש מקווה שתמשיכי!!

מדהים! · 20.01.2015 · פורסם על ידי :רוז ג'קסון <3
תמשיכי דחוף

המשך דחוף! · 08.03.2015 · פורסם על ידי :לילילולה
אהבתי את ה״הא״......

אהבתי ממש. :) · 17.05.2015 · פורסם על ידי :dandanela
ממש יפה, אני מחכה להמשך!

!!!!!!!!!!!!!!!! · 18.07.2015 · פורסם על ידי :המיתולוגיה היוונית שווה סגידה
זה מדההנההההייייםםםםםםםםםם תמשיייכיכיכיכיכירכיהיכיכיכיכיכיכיכיכיכיכיכיכיכיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

המשךךךךךךךךךךך · 03.10.2015 · פורסם על ידי :Viva La Vida
זה ממש יפהה

מהמם! · 09.05.2020 · פורסם על ידי :SIRIUSBLACK2
ואו!
תמשיכיייייייייי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007