האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

ג'יימס פוטר נקמתו של גרינדלוולד



כותב: Fredw
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 7862
4 כוכבים (3.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: סוף דבר של הארי פוטר ואוצרות המוות - זאנר: פנטזיה - שיפ: - - פורסם ב: 05.09.2009 - עודכן: 13.10.2009 המלץ! המלץ! ID : 586
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היתה זו עונת הסתיו הקצרה ביותר שג'יימס חווה. הוא לא יכל לישון בלילה מפני שבדיוק היום הוא נוסע ברכבת האקספרס להוגוורטס. הוא כבר היה בטוח לאיזה בית ייבחר... גריפינדור כמובן !         "ג'יימס, אתה עוד פעם יותר מדי בטוח " שמע את אימו קוראת מהקומה למטה, הוא שמע אותה ממלמת "הילד צריך לחשוב בלי להרעיש... ג'יימס ! עזוב את האגרטל שסבתא הכינה ורד למטה, יש לך כריכים מוכנים על השולחן." ג'יימס ירד בריצה עם מזוודתו הכבדה, "את בטוחה שאת לא יכולה לעשות קסם שיקל על המזוודה ?!" אמר והמשיר להתלונן לעצמו. "אתה צריך ללמוד להתמודד בלי קסמים כל הזמן... והכנתי לך משהו לשנה החדשה, הוא ליד המדרגות.
ג'יימס לא התרגש במיוחד, אמא שלו תמיד הכינה לא סוודר של אריה (שלדעתו יותר נראה כמו קיפוד...). הוא הלך בצעד מהיר לעבר המדרגות ועשה פני מתרגש כדי שאמו לא תעלב. אך כשראה את החבילה כבר ידע שזה לא עוד סוודר עם קיפוד, החבילה היתה ארוכה וצרה ורק דבר אחד יכול להיות שם. "מטאטא !!" קרא ג'יימס בקול, בלי לשם לב שאמא שלו עמדה לידו, "תפתח אותו.." ג'יימס קרע את העטיפות מהר ככל שיכל ולפתע נעצר יחד עם נשימתו, קם ואמר בקול חלש אך מתפעל, "ולא סתם מטאטא, זה שביט 360 !!! תודה אמא !!!" "אל תשכח להגיד תודה גם לאבא..." ג'יימס הסתובב מיד לאמו ושאל "אבא ? כאן ?" ואז שניהם שמעו נקישה בדלת, ואמו של ג'יימס פתחה את הדלת. מולם היה גבר גבוה עם עיניים אפורות ושיער מבולגן "שלום ג'סי !! ואיפה הבן האמיץ שלי שנוסע היום להוגוורטס ?" ג'יימס עמד בפה פעור כל אותו זמן עד שסיים אביו את המשפט ורץ ישר אל זרועותיו. "כמה זמן לא היית כאן אבא ?!" אמר ג'יימס בעודו בחבק את אביו שענה "מצטער ג'יימס, אתה יודע שהשנה משרד הקסמים מעמיס על כולנו.. מה אתה אומר על המטאטא ??" "הוא מדהים אבא, תודה" וחיבק אותו שוב.

"כאן זו תחנת קינגס קרוס ??? מגניב.. תראי כמה מוגלגים, חחח... איפה הרכבת ?" "אתה לא זוכר ?" שאל אביו  "רציף תשע ושלושה רבעים.." "אבל אין כאן כזה !!" אביו הרים גבה ואמר "אין כזה ?" ועבר דרך העמוד שהיה לפניהם, אחר כך אמו אמרה של ג'יימס אמרה "יש כאן מעבר רק לקוסמים, העמוד הזה יביא אותמו ל'הוגוורטס אקספרס'" ג'יימס הלך קצת קדימה וניסה לגעת בעמוד, אבל במקום שהיד תתמוך בו, היא נכנסה פנימה: זו היתה הרגשה מוזרה, כאילו משהו אוטם את היד חוסם אותה, אבל בכל זאת היה אפשר להזיז את היד, "טוב, קדימה בוא ג'יימס." ושניהם עברו לצד השני.

הפרק הבא
תגובות

מגיבה ראשונה!!! · · פורסם על ידי :Into The Night
פאנפיק ממש טוב המשך דחוף!!!

100מ' אבל.... · · פורסם על ידי :טישו
" גבר גבוה עם עיניים אפורות ושיער מבולגן "

עיניים ירוקות!

המשךהמשךהמשךהמשך · · פורסם על ידי :סנייפית
המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך!!!!!!!!!

ל'וויזלי רוז' · · פורסם על ידי :Jar of Hearts
מדובר של אבא של ג'יימס פוטר, האבא של הארי פוטר.. לא הבן שלו. אני חושבת.

ממש חמוד! · · פורסם על ידי :The Taste Of Your Lips
מאיפה לכחת את השמות של ההורים של ג'יימס?
או שהמצאת אותם??
טוב בלי קשר זה ממש חמוד!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007