האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

בידיים הלא נכונות

לורן, תלמידת הפלפאף מהשנה הראשונה, פוגשת בחפץ מוזר.
מה תעשה?



כותב: Poles Apart
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1493
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא יודעת - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 10.03.2015 המלץ! המלץ! ID : 5869
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

יש לי מחסום כתיבה, לכן העדפתי לכתוב עוד פיקצר לפני שאנסה להמשיך את "אם לא היה, יהיה"

ההתחלה של הסיפור מתרחשת יום אחרי ההצלה של סיריוס ובקביק.


לורן צעדה במסדרון כשתיקה תלוי על כתפה. זו הייתה שנתה הראשונה, והיא הרגישה אבודה עד כדי שיגעון. כיתה D7, D7 - אוף! איך קרה שכבר סוף השנה ועדיין קשה לה למצוא את הכיתה הנכונה? היא התיישבה על הרצפה וקברה את ראשה בין ידיה. לאחר כמה דקות, התרוממה על רגליה והחליטה על אסטרטגיה - היא תלך במסדרונות הראשיים, זה בטח צריך להיות שם - לא נותנים בדרך כלל לתלמידי השנה הראשונה לנווט במסדרונות צרים ונטושים. היא רצה בין קומות, עיניה סורקות את הדלתות במהירות. לפתע נשמעה חבטה ושתי זעקות כאב חדות. לורן נפלה ארצה.

"את בסדר?" נשמע קול עמום של ילדה.

"כן, כן." היא טלטלה את ראשה והביטה מעלה, שם עמדה ילדה בעלת שיער חום מתולתל שאחזה בכתפה - כנראה קיבלה מכה גם היא מההתנגשות המפתיעה. היא הושיטה לה יד ולורן תפסה בה והתרוממה על רגליה.

"אני ממש מצטערת, אני לא יודעת מה קרה לי. אני חייבת ללכת. את בסדר, נכון?" שאלה בשנית.

"כן." ענתה לורן, משפשפת את כתפה בכאב. הילדה הגבירה את קצב צעדיה וחפץ זעיר וזהוב נפל מכיס גלימתה. לורן התקרבה אל החפץ בזהירות והתכופפה לעברו באיטיות. היא החלה להושיט את ידה לעבר החפץ. אצבעותיה נגעו בו, והיא נרתעה. היא הרימה את החפץ, מחליטה שכנראה אינו מסוכן.

היא רצה לעבר הכיוון אליו הלכה הילדה, אוחזת בחפץ בחוזקה. ככל שהתקדמה יותר, כך התקשתה במציאתה. היא החליטה לוותר, ושתתן לה את החפץ בהזדמנות הראשונה שתהיה לה.

בערב, כשהתיישבה לשולחן הפלפאף, ניסתה למצוא בעיניה את הילדה המסתורית בעודה מפטפטת עם חברותיה. הייתה רק בעיה אחת - מטשטוש המכה בכתפה, לא הצליחה להבחין בצבע גלימתה. היא נחרדה להבין שאין לה מושג קלוש על הבית אליו משויכת.

"את בסדר? את נראית חיוורת" שאלה אותה חנה, תלמידת ביתה מהשנה השלישית. היא לא רצתה לשאול אותה האם היא מכירה מישהי בגילה עם שיער חום מתולתל, מכיוון שהיו עשרות כאלה. היא הנהנה בהיסח דעת וחזרה לצלחתה. עברו ימים, והייתה צריכה לארוז את חפציה לקראת הנסיעה הביתה. שוב ושוב ניסתה למצוא את הילדה, אך ללא הצלחה. בשנה הבאה, מצאה לבסוף את הילדה - היא ראתה אותה יורדת במדרגות המובילות אל האולם הגדול, בדרך לנשף שאליו לא הוזמנה. לורן רצה לכיוונה.

"היי, את זוכרת אותי?" שאלה אותה לורן, מתנשפת.

"כן…" היא הסמיקה, כנראה שנזכרה בנסיבות. "תקשיבי, זה לא זמן טוב כל כך. אני מצטערת על גסות הרוח - אדבר איתך אחר כך, אני פשוט נורא ממהרת..." היא טפחה קלות על שכמה והסתלקה במהירות.

למחרת, בשיעור תולדות הקסם - השיעור האחרון לאותו היום, היא הוציאה את החפץ מכיסה וניסתה להבין את משמעותו. הפרופסור בינס, שכנראה לא שם לב שאינה מתרכזת בשיעור, המשיך להרצות על בנייתה של הוגסמיד. אצבעותיה שיחקו בחפץ, והיא הרגישה מעט סחרחורת. לפתע היא נמצאה באותו השיעור בדיוק, מוקפת בתלמידים שונים לגמרי ומבולבלת במיוחד. כשיצאה משיעור תולדות הקסם, צעדה לעבר האולם הגדול - לארוחת הצהריים. חרדה הציפה אותה כאשר הבחינה שהפרופסור דמבלדור לא יושב לשולחן הסגל, אלא הפרופסור מקגונגל יושבת בכיסאו. לאחר הארוחה, פגשה במי שנראה לה לרגע כמו הארי פוטר - אך הצלקת כמו נעלמה ממצחו. היא פערה את פיה כמוכת הלם. הילד הרגיש שלא בנוח.

"איפה…?" היא החלה לשאול.

"איפה מה?"

"הצלקת, מאתה-יודע-מי" אמרה. הוא רק צחק.

"זו בדיחה, נכון? הצלקת שייכת לאבא שלי, וולדמורט מת. את צריכה ליווי למדאם פומפרי?" שאל לבסוף בדאגה. היא הנידה בראשה לשלילה.

"יכול להיות שהבנתי לא נכון את הספר ההוא" אמרה בניסיון להסתיר את מחשבותיה. היא רצה לעבר חדר המנהל, בהבנה שדמבלדור לא נמצא. היא תשאל את המנהל, מי שזה לא יהיה, איפה היא ואיך הגיעה לכאן לעזאזל. היא החליקה מעט בעיקול. כשהתייצבה, קלטה לפתע שמולה עומדת הפרופסור מקגונגל, שפלטה צווחה קטנה והצמידה את ידיה ללוח ליבה.

"זה לא יכול להיות… פשוט לא יכול להיות…" היא נראתה כמי שחטפה שבץ.

"מה לא יכול להיות?" היא שאלה, מבולבלת.

"שני תלמידי הפלפאף בשנה היה כבר יותר מדי עבורנו." היא המשיכה למלמל.

"מה זאת אומרת?" שאלה לורן.

"קוראים לך לורן, לורן ברטיוול, נכון?"

"כן…"

"את...את נעדרת. היו שמועות שמתת. בנביא פורסם על כך, זה היה לפני שנים - שנים!" נבהלה הפרופסור מקגונגל.

"אילו שטויות! אני הייתי כאן, בשיעור תולדות הקסם, לפי המערכת שקיבלתי בתחילת השנה."

"הו, את טועה. את למדת כאן בשנת 1994."

"השנה היא 1994!" לורן החלה להתעצבן, המתיחה הזו לגמרי נמאסה עליה.

"השנה היא 2018!" צווחה הפרופסור מקגונגל. לורן חשה סחרחורת.

"איך זה קרה...?" מלמלה. לפתע הכתה בה ההבנה. "פרופסור מקגונגל?"

"כן?"

"מה זה?" היא שלפה מכיסה את החפץ הזהוב.

"איך זה הגיע אליך?" שאלה, היא נראתה על סף עילפון. לורן לא רצתה להגיד שזה נפל מכיסה של התלמידה המתולתלת ההיא - היא ממש לא רצתה להפיל זאת על כתפיה, בטח שלא אם הדבר יהרוס את הקריירה שלה.

"אני לא זוכרת." שיקרה.

"החפץ הזה," היא צווחה "הוא מסוכן ביותר!" פרופסור מקגונגל חטפה אותו מידה. "יש סיבה לכך ששברנו את כל המלאי ממנו!"

"תוכלי להגיד לי איך לחזור לתקופה שלי?" שאלה לורן ביאוש, כתפיה שמוטות.

"הו, לא! לא, לא, לא! את תוכלי לשנות את מהלך ההיסטוריה שאנחנו מכירים!"

"אז מה אעשה?!"

"תצטרכי לחיות כאן, העלמה ברטיוול. ראשית כל, מן הראוי שתודיעי לפרופסור ג'וני ברטיוול - "

"ג'וני? פרופסור?" היא אחזה בשערותיה.

"הודיעי לו" הפצירה בה הפרופסור מקגונגל. טוב, לורן לא הייתה אומרת שהביקור אצלו היה שגרתי - להיפך. אצל הוריה היה הביקור שגרתי עוד פחות, אצל אחייניתה אפילו פחות עוד יותר, וחייה… בכלל לא היו ניתנים לתיאור.

טוב, זה מה שקורה כאשר מחולל זמן נופל לידיים הלא נכונות.




תגובות

וואו!!! · 10.03.2015 · פורסם על ידי :kingpottr
מדהים! משגע! תמיד חשבתי מה יקרה עם מחולל זמן בידיים הלא נכונות! מדהים!

יפה! · 10.03.2015 · פורסם על ידי :קקגלב
יאי עשית אותה הפלפאפית :)

מדהים, מי. · 10.03.2015 · פורסם על ידי :לילילולה
היי מי!
אני בכלל לא כועסת עליך, תביני, אני פשוט בתקופה עמוסה. נותנים לנו מלא שיעורי בית, ומחר יש לי מבחן גדול באנגלית, ואני צריכה להספיק להגיב בשרשורים, לבדוק הודעות, להכין שיעורים, לענות על שאלות, להחליף את חידת השבוע, למצוא פעילות לחניכות שלי, ללכת לחוגים, לסיים לקרוא את הספרים, לעשות מחקר על המיתולוגיה היוונית, להחתים את ההורים שלי על דברים ועוד להשאר בן אדם! זה ממש קשה.
בקיצור, אני ממש לא כועסת עלייך ואת חברה מעולה, ודרך אגב הפיקצר מדהים.

ליל

תודה! · 10.03.2015 · פורסם על ידי :Poles Apart (כותב הפאנפיק)
שמחה שאהבתם!
שמחה שאת לא כועסת, ליל.
וגברת ה"ג, את התלוננת שהיא הפלפאפית! אמרת שהתעללתי בה!
מעצבנת.

אהבתי! · 10.03.2015 · פורסם על ידי :קורניליה פונקה
ממש אהבתי! רק חבל שזה פיקצר…
אבל פרופסור מקגונגל לא אמורה למות בשלב הזה?

קורניליה פונקה, · 10.03.2015 · פורסם על ידי :Poles Apart (כותב הפאנפיק)
היא לא אמורה למות -
זו השנה השנייה של אלבוס, אם אינני טועה.
חוץ מזה, שמחה שאהבת :)

יפה!!! · 10.03.2015 · פורסם על ידי :Blue And Red
מממממממההההההממממממםםםםם!!!!!!!

אהבתי!!!- אבל מסכנה:( · 11.03.2015 · פורסם על ידי :לילי-הרמיוני-ג'יני-לונה
אהבתי מאד את הפאנפיק, אבל למה להשאיר אותה שם? מסכנה..
ועוד דבר קטן- מחוללי זמן לא אמורים להחזיר אותך אחורה בזמן(ולא קדימה)?
אוקי, קראתי שוב את התגובה והבנתי שלא הבעתי את עצמי נכון.
אהבתי מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! מאד! ותכפילי בעשרה ביליונים!

תודה, אלכסנדרה. תודה, סגייפ. · 11.03.2015 · פורסם על ידי :Poles Apart (כותב הפאנפיק)
וסגייפ - אני חושבת שזה תלוי בכיוון אליו מסובבים, נראה לי שזה גם מחזיר וגם מעביר קדימה.
צריך להשאיר אותה שם כדי שלא תהרוס את היסטוריית הארי פוטר שאנחנו מכירים.
אבל, אהמ, את לא יכולה להגיד לי שאני מתעללת בדמויות (אהמאהמ אחותו של הארי).
שמחה שאהבתן!

מדהים! · 27.03.2015 · פורסם על ידי :גיליסולו
רעיון מעולה!
מחולל זמן בידים הלא נכונות, אהבתי!
ג'ס.

תודה, ג'ס! · 27.03.2015 · פורסם על ידי :Poles Apart (כותב הפאנפיק)
שמחה שאהבת :)

וואו · 16.02.2016 · פורסם על ידי :אניטום
מהמם. מדהים.
זה צריך המשך.

יפיפה · 27.06.2016 · פורסם על ידי :Mgical
אהבתי את הפאנפיק מאד סיפור מדהים תעשי המשך!

מאוד יפה · 05.03.2019 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
כתיבה מהממת (:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007