האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מרכין ראשו לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
מממנים


רבייעית המסתורין ואבן האוב

המשך לאפילוג של הארי פוטר, בכיכובם של: אלבוס סוורוס החזק והאמיץ, הראל היצירתי וטוב הלב, רוזי החכמה והלמדנית ו...(בקרוב תדעו)



כותב: VRH
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2045
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: המשך לאפילוג של הארי פוטר ואוצרות המוות - זאנר: הרפתקאות, מתח, וקצת הומור. - שיפ: בקרוב יהיה - פורסם ב: 02.04.2015 - עודכן: 05.04.2015 המלץ! המלץ! ID : 5944
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"היי," אמר הילד והסתכל על רוזי. ממבט ראשון התאהב בה בשל יופיה, שיערה הבלונדיני הארוך והחיוך המושך שלה. 
"שלום. קוראים לי הראל, איך קוראים לכם?" שאל הילד המסתורי.
"רוזי," השיבה רוזי.
"אני אלבוס, אבל כולם קוראים לי אל," הוסיף אלבוס. 
"אתם לא הילדים של הארי פוטר, רון וויזלי, ג'יני וויזלי והרמיוני גריינג'ר? אלה שהצילו את עולם הקוסמים?"
"כן." ענו שניהם בפה אחד. 
"אני מעריץ שלהם," אמר הראל. "אני במקרה בן מוגלגים, אתם יכולים קצת להכיר לי את עולם הקוסמים?"
"רגע, אם אתה בן מוגלגים, איך אתה מכיר את ההורים שלנו?" שאל אלבוס בפליאה. 
"מאז שגיליתי שאני קוסם התחלתי לחרוש על כל מיני ספרים על עולם הקוסמים, אז אני מכיר את ההורים שלכם ואת כל מה שהם עשו נגד וולדמורט." 
כמה ילדים שישבו בכיסאות הישיבה האחרים רעדו כשהראל הזכיר את שמו. 
"אז גם לך יש את האומץ להגיד את השם... חשבתי שרק אני ואל אמיצים מספיק," אמרה רוזי, ושוב עבר רעד בין המושבים. 
"אז קודם כל, לפני שאנו מתחילים את ההיכרות שלך עם עולם הקסמים, תראה את הדבר החשוב ביותר," אמר אל, "מוכרת ממתקים! תביאי לנו בבקשה 10 מנות של צפרדעי שוקולד!" קרא אל אל מוכרת הממתקים שעברה בין התאים. "בסדר חמוד," ענתה, והשלישייה פרצה בצחוק.
"מה? צפרדעי שוקולד זה הדבר הכי חשוב שיש בעולם הקוסמים? ומה זה בכלל?" שאל הראל. 
"צפרדעי שוקולד הם צפרדעים כשאוכלים אותן כל פעם יש להם טעם שונה. לפעמים שוקולד, לפעמים טונה, ולפעמים אפילו קיא!" 
המוכרת באה והביאה את צפרדעי השוקולד. הראל טעם, ולרוע מזלו יצא לו צפרדע בטעם קיא... "איכס!" קרא הראל והשתדל לא להקיא. השלישיה צחקה. 
"אני מעדיף עכשיו שלא תלמדו אותי על עולם הקוסמים, הספיקה לי כבר צפרדע הקיא... אני לא הולך לאכול עוד צפרדעי שוקולד לעולם..." 
השלישייה צחקה בשנית. 
"לאיזה בית אתם חושבים שתתמיינו? אני חושב שאתמיין לרייבנקלו ואולי יש לי סיכוי להתמיין להפלפאף, לגריפינדור ואפילו לסלית'רין." 
"נדמה לי שאתמיין לרייבנקלו או לגריפינדור, אולי יש לי סיכוי להתמיין לסלית'רין או להפלפאף," ענתה רוזי. פתאום בא סקורפיו מאלפוי.
"את מי אני רואה פה, שני ילדים מעצבנים וילד בוצדם," צחק עליהם סקורפיו מוקף ב'שומר' שלו: טים גויל, הבן של גרגורי גויל. 
"תפסיק סקורפיו, יא חתיכת שוויצר!" נהמה רוזי.
הראל עדין לא הכיר את סקורפיו אז העדיף לא לענות לו. 
"מי זה היה? רגע אחד, זה סקורפיו, הבן של דראקו מאלפוי?" שאל הראל את רוזי לאחר שסקורפיו הלך.
"כן, זה הוא בכבודו ובעצמו," ענתה רוזי.
הרכבת עצרה. אלבוס רוזי והראל ירדו מן הרכבת בעת שהאגריד החל לצעוק: "כל החדשים לכאן!" וכולם באו אחריו. השלישייה עלו על אותה הסירה יחד, וכשהגיעו להוגוורטס התפעלו מיופיה של הטירה. 
לפתע בזווית עיניהם הופיע טרול... 

הפרק הקודם
תגובות

הנה הפרק · 05.04.2015 · פורסם על ידי :VRH (כותב הפאנפיק)

הפעילות נגמרה · 05.04.2015 · פורסם על ידי :VRH (כותב הפאנפיק)

מעלף · 06.04.2015 · פורסם על ידי :Mrs.potter123
בבקשה תמשיכי

תודה ואגב אני בן · 06.04.2015 · פורסם על ידי :VRH (כותב הפאנפיק)
מאוד מחמיאה לי המחמאה והולך חקרות בעוד כמה פרקים משהו מדהים

יפההה · 06.04.2015 · פורסם על ידי :גיימספוטראלבוסדלבדור
תמשיכייייי

תודה · 06.04.2015 · פורסם על ידי :VRH (כותב הפאנפיק)
תודה לתגובה אבל בפעם השנייה אני בן!!!!!!!!!!

ואני מאוד שמח שיש כבר 3 משתמשים שהגיבו לי וממש אהבו את הפאנפיק שלי זה מאוד מחמיא לי

ההמשך לפאנפיק · 07.04.2015 · פורסם על ידי :VRH (כותב הפאנפיק)
יהיה כנראה מחר או מחרתיים. אשתתדל לעדכן מדי חצי שבוע.

קוראים יקרים · 08.04.2015 · פורסם על ידי :VRH (כותב הפאנפיק)
ההמשך יהיה או היום בערב או מחר.

מדהיייים · 21.04.2015 · פורסם על ידי :Ginny potter1
בבקשה תמשיייייך

תודה · 22.04.2015 · פורסם על ידי :VRH (כותב הפאנפיק)

טעות · 24.04.2015 · פורסם על ידי :VRH (כותב הפאנפיק)
השער של רוזי כמעט כמו השיער של אימה ורק ארון יותר ב10 סנטימטרים ויותר מסודר, הוא לא בלונדיני.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007