האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

עתיד שכזה



כותב: להלהלה מעיין
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 5081
3 כוכבים (2.75) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר. - זאנר: הומוריסטי. - שיפ: יש המון. - פורסם ב: 12.09.2009 - עודכן: 29.09.2009 המלץ! המלץ! ID : 596
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שם הפאנפיק: עתיד שכזה.
שם הכותבת: אני D: (מעיין)
פאנדום: הארי פוטר.
שיפ: יש המון, האמת.
טיזר: אני נמצאת ברחוב ברק אובאמה (אגב, אמא סיפרה לי שהוא היה נשיא מאוד חשוב פעם בקהילת המוגלגים) ועומדת מול בית אבן ישן. אני חוששת שאני היחידה שמסוגלת לראות אותו, כנראה עשו איזה קסם כדי שמוגלגים לא יוכלו לראות אותו. הילדה שלידי מסכלת עליי במבט ממש מוזר, מעניין מה היא רואה במקום בית... אולי חורבה, או שבעצם זה שירותים. זה יהיה מוזר אם אני אשאל אותה?
לא משנה... נחזור לענייננו. אני עומדת מול הבית הזה, ואם אני לא טועה – ואני בטוח לא טועה, כי עשיתי מחקר מעמיק – אז זה הבית של סב-סבי הארי פוטר.
ויתור זכויות: רולינג.
הערה: הרעיון לפיק בא מהפיקצר הזה- http://demo.ort.org.il/ortforums/scripts/f...msgID=305222731 תודה לכותבת. (:

=

עתיד שכזה / חלק א'.

תמיד אהבתי לחקור דברים. המשפחה שלי אומרת שאני ילדה סקרנית, והם צודקים. אחי הגדול, ג'יימס, טוען שאני סתם דוחפת את האף לעניינים לא שלי. אתמול הוא צרח עליי ש"לא כל פעם שאובדת לך גרב זו סיבה ל- היי, מה לעזאזל המצלמה הזאת עושה פה?!"
אחרי שג'יימס גילה שהתקנתי לפחות שלושים מכשירי ציטוט ומצלמות בחדרו, הוא צעק כל-כך חזק, עד שאני תוהה אם התחרשתי באוזן אחת. לא ממש הקשבתי לכל השטויות שהוא צרח שם, אבל אני חושבת ששמעתי משהו כמו- "תמצאי חיים, לעזאזל! את חייבת למצוא תעסוקה! ואם עוד פעם אחת את מצטטת אותי, את יכולה לנחש איפה העט המזורגג שלך ימצא את עצמו!"
אז הנה, מצאתי תעסוקה; החלטתי לחקור את העבר של משפחתי.
עמדתי מול בית אבן ישן שנראה קצת מוזנח, הוצאתי עט-נוצה, והתחלתי לכתוב בהתרגשות.
אני נמצאת ברחוב ברק אובאמה, (אגב, אמא סיפרה לי שהוא היה נשיא מאוד חשוב פעם בקהילת המוגלגים) עומדת מול בית אבן ישן. אני חוששת שאני היחידה שמסוגלת לראות אותו, כנראה עשו איזה קסם כדי שמוגלגים לא יוכלו לראות אותו. הילדה שלידי מסכלת עליי במבט ממש מוזר, מעניין מה היא רואה במקום בית... אולי חורבה, או שבעצם זה שירותים. זה יהיה מוזר אם אני אשאל אותה?
לא משנה... נחזור לענייננו. אני עומדת מול הבית הזה, ואם אני לא טועה – ואני בטוח לא טועה, כי עשיתי מחקר מעמיק – אז זה הבית של סב-סבי הארי פוטר.
נכנסתי בשער הישן, שהשמיע קול חריקה צורם כשפתחתי אותו, והלכתי לכיוון הדלת. הייתי להוטה לדעת מה אמצא מאחורי הדלת הזאת. פתחתי אותה לאט, מדמיינת לעצמי שאני באיזה סרט מתח.
"וואו!" התפעלתי בקול. הבית היה יפיפיה. נראה היה שלדייריו היה חוש עיצוב לא רע בכלל. העברתי אצבע על השידה הגדולה שהייתה בחדר הכניסה; היא התמלאה אבק.
השתעלתי בקול והמשכתי לכתוב.
אני לא מאמינה. אני נמצאת בבית של הארי פוטר. הוא נראה עשיר לא קטן- הפוטר הזה. הבית פשוט יפיפה, אבל האבק... מעניין מה אמא שלי הייתה אומרת אם היא הייתה רואה כל-כך הרבה אבק. אני משערת שהיא הייתה מתחרפנת.
גיחכתי בקול.
"נחמד שקפצת לביקור."
ברגעים אלה ממש אני שומעת את אחד הדיוקנאות מדבר איתי.
רגע- מה?
הסתובבתי לאט ומצאתי את עצמי מביטה בתמונה גדולה וממוסגרת, שבתוכה היו שני אנשים. לאישה היה צבע שיער ורוד זרחני והיא נראתה מאושרת לראות אותי, כאילו הייתי חברתה הותיקה משכבר הימים. שיערתי שהיא זאת שדיברה אליי. לגבר היו תווי פנים נעימים והוא חייך אליי חיוך משועשע.
"סוף-סוף אורחים!" צהלה האישה. "נכון שזה מרענן, רמוס?"
"בהחלט," השיב.
לא יכולתי להתאפק. הייתי ידועה בפה הגדול שלי. "יופי של צבע שיער."
הגבר החל לצחוק, וחיוכה של האישה דעך מעט.
תהיתי אם אמרתי משהו לא בסדר.
"את חושבת? ז'תומרת, זה צבע שיער נחמד אבל האמת שכבר נמאס לי ממנו. אני תקועה איתו כבר עשרות שנים." אמרה האישה, וכרכה את זרועותיה סביב הגבר. "אבל רמוס אומר שזה יפה, אז זה מעודד."
אם לומר את האמת, לא הבנתי מדבריה כלום. הנהנתי במבוכה, מקווה שהתשובה המסכנה שלי תספק אותה.
"אני טונקס, דרך אגב. מ'נשמע?"
"מעולה," השבתי, וצהלתי בליבי שסוף-סוף אני מבינה את האישה המוזרה הזאת.
"ואני רמוס לופין." אמר הגבר.
"כמו פרד לופין החתיך מרייבנקלו," אמרתי בלי לחשוב, והסמקתי מיד.
זה היה מאוחר מדי, האישה - או כמו שהיא קוראת לעצמה, טונקס - כבר שאגה מצחוק בתוך התמונה. רמוס נראה משועשע.
התפללתי שהטונקס הזאת כבר תפסיק לצחוק, כי זה התחיל לגמרי לעלות לי על העצבים.
היא נרגעה לבסוף. "אז... מי את?" היא שאלה בחביבות.
"קייטי פוטר," עניתי בקרירות.
רמוס השמיע שריקה. "ג'יימס הזה... איזה שושלת, שיהיה לי בריא," מלמל.
"ובאת לבקר אותו, קייטי?" טונקס שאלה.
"אממ... כן. אני חושבת," היססתי. אני עצמי לא הייתי בטוחה איך פוגשים מישהו שמת כבר; אבל כרגע אני מדברת עם שני אנשים מתים דרך תמונה, אחת מהם עם צבע שיער ורוד. כנראה שהכל אפשרי.
"אוקיי. כבר מארגנת מפגש," אמרה טונקס ויצאה מהתמונה במהירות.
"מארגנת מה?" שאלתי, מבולבלת.
"מפגש," ענה רמוס. כאילו לא שמעתי גם מקודם. אני צריכה שיסבירו לי עם מי, לעזאזל, אני הולכת להיפגש.
"מה זה המפגש הזה?" שאלתי בבוטות. "מר לופין?" הוספתי, בניסיון לעדן את טון הדיבור גס-הרוח שלי.
"קודם כל, תקראי לי רמוס. עכשיו, בבית הזה נמצאות עשרות דיוקנאות של אנשים שונים שהארי הכיר בחייו. אחרי שגם הוא עבר לתוך תמונה, אם את מבינה מה אני מתכוון, הוחלט לעשות חדר גדול שישמש כמקום מפגש. מקום נחמד לדבר שם. טונקס קוראת לכולם להתאסף עכשיו."
הנהנתי. חשבו על הכל, אפילו איך לתקשר אחרי המוות.
שמעתי את קולה של טונקס ממקום לא ידוע.
"אני חושב שאני צריך ללכת. תבואי גם את. תמשיכי בסוף המסדרון הימני ותפתחי את הדלת החומה. נתראה," אמר בחיוך ונעלם מהתמונה.
"ביי," מלמלתי. שלפתי את עט-הנוצה והמשכתי לכתוב.
פגשתי את טונקס ואת רמוס לופין. אני חושבת שהם זוג... אבל לא בטוח. אם הם זוג, אז לטונקס קוראים טונקס לופין? אני חייבת לברר את זה.
בכל אופן, אני אמורה ללכת עכשיו למפגש.
התקדמתי לאורך המסדרון, באמצעו הייתה דלת גדולה שהייתה פתוחה לרווחה. התלבטתי אם להציץ, ואז חשבתי שממילא כולם מתים. מה כבר יכול לשנות אם אני אסתכל קצת?
הצצתי פנינה.
אני חושבת שאני מביטה כעת בחדר של הארי וג'יני פוטר. על הקיר תלוי מטאטא גדול. יכול להיות שזה אש המחץ המפורסם של הארי פוטר? בעצם, אני חושבת שזהו אש המחץ 2000 שאיתו ניצחה ג'יני פוטר באליפות העולם בקווידיץ'. אני ממש מתרגשת.
יצאתי מהחדר והמשכתי ללכת במהירות. פתחתי את הדלת החומה הראשונה שראיתי. במבט ראשון זה נראה לי כמו מוזיאון. עשרות תמונות היו תלויות על הקירות, וחלל החדר היה ריק לגמרי.
"שלום, צאצאית!" שמעתי מישהו מאחת התמונות. הסתובבתי ונשפתי בהפתעה. אני מביטה ברגע זה ממש בהארי פוטר!
רגע... אבל איפה הצלקת?
"אתה בטח ג'יימס פוטר," אמרתי לאט, מעכלת את המילים. "אבא של הארי פוטר!"
הוא חייך. "נכון, צאצאית."
"תפסיק לקרוא לה ככה, ג'יימס." נזפה אישה נאה וג'ינג'ית מהתמונה שלידו. "יש לה שם, אתה יודע."
"ואת לילי פוטר." צהלתי בליבי על המחקר המוצלח שעשיתי.
"נכון," אישרה, מופתעת. "איך ידעת?"
"עשיתי מחקר קטן לפני שבאתי," עניתי בגאווה.
"אז את ממש שכפול קטן של הרמיוני, מה?"
בתוך אחת המסגרות שהיו ריקות, הופיע אדם ג'ינג'י שנשען בנינוחות על המסגרת.
"הרמיוני?" שאלתי בהתרגשות. "הרמיוני גריינג'ר?"
"כן. מה כל-כך מפתיע?" שאלה אותי אישה מתולתלת עם פנים נעימות, שזיהיתי אותה בתור הרמיוני המפורסמת בכבודה ובעצמה.
"אני – אני מעריצה שלך!" צווחתי. "תמיד התפעלתי מהתושייה שלך – מהחוכמה שלך!"
היא חייכה בחום. "נעים להכיר, מתוקה."
אישה ג'ינג'ית יפה הופיעה בתמונה שליד הרמיוני.
"ג'יני פוטר!" צעקתי. רציתי להתחיל לרקוד באותו רגע.
גיחכתי. אם אחי ג'יימס יידע מה קרה כאן היום, הוא ימות מקנאה.
"נכון, חמודה. מה שלומך?"
"אני – אני קצת המומה." הבטתי על התמונות שהתמלאו.
"רון וויזלי," הצבעתי על גבר ג'ינג'י שהופיע ליד תמונתה של הרמיוני. "פלר דלאקור, נכון?" שאלתי אישה בלונדינית יפיפייה. "אתם פרד, ג'ורג', אנג'לינה." קיבלתי סחרחורת מהסיבובים הרבים שעשיתי בניסיון נואש לראות את כולם ביחד. "אתה בטח סיריוס בלק," הצבעתי על גבר צעיר שחייך בהנאה. "אחי הגדול, ג'יימס-"
"איזה שם יפה," העיר ג'יימס פוטר המבוגר.
"אומר שאתה המודל לחיקוי שלו. אתה לא יודע איזה סיפורים יש בהוגוורסט על הקונדסאים." המשכתי, מתעלמת מההערה.
"כמובן. היינו עושים שטויות שאי אפשר לשכוח," אמר סיריוס. ג'יימס הנהן במרץ לידו.
"כן. זה באמת היה בלתי נשכח." דיוקן ליד סיריוס, הופיע גבר עם שיער שחור שהשתפל כמו וילונות לשני צידי פניו.
סיריוס הזעיף את פרצופו באחת. "אלוהים! למה שמו את התמונה שלי לידך?!" צרח על הבחור החדש שהופיע.
"תשאל את בן הסנדקות האוויל שלך." השיב האיש ביובש.
"אל תקרא להארי אוויל, אידיוט!" התפרץ ג'יימס ברגע שלילי נעלמה לתמונה הרחוקה של ג'יני פוטר.
השתעלתי בקול. "אתה – אתה סוורוס סנייפ!" אמרתי.
"כן," הוא ענה, מופתע מעט. "ועם מי יש לי הכבוד?" שאל עם שמץ לגלוג.
"קייטי פוטר."
"עוד פוטר? אתם מתרבים כמו חצ'קונים."
"אתה, תעשה טובה," התרגז ג'יימס. "תסתום – " לילי הופיעה בדיוקן הצמוד אליו ושמעה את המילה האחרונה. "- תסתום את – את הצינור בגינה!" השלים ג'יימס את המשפט בלי קשר.
סנייפ החל לצחוק בקול. "לסתום את הצינור בגינה?"
"אל תדאג קרניים, אני אשלים בשבילך את המשפט שרצית להגיד. סנייפ, תסתום את הפה שלך!"
"תירגע, רך-כף." סנייפ הגה את המילים האחרונות באיטיות מרגיזה.
"אל תקרא לי רך-כף, סבר-מאוס. רק החברים שלי קוראים לי ככה." אמר סיריוס בארסיות.
"חברים כמו פיטר, נכון?"
המשכתי ללכת, שומעת מרחוק את התשובה המעוצבנת של סיריוס. הנחתי להם לריב לבד, תוהה אם יש אנשים שפשוט לא מתבגרים.

=

אהמתגובותאהמ. (:
פרק הבא בקרוב D:

הפרק הבא
תגובות

נממ.... · · פורסם על ידי :חולת הארי פוטר!
קצת מוזר....
אבל נחמד...!

מחכה להמשך

אהבתי!!! · · פורסם על ידי :Into The Night
פיק אדיר חייב המשך דחוף!!! לא הבנתי דבר אחד כתוב שיש שם דיוקנאות של כל האנשים שהארי הכיר בחיים שלו, אז למה יש שם את ג'יימס ולילי? אבל פיק מדהים המשך דחוף!!!!

וואי זה ממש מגניב! D: · · פורסם על ידי :Rin_DN
אני בהחלט מחכה להמשך, זה פאנפיק ממש מגניב D:
רמוס השמיע שריקה. "ג'יימס הזה... איזה שושלת, שיהיה לי בריא," מלמל.

שתעלתי בקול. "אתה – אתה סוורוס סנייפ!" אמרתי.
"כן," הוא ענה, מופתע מעט. "ועם מי יש לי הכבוד?" שאל עם שמץ לגלוג.
"קייטי פוטר."
"עוד פוטר? אתם מתרבים כמו חצ'קונים."
"אתה, תעשה טובה," התרגז ג'יימס. "תסתום – " לילי הופיעה בדיוקן הצמוד אליו ושמעה את המילה האחרונה. "- תסתום את – את הצינור בגינה!" השלים ג'יימס את המשפט בלי קשר.
סנייפ החל לצחוק בקול. "לסתום את הצינור בגינה?"

אוי אהבתי את שני אלו XDDDD

וואו · · פורסם על ידי :להלהלה מעיין (כותב הפאנפיק)
תודה רבה לכם 33>
אני שמחה שאהבתם.
לירון- הוספתי אותם בכל זאת, כי הם היו ההורים שלו.
עוד כמה תגובות ואני אכתוב המשך. (:

מממ..... · · פורסם על ידי :טישו
אני חייבת לציין שאת צריכה שיפור גדול ביותר,אם את רוצה פרטים (לא על מה שאת צריכה לשפר,אלה על משהו בנוגע לפאנפיק שלך) את מוזמנת לשאול בה"פ (הודעה פרטית)

נמ.... · · פורסם על ידי :טישו
"אחת המסגרות שהיו ריקות, הופיע אדם ג'ינג'י שנשען בנינוחות על המסגרת.
"הרמיוני?" שאלתי בהתרגשות. "הרמיוני גריינג'ר?""
להרמיוני היה שער חום!

נממ.......... · · פורסם על ידי :טישו
מצטערת על התגובה שלי,פשוט הייתי עצבנית כי לא קיבלו את הפאנפיק שלי שהוא יותר טוב ויפה משלך,שלך 100 אחוז,אבל שלי יותר והתעצבנתי שלא קיבלו אותו,שוב סליחה

אממ · · פורסם על ידי :להלהלה מעיין (כותב הפאנפיק)
אוקיי. תראי, אני באמת לא יודעת מה עובר עלייך. אני מבינה שאת כועסת, אבל אין צורך להוציא את זה עליי.
בכלאופן, האדם הג'ינג'י היה ביל וויזלי, לא התכוונתי שזאת הייתה הרמיוני. תקראי שוב את ההקשר ותביני.
מקווה שהכל יהיה בסדר. אני באמת לא כוסעת עלייך, ואני מקווה שאת לא כועסת עליי.
3>

מעולה!! · · פורסם על ידי :As You Wish
יאאאאאאאאא זה ממש חמוד!!
המשך ד-ח-ו-ף!!!!

תודה 33> · · פורסם על ידי :להלהלה מעיין (כותב הפאנפיק)
תודה רבה לך (:
המשך בקרוב , מבטיחה. (:

ממ.... · · פורסם על ידי :טישו
למעיין,תודה באמת לא הבנתי,ואת בטוח מכירה את המטבים של המשקפיים השחורים

וואווו (: · · פורסם על ידי :בר וויזלי :)
אהבתי ביווותר :)
מחכה להמשך בקרוווב :)

אגב.... · · פורסם על ידי :טישו
בהתחלה לא באמת קראתי,אני רק קראתי שתי שורות ובגלל ש....... הייתי עצבנית לאללה כתבתי מה שכתבתי,אני רואה עכשיו ששלך לא נופל משלי בהרבה... (אל תעלבי,כל אחד חושב ששלו יותר יפה,אבל אצלי זה באמת נכון☻)
תמשיכי!

אוקיי. · · פורסם על ידי :להלהלה מעיין (כותב הפאנפיק)
תודה לכולכם. בערב אני מבטיחה להוסיף פרק. תעקבוD:

אהמ... זה טוב · · פורסם על ידי :Danielle Weasley
אבל קייטי לא יכולה להיות קרובת משפחה של הרמיוני
כי רון וג'יני אחים ~.~

ההורים שלה אחים XD
סתם לא

היא לא. · · פורסם על ידי :להלהלה מעיין (כותב הפאנפיק)
היא נכדה של נכדה של הארי פוטר. לא של הרמיוני. (:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007