האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מעודנת~המשך

לפני כמה שנים תורגם פאנפיק מדהים בשם "מעודנת", והוא ננטש בפרק 12, אז החלטתי להמשיך את תרגומו :)



כותב: אוריאן_גריינג'ר_פוטר
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 9482
5 כוכבים (4.5) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר-דור ההמשך - זאנר: רומנטי, ועוד כמה.. - שיפ: רוז \ סקורפיו - פורסם ב: 11.05.2015 - עודכן: 19.04.2016 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 6053
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

חשוב שתקראו את ההערה הזאת לפני! זה פאנפיק מתורגם (מקור: http://www.harrypotterfanfiction.com/viewstory.php?psid=240987 אני ממליצה לכם להיכנס בכל פרק גם למקור כי יש שם גם תמונות של הדמויות :) ) הוא תורגם בהתחלה על ידי המשתמש Hollywood, וכמו שרשמתי בתקציר-הוא ננטש בפרק 12, אז החלטתי לתרגם אותו, כדי שכולם יוכלו לקרוא!(לכן כתוב גם המשך בשם)

הפאנפיק ממש יפה (ואני חייבת קרדיט לחברה שלי סיון- גיימספוטראלבוסדלבדור שהכירה לי את הפאנפיק, חפרה לי עליו, והכריחה אותי לקרוא! תודה!), והבנתי שכדאי שכולם יקראו אותו, ולא רק מי שיש לו כוח לקרוא באנגלית, וכל הבטטים והבטטות (אחם-מאיה-written in the stars-אחם) שאין להם כוח לקרוא באנגלית לא יראו אותו

-אוף זה יצא לי כתוב נורא אבל בטעות מחקתי את זה וזאת הפעם השניה..-

זה פרק 13 בפאנפיק המקורי

ורשום חלק א' בגלל שבפרק זה יש מעל 6000 מילים, וזה קצת יותר מדי לא? אז החלטתי לחלק את זה ל2... תהנו!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אני חוזרת להוגוורטס לפני כולם כדי שאני אוכל להתארגן למסיבה של ג'יימס. ג'ני הצטרפה, כל הדרך מברברת על אל', השמלה שלה למסיבה, השרשרת שאל' קנה לה לולנטיין וכן הלאה. אני מהנהנת בנימוס, אבל אני באמת לא מקשיבה. המחשבות שלי מתעסקות באימא ובדירה המתפוררת שלה, באבא ובעובדה שהוא פשוט זבל, ובהוגו והפירסינג החדש שלו-הילד הזה יכול להיות מוזר יותר? לא בדיוק מחשבות אופטימיות, אני יודעת. אבל שום דבר בחיים שלי לא נראה חיובי כרגע.

 

אני לוקחת את "תיקיית האירגון" שלי מהמעונות וקראתי כמה פעמים את התוכניות למסיבה. אחר כך אנחנו הולכות לחדר הנחיצות. אני מתרכזת חזק בפרטים המדוייקים של המסיבה כשאני הולכת ליד הקיר 3 פעמים, בעיניים עצומות. ג'ני כל כך מתרגשת כשהדלת מופיעה בקיר-זה ברור שהיא אף פעם לא הייתה בחדר הנחיצות לפני. רואים, זה העניין כשג'יימס פוטר הוא בן דוד שלך-אני יודעת על כל פינה ופינה בטירה בפנים ובחוץ, ואחורה.

 

החדר נראה בדיוק כמו שדמיינתי אותו. הוא קטן יותר מהחדר שעשינו בו את מסיבת הכריסמס בשנה השלישית, אבל יש הרבה פחות מוזמנים למסיבה הזאת-כל בן-אדם בהוגוורטס היה במסיבת הכריסמס. זאת לא הפתעה שכולנו נתפסנו. ג'יימס קיבל ריתוק לחודש שלם אחרי זה. 

יש משהו כמו 20 שולחנות לבנים, כל אחד עם 4 כיסאות מסביב. על כל כיסא יש ריפוד ורוד, ויש בלונים בצורת לבבות בכל שולחן. הקירות מקושטים בורוד ואדום ובסרטים, ושלטים שאומרים "ולנטיין שמח!"

באחורי החדר יש שטח רצפה ריק, עם פופים אדומים ברצפה שמסודרים במעגל בשביל אמת או חובה. בקיר האחורי יש 10 שולחנות עם 2 כיסאות אחד-מול-השני בכל אחד, בשביל הספיד-דייטינג. יש רמקולים בקירות מנגנים מוזיקה ממרלין-יודע-מאיפה.

 

"זה מדהים!" ג'ני משתנקת.

"את חושבת?" אני שואלת לחוצה. "זה לא יותר מדי?" 

"רוז, זה גאוני! את חשבת על כל זה בעצמך??"

"את עזרת," אני אומרת בצניעות.

"אוח באמת," היא אומרת. "כל זה זה את! את בטוחה שאת לא הולכת לבוא?"

"טוב..." אמרתי. "אולי.."

"או-מיי-גאד!! מישהו הזמין אותך, נכון??" היא צועקת, ומתחילה לקפוץ סביב בהתרגשות. היא כמו כלבלב.

"זה רק מארק.." אני אומרת בנונשלנטיות.

"מארק מת'יוס?? הו רוז, הוא כזה שווה!היא אומרת בצורה שמאוד לא אופיינית לה.

"אוקיי, תירגעי ילדה, את זוכרת איזה מישהו קטן שנקרא אלבוס פוטר נכון?"

"אל' יודע שאני אוהבת אותו," היא מושכת בכתפיה, ואז מרימה מהר יד אל פיה בהשתנקות, כאילו באמת לא התכוונה להגיד את זה.

"את מה??" אני צוחקת מהמבוכה שלה.

"אני לא מאמינה שאמרתי את זה בקול," היא אומרת ומכסה את פניה האדומות בידיה. "בבקשה אל תגידי לו!"

"אני לא," אני אומרת, עדיין צוחקת. "אבל רק שתדעי, אני חושבת שהוא מרגיש אותו דבר."

היא מסתכלת מעלה ולא יכולה להסתיר את חיוכה.

"ב-באמת??"

"ברור," אני מהנהנת, ומיישרת את המפה על אחד מהשולחנות. "הוא אהב אותך מהשנה הראשונה. אל תתחילי להיות רגשנית איתי..אני באמת לא יכולה להתמודד עם רגשות וכאלה."

"הו רוז, את באמת חושבת שהוא אוהב אותי?" היא מחייכת, העיניים שלה מתמלאות דמעות של שמחה.

"מה אמרתי הרגע?"

"לא," היא אומרת ומנידה בראשה. "לא, הוא לא אוהב אותי. למה שיאהב??"

הילדה הזאת רצינית?

"בגלל שאת הרייבנקלואית הזעירה והמתולתלת, שאין לה שום פגם, והיא בערך באדם הכי נחמד בהוגוורטס," אמרתי. "ובנים אוהבים בנות נחמדות כמוך."

"את חושבת?"

"תאמיני לי, כאחת מהבנות הלא-נחמדות, אני יודעת דברים כאלה."

"את כן נחמדה," היא אומרת, אבל היא לא נראת כזאת בטוחה.

"תפסיקי לנשק לי את התחת רק בגלל שאת יוצאת עם בן דוד שלי...אני יודעת שאני לא נחמדה, ואני די בסדר עם זה," אני אומרת.

"אוקיי...אבל את לא לא נחמדה, אם את מבינה אותי."

אני לא, אבל אני מהנהנת בכל זאת.

 

דום עדיין לא חזרה מהוגסמיד בזמן שאני חוזרת למעונות, אבל צ'סטיטי ולורה שם. הם מפסיקות לדבר כשאני נכנסת. צ'סטיטי מייחכת אליי בנחמדות, אבל לורה שולחת לי מבט מרושע.

"היי רוז,"  אומרת צ'סטיטי. "את מגיעה למסיבה היום?"

"ברור שהיא לא," לורה עונה בשמי. "מי ירצה לצאת איתה? היא בהריון!"

"תסתמי לורה," צ'סטיטי נאנחת.

"אני דווקא כן," אמרתי בגאווה. "אני מגיעה עם מארק מת'יוס."

המבט על הפנים של לורה לא יסולא בפז.הפה שלה פשוט נפל מרוב הפתעה.

"זה מעולה!" אומרת צ'סטיטי.

"מה?" לורה מגמגמת. "איך לעזאזל הצלחת לשכנע את מארק מת'יוס להביא אותך? נכנסת להריון גם עם הילד שלו?"

"אני יודעת שזה בטח חדשות גדולות בשבילך," אני אומרת בטון מתנשא, "אבל את לא יכולה להיכנס להריון בזמן שאת בהריון." 

לוקח לה כמה שניות לעבד את זה.

"מה שתגידי, זונה."

"את לא חייבת להיות בהריון כדי להיות זונה" אני אומרת.

"כן, אחרת כבר היו לך 50 ילדים לורה," צ'סטיטי אומרת. אני צוחקת ונותנת לה כיף.

"וואטאבר כלבות," היא יורקת. "אתם ממילא סתם שתי לוזריות. ולא אכפת לי אם את הולכת עם מארק מת'יוס...אני הולכת עם ג'יימס פוטר."

היא יוצאת מהמעונות בסערה, טורקת את הדלת מאחוריה.

"היא משקרת, נכון?" אני שואלת את צ'אסטיטי, שמסתכלת על ידיה. "צ'אס, תגידי לי שהיא משקרת"


 

הפרק הבא
תגובות

יש · 13.05.2015 · פורסם על ידי :פוטר לילי
המשכת! אני מחכה לפרק הבא!

מה זאת אומרת, בטטות למינהם? · 14.05.2015 · פורסם על ידי :.Wonder.
סליחה, שאני אבין! סה ~ XD
חח בכל מקרה אני לא בפרק הזה אלא צריכה להשלים כמה פרקים בודדים (הממ, 12 בערך?). אז אני פה רק כדי להראות התרגשות- יאא אישרו! ותרגמת! כל הכבוד;)

איזה כייף!! · 14.05.2015 · פורסם על ידי :talush
כל כך חיכיתי שמישהו ימשיך אותו!!! מהמם..

תודה על התגובות! :) · 14.05.2015 · פורסם על ידי :אוריאן_גריינג'ר_פוטר (כותב הפאנפיק)
תודה על התגובות, זה ממש מעודד אותי להמשיך :) פוטר לילי, קרוב לוודאי שאני ימשיך מחר כי יש לי חופש (חזרתי עכשיו מטיול שנציגי אז יש חופש ;) )
מאיוש, כן בטטה! ;) תהני בקריאה :) איך היה בחופש י'חתיכת נופשת-חינם-במשך-5-ימים-בזמן-שאנחנו-נשרפים-במסלול(!!)? וכן יאיי אישרו_^
וטל כן ראיתי שהמון חיכו לזה ואני שמחה שיש כאלה שעוד זוכרים אותו :)
תהנו בהמשך! :)

מושלם! · 15.05.2015 · פורסם על ידי :גיימספוטראלבוסדלבדור
תודה על הקרדיט והכל כן? אבל האמת היא שאני שמחה שקראתי אותו בעצמי ואחרי שכבר סיימתי לקרוא הכל באנגלית כולל עונה 2 יהיה נחמד לקרוא בעברית... בהצלחה ונקווה שתעמדי בביקוש פה :)

מצטערת! · 15.05.2015 · פורסם על ידי :אוריאן_גריינג'ר_פוטר (כותב הפאנפיק)
מצטערת שלא המשכתי היום!! התחלתי ללמוד למבחן במתמטיקה ..
אני כנראה לאן אוכל להמשיך בימים הקרובים
אפצה אותכם ביום רביעי ;)

אוף · 19.05.2015 · פורסם על ידי :אוריאן_גריינג'ר_פוטר (כותב הפאנפיק)
היי, מצטערת ממש
רציתי להעלות פרק אתמול אבל אימא שלי התעצבנה עליי ולא נותנת לי לגעת במחשב
ובמחשבים בבית ספר הכל התחרבש לי
אז מצטערת שהפרק לא עלה כבר >< :<

. · 24.05.2015 · פורסם על ידי :המפוצלת הראשונה
אנא ממך, המשיכי!
ותודה על המעשה הנפלא שאת עושה בכך שאת מתרגמת את השלמות הזו בשביל אנשים פדלעות שאין להם כוח לקרוא באנגלית כמוני.

אני ממשיכה:) · 25.05.2015 · פורסם על ידי :אוריאן_גריינג'ר_פוטר (כותב הפאנפיק)
סופסוף אני יכולה להמשיךךך :)

נו מה קורה? · 09.02.2016 · פורסם על ידי :שרי (הארי) פוטר
אנחנו מ-ח-כ-י-ם!!!!!!!!!!!!!

אומיגאד · 20.04.2016 · פורסם על ידי :כוחתול
אומיגאדדד
איזה כיף שתרגמת את ההמשך!!
קראתי את מה שתורגם וממש אהבתי והתבאסתי כשגיליתי שהוא ננטש באמצע, זה ממש שיחמ אותי לגלות שתורגם ההמשך!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007