האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סונגפיק all of me

ג'יני מקבלת מכתב מהארי רגע לפני שהוא מקריב את עצמו(בסוף הספר השביעי)



כותב: dandanela
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1442
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: הארי/ג'יני - פורסם ב: 16.05.2015 המלץ! המלץ! ID : 6063
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

קודם כל, כל הדמויות והעלילה שייכות לג'יי קיי רולינג ואני לא מתכוונת להרוויח כסף מפאנפיק זה. אני וחברה שלי Chuka כתבנו את זה, וזה פאנפיק ראשון שלנו, אז בבקשה אל תגזימו עם התגובות!!! מקווה שתהנו....☺

 

 

ג'יני פתחה את המכתב שקיבלה בזה הרגע מינשוף לא מוכר.
במחשבה שדבר לא יכול להיות גרוע יותר לאחר מותו של פרד, היא פתחה את המכתב.


"לג'יני,


What would I do without your smart mouth? 
Drawing me in, and you kicking me out 
You've got my head spinning, no kidding, I can't pin you down 
What's going on in that beautiful mind 
I'm on your magical mystery ride 
And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright


אני לא יודע מה אעשה בלעדיך. אני לא יודע מה אני אעשה אם יקרה לך משהו, אם תמותי. אז החלטתי שאני הולך. בגלל זה אני רוצה להגיד לך בפעם האחרונה עד כמה אני אוהב אותך.
בהתחלה, זאת את שהיית מאוהבת בי. הערצת אותי. אבל לי לא היה אכפת. היום אני מגלה כמה צדקת שרצית את זה, ואני מצטער על זה שהיה לנו כל כך מעט זמן יחד, רק שנינו.
וכשסוף-סוף הבנתי שגם אני אוהב אותך, שזה הדדי, מצאת מישהו אחר. מישהו יותר טוב ממני. שהבין אותך לפני. שלא מסכן אותך כמוני. שהגיע לך באמת.
הרגשתי כאילו אני מתפרק. האשמתי את עצמי שלא שמתי לב אלייך כל הזמן הזה. הבנתי שהסיכויים שלי אפסיים, ושקעתי בדיכאון עצמי.
אחרי כמה זמן, נפרדת מדין. ואפילו הגנת עלי, למרות שעשיתי מעשה פסול. הרגשתי כל כך מבולבל. לא הצלחתי להבין מה את מרגישה. אולי זה כי גדלת עם שישה בנים באותו בית, וזה גרם לך להיות קשוחה יותר, ואולי זה כי הייתי כל כך מרוכז בלחשוב מה אני מרגיש.
ואז נישקת אותי. נישקת אותי בחזרה, בסוף משחק הקווידיץ' ההוא, זוכרת? לא ידעתי מה הכה בי, אבל ידעתי שעכשיו הכל יהיה בסדר. כי אני איתך."

ג'יני מחתה דמעה חדשה, שצצה על לחייה היפות.


My head's under water 
But I'm breathing fine 
You're crazy and I'm out of my mind 


"בכל פעם שאני רואה את העיניים שלך, אני טובע בהן. טובע ולא רוצה לצאת מהעיניים החומות והיפהיפיות שלך, שאוצרות בתוכן כל כך הרבה דברים שאף אחד לא יכול לראות. 
לכן כתבתי את המכתב הזה, ג'יני. אין לי אומץ אפילו להיכנס למים.
את משגעת אותי, ג'יני. אני לא יכול לחשוב שאת בסכנה. אני לא יכול להסתכל על השעון בבית שלך ולראות את המחוג שלך מצביע על 'בסכנה'.
אולי תחשבי שיצאתי מדעתי, אבל אני הולך לוולדמורט ושם לזה סוף. לא משנה מה יקרה."

ג'יני בהתה בתדהמה בגיליון הקלף שבידה, לא מצליחה לקרוא. היא הסתכלה סביבה, ולא ראתה את הארי ליד רון והרמיוני.


'Cause all of me 
Loves all of you 
Love your curves and all your edges 
All your perfect imperfections 
Give your all to me 
I'll give my all to you 
You're my end and my beginning 
Even when I lose I'm winning 
'Cause I give you all of me 
And you give me all of you, oh 


"אבל לא יצאתי מדעתי. אני עושה את זה בגלל סיבה אחת: אני אוהב אותך.
אני אוהב את כולך. כל פיתול וכל חלק בגוף שלך. את נתת את כל כולך. כמעט נהרגת בשבילי, ויותר מפעם אחת. אז אני נותן את כולי בשבילך. תורי הגיע.
אני אוהב את היופי שבך. את המושלמות והשלמות שבך (שלא כמו ג'ורג', כמובן, שהוא לא שלם). אז אני נותן לך את כל כולי, כמוך."

 ג'יני העלתה חיוך קטן על שפתיה, שנמוג כמעט מייד. גם במצב קשה הארי יכול להצחיק אותה. אומנם הצחוק הזה לא נמשך לאורך זמן. 

"אפילו שאני מת, אני מת בלב שלם. למה? כי אני יודעה שאת תהיי בטוחה, ג'יני. בטוחה ושמחה."

ג'יני באמת תהיה בטוחה. אבל היא ידעה שהיא לעולם לא תהיה שמחה. מה שלא ידעה, זה כמה קשה היה להארי לכתוב את המילים הללו.


How many times do I have to tell you 
Even when you're crying you're beautiful too 
The world is beating you down, I'm around through every mood 
You're my downfall, you're my muse 
My worst distraction, my rhythm and blues 
I can't stop singing, it's ringing, in my head for you 


"לפני שהלכתי, ראיתי אותך ליד פרד, בוכה. הדמעות זלגו על פנייך השרוטות והמלוכלכות. אבל עדיין, את נראית לי הכי יפה בעולם.
אני יודע, העולם לא נתן לך חיים קלים, איבדת הרבה. ביל, פרד, ג'ורג', לכולם קרה משהו במלחמה הזאת.
זה נגמר ג'יני, זהו זה. האדם היחיד שימות עכשיו יהיה אני. רק אני. אני הולך לשם בשבילך, ג'יני. כי את הכל בשבילי.
אני לא יכול לחיות בלעדייך, אז העדפתי לא לחיות.
אל תנסי לעצור אותי, כי אני כנראה כבר קרוב לשם, או שאולי אני כבר.... את יודעת. אני לא אוכל להפסיק ללכת. אני חייב להמשיך, בשבילך."

'אבל גם אני לא מסוגלת לחיות בלעדיך.' חשבה ג'יני, ואפילו לא טרחה למחות את הדמעות. 'אתה לא מבין?'


My head's under water 
But I'm breathing fine 
You're crazy and I'm out of my mind 


"אני מצטער שלא נפרדתי ממך, ג'יני. את יודעת שאני אוהב אותך, ולעולם לא אוכל להפסיק. את האוויר שלי לנשימה.
כל הבנים שרצית השתגעו עלייך, רצו אותך. גם אני. למזלי, גם את עלי. עד היום אני תוהה למה."

"כי אתה מי שאתה", לחשה ג'יני בשקט, הדמעות על לחייה הרטובות נצצו כמו פנינים. "ואני אוהבת אותך ככה"


'Cause all of me 
Loves all of you 
Love your curves and all your edges 
All your perfect imperfections 
Give your all to me 
I'll give my all to you 
You're my end and my beginning 
Even when I lose I'm winning 
'Cause I give you all of me 
And you give me all of you, oh 
Give me all of you 


כל חלק בי, ג'יני, אוהב אותך. ולעולם לא הטלתי בך ספק. 
אני מבקש שתכבדי אותי, ולא תטילי בי ספק הפעם.
יש לי רק מחשבה אחת בראש. את.
אני משתוקק לראות אותך, להרגיש אותך באמת. אבל זה בלתי אפשרי.
אז אני רוצה שתדעי, שכשאני הולך לוולדמורט, אפשר לחשוב שמסרתי את הגוף שלי לוולדמורט. אבל את תדעי שזה לא נכון. מספיק שרק את תדעי, שאת הגוף שלי אני מוסר לך. רק לך.
אולי אני הפסדתי בקרב הזה ג'יני, אבל זה לא חשוב. מה שחשוב הוא, שאת זו שניצחה במלחמה כולה. שנתת את כל מה שיכולת לתת.
אז אני נותן הכל לך."

כמובן, זה היה ברור מההתחלה. ג'יני לא הופתעה שהוא החליט להסגיר את עצמו בשבילה. כמו בפעם הקודמת, שנפרד ממנה כדי לא לסכן אותה. היא ידעה שזה יבוא.
מה שהציק לה זה שהוא מתייחס לחיים שלו כדבר כל כך מיותר, כל כך שולי, בשבילה. היא חשה אשמה שלא חשה בכל 16 שנות חייה.


Cards on the table, we're both showing hearts 
Risking it all, though it's hard 


"אני יודע את כמה את אוהבת אותי, ואת יודעת עד כמה אני אוהב אותך. שנינו הראינו אחד לשני מה אנחנו מרגישים.
זה היה כל כך קשה לסכן אותך, ג'יני. את לא יודעת עד כמה.
אז עכשיו זה מפסיק. אף אחד לא מסתכן בשבילי יותר."
הדיו נמרח מדמעותיה של ג'יני, והקלף נרטב.


'Cause all of me 
Loves all of you 
Love your curves and all your edges 
All your perfect imperfections 
Give your all to me 
I'll give my all to you 
You're my end and my beginning 
Even when I lose I'm winning 
'Cause I give you all of me 
And you give me all of you 
I give you all of me 
And you give me all of you, oh 


"כי אני לא יכול לראות את הגוף שלך, את כל הקימורים שלו, את הראש והשפתיים המדהימות שלך, שוכבים חסרי חיים על הרצפה, עם עיניים ללא הבעה. 
 וזה כל הזמן חוזר אליי. זה יהיה באשמתי. אז אני הולך לדאוג שזה לא יקרה.
עכשיו אני בטח כבר מת, ואני מעדיף את זה ככה. 
בזכותך אני עושה את זה. בזכותך זה נגמר.
אני רוצה שכשתזכרי אותי, אחרי הסוף, לא תזכרי אותי כמוג-לב ופחדן, או כאמיץ ואצילי, או זה ששיקרו לו, או הנבחר ההוא. 
אני רוצה שתזכרי אותי בתור הארי פוטר, האהבה שלך."
ג'יני לא יכלה לסבול את זה יותר. היא זרקה את המכתב על הרצפה, רצה החוצה ובכתה. היא הוציאה הכל בבכי שלה. 
היא הגיע למדשאות, איפה שהאדמה הייתה רטובה מהטל, וכתבה עם אצבעה:"תמיד תזכור, אני אוהבת אותך, הארי. הילדה שאוהבת אותך באמת, ג'יני וויזלי"                                                                                                                                                                                        "תמיד תזכרי, אני אוהב אותך, ג'יני. הילד שאוהב אותך באמת, הארי פוטר" 

 

תגובות

וואו · 16.05.2015 · פורסם על ידי :דניאל120
זה ממש יפה, באמת.

תודה! · 16.05.2015 · פורסם על ידי :dandanela (כותב הפאנפיק)
זה כיף לדעת שאוהבים את זה.

וואו · 17.05.2015 · פורסם על ידי :פוטר לילי
זה ממש יפה, מדהים!

תודה רבה! · 17.05.2015 · פורסם על ידי :dandanela (כותב הפאנפיק)
ייאי! אוהבים את הפאנפיק הראשון שלנו! *קופצת משמחה* :) :)

מהמם · 19.05.2015 · פורסם על ידי :Night Sky
ממש מרגש. אהבתי שזה באנגלית....

מהמם! · 20.05.2015 · פורסם על ידי :שירורה24
ואוו, מושלם!!

וואו · 08.11.2015 · פורסם על ידי :ג'ורג'ית בדם
פשוט התחלתי לבכות. זה כל כך עצוב :(

אף פעם אין לי מה לכתוב כאן · 28.12.2015 · פורסם על ידי :שרי (הארי) פוטר
זה פשוט השאיר אותי בלי מילים לגמרי, אני מתה על השיר הזה והפרשנות הזאת פשוט הרגה אותי. יכולתי לראות את זה.
אין לך מושג מה עשית, אני בדרך כלל לא אוהבת את העצובים האלה.
מושלם.

ממש יפה · 07.10.2016 · פורסם על ידי :Merrick Hanna
וואו.... מרגש. אין לי מה להגיד.... פשוט מדהים....

מדהים · 23.09.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
יש לי דמעות בעיניים

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007