האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

יתושתושים

הממ, פאנפיק על לונה ומאלפוי שכתבתי לפעילות כלשהי, ויצא ממש חמדמד.



כותב: סנופקין
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2086
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אנגסט, רומאנס (?) - שיפ: לונה\דראקו - פורסם ב: 09.06.2015 המלץ! המלץ! ID : 6113
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

יתושתושים.
יתושתושים, ועוד יתושתושים, ועוד יתושתושים...
הם תמיד הקיפו אותה, העידו על בדידותה, על העצב שבה. לפעמים, לעיתים רחוקות, היא קצת הצטערה שאף אחד חוץ ממנה לא ראה אותם, אבל לרוב היא הרגישה הקלה עצומה על כך שהשאר לא רואים את היתושתושים.
כולם היו בטוחים שהיא משוגעת, היא הייתה מודעת לזה, אבל היא לא הייתה מוכנה להסיר את הכישוף שהטילה על כולם, שלא יראו את היתושתושים שמקיפים אותה. אבא שלה לימד אותה את הלחש הזה.
הוא אמר לה שכשתגיע לבית הספר, תטיל על כולם את הלחש, אחרת כולם ירא אותם, וכולם ידעו איך היא מרגישה.
כל הזמן היא ראתה מסביבה אהבות.
בין אם זו ג'יני עם עוד מישהו, או הארי וצ'ו, או רון והרמיוני, שלמרות שרבו כל הזמן, היה ברור שמתישהו הם יהיו ביחד.
היא הייתה לבד. לבד, עם היתושתושים.

לונה התנערה פתאום, ממקום ישיבתה, מאחורי שריון ברזל.
שיעור לחשים.
היא התחילה לרוץ לכיוון הכיתה, היתושתושים מלווים אותה, כמו תמיד. היא הגיעה אל גרם המדרגות שהוביל אל כיתתו של פליטיק, והתחילה לרוץ במורדו.
אבל מה שהיא שכחה, דווקא עכשיו, דווקא בזמן הזה, את המדרגה הנעלמת.
סביר להניח שאם לא הייתה רצה כל כך מהר וכל כך בבהילות, זה לא היה קורה. שנים אחר כך, היא העסיקה את עצמה במחשבות; מה היה קורה אם הייתה שוכחת מהשיעור? מה היה קורה אם לא הייתה נתקעת במדרגה?
אבל היא כן נתקעה במדרגה, וזו הייתה הפעם הראשונה שראתה אותו.


דראקו מאלפוי התהלך במסדרון, מיואש, מעוד שיחה עם אביו.
לפעמים הוא לא רצה בכלל את כל זה, לפעמים הוא רצה פשוט להפנות את הגב לאבא שלו, ולהתמחות בשינוי צורה.
אבל הוא היה פחדן, והוא ידע את זה.
ולכן, הוא הסכים עם אביו, כשהלך בכל לילה לפגישות עם אדון האופל, ולכן, נתן לו לאמן אותו בקללות שאין עליהן מחילה, ולכן, כשאביו אמר לו לשנוא את הארי, הוא עשה כדברו.
אבל דראקו מעולם לא רצה באף אחד מהדברים האלו.
הוא הגיע אל אחד מגרמי המדרגות, כשהבחין במשהו מוזר; ילדה בלונדינית, עם עיניים כחולות, ניסתה לשחרר את עצמה מהמדרגה הנעלמת.

היא תמיד שמעה עליו, על דראקו מאלפוי האיום והנורא, שאביו הוא אחד מהתומכים החזקים של אתה-יודע-מי.
אבל לונה מעולם לא פגשה אותו, היא רק ראתה אותו בסעודות באולם הגדול, מוקף בחבריו. הסיפורים עליו הלכו עליה אימים, וכשהוא שלף את השרביט, היא עצמה עיניים וקיוותה לטוב.
לכן היא הופתעה כששמעה קול נעים לידה.


"את צריכה עזרה?" שאל דראקו, שרביטו כבר בחוץ, נכון לעזור.
לונה הביטה בו בתדהמה. "מה?" היא שאלה, בוהה בו.
הוא חייך, "שאלתי אם את צריכה עזרה."
לונה הביטה בו בחשש. "אתה מתכוון לקלל אותי או משהו?" היא שאלה.
חיוכו של מאלפוי דעך. "לא," הוא אמר בקול חרישי, "אני באמת מתכוון לעזור."
היא הביטה בו באסירות תודה מהולה בחשד. "אוקיי... אתה יודע איך לשחרר אותי מכאן?"
למזלה, דראקו למד את הלחש הזה לא מזמן. זאת אומרת, הוא למד אותו איפשהו בשנה השנייה, אבל רק לא מזמן הוא למד שהוא גם עובד על מדרגות כאלה. "שחרר!" הוא כיוון את שרביטו אל המדרגה.

לונה ניסתה להוציא את רגלה, היא יצאה בלי שום קושי. היא חייכה אליו, "תודה," אמרה, מביטה בו.
מאלפוי הביט בה בחזרה, "על לא דבר. איך קוראים לך?"
"לונה," היא ענתה, חיוכה דועך, "לונה המג'נונה."

דראקו הביט בה, לא מבין. הוא שמע סיפורים על המשוגעת הזו, אבל... הוא דמיין אותה משוגעת.
היא נראתה לגמרי נורמלית, חוץ ממבטה החולמני מעט.
"למה מג'נונה?" הוא שאל.

לונה הביטה בו בהפתעה, "מה זאת אומרת, לא שמעת על לונה המג'נונה?"
מאלפוי הביט בה, "כן, אבל חשבתי, את יודעת, שתהיי מג'נונה..."
"ואני לא?" היא העלתה את חיוכה חזרה.
"הממ, שאלה קשה..." הוא צחקק, "ברור שלא!"
לונה הביטה בו בשמחה ובאסירות תודה גלויה לעין, "תודה, אני מניחה?"
ובתוך כל זה היא לא שמה לב, שהיתושתושים שהקיפו אותה במהלך כל חייה, כבר לא הסתובבו סביבה.
טוב, לונה כבר לא הייתה בודדה.

תגובות

.... · 09.06.2015 · פורסם על ידי :דניאל120
זה קצת מצחיק וממש יפה.
רק קשה לי לדמיין את מאלפוי עוזר למישהו *סמיילי מובך*

תודה, קודם כל · 09.06.2015 · פורסם על ידי :סנופקין (כותב הפאנפיק)
אבל זה העניין, אולי לשנות את זווית המחשבה שלכם לגבי מאלפוי.
תודה מבכל מקרה (:

ארטי!!! · 13.06.2015 · פורסם על ידי :גיליסולו
אהבתי מאד!!!

קוואי · 07.10.2015 · פורסם על ידי :2Dgorillaz
זה ממש חמוד, והאמת גם אני אף פעם לא חשבתי על דראקו כאדם טוב...

אווווו · 23.11.2015 · פורסם על ידי :Ohana
זה ממש חמוד ויפה, אהבתי!

חמוןדיייי · 03.02.2016 · פורסם על ידי :Miss Biersack
מקסיםם

זה יפה · 29.06.2016 · פורסם על ידי :Mgical
פאנפיק יפה אהבתי במיוחד את הכתיבה אבל את האמת קצת קשה לי שלונה לא בודדה כי זה מה שהיה יפה בה וזה די עצוב שיתושתושים כבר לא איתה

עכשיו אני מתביישת בכינוי שלי... · 03.07.2016 · פורסם על ידי :Silver Lake Queen
אבל ממש ממש יפה!!!

מקסים!!!!!!!!!!! · 07.01.2017 · פורסם על ידי :חולה על הארי פוטר!!!
ריגש אותי מאוד!

וואו. · 04.03.2018 · פורסם על ידי :Dead Girl Walking
המלצתי דירגתי 5 ועשיתי מנוי. וואו. פשוט מדהים

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007