האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ההילאי ההוא



כותב: Wizards First Rule
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2160
3 כוכבים (3) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח / הרפתקאות - שיפ: קיים. עדיין לא הוחלט. - פורסם ב: 06.10.2009 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 618
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ההילאי ההוא
מאת / מתן בן יוסף

שם הפאנפיק: ההילאי ההוא  
שם הכותב:  מתן בן יוסף
פאנדום:  הארי פוטר.
דירוג: PG13+
שיפ: קיים, אך עדיין לא החלטתי עליו.
ויתור זכויות: לסופרת ג'יי. קיי. רולינג, אני לא מתכוון להרוויח כלכלית מפיק זה.

תוכן הפרקים

פרולוג
פרק 1 – בקרוב

 

פרולוג

איש לא ידע להסביר את מה שקרה בעיר "ברמינגהם", אותה עיר גדולה השוכנת באנגליה. זה היה בית קטן, שניצב בשכונת עוני שבעיר. שם, אף אחד מהאנשים הגדולים, שעבדו בחברות ובבנייני השחקים הגבוהים שהגיעו עד לשמיים, לא העז להתקרב. זה היה מקום לאנשים ממעמד נמוך, אנשים עניים ממש.
בום. קול רעש מוזר נשמע מהסמטה האפלה, כמה אנשים הוציאו את ראשיהם מחלונות ביתם על מנת לראות מה הרעש המוזר.
אבל, הם לא ראו כלום. אבק, הרבה אבק. הסמטה, והרחוב בכלל- היו ריקים מאדם. החלונות היו סגורים ואטומים.
גבר גבוה, בעל שיער מפוזר לכל עבר ומשקפיים ישנים, פסע בזהירות ברחוב.
הוא הביט סביבו בחשד קל, בוהה בבית שניצב בפינת הסמטה. את ראשו דקרה מחשבה מעצבנת. אין פה שום דבר מעניין. הוא חשב, מציץ מבעד לחלונות הבית, שנראה ריק מאדם. הם סתם שלחו אותי לפה. הם סתם. הוא רטן קלות, מהרהר בשאלה שהציקה לו  ("מה יש לי לעשות כאן?").
הוא הצמיד את אוזנו לדלת, בתקווה לשמוע אפילו אולי ציוץ אחד קטן. לדקה תמימה, שנראתה לו כמו נצח, הוא לא שמע כלום. השמיים התקדרו והעננים האפורים העלימו מעיניו של האדם המסתורי את השמש.
טראח. רעש משונה נשמע מהבית. הוא הצמיד את אוזנו עוד יותר לדלת. היה נראה לו, כי דלת נשברה באחת הקומות העליונות של הבית. הוא לא ידע במה מדובר. האם- זהו מוגל? או אולי רצח, שהתפתח ממריבה של קוסמים?
"את החשבון, סגרתי. " נשמע קול מרושע מהבית. הארי לא הבין מה פשר הדבר. "הגופה שלך תישאר פה, לנצח נצחים." צחוק מרושע נשמע מהבית; כמו אותו הצחוק המרושע שיש למכשפה מסרטי הילדים. גופה? גופה? הארי פוטר ניקה את אוזנו. הוא לא שמע נכון, הוא לא שמע גופה. "והדלת השבורה, תישאר כמו שהיא. למה, מי ירצה לגור פה לפי דעתך?" נשמע אותו הקול מהבית.
הארי תהה מה מתרחש שם.
"הממ, אתה לא מסוגל לענות לי. אתה מת."
בום. זה לא היה אותו ה'בום' שנשמע מקודם, זה היה בום אחר. הארי הניח שהאדם שהיה שם הסתלק מהבית בדרך שידועה רק לו. הארי ידע מה אותו איש עשה.
"אלוהמורה" הארי מלמל, מצביע עם שרביטו על המנעול. המנעול נפתח בקלות, והארי נכנס לבית. הבית היה מלוכלך. היו סירים  ומחבתות על הרצפה, ברז חצי פתוח. הסלון היה מלא בקורי עכבישים, שגרמו להארי בחילה קלה; היו שם שתי ספות מלוכלכות, שהארי ניחש שלא ישבו בהן שנים. לא היה מכשיר חשמל בבית, בקושי היו תמונות תלויות על הקיר.
הארי פסע בזהירות, עולה במדרגות הרעועות. גם פה היו קורי עכבישים. הארי הביט סביבו, מביט על הקומה הראשונה- היה שם חדר ריק, וחדר נוסף, חדר השירותים והמקלחת. זה היה מראה מזוויע. הארי המשיך לטפס, והגיע לקומה השנייה- שהייתה מלוכלכת עוד יותר מקומת הקרקע ומהקומה הקודמת. בשלוש החדרים שהיו שם, הארי ניחש שגרו בהם פעם. לא היה בחדרים האלה איש. הוא עלה לקומה האחרונה, וראה דלת פתוחה ממרחק. היה רק חדר אחד בקומה הקטנה הזאת, והמסדרון לא היה צר כל כך כמו בקומות הקודמות. הארי נכנס לחדר, והידק את ידו אל פיו. "לא!" הוא זעק, מביט על החדר- הייתה שם גופה. גופה של אדם מת. והיה שם דם, הרבה מאוד דם. "רצח..." זה מה שעלה להארי בראש. הוא הביט על הגופה, בחלחלה. היה שם אדם כביר. הוא לא היה גבוה, הוא היה נמוך. הוא היה 'שמן', כפי שחבריו של הארי היו קוראים לו. אדיר ממדים ובלונדיני, הוא שכב בעיניים פקוחות, לבן, עם הג'ינס והחולצה, על רצפת הקרש. זה היה דאדלי דרסלי. הארי הידק את ידו אל פיו עוד יותר חזק, רוכן אל דאדלי וממלמל לחש קל שינקה את הדם. הארי שמע באוזנו את הקול המרושע ששמע קודם לכן, שומע בדמיונו הרחב "אבדה קדברה". הוא ראה את זה – דאדלי, עומד בפחד בפינת החדר.. ואיש, מסתיר פנים וגוף, עם שרביט.
דמעות זלגו לו מעיניו. הארי לא בכה לעולם על מישהו ממשפחת הדרסלים. הוא לא ידע מה פשר הבכי, אך הדמעות זלגו. הארי רכן אל דאדלי, בודק את מצבו. הוא לא נשם. הוא מת. הארי מעולם לא הרגיש הרגשה שכזאת, של בכי עם חור. נכון, הוא לא היה החבר הטוב של דאדלי- והבכי לא היה אותו בכי, כמו שבכה כשחבריו הטובים מתו- אבל הוא בכה. לעולם הוא לא יידע, מי האיש המרושע, שהחליט לשים קץ לחייו של דאדלי. דאדלי דרסלי ז"ל.

 

 

 

תגובות

אוקיי?... · · פורסם על ידי :טל המלכה

· · פורסם על ידי :טל המלכה
מוזר!

מה מוזר בדיוק? · · פורסם על ידי :Wizards First Rule (כותב הפאנפיק)
אם מותר לי לשאול, 'בוקי הצימוקי', מה מוזר בדיוק.

כל הכבוד ^^ · · פורסם על ידי :Danielle Weasley
אני אוהבת את הפאנפיק שלך!!
אני מחכה לך פאנפיקים הכי נצפים 3>

פחחחחחח... · · פורסם על ידי :בלטריקX
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.
הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי. הארי שונא את דאדלי.




הארי לא שונא את דאדלי... · · פורסם על ידי :kineret17
הוא שנא את היחס שקיבל מהוריו של דאדלי ומדאדלי עצמו...אחרת הוא לא היה דואג שלא ימותו בזמן שהוא עוזב בספר השביעי והכל...

אממ · · פורסם על ידי :Stop And Stare
כן זה מוזר ..

אממ יש בעיה · · פורסם על ידי :>ניקולי<
הז"ל אומרים רק על יהודים
לפי מה שידוע לי דאדלי דארסלי היה נוצרי כדאי לתקן

ל:>ניקולי< · · פורסם על ידי :pablorz
ז"ל משמש לגויים לא פחות מאשר ליהודים.

תתממששיייךךך!!! · · פורסם על ידי :Make You Believe
נו כבר!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007