האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

מחנה החצויים?!

החיים אחרי המלחמה וקורה משהו משונה... מה קורה תקראו ותבינו.



כותב: הארי ג'יימס פוטר 12345
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 30572
4 כוכבים (4.438) 16 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: מיתולוגיה אימה קומדיה - שיפ: כל הזוגות בגיבורי האולימפוס - פורסם ב: 11.07.2015 - עודכן: 12.10.2019 המלץ! המלץ! ID : 6193
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אני לא זוכר מתי הלכתי לישון, אם בכלל הלכתי לישון.

אבל כשקמתי התעוררתי כשהייי לבוש בבוקסר כחול בלבד וגבוה יותר שרירי יותר.

במיטה לידי שכבה נערה בלונדינית. הערכתי שהיא בת 18 לפי גובהה.

'איפה אני' חשבתי לעצמי.

קמתי מהמיטה ופתחתי משהו שנראה כמו ארון.

היתה שם חולצת טריקו כתומה עם כיתוב CHB וציור של סוס מעופף.

קודם לבשתי מכנסי גולשים ואז החולצה.

כנראה הרעשתי כי היא התעוררה.

עיניה היו מדהימות ביופיין, עיניים אפורות כסופות כסערה.

"פרסי מתי קמת?" היא שאלה.

'פרסי?! רגע זו אנבת'?! מה לעזאזל קורה כאן?! ואיפה אני?!'.

כנראה אנבת' הבחינה שאני מבולבל כי היא שאלה "פרסי הכל בסדר?"

תוך כדי שהתלבשה, היא לבשה חולצה כמו שלי ומכנסי ג'ינס קצרים.

"כן הכל בסדר רק ש... מה קרה?" עניתי בשקר.

"מה אתה לא זוכר?" שאלה בדאגה.

ניסיתי לזכור משהו. אבל כל הזכרונות שלי היו של פרסי.

מזל שקראתי את כל הספרים ושיש לי את הזיכרונות שלו, חוץ מה24 שעות האחרונות.

"לא ה24 שעות האחרונת לא זכורות לי."עניתי.

"מה בשם אולימפוס!" אמרה בזעם ובבלבול.

"אם זאת הרה הוד מלכותה הפרתית אני נשבעת ש..."

"די אנבת' זאת לא הרה, למרות שבאמת היייתי רוצה להפיל אותה בטיבר הקטן."רטנתי.

"למה אתה מתכוון?" שאלה בבלבול.

"כנראה השתכרתי או משהו." עניתי בשקר.

"פרסי לא השתכרת הייתי איתך ב24 שעות האלה."

לא משנה בואי רק נגיד תודה שזה היה ה24 שעות האחרונות ולא כל החיים." 

"פרסי אתה בטוח שאתה בסדר?"

"כן."

בדיוק אז נכנס בדלת נער גם כנראה בן שמונה עשרה, בעל שיער בלונדיני ועיניים כחולות וצלקת קטנה על השפה.

ובדיוק אז ידעתי מי זה, ג'ייסון גרייס הידוע לשימצה.

הוא נשען על הדלת, ונשם בכבדות.

"אחי אתה חייב לעזור לי, האחים שוד הכניסו שיקוי אהבה לשייק של דרו והיא רודפת אחריי."

לא יכולתי שלא לצחוק. התגלגלתי על הרצפה מרוב צחוק.

"מצחיק אותך ג'קסון אני צריך להזכיר שוב את תקרית רייצ'ל." אמר כשראה שאני לא יכול להפסיק לצחוק.

צחוקי גווע באותה מהירות שהתחיל. "סתום את הפה גרייס."

"מה היא תקרית רייצ'ל?" שאלה אנבת' מבולבלת יותר ממקודם.

"אה לא משנה..." עניתי במהירות.

תקרית רייצ'ל הייתה שרייצ'ל ופרסי התנגשו והיא נפלה עליו כששפתיה על שפתיו והצופה היחידי היה ג'ייסון.

"הו ג'ייסון." נשמע קול מחוץ לביתן.

"אחי בבקשה תעזור לי." התחנן בלחש.

"טוב טוב."

יצאתי החוצה וצעקתי "ג'ייסון תשמור לי מקום באגם!" 

דרו רצה כמו טיל.

נכנסתי חזרה לביתן 3.

"שמח?"

"כן, תודה אחי אני חייב לך."


פאנפיק ראשון תגובות?

ויתור זכויות לריק ריירדן בלה בלה בלה הבנתם את הרעיון. 3 תגובות ואני ממשיך.

 

הפרק הבא
תגובות

תגובות מישהו? בבקשה!!! · 11.07.2015 · פורסם על ידי :הארי ג'יימס פוטר 12345 (כותב הפאנפיק)
נו מה אתם אומרים

כאן זה פורטל הארי פוטר!!!!!!!!!!! · 12.07.2015 · פורסם על ידי :ג'וליה
ולא פרסי ג'קסון!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אז למה יש פה ספורים על פרסי ג'קסון?!!!!!!!!!!!!
נ.ב. פרסי ג'קסון זה סתם ספר משעמם ותינוקי ולחיים בסרט!!!!!!!!!!!!!!!!!! (למרות שאני כזאת...)

מה פתאום · 12.07.2015 · פורסם על ידי :מנהיג הקונדסאים
על מה את מדברת, הרי זה רק הגיוני כי הספר של םרסי ג'קסון ועוד הרבה כאלו לנוער באו והתפתחו בעקבות הארי פטר אז למה לא להראות ספרים שמושפעים מהספר שהאתר עוסק בו

ממש אהבתי;] · 12.07.2015 · פורסם על ידי :Daughter of Hades
מאוד אהבתי את העלילה. היא כתובה בצורה משכנעת, ואהבתי את הדרך שבה את מציגים את הדרך שבה את מציגה את המחשבות של פרסי.
הערה היחידה יש לי, היא שאת מעט מפחיתה בתיאורים.
ג'וליה - אני חייבת לכתוב, ראיתי אותך מגיבה כך בעוד מספר מקומות, וזה לא בסדר מצדך. יש רבים במערכת שאוהבים פרסי גקסון. עצם העובדה שאת קוראת לספר "תינוקי" היא לא בסדר.
אם המערכת אישרה את הפאנפיק, סימן שזה בסדר. את לא חייבת לקרוא את הפיק או להגיב לפאנפיק.

יש משהו כזה שנקרא תגובה · 12.07.2015 · פורסם על ידי :The Sea
טוב, אז פאנפיק מאוד חמוד וחביב ונותן הרגשה של רצון להמשך (כן, יש סיפורים ופאנפיקים שאתה מרגיש שאתה חייב להמשיך, גם עם העלילה גרועה - אבל העלילה פה יפה, סתם נותן רצון לעוד)
הייתי שמחה עם היית מתארת יותר ומפרטת דברים נוספים, זה היה עוזר להבנה ולאיכות.
הייתי ממליצה לקחת בטא, אבל את לא חייבת (חוץ מזה, מי אני שאדבר?)
וג'וליה - אז מה עם זה אתר הארי פוטר, לכולם מותר לחרוג קצת מהנושא. חוץ מזה זאת מערכת הפאנפיקים, לא מערכת הפאנפיקים של הארי פוטר. פה מותר לפרסם פאנפיקים בכללי ולא רק בפאנדום הארי פוטר. וההנהלה אישרה, אז למה שתהיה לך בעיה?

אני בן · 12.07.2015 · פורסם על ידי :הארי ג'יימס פוטר 12345 (כותב הפאנפיק)

איכסססס · 18.07.2015 · פורסם על ידי :טלטול179
מה זה הדבר הזה יא מגעיל יש פה ילדים שרוצים להיות תמימיםםםםם

תמימות!!! · 18.07.2015 · פורסם על ידי :טלטול179
אתה כמעט הרסת לי את הרצון להמשיך לקרוא גיבורי האולימפוס יא דוחה

אנשים אתם · 19.07.2015 · פורסם על ידי :טלטול179
סוטים אני ילדה קצת התחשבות ויש עוד ילדים זה יעשה להם סיוטים יש אנשים שלא מתעניינים רק בזהה

תקשיבי · 19.07.2015 · פורסם על ידי :הארי ג'יימס פוטר 12345 (כותב הפאנפיק)
תראי את הדירוג אם את לא רוצה להמשיך לקרוא אל תמשיכי זה לא מתאים לילדים

וואו · 11.08.2015 · פורסם על ידי :דניאל120
פעם שניה שאני רואה את ג'וליה מגיבה ככה. אני לא מבינה, יש מיליונים שמעריצים את פרסי ג'קסון, וכותבים פאנפיקים עליו.
אם יש לך בעיה עם זה, זה כל כך לא המקום.
טלטול179 , שמעת על דירוג? הפנפיק מתואר בדירוג R - יש בו רמיזות מיניות. פעם הבאה תקראי את הדירוג לפני שאת מתחילה לקרוא.

אנשים, אם אין לכם משהו טוב לומר, תשתקו.

אגב, אתה כותב ממש יפה, תתעלם מאנשים כאלה, הם סתם מקנאים/מתוסכלים/רוצים להרוס למישהו את היום. אני לא מבינה איך עוד לא השעו אותה מהפורטל, תקף לגבי טלטול179 וג'וליה.

טוב סליחה באמת · 17.09.2015 · פורסם על ידי :טלטול179
אני הייתי חדשה כשכתבתי את זה מצטערת באמת שאני לא מתמצאת ובדרך חיים שלי לראות אות R ולהבין ישר מה זה!

ח · 17.09.2015 · פורסם על ידי :טלטול179
וגם לא בסבבה שלי להרוס למישהו את היום אז תפסיקי והייתי מדוכאת ממישהי אחרת שעיצבנה אותי אז הייתי מגעילה סליחה

מעפן · 29.05.2016 · פורסם על ידי :לאונרדו
תעזוב אותה היא צודקת זה באמת גרוע כרתי פרסי ג'קסון וגבורי האולימפס ואכשב אני קורא את זה אתה אורס לי את הספר

אל תקשיב להם · 30.07.2016 · פורסם על ידי :imagine it
אל תקשיב לאלה שאומרים שזה לא טוב , זה מצויין ! רק תעלה קצת את הדירוג , R לא ממש מתאים לזה... תעלה אותו קצת .
אתה כותב נהדר , ולא נורא אם יש כמה אנשים שלא מבינים ... יש גם אנשים שלא אוהבים לקרוא , למרות שהם מעולם לא ניסו ספר מעבר לרמה של "מעשה בחמישה בלונים" ותאמין לי , אני מכיר מישהו בכיתה י"ב שמעולם לא קרא ספר שהוא לא מעשה בחמישה בלונים וגם זה היה בכיתה ב' אבל כשהכריחו אותו לקרוא הארי פוטר הוא לא עזב אף ספר שהוא התחיל ....
רק הערה קטנה , שים לב לשים סימני פיסוק כגון , ."" ()

זה טוב אבל זה לא · 05.04.2017 · פורסם על ידי :פרסי ג'קסון המלך
זה טוב אבל ממש סוטה... וזה לא קשור ומעצבן. אני יודע שהשם שלי הוא 'פרסי ג'קסון המלך' אבל זה בעיקר כי לא מצאתי שמות פנויים. זה ספר די נחות (ביחס להארי פוטר) וזה תוכן שלא מתאים לילדים. עזוב את זה וזהו, זה די מטופש. אל תמשיך.

פרסי ג'קסון המלך · 21.06.2017 · פורסם על ידי :הארי ג'יימס פוטר 12345 (כותב הפאנפיק)
לך תזדיין יש עוד 10000985848 אנשים כמוך שיגידו לי להפסיק לעשות מה שאני אוהב ואם זה משמח 10000 קוראים בשבילם אני ימשיך אפילו אם זה ישמח בנאדם אחד אז לא אני לא אפסיק לא טוב לך אל תקרא

יש אנשים פשוט דוחים · 10.02.2024 · פורסם על ידי :שם משתמישמש
אני התסתכלתי על התגובות שמעלי, והייתי בשוק. תגידו, אתם לא מתביישים?? אתם כותבים תגובה, תעצרו בדרך לחשוב איך זה יגרום לכותב הפאנפיק להרגיש! אני אישית לא מצאתי שום בעיה עם הפאנפיק הזה, ואני ילדה. (אהמ אהמ טלטול179) תקשיבו אתם ממש מגעילים. זה פאנפיק ממש יפה, ומי שלא טוב לו יום טוב לו והוא לא חייב להגיב. באמת, יש אנשים שיש להם רגשות. זה מפתיע, אני יודעת, אבל זה קיים. ואתם צריכים להתחשב ברגשות האלה. אתם יודעים מה זה להתחשב? יופי. אני אישית ממליצה לכותב הפאנפיק למחוק את התגובות האלה כדי שהוא לא יצתרך לראות אותן. גם אם הוא עזב את האתר. זה פאנפיק נהדר ואני בטוחה שיש מלא שנהנו ממנו ונהנים ממנו עכשיו. אז (וסליחה על הקללה) לכל כותבי התגובות המגעילות: לכו להזדיין.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007