האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מחנה החצויים?!

החיים אחרי המלחמה וקורה משהו משונה... מה קורה תקראו ותבינו.



כותב: הארי ג'יימס פוטר 12345
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 7 - צפיות: 30576
4 כוכבים (4.438) 16 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: מיתולוגיה אימה קומדיה - שיפ: כל הזוגות בגיבורי האולימפוס - פורסם ב: 11.07.2015 - עודכן: 12.10.2019 המלץ! המלץ! ID : 6193
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אתה לא חושב שזה יכול לגרום לכל כך הרבה צרות. 
ברגע שאמרתי את המילה, הסמל יקד באוויר בינינו.אגרוף ענק בגודל של מדיח כלים הבליח להקיום והעיף את ילד המחנה למחוז הבא. 
אני מתכוון שנתתי לו אגרופים, פשוטו כמשמעו, מתוך נעליו. הוא זינק מהנהר עם קול רם של למצוץ-פלופ! והדבר האחרון שראיתי היה רגליו היחפות משיגות מהירות מילוט כפי שהוא עף אחורה ונעלם מן העין. 
לא, אני לא מרגיש טוב עם זה. ובכן ... אולי טיפה טובה. אבל אני גם הרגשתי מושפל. גם אם הבחור היה ****, קוסמים לא היו אמורים לתת לאנשים לתת להם חבטות - פרייר למסלול עם האגרוף של הורוס. 
'אוי, גדול. "אני מכה את עצמי על המצח. 
התחלתי לחצות את הביצה, חששתי שאני בעצם הרגתי את הבחור. "בנאדם, אני מצטער!" צרחתי, בתקווה שהוא יכול לשמוע אותי. "האם אתה -?" 
הגל הגיע משום מקום. 
קיר בגובה השישה מטרים של מים התנגש בי ודחף אותי בחזרה לנהר. אני ירקתי, טעם נורא כמו מזון דגים בפה שלי. מצמצתי עיסה מתוך העיניים שלי בדיוק בזמן כדי לראות את חניך בוי קופץ אליי בסגנון הנינג'ה, חרבו מורמת. 
הרמתי את הח'ופש שלי כדי להסיט את המכה. אני רק הצלחתי להחזיק את הראש שלי מלהיות חצוי לשניים, אבל ילד המחנה היה חזק ומהיר. כפי שנרתעתי לאחור, הוא הכה שוב ושוב. בכל פעם, הייתי מסוגל להדוף, אבל אני יכול להגיד שאני מובס. הלהב שלו היה קל יותר ומהיר יותר, ועל - כן, אני מודה בזה - הוא היה סייף טוב יותר. 
רציתי להסביר שאני עשיתי טעות. אני לא היה באמת האויב שלו. אבל אני צריך את כל הריכוז שלי רק כדי לשמור מלקבל חתך באמצע. 
ילד חניך, לעומת זאת, לא היה לו בעיה לדבר. 
"עכשיו אני מבין את זה," הוא אמר, מתנדנד בראש שלי. 'אתה איזה מפלצת. "
צלצול! אני ליירט את השביתה וחזר ברגליים כושלות. 
"אני לא מפלצת", הצלחתי. 
כדי לנצח את הבחור הזה, הייתי צריך להשתמש יותר מאשר רק חרב.הבעיה הייתה שאני לא רוצה לפגוע בו. למרות העובדה שהוא מנסה לקצוץ כריך ברביקיו בטעם קיין, עדיין הרגשתי רע מתחילת את הקרב. 
הוא הניף שוב, ולא היה לי ברירה. אני השתמשתי בשרביט שלי הפעם, המושך את הלהב שלו בקיפול של שנהב ותקשור פרץ של עד זרועו ישר קסם.האוויר בינינו הבזיק ורשרש. ילד המחנה מעד אחורה. ניצוצות כחולים של כישוף צצו סביבו, כאילו הכישוף שלי לא ממש יודע מה לעשות איתו. מי היה האיש הזה? 
"אמרת שהתנין היה שלך." ילד המחנה הזעיף את פניו, כעס יקד בעיניו הירוקות. "איבדת את חיית המחמד שלך, אני מניח. אולי אתה רוח מן השאול, שהגיע דרך הדלתות של מוות? '
לפני שאני אפילו יכולתי לעבד את השאלה הזאת, הוא הושיט את ידו החופשית. הנהר התהפך כמובן וסחף אותי מהרצפה. 
הצלחתי לקום, אבל אני באמת מתחיל להתעייף משתיית מי ביצה. בינתיים, ילד המחנה נטען שוב, בחרב שלופה כדי להרוג. בייאושו, הפלתי את השרביט שלי. אני דחפתי את היד שלי לתוך תיק הגב שלי, והאצבעות שלי סגרו סביב חתיכת החבל. 
זרקתי אותו וצעקתי את מילת הפקודה 'טאס!' - לאגד - בדיוק כמו להב הברונזה של ילד המחנה חתוך לשורש כף היד שלי. 
כל הזרוע שלי פרצה בייסורים. החזון שלי נשבה. צהובים נקודות רקדו מול העיניים שלי. הפלתי את חרבי ולפתתי את היד שלי, מתנשף, הכל נשכח מלבד כאבי תופת. 
בחלק האחורי של המוח שלי, ידעתי שילד המחנה יכול להרוג אותי בקלות. מסיבה כלשהי היא לא עשה זאת. גל הבחילה גרם לי להכפיל את מעלה. 
הכרחתי את עצמי להסתכל על הפצע. היה שם הרבה דם, אבל נזכרתי במשהו שג'אז סיפרה לי פעם אחת במרפאה בבית בברוקלין: חתכים בדרך כלל נראים הרבה יותר גרועים ממה שהם היו. קיוויתי שזה היה נכון. שלפתי פיסת פפירוס מהתרמיל שלי והצמדתי אותה אל הפצע כתחבושת מאולתרת. 
הכאב עדיין היה נורא, אבל הבחילות הפכו יותר לניהול. המחשבות שלי התחילו לנקות, ותהיתי מדוע לא הייתי משופד עדיין. 
ילד המחנה ישב בקרבת מקום במים שקועות עד מותן, הוא נראה מדוכדך. חבל שהקסם שלי כרוך סביב זרוע החרב שלו, ולאחר מכן תקף את ידו לצד השני של ראשו. אין אפשרות לשחרר את החרב שלו, הוא נראה כאילו שיש לו קרן צבי, אייל, אחד מבצבץ ליד האוזן שלו. הוא משך בחבל עם היד החופשית שלו, אבל כמובן שהוא לא יכול להתקדם. 
לבסוף הוא רק נאנח והביט בי. "אני ממש מתחיל לשנוא אותך. '
"שונא אותי?", מחיתי. "אני מדמם כאן! ואתה התחלת את כל זה על ידי שקראת לי חצוי דם! '
'הו, בבקשה. "ילד המחנה קם מתנודד, אנטנת חרבו מה שהופך אותו כבדה מלמעלה. "אתה לא יכול להיות בן תמותה. אם היית, החרב שלי כבר הייתה עוברת דרכך. אם אתה לא רוח או מפלצת, אתה חייב להיות חצי דם. חצויי נוכל מצבאה של גאיה, אני מניח. "
את רוב מה שהבחור הזה אמר, לא הבנתי. אבל דבר אחד שקע פנימה 
"אז כשאתה אומר" חצוי דם "..." 
הוא הביט בי כמו שאני היה אידיו.ט. "אני מתכוון חצי אל. כן. מה חשב שהתכוונתי? '
ניסיתי לעבד את זה. שמעתי את המונח חצי אל, אבל זה לא היה רעיון מצרי. אולי הבחור הזה חש הייתי קשור להורוס, שאני יכול לתעל את כוחו של האלים ... אבל למה הוא מתאר את כל מה שכל כך מוזר? 
'מה אתה?' אני דרשתי. 'קוסם חלק קרבי, שולט באלמנט המים חלק? מהו הנום שלך? '
הילד צחק במרירות. 'אחי, אני לא יודע על מה אתה מדבר. אני לא מסתובב עם ****. הסטירים, לפעמים. אפילו קיקלופים. אבל לא גמ.דים '. 
איבוד הדם חייב כבר עושה לי סחרחורת. המילים שלו קיפצו סביבי בראש כמו כדורי לוטו: קיקלופים, הסטירים, בנ.ים אלי.מים, קרונוס. מוקדם יותר הוא ציינו אר.ס. זה היה אל יווני, לא מצרי. 
הרגשתי כמו דואט פתח מתחתיי, מאיים למשוך אל מעמקיי. יווני ... לא מצרי. 
רעיון החל לנקר במוחו שלי. אני לא אוהב את זה. למעשה, זה הפחיד את הורוס הקדוש מתוכי. 
למרות כל המים הביצה שבלעתי, הגרון שלי היה יבש. "תראה," אמרתי, "אני מצטער על שפגע לך עם זה כישוף אגרוף. זאת הייתה תאונה. אבל הדבר שאני לא מבין ... זה היה צריך להרוג אותך. זה לא קרה. זה לא הגיוני. "
"אל תיראה כל כך מאוכזב," מלמל. "אבל, בזמן שאנחנו בנושא, אתה צריך להיות מת מדי. לא הרבה אנשים יכולים להילחם בי. והחרב שלי הייתה צריכה לאדות את התנין שלך. '
"שוב פעם, זה לא התנין שלי. '
'אוקיי, שיהיה. "ילד המחנה נראה מפוקפק. "הנקודה היא שאני דקרתי בתנין די טוב, אבל אני רק עשיתי אותו כועס יותר. ארד שמיימי צריך היה צריך להפוך אותו לעפר. "
'ארד שמיימי? "
שיחתנו נקטעה על ידי צעקה מהשכונה הסמוכה - קול מבוהל של ילד. 
הלב שלי עשה גלגול איטי. אני באמת היה אידי.וט. שכחתי למה אנחנו כאן. 
הסתכלתי העיניים של ילד המחנה. "אנחנו חייבים לעצור את התנין." 
"הפסקת אש", הוא הציע. 
"כן," אמרתי. "אנחנו יכולים להמשיך להרוג אחד את השני אחרי שנטפל בתנין." 
'דיל. עכשיו, אתה יכול בבקשה להתיר את יד החרב שלי מהראש שלי? אני מרגיש כמו חד קרן מפחיד. "
אני לא אגיד שיש לנו אמון זה בזה, אבל לפחות עכשיו יש לנו מטרה משותפת. הוא זימן את נעליו מחוץ לנהר - לא היה לי מושג איך - ונעל אותן בחזרה. ואז הוא עזר לי לקשור את היד שלי עם רצועה של פשתן וחיכה בזמן שלגמתי מחצית משיקוי הריפוי שלי. 
אחרי זה, הרגשתי מספיק טוב כדי להתחרות אחריו לכיוון הקול של הצעקות. 
חשבתי שאני במצב די טוב - מה עם תרגול קסם לחימה, גורר את החפצים כבדים ולשחק כדורסל עם ח'ופו וחבריו הבבונים (לא להתעסק עם בבונים כשמדובר חישוקים). אף על פי כן, הייתי צריך להתאמץ כדי לשמור על קשר עם ילד המחנה. 
מה שהזכיר לי, אני מתעייף מלקרוא לו כך. 
"מה שמך?" שאלתי, צפצופים בזמן שרצתי מאחוריו. 
הוא נתן לי מבט זהיר. "אני לא בטוח שאני צריך להגיד לך. שמות יכולים להיות מסוכנים. "
הוא צדק, כמובן. שמות החזיקו בשלטון. לפני כמה זמן, אחותי, סיידי, למדה את הרן שלי, את שם הסוד שלי, וזה עדיין גרם לי כל מיני חרדות. אפילו עם השם הנפוץ של מישהו, קוסם מיומן יכול לעבוד בכל מיני תעלולים. 
"בסדר גמ.ור," אמרתי. "אני אלך ראשון. אני קרטר. "
אני מניח שהוא האמין לי.הקמטים סביב העיניים שלו נרגעו קצת. 
"פרסי," הוא הציע. 
זה נראה לי שם יוצא דופן - בריטי, אולי, למרות שהילד דיבר והתנהג ממש כמו אמריקאי. 
אנחנו קפצנו לבול עץ רקוב ובסופו של דבר יצאנו מהבוץ בו. אנחנו התחלנו לטפס על מדרון דשא לכיוון הבתים הקרובים ביותר שבו שמעתי את הקול יותר מפעם אחת צרח שם עכשיו. לא סימן טוב. 
"רק כדי להזהיר אותך," אמרתי לפרסי, "אתה לא יכול להרוג את המפלצת". 
'תראה אותי', רטן פרסי. 
"לא, אני מתכוון שהיא בת אלמוות." 
"שמעתי את זה בעבר. אני כבר אידיתי שפע של בני האלמוות ונשלח בחזרה לטרטרוס '. 
טרטרוס? חשבתי לעצמי. 
מדבר עם פרסי היה נותן לי כאב ראש רציני. זה הזכיר לי את הזמן שהאבא שלי לקח אותי לסקוטלנד לאחת מהרצאותיו אגיפטולוגיה. ניסיתי לדבר עם כמה מהמקומיים, ואני ידעתי שהם דוברי אנגלית, אבל כל משפט אחר נראה כמו להחליק לתוך שפה חלופית - במילים שונות, מבטאים שונים - והייתי תוהה על מה לעזאזל הם מדברים. פרסי היה ככה. הוא ואני כמעט דיברנו באותה השפה - קסם, מפלצות, וכולי. אבל אוצר המילים שלו היו שגויה לחלוטין. 
"לא," ניסיתי שוב, באמצע הדרך במעלה הגבעה. 'מפלצת זה פטסוצ'וס -. בנו של סובק' 
'מי זה סובק? "הוא שאל. 
"ריבון התנינים. האל מצרי '. 
שעצר אותו בשירים שלו. הוא הביט בי, ואני יכול להישבע שהאוויר בינינו הפך חשמלי. קול, עמוק מאוד בלבי, אמר: ****. אל תגיד לו יותר. 
פרסי הביט בח'ופש שלי שאספתי מהנהר, ולאחר מכן בשרביט שבחגורה שלי. 'מאיפה אתה? בכנות. "
"במקור?" שאלתי. 'לוס אנג'לס. עכשיו אני גר בברוקלין. "
לא נראה שגרמתי לו להרגיש יותר טוב. "אז המפלצת הזאת, זו פצוצ'o או מה - '
'פטסוצ'וס, "אמרתי. "זו מילה יוונית, אבל המפלצת היא מצרית. זה היה כמו הקמע של בית המקדש של סובק, סגד כמו אלוהים חיים '. 
פרסי נהם. "אתה נשמע כמו אנבת'." 
"מי?" 
"שום דבר. פשוט לדלג על השיעור בהיסטוריה. איך אפשר להרוג אותו? "
"אמרתי לך -" 
מלמעלה באה צעקה נוספת, ואחריו קראנץ' בקול רם, כמו קול שנעשה על ידי מכבש מתכת. 
רצנו במהירות לראש הגבעה, ולאחר מכן קפצתי מעל הגדר של החצר האחורית של מישהו ורצתי לתוך רחוב ללא מוצא למגורים. 
פרט לתנין הענק באמצע הרחוב, השכונה הייתה יכולה להיות בכל מקום, ארה"ב. צלצול הרחוב ללא מוצא היו בתים חד קומות חצי תריסר עם מדשאות מטופחות קדמיות, מכוניות כלכלה בחניונים, תיבות דואר על המדרכה, דגלים התלויים מעל המרפסות הקדמיות. 
למרבה הצער, הסצנה כל האמריקאי נהרסה על ידי סוג של מפלצת, שהיה עסוק באכילת האטצ'בק פריוס ירוקה עם סטיקר שקראו את הפודל שלי הוא חכם יותר סטודנט כבוד מעלתך. אולי פטסוצ'וס חשב שטויוטה הייתה תנין אחר, והוא טען בדומיננטיות בעלות אליה. אולי הוא פשוט לא אהב פודלים ו / או תלמידים מצטיין. 
בכל מקרה, ביבשה התנין נראה אפילו יותר מפחיד ממה שהוא היה במים. הוא היה כבן ארבעים מטר, גבוה כמו משאית משלוחים, עם זנב כל כך מאסיבי וחזק שהפך מכוניות בכל פעם ששטף את פה. עורו הבהיק ממים ירוקים והשתפכו שחרחרים שנקוו סביב רגליו. נזכרתי בסובק אומר לי פעם שהזיעה האלוהית שלו יצרה נהרות של העולם. איכס. אני מנחש שלמפלצת הזאת אותה זיעה קדושה. איכס כפול. 
העיניים של יצור קרן אור צהוב חולנית. השיניים המשוננות הלבנות הבהיקו. אבל הדבר המוזר ביותר עליו היה הניצנות שלו. על צווארו היה תלוי קולר משוכלל של שרשרות זהב ואבנים יקרות מספיק כדי לקנות אי פרטי. 
השרשרת הייתה איך שהבנתי את המפלצת הייתה פטסוצ'וס, חזרה בביצות. קראתי שהחיה הקדושה של סובק לבשה משהו בדיוק כמוה בחזרה במצרים, אם כי מה שהמפלצת עושה בשכונת לונג איילנד, לא היה לי מושג. 
כמו פרסי ואני לקחנו בסצנה, התנין הידק למטה ונשך פריוס ירוקה במחצית, ריסס זכוכית ומתכת וחתיכות של כרית אוויר על פני המדשאות. 
ברגע שהוא שמט את ההריסות, חצי תריסר ילדים הופיעו משום מקום - כנראה שהם הסתתרו מאחורי כמה מהמכוניות האחרות - והואשמו המפלצת, צורחים במלוא גרונם. 
לא יכולתי להאמין לזה. הם היו רק ילדים בגיל יסודי חמושים בשום דבר מלבד בלוני מים והסופר סוואקר. אני מנחש שהם היו בחופשת הקיץ והצטננו עם מלחמת מים כאשר המפלצת קטעה אותם. 
לא היו מבוגרים נראים באופק. אולי הם היו כולם בעבודה. אולי הם היו בפנים, התעלפו מפחד. 
הילדים נראים כועסים ולא פוחדים. הם רצו מסביב לתנין, השליכו בלוני מים שניתזו החוצה נגד הסתרה של המפלצת. 
חסר תועלת וטיפשי? כן. אבל אני לא יכול שלא להתפעל מגבורתם. הם מנסים כמיטב יכולתם להתמודד במורד מפלצת שפלשה לשכונה שלהם. 
אולי הם לא ראו את התנין כמו שהוא היה. אולי המוח של התמותה שלהם גרם להם לחשוב שזה היה פיל שברח מגן החיות, או נהג משלוח **** של פדקס עם משאלת מוות.
כל מה שהם ראו, הם היו בסכנה. 
הגרון שלי נסגר. חשבתי על החניכים שלי בחזרה בבית בברוקלין, שהיו לא יותר מהילדים האלה, והאינסטינקטים של 'האח הגדול' מגן בעט פנימה מחויב לרחוב ולצעוק, "תתרחק ממנו! רוץ! "
ואז זרקתי את השרביט שלי ישר בראשו של התנין. "סא-מיר! '
השרביט פגע בתנין על החוטם, ואור כחול שטף את גופו. בכל רחבי הסתרה של המפלצת, הירוגליף לכאב הבהב:


הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007