האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

איך אני אוהב

מתאר את נקודת המבט של ג'יימס פוטר



כותב: love hp
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1654
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: ג'יימס ולילי - פורסם ב: 19.07.2015 המלץ! המלץ! ID : 6218
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

אז הפאפיק הזה מתאר את האהבה של ג'יימס ללילי - מנקודת המבט של ג'יימס! (המחשבות שלו)

 


 

אני ג'יימס פוטר ואני מאושר להצהיר לעולם שאני מאוהב!

אני מאוהב במישהי מהשנה ה3 שלי בהוגוורטס (אני בשנה ה7 שלי), אף פעם לא הפסקתי לאהוב אותה, גם עם כל ההשפלות שעברתי כאשר הצעתי לה לצאת איתי, והיא לא הסכימה וגם לפעמים צעקה עלי או נתנה לי סטירה מול כולם!

אני זוכר שתמיד ניסיתי להרשים אותה ולהשוויץ, אבל אז רק בשנה ה6 שלי נפל לי האסימון והבנתי שכדי להיות איתה אני צריך להשתנות כי היא לא אוהבת את התכונה של השחצנות שבי, השתנתי וצדקתי, אני והיא התקרבנו והפכנו לידידים (כמובן שרציתי יותר מזה, אבל לא לחצתי עליה כמו פעם שהייתי שואל אותה 3 פעמים ביום אם היא מוכנה לצאת איתי!).

בתחילת השנה ה7 שלנו שאלתי אותה אם היא מוכנה לצאת איתי להוגסמיד (לא בתור ידידה) והיא ענתה בחיוב! הייתי המאושר באדם!

ביציאה להוגסמיד לקחתי אותה לשבת בשלושת המטאטאים, ישבנו שם, צחקנו ודיברנו במשך שלוש שעות שלמות, וכשיצאנו משם אמרתי לה לעצום את העיניים והובלתי אותה לחורשה שנמצאת ליד הוגסמיד (אני והקונדסאים מצאנו אותה באחד הפעמים בירח המלא), אמרתי לה לפתוח את העיניים, היא אמרה לי שהמקום מושלם! ישבנו שם ועוד פעם דיברנו סתם!

אחרי שעה אמרנו שנחזור כי יש לשנינו עוד דברים לעשות בטירה, לפני שעזבנו את החורשה לילי נישקה אותי בפה! היא ניתקה את הנשיקה וחייכה אלי, הסתקלתי עליה במבט שואל והיא אמרה לי שהיא אוהבת אותי!

אמרתי לה שאני מאוהב בה!

חזרנו לטירה משולבים ידיים והחלטנו שאנחנו זוג ושנגיד לחברים שלנו מחר (נשמור את זה היום בסוד)!

 

       ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

עכשיו אני בן 19 ואני מתכוון להציע לאהובת חיי נישואין (אני כ"כ מקווה שהיא תענה שוב בחיוב!) אני יודע שאנחנו עוד צעירים בשביל להיתחתן אבל אני גם יודע שכל זמן שאני לא עושה את זה אני סתם מבזבז זמן כי זה לא משנה מתי אני יציע, לאף זוג אין אהבה כמו שלנו!!!

אני משחק בקופסא המרובעת והקטנה שבכיסי ולוקח את לילי דרך יער ליד ביתי (נכנס למקום שבו אני רוצה להציע לה - עכשיו 12 בצהרים) אנחנו מגיעים לקרת היער ואני נותן ללילי זר פרים ומצביע לה על ציפור יפה שעמדה על העץ שמאחוריה,  היא מסתובבת, אני כורע ברך ומסתכל על המקום (היפיפה) שבחרתי להציע לה נישואים - לאחת והיחידה! היא מסתובבת ומסתכלת עלי בעיניים נוצצות ואני אומר את המילים המכריעות "לילי אוונס האם תנשאי לי ותהפכי אותי למאושר (יותר ממה שהייתי עד עכשיו - למרות שאני לא בטוח שזה אפשרי)?!".

היא מתחילה לבכות, מחבקת אותי, ושמה את הטבעת על אצבעה בזמן שהיא מהנהן כן ואז צועקת "כן!".

אנחנו מתנשקים וחוזרים הביתה.

 

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    

אני המאושר באדם בפעם ה3 שבחיי, לילי הרגע אמרה שהולך להיות לנו ילד!!!!!

היא שאלה אותי איך נקרא לו אבל היא אמרה לי שהיא רוצה שאם זה יהיה בן השם השני שלו יהיה ג'יימס ואם זו תהיה בת השם השני יהיה לילי, הנהנתי בחיוב.

חשבנו על שמות ולבסוף היא הציעה שנקרא לו הארי על שם סבי המנוח (שמאוד אהבתי) אם זה יהיה בן ואם בת אז מריה על שם סבתה המנוחה, הסכמתי כמובן, שני השמות היו יפים מאוד.

 

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

אנחנו בקדוש מנגו ולילי לחוצה מהלידה (היא הולכת ללדת את הארי ג'יימס פוטר - זה בן)!

אני נכנס לחדר לאחר שילדה ואני רואה אותה מחזיקה תינוק עם פלומת שיער שחורה ועיניים ירוקות - הבנו מהרגע הראשון שהוא מיוחד מכיוון שעיניים של תינוקות אמורות להיות אפרות או כחולות - שלו היו ירוקות - וגם מכיוון שמהרגע שנולד היה לו שיער למרות שלא אמור להיות לו - עדיין!

 

       ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

ביקשנו מסיריוס להיות הסנדק של הארי - הוא הסכים - שמחתי!

 

       ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


דמבלדור נכנס לביתנו ואומר לנו לשבת - אני לא מבין מה קורה ויושב.

הו אמספר לי ולילי על נבואה שאומרת: "זה שבכוחו להביס את אדון האופל קרב ובא... הם שחמקו ממנו כבר שלוש פעמים, להם יוולד הוא בשלהי החודש השביעי... ואדון האופל יסמן אותו כשווה לו, אך ברשותו יעמוד כוח שאדון האופל אינו מכיר... ואחד מהם יומת בידי השני, כי איש מהם לא יוכל לחיות כל עוד ימשיך השני להתקיים... זה שבכוחו להביס את אדון האופל ייוולד בשלהי החודש השביעי...". 

אני ולילי מסתכלים בשוק על על דמבלדור ומבינים שהילד הוא הילד שלנו...

דמבלדור אומר שוולדמורט יודע על הנבואה ולכן הוא יתחיל לחפש אותנו, הוא הציע לנו להישתמש בלחש הפידליוס שבו אתה מצפין בתוך אדם סוד, ואף אחד לא יכול לגלות אות, אלא אם שומר הסוד מחליט לספר אותו. אם שומר הסוד מסרב לדבר כולם יכולים לשבור את הראש בגילוי הסוד ולא לגלות אותו, ככה וולדמורט לא יוכל למצוא אותנו - הוא הציע לנו להיות שומר הסוד אבל אמרתי שאני מעדיף שסיריוס יהיה שומר הסוד...

דמבלדור הלך ולילי התחילה לבכות על גורל בנה.


      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


סיפרנו לשאר הקונדסאים על הנבואה וביקשנו מסירוס להיות שומר הסוד (ידענו שלרמוס יהיה בעיה בגלל היותו אדם - זאב ופיטר היה לחוץ מאוד) - הוא אמר שעדיף שפיטר יהיה שומר הסוד מכיוון שוולדמורט לא יצפה לכך - הסכמנו והפכנו את פיטר לשומר הסוד!

 

 

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


ישבתי על הספה בסלון ועשיתי להארי צללים בצבעים עם השרביט ופתאום שמעתי רעשים - ישר הבנתי מי זה וצעקתי ללילי שתברח עם הארי - היא לקחה אותו ועלתה למעלה - לחדרו.

וולדמורט נכנס וברוב טיפשוטי לא לקחתי את השרביט מהספה.

ראיתי את האור הירוק ונפלתי כמו מריונטה שגזרו לה את החוטים על הרצפה.


אני בגן עדן ומסתכל מלמעלה על לילי מגנה בחייה על הארי - צפיתי באור הירוק פוגע בה גם ופתאום היא הופיעה לצידי - חייכתי עליה חיוך עצוב.

צפינו מלמעלה על וולדמורט וראינו שאינו מצליח להרוג את הארי - הוא התפוגג ולהארי נשארה צלקת ברק.

ראינו את סיריוס נלחם עם האגריד על הארי ובסוף אומר לו לקחת את האופנוע בטענה שלא יצטרך אותו יותר - נזכרנו בפיטר והתמלנו בכעס על כך בגד בנו (אני לא מבין איך לא צפינו את זה קודם - הוא תמיד חיפש כח! - חשבנו שהוא חבר שלנו!). סיריוס הולך לסבול מזה!

ראינו את דמבלדור מניח את הארי על מפתן הדלת של אחותה של לילי - פטוניה!


צפינו בסיריוס נלקח לאזקבן על דבר שלא עשה! ואת פיטר בורח מזה ומאשים את סיריוס בעוד דברים! כעסנו כ"כ!!!! אבל לא יכלנו לעשות כלום!



          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

צפינו בהארי מתבגר וסובל, הוא כל כך דומה לי! אך העיניים שלו, העיניים היפות של לילי! (ראינו שדודיו מספרים לו שנהרגנו בתאונה) - נקרע לנו הלב - צפינו בסיריוס באזקבן! - צפינו ברמוס שהיה בודד - היינו עצובים!

ויום אחד הארי קיבל את המכתב להוגוורטס! - היינו מאושרים - ראינו שהמכתבים ממשיכים להופיע וצחקנו למראה גיסה של לילי (ורנון דארסלי) שהשתגע בעקבות הופעת המכתבים!

 

ביום הולדתו של הארי האגריד נכנס בדלת הבקתה וסיפר להארי את סיפורו - היינו מאושרים - שוב!

 

ראינו אותו מתמיין לגריפינדור וליבנוו התמלא גאווה! - ראיתו שהוא שנא את סוור מאוס ושמחתי שהוא ממשיך את המסורת - כמובן שלא אמרתי זאת ללילי! -הוא אסף חברים והפך למחפש הצעיר ביותר של בית גריפינדור - כ"כ שמחתי ברגע הזה - הוא קיבל את הכישרון שלי! - דמבלדור הביא לו את גלימת ההיעלמות שלי! (שמחתי) - ראינו אותו כשראה אותנו במראה של ינפתא - שמחנו! - הוא ניצח את וולדמורט בקושי רב אך הצליח - היינו גאים!

 

בשנתו השנייה צחקנו כאשר בא במכונית מעופפת להוגוורטס! וכאשר ניצח את הבסליסק הוא הציל נערה ממוות אך כמעט מת בעצמו - ליבנו התכווץ - הוא חיי בסוף ושמחנו!

 

בשנתו ה3 הוא הכיר את רמוס שלימד אותו לייצר פטרונוס - כמו שלי! הוא שנא את סיריוס (ליבי שוב התכווץ מעצב) - כעסתי על פיטר אך הייתי גאה בסיריוס שהצליח לשמור על שפיותו וברח מאזקבן - כעסתי גם קצת על רמוס שחשב שסיריוס יכול לעשות לנו דבר כזה! - הארי קיבל את מפת הקונדסאים מפרד וג'ורג' שמזכירים לי קצת אותי ואת סיריוס - הודתי להם בלב על כך - הארי גילה שסיריוס חף מפשע ושפיטר הוא הבוגד - גם רמוס גילה - שמחנו! ראינו שהארי מנצח סוהרסנים ומציל את סיריוס! - ליבנו התמלא שוב בגאווה! גריפינדור זכו בגביע הקווידיץ' - הייתי מאושר!

 

בשנתו ה4 כשנבחר לטורניר ליבנו התכווץ שוב - פחדנו שימות - הוא סה"כ בן 14 - ראינו אותו סופג העלבות מכולם וגם מחברו הטוב - כעסנו על רון! - ראינו שהתודד וניצח במשימה ה1 - הוא השלים עם רון! - ראינו שהתאהב בילדה מריוונקלו שגדולה ממנו (כ"כ רציתי להיות שם בשבילו ולייעץ לו) - הוא הלך עם ילדה מגריפינדור לנשף! - הוא חילץ את חברו ואת אחותה של אחת המתמודדות מהאגם הגדול (אצילי)! - ראינו אותו במבוך מציל את סדריק דיגורי שהציל אותו! - הם עברו במפתח מעבר לבית קברות ששם ראיתי את פיטר וליבי התכווץ מזעם כאשר רצח את סדריק! - הוא החזיר את וולדמורט לגופו ורציתי לגרום לו סבל כ"כ גדול על כל מה שעשה! - וולדמורט נלחם עם הארי ואנחנו נקראנו למטה - ראינו אותו נלחם איתו ועזרנו לו! - הוא ניצח במחר כבד! - צחקתי כשהוא נתן את הכסף לפרד וג'ורג' בשביל תעלולים!

 

בשנתו ה5 ליבנו התכווץ מזעם כשהעיפו אותו מהוגוורטס על כישוף שעשה כדי להציל את חייו! - ראינו שסבל ממשרד הקסמים במשך השנה כי הציגו אותו בתור ילד שמחפש תשומת לב - כל הוגוורטס שנאה אותו - ואמבריג' הזאת מה שהיא עשתה להארי על היד! - דמבלדור לא הסתכל לו בעיניים וזה עיצבן אותו (בצדק), אז כעסתי גם קצת עליו! - כעסתי על סוור מאוס שהתגרה בסיריוס כשראה שהוא סובל! - ראינו אותו כאש התראיין אצל ריטה סקיטר וראינו את הילדים שהאמינו לא! - צפינו בהארי חולם על הדלת של מחלקת המיסתורין כל לילה! - ובפעם שראה את אדון וויזלי והציל אותו - שמחנו - ראינו את היום שבו להארי היה שיעור עם סוור מאוס בהלטת הכרה - ראיתי שקרא לי בשמות וגם שהארי 'הגן עלי' שמחתי שהוא גאה להיות בני! - ראינו שהשיג את הבחורה שרצה וגם ראינו כאשר הם נפרדו! - ראינו אותו מנהיג את צבא דמבלדור והיינו פשוט גאים!!! - ראיתי שהוא רואה את הזיכרון משנתי ה5 ולא רציתי שיזכור אותי ככה! - הייתי שונה ממה שאני עכשיו - התבגרתי - צפיתי בו כאשר הגי למחלקת המיסתורין עם חבריו כדי 'להציל את סיריוס' - שמחתי שהיה חשוב לו אך הוא היה תמים והייתי עצוב כי לא הבין שזאת מלכודת - צפיתי בו נלחם - התמלאה בי גאווה - ראיתי את סיריוס נרצח ונעלם בקשת - רציתי לבכות - ראיתי את הארי מתוסכל - שנייה לאחר מכן סיריוס הופיע לצידי ולצד לילי עם מבט עצוב על פניו - הוא חייך אלי ואמר "קרניים - הארי הוא ילד מדהים ושניכם (הצביע עלינו) תהיו גאים בבן שלכם כי מגיע לו - הוא כל הצדדים הטובים שיש בשניכם" חיבקתי אותו - הייתי צעיר ממנו ב14 שנה אבל לא היה לנו אכפת - צפינו בהארי מלמעלה - ראינו שעולם הקוסמים האמין לו על כך שוולדמורט חזר - ראינו שגילה על הנבואה - ראינו מה זה עשה לו! - ראינו שלא היה תמים יותר!

 

ראינו שלפני שנתו ה6 הוא עזר לדמבלדור להחזיר את סלגהורן להוראה - לילי שמחה - ראינו שהתאהב בג'יני (אותה הילדה שהציל בשנתו השנייה ושהייתה מאוהבת בו מגיל 10 - אחותו של רון) - ראינו שהתחצף לסוור מאוס (אני וסיריוס הערכנו אותו על כך) - ראינו אותו בתוך זכרונות - חוקר על ילדותו של וולדמורט ושואל שאלות - לילי צחקה בכל פעם שסלגהורן החמי להארי ולה! - ראינו שבתנו התהפכה כל פעם שהיה עם ג'יני - וראינו את דמבלדור מת בידי סנייפ (לילי הייתה בהלם מוחלט! אבל האמת שגם אנחנו)! - ראינו שהשיג את ג'יני ושמחנו! - דמבלדור הופיע לצידנו עם הבעה שמחה על פניו - הוא סיפר לנו על סנייפ והבנו! - הוא גם סיפר שהארי לא ימות (אולי).

 

צפינו בו הופך לקוסם בוגר וראינו שיצא לחפש הורוקרוקסים - כעסנו על רון שהלך אבל סלחנו לו כשהציל את הארי - ראינו שבין הרמיוני ורון יהיה משהו בעתיד - צחקנו שראינו שהם מזכירים אותי ואת לילי - ראינו שרמוס התחתן והוליד ילד (לא אדם - זאב) - שמחנו שהיה מאושר!  - ראינו שפיטר מת אך הוא לא הגיע אלינו! שמחנו על כך! - ראינו שהארי וחבריו פורצים לגרינגוטס וצחקנו כאשר ברחו על דרקון ועוד יותר על כך שהצליחו! - היינו גאים - שוב!!! - ראינו שנלחם על הוגוורטס -עיניו של דמבלדור נצצו - ראינו שהציל את דראקו מאלפוי (היינו גאים!) - ראנו שפרד, רמוס ונימפדורה מתו והופיעו לצידנו - חיבקתי את רמוס למרות שהיה גדול ממני ב16 שנה - עוד פעם לא היה לי אכפת - הכרתי את פרד ונמפדורה - שמחתי (פרד באמת מזכיר אותי\ את סיריוס)! - ראינו את סוור מאוס מת ומופיע לצידנו (למרות שהיה אוכל מוות) - צפינו בזכרונותיו של סוור מאוס! - אני, רמוס, סיריוס ולילי זומנו למטה ודיברנו עם הארי - היינו גאים בו - ידענו שהוא ימות אבל שבעצם הוא לא! - הוא לא מתונלחם בוולדמורט עד הסוף - הוא ניצח!

 

ראינו שהתחתן עם ג'יני - ושהרמיוני עם רון (צדקנו), פרד צחק וסיפר שהתערב עם ג'ורג' עליהם ושהפסיד - הוא נשבר כשראה את אחיו התאום עם הרבה פחות שמחת חיים משהייתה לו לפני שפרד מת! - ראינו שהארי היה מאושר - נימפדורה ורמוס היו מאושרים כאשר ראו את טדי גדל והופך לנער - ראינו שלהארי היו 3 ילדים ושלראשון שהזכיר אותי ואת סיריוס בהתנהגותו, הוא קרא לו ג'יימס סיריוס פוטר (על שמי ועל שמו של סיריוס) ואת השני ששמו היה אלבוס סוורוס פוטר (על שמו של אלבוס דמבלדור ששמח שהארי קרא לילדו על שמו ועל שמו של סוור מאוס - בתור הכרת תודה!, סוור מאוס חייך) ואת הילדה השלישית ששמה לילי לונה פוטר (ליל על שמה של אישתי ולונה - חברה טובה של ג'יני ושל הארי)! - לא יכלו להיות יותר גאים ממנו בהארי! - סוור מאוס אמר שהארי יותר דומה לילי מלי למרות שנתנה לא כאפה שנראתה מאות כואבת (כי הוא התאכזר להארי), אמרנו לו שראינו שהוא התכחש לזה בכל הזמן הזה אז הוא צחק (הוא כנראה השתנה -למרות שהוא עדיין נראה כמו עטלף מגודל!)!

 

 

 

הסוף

 

 

תגובות בבקשה - גם הערות!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

תודה... · 20.07.2015 · פורסם על ידי :love hp (כותב הפאנפיק)
אבל אני זוכרת שאו בסרטים או בספרים קראו לו סניוולוס אני אתקן וצו הייתה בשנה ה5 כשהארי היה בשנה ה4

מדהים · 30.07.2015 · פורסם על ידי :סיר ניקולס
זה פשוט מצחיק וחמוד נקודת המבט של ג׳ימס הופכת את הכל למעניין הרבה יותר ומצחיק את חיבת לכתוב עוד חוש ההומור שלך מצוין והבדיחות שלך פשוט קורעות מחכה לפאנפיק חדש סיר ניקולס

תודה! · 30.07.2015 · פורסם על ידי :love hp (כותב הפאנפיק)
אני אכתוב עוד אבל אין לי רעיונות
כשיהיה לי...

יפה! · 12.09.2015 · פורסם על ידי :Ohana

יפה אבל · 04.11.2016 · פורסם על ידי :amalya
יש יותר מידי סימני קריאה ופחות מידי נקודות.
ממליצה על בטא.

נחמד אבל · 16.07.2017 · פורסם על ידי :סקורפיון קינג
איפה האהבה של ג'יימס ולילי?
יש רק כמה שורות על כמה שהוא אוהב אותה, ואז הם כבר חברים.
כל השאר הוא סיכום של הארי פוטר, עם מילים כמו "שמחנו" ו"דאגנו" כדי שזה יהיה מנקודת המבט של ג'יימס.
העלילה לא קשורה לשם ולתקציר.
וגם יש יותר מדי סימני קריאה, ממליצה לך להפחית בהם כדי שהסיפור יותר יזרום.

אהבתיייי · 21.05.2021 · פורסם על ידי :Sam I am
יאיייי איזה פיק מדהים ועצוב

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007