האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אחורה בזמן

הארי פוטר ואיימי בלק נוסעים אחורה בזמן כדי לפגוש את הוריהם.



כותב: Emily De Ravin
הגולש כתב 32 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6937
3 כוכבים (3.333) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: לא מגלה לכם... - פורסם ב: 27.07.2015 - עודכן: 16.08.2015 המלץ! המלץ! ID : 6258
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הפאנפיק מתחיל מהשנה השישית של הארי ואיימי. איימי היא הבת של סיריוס בלק. סיריוס התחתן עם מישהי לפני שנכנס לאזקבן ואיימי נולדה.

 

נ.ב איימי מטרפוסוגאית.


הארי ואיימי עשו שיעורים בשיקויים בספריה, או לפחות הארי ניסה לעשות שיעורים ואיימי חיפשה ספר. "מצאתי!" היא צעקה בדיוק שהארי סיים לכתוב חיבור על שיקויי המוות החי בשביל סלהגרון. "מה מצאת?" שאל הארי בבלבול. "מצאתי שיקויי שיוכל להחזיר אותנו לעבר, לפגוש את הורינו." אמרה איימי בהתרגשות. הארי המופתע הפיל בטעות קסת דיו על הרצפה. קסת הדיו פגעה ברצפה, התנפצה ברעש גדול והתיזה דיו לכל עבר. מאדאם פינס נזפה בהם וניקתה את הדיו בקסם. "כמה זמן לוקח לבשל את השיקויי?" שאל הארי. "שבוע." ענתה לו איימי. "נעשה את זה בשירותים של מירטל, מירטל המיללת." הסביר הארי. איימי הנהנה והם יצאו מהספריה. למחרת בערב הלכו הארי ואיימי לשירותים של מירטל מכוסים בגלימת ההיעלמות והתחילו  להכין את השיקויי. הם הכינו את השיקויי כל השבוע והגיעו ביום חמישי מוכנים לשתות את השיקויי. "שמתי בתיק את הבגדים, מפת הקונדסאים וגלימת ההיעלמות." אמרה איימי שהם הגיעו. הארי הנהן. הם שתו את השיקויי וקראו "תקופת הקונדסאים!" יחד. הם נחתו כעבור חצי דקה בתוך המדשאות. הם מיהרו להשתלב יחד עם זרם התלמידים הנכנסים לתוך הוגוורטס. מקונגול הובילה אותם לחדר קטן, הסבירה כמה דברים והם נכנסו לאולם הגדול. נשמעו הרבה קולות מופתעים מהתלמידים הבוגרים יותר. מקונגול הקריאה שמות והתלמידים החדשים התמיינו, רק הארי ואיימי נשארו לעמוד באמצע האולם. "מי אתם?" שאלה פרופסור מקונגול בכעס. "אנחנו צריכים לדבר עם פרופסור דמבלדור." אמרה איימי ושינתה את צבע שערה משחור מתולתל לאדום חלק וקצר. פרופסור דמבלדור קם ויצא איתם החוצה. "אני יודע שאתם לא תלמידים שלי, אבל מי אתם?" שאל בסקרנות. "אני הארי פוטר וזאת איימי בלק, אנחנו באנו מהעתיד כדי לבקר את הורינו שמתוא ונכנסו לאזקבן בגלל שהם חפים מפשע." הסביר הארי. "אתה מהעתיד הרשתה לנו." הוסיפה איימי. "בסדר גמור, לכו למינרווה היא תמיין אתכם." אמר דמבלדור. "לא צריך סיפור כיסוי?" שאל הארי. "סיפר הכיסוי שלנו הוא שאנחנו תאומים, הורינו מוגליגים ולא הרשו לנו ללכת להוגוורטס עד עכשיו. קיבלנו שיעורים פרטיים בשביל להשלים את החומר ושם המשפחה שלנו הוא פוטר." הסבירה איימי. הארי הנהן והשניים נכנסו בעקבות דמבלדור לאולם הגדול. שניהם התמיינו לגריפינדור והסעודה החלה. שני הילדים אכלו חביתה ובייקון והלכו להתיישב ליד הקונדסאים. "שלום." אמרה איימי בנימוס. "שלום." אמר ילד עם שער שחור פרוע, עיניים חומות ומשקפיים, ג'יימס. איימי הסמיקה ושערה הפך לבלונדיני גלי. "את מטרפוסוגאית!" קרא רמוס בהפתעה. "אני ג'יימס ואלה רמוס סיריוס ופיטר." הסביר ג'יימס. "אתה חושב שיש קשר בין המשפחות שלנו? אתה יודע, אני ואתה גם ממש דומים, חוץ מהעיניים." אמר ג'יימס. הארי השפיל את מבטו לרצפה. "אוונס!" צעק ג'יימס. "מה אתה רוצה ממני?" סיננה לילי. "רוצה לצאת איתי להוגסמיד?" שאל ג'יימס שחיוך אידיוטי מרוך על פניו. לילי התקרבה אל ג'יימס ונתנה לו סטירה מצלצלת. לילי פנתה אל איימי. "אני לילי אוונס, את תישני איתי בחדר." הסבירה לילי. "ואתה תישן איתנו הארי." אמר סיריוס בפה מלא אוכל. לאחר האוכל כולם הלכו לחדר המועדון. לילי ניסתה לשמור מרחק מג'יימס שכל הזמן התקרב אליה. חדר המועדון הלך והתרוקן ולבסוף נשארו שם רק איימי, ג'יימס, הארי, לילי, רמוס וסיריוס. "בואו נעלה." אמרו רמוס ולילי יחד. "אנחנו צריכים לדבר קצת." אמרה איימי. לילי עלתה לחדרה והקונדסאים לחדרם. "אתה חושב שאני אוכל להיות עם ג'יימס?" שאלה איימי בחולמניות וצבע שערה השתנה לורוד מסטיק. "זה מסוכן, צריך להיזהר." אמר הארי. "עוד יומיים ירח מלא, לא?" שאלה איימי. הם שמעו התנשפות מקצה החדר. איימי הלכה אל המקום עם יד מגשת באוויר עד שחלבסוף תפסה את הגלימה ומשכה אותה. "איך ידעתם שאנחנו כאן?" שאל ג'יימס בהפתעה. "בסדר." אמר הארי לאיימי. "יש לנו תנאי אחד." אמרה איימי. "ומה התנאי?" שאל ג'יימס. "זה." אמר הארי ושניהם קפצו על פיטר. שלושת הבנים האחרים הורידו אותם מפיטר וקשרו אותם גב אל גב. "למה אתם מנסים לפגוע בפיטר?" שאל רמוס. "בגלל הורינו." ענו הארי ואיימי ולא הוסיפו יותר. "דברו!" צעק ג'יימס וכיוון עליהם את שרביטו. "לילי!!!" צעקה איימי. כעבור כמה שניות הגיעה לילי בפיג'מה. היא ראתה את הארי ואיימי הקשורים והחלה להרביץ לג'יימס. "הבנו את  הרמז אוונס, את יכולה להפסיק להרביץ לקרניים." אמר סיריוס. לילי הפסיקה להרביץ לג'יימס, נתנה לסיריוס סטירה ושיחררה את הארי ואיימי שעלו לחדריהם מיד. "וכדאי שתלכו מפה לפני שאני אחליט שלא קיבלתם מספיק מכות!" צעקה לילי וארבעת הבנים ברחו לחדר שלהם. "טיפשים." מלמלה לילי ועלתה לחדרה, לישון.

הפרק הבא
תגובות

אוקיי,הרעיון גדול! · 02.04.2017 · פורסם על ידי :88@@8@8
הרעיון ממש ממש טוב והסיפור מעניין מאוד וברמה גבוהה, אבל אני מסכים/ה שיש צורך בENTER בין השורות, אחרת ממש קשה לעקוב אחרי השורות. יש גם כמה מקומות שחסרה בהם נקודה, אבל חוץ מזה, הפיק ממש ממש ממש ממש ממש מעניין.

נרשמתי לעדכונים.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007