האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הנכד שלו

אלבוס ורוז הולכים להוגוורטס ושם הם פוגשים כל מיני הפתעות, ולא כולן נעימות, אבל איך לאט לאט גם הארי רון והרמיוני נכנסים לתמונה? ואיך הם יצאו ממנה?



כותב: Special
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 13195
5 כוכבים (4.667) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: אני לא יודעת.. יש כמה - פורסם ב: 16.08.2015 - עודכן: 31.08.2016 המלץ! המלץ! ID : 6346
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אחרי שאלבוס סוורוס פוטר נפרד מהוריו, הוא התהלך ברחבי הרכבת בחיפוש אחר תא ריק. לבסוף מצא אחד, והתיישב על הספסל האדום.
כעבור 5 דקות הוא מצא את עצמו עומד על הספסל שעליו ישב ומנופף להוריו.
בינתיים הרכבת כבר החלה לנסוע באיטיות ואימו החלה לרוץ ריצה קלה כדי להספיק להגיד לו כמה משפטים של הרגע האחרון כגון: "להתראות ותזהר מפיבס!" או ״תזכור שהאגריד הזמין אותך לארוחת צהריים ביום שישי הקרוב!" אך לבסוף הרכבת החלה לתפוס תאוצה ואימו ויתרה ורק נעמדה במקומה ונופפה לג'יימס שישב כמה תאים מאחור.
שעה חלפה. האישה השמנמנה עם עגלת הממתקים כבר עברה בתאו ומכרה לו כמה חבילות ברטי בורטס. אלבוס התכוון להתחיל לאכול אותם, אבל רוז וויזלי נכנסה לתאו, לחייה סמוקות ובעיניה דמעות. 
"מה קרה רוזי?" שאל אלבוס תוך כדי לעיסה של סוכריית ברטי בוטס בטעם גויאבה.
"ה...הם, לא מפסיקים לה...הצי...הציק לי ע...ע...על זה שאמא שלי היא בת מוגלגים ואבא שלי הוא.. הוא הוא 'בוגד דם', ככה הם קראו לו 'בוגד דם'." בכתה רוז.
אלבוס לא ידע מה לעשות, בסך הכל, רוז הייתה חברתו הטובה ביותר, אבל עכשיו עם כל ההתרגשות סביב הוגוורטס, הוא פשוט לא ידע מה לעשות. הוא הציע לרוז מהממתקים שלו והיא לקחה סוכריה צהובה אחת. 
"תזהרי מה-" התחיל אלבוס לומר אבל הוא לא הספיק לגמור את המשפט כי רוז ירקה את הסוכריה החוצה בהבעה של גועל. "רציתי לומר לך שבדרך כלל הצהובות הם בטעם קיא..." מלמל אלבוס.
רוז ואלבוס שתקו שניה ואז פרצו שניהם בצחוק גדול.
"פעם הבאה תזהיר אותי לפני שאני אוכלת." נזפה רוז.
כעבור חצי שעה ילד שלבש את גלימת בית הספר עם שיער שחור בוהק ונראה מטופח למראה, נכנס לתוך התא וכשראה אותם פרץ בצחוק מלגל. כשנרגע שאל "מה וויזלי? מצאת לך עם מי לחלוק את רגשותייך הכואבים בקשר להוריך הנוראים?" שאל הילד בלגלוג.
"שתוק!" צעק אלבוס בכעס. "הוריה לא נוראים ושלא תעז לקרוא לה וויזלי." 
"אני רואה שמצאת לך שומר ראש, וויזלי." אמר הילד. רוז ואלבוס שלפו את שרביטיהם.
"מה תוכלו כבר לעשות לי? לשלוח עלי ניצוצות אדומים?" שאל הילד בזלזול.
"ומי ההורים שלך ?" הוסיף. "הארי פוטר וג׳יני פוטר-וויזלי" אמר אלבוס בגאווה.
"הארי פוטר וג׳יני וויזלי?" שאל הילד בלגלוג. "אז אתה בטח ג'יימס סיריוס פוטר הפושטק." 
"לא. האמת היא שאני אלבוס סוורוס פוטר" אמר אלבוס, ״ואל תקרא לאחי פושטק." הוסיף בכעס. 'למרות שהוא באמת פושטק.' חשב אלבוס. "בוא ותגיד לנו מאיזו משפחה אתה באת, ואיך יצא להם ילד כזה דפוק." אמרה רוז בלגלוג.
"אה כן? את רוצה לדעת? טוב אז אני אגיד לך. אני נכדו של הלורד וולדמורט, אני יורשו." אמר הילד בגאווה.

הפרק הבא
תגובות

תמשיכי · 19.08.2015 · פורסם על ידי :this is my world
וואו.
זה ממש יפה.
אני כבר מחכה להמשך.
:-)

תודה ! · 19.08.2015 · פורסם על ידי :Special (כותב הפאנפיק)
אבל את במתח ? או שלא ?

!!!!!! · 19.08.2015 · פורסם על ידי :Night Sky
אוקי. עכשיו אני המומה. כשקראתי את זה הייתי כזה "מה לעז-?" ממש יפה, אם סוף בלתי צפוי! המשך במידי

תודה רבה ! · 20.08.2015 · פורסם על ידי :Special (כותב הפאנפיק)
אני יודעת שהסוף קצת מוזר... בהתחלה חשבתי שעל הפפרק הראשון לא יהיו תגובות משהו... הוא קצת מוזר, תודה רבה !

קרדיט לבטאית המהממת שלי : צ׳ו צ׳ו צ׳ו !

תודה רבה !! · 20.08.2015 · פורסם על ידי :Special (כותב הפאנפיק)
יאיי ! אתם אוהבים את זה ! כבר שלחתי את הפרק הבא לבטאית שלי ! אבל עד שהיא תשלך בחזרה (מה שיכרה בקרוב כי היא מחוברת עכשיו) ועד שהם יעלו את זה יכך זמן ! אבל, ממש תודה !

הוספתי עוד פרק ! · 20.08.2015 · פורסם על ידי :Special (כותב הפאנפיק)

מדהים !!!!!!!!!!!!!!! · 22.08.2015 · פורסם על ידי :ג׳יני לאבגוד
תום תמשיחי דחוווווווווווווף !!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007