האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

Happy new year

הארי פוטר פוגש את הרמיוני גריינג'ר ורון וויזלי בערב השנה החדשה של שנת 2000 במעצר. מגוחך לגמרי, סיפור ארוך. הם לא מכירים אחד את השני. ודברים מתפתחים...



כותב: Pita Potter
הגולש כתב 16 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1487
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא מוגדר - שיפ: הרמיוני/OC, הארי/OC... - פורסם ב: 28.08.2015 המלץ! המלץ! ID : 6395
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

אני לא מאמינה שאני חוגגת את ערב ראש השנה החדשה של שנת 2000 במעצר, עם איזה הארי פוטר וג'ינג'י מטומטם. אני פשוט לא מאמינה! ועל מה? זו לא הייתה אשמתי בכלל! הכרתי את פוטר באוניברסיטה, והוא הכיר לי את הג'ינג'י הזה, רון וויזלי. ועוד הייתי צריכה לבלות את ערב השנה החדשה על ג'פרי... אני לא מאמינה...

בעוד שהרמיוני שקעה במחשבות על חברה ג'פרי, שמבריזה לו בעל כורחה כי נמצאת במעצר על החזקת סמים (נכון, זה מגוחך לגמרי!), הזיקוקים ברקע נשמעו. עוד 15 דקות לתחילת השנה החדשה. עוד רבע שעה לחצות.

"אני שונאת את שניכם. שני מטומטמים." הטיחה בהם הרמיוני. כולה הייתה רטובה, מכף רגל ועד ראש. האיפור השחור והמועט נמרח על פניה, בעודה מציינת כל הזמן - כמישהו שואל - שהיא לא בוכה. זה מהגשם.

"היי, את החבאת את הדובים." משך רון בכתפו וחייך חיוך צדדי, שהכעיס את הרמיוני עוד יותר. "את בעצם זו שהחבאת את החומר."

"מאיפה לי לדעת?-" היא זינקה מהספסל שבתא במהירות הבזק, פשוט זועמת, מתאפקת לא להתפוצץ. "מאיפה לי לדעת שהיה קוקאין בתוך הפאקינג דובים?! מאיפה הייתי אמורה לדעת, אלוהים אדירים?! ועוד אתה מאשים אותי! אני שונאת אתכם!"

לאחר מכן הייתה שתיקה. הרמיוני צעדה באיטיות לקצה התא, יושבת ומשחקת עם הסורגים. שני השוטרים הקירחים, השוטר ווטסון והשוטר גרין, הסתכלו עליה בחשד. השוטר הגבוה יותר גרין, שיחק באבלס במחשב הישן. גרוטאה. השוטר ווטסון, הנמוך יותר, עם צבע הגבות הכהה יותר - והגוף השמנמן יותר - סתם ישב לו ושיחק בקוביה הונגרית.

"אתה מכיר את ג'פרי ווטרסון, הארי?" פנתה הרמיוני אל השחרחר בעל עיני השקד הירוקות והמשקפיים העגולות. "סטודנט שנה שנייה למחשבים? בן 23?"

למרות שהרמיוני הייתה בת 20, הבדל של 3 שנים לא הפריע לה, למרות שלכל אחד זה היה מפריע. בתקופה הכיא, אלוהים יודע...

"כן, הוא למד איתי פילוסופיה בכיתה פעם אחת." ציין הארי והזדקף לישיבה נאותה, בעוד שהרמיוני צנחה בישיבה מזרחית על הרצפה. "האיש עם השיער החום כהה והעיניים הירוקות כחולות האלה. כן, הוא אהב לקרוא. הוא אפילו עזר לסופרת אמריקאית מפורסמת. הם יכתבו את הספר בשותפות."

"כן, הוא החבר שלית והיינו אמורים להיפגש היום, אילולא מישהו היה אומר לשוטרים שאתה, ג'ינג'י אידיוט, החזקת קוקאין בדובי פרווה! שדרך אגב קוראים לו מורי!"

"אמרתי לך כבר אלף פעם," חזר רון במיאוס, פניו אדומות כשיערו. "זו לא רק אשמתי! ואל תקראי לי ג'ינג'י!"

"אני אקרא לך איך שאני רוצה, רונלד ביליוס וויזלי, אם אני יושבת פה! בערב השנה החדשה - בלי החבר שלי!"

"רגע, מה?" רון קם באיטיות ובחשד והתקדם לכיוון הרמיוני. "איך לעזאזל את יודעת את השם המלא שלי?"

"מה? אין לי מושג... בטח נארי זרק את השם שלך בזמן שהיינו בקורס פילוסופיה. נכון, הארי?"

"לא, הרמיוני..." השפיל הארי את מבטו לרצפה והרים אותו לאחר כמה שניות של שתיקה מצילה. "בחיים לא זרקתי את השם המלא של רון..."

"היי, חבר'ה," מחייך השוטר גרין. "עוד 2 דקות חצות. רוצים לאחל משהו לאנשים שלא נמצאים פה?"

"בטח, הצחקתם אותי. ג'פרי יבוא לפה עוד שנייה, ישחרר אותי בערבות ואז אתם," היא סובבה את פרצופה לכיוון רון והארי. "אתם תאכלו."

"הדבר היחיד שאני אוכל היום, הרמיוני ג'ין גריינג'ר," אמר רון בבוז. "זה תבשיל פונדו עם החברה שלי לבנדר."

"הו, ועכשיו איך לעזאזל אתה יודע את השם המלא שלי? הא?" התקרבה אליו הרמיוני. רון קם, קצת יותר גבוה מהרמיוני. "אני לא יודע. אבל זה מוזר ואני הולך לברר את זה."

"וכשאני אצא מפה, זוב לא תהיו חלק מחיי, ואחזור לחיי המושלמים עם ג'פרי שיהיה פה עוד דקה, בדירת שני החדרים שלי. ואתכם, שוב, לא אכיר." הכריזה הרמיוני בגאווה. 

"10-" השוטרים החלו לספור יחד.

"9-"

החשמל בין הרמיוני ורון רק גבר כשרבו. וגם האש שבגרונם.

"8-"

היי, לג'ינג'י יש עיניים כחולות...

"6-7-"

תסתכלו על השיער החום והמקורזל הזה של גריינג'ר... 

"5-"

אני נשבע לכם, אני יכול להצמיד אותה לקיר ולנשק אותה אם לא הייתה מוגלגית... 

"4-3-"

רון התקרב אל הרמיוני. היא שלפה את שרביטה באיום, במהירות הבזק. "אל תתקרב!" ורון היה בהלם.

"2-"

רון שלף את שרביטו גם כן. הוא הוצמד לצווארה של הרמיוני, היא נסוגה ככל שהוא מצמיד אותה לקיר. את היא לא נתנה לזה לקרות. הם נשארו ממש מול הארי.

"אילו אידיוטים." אמר הארי, מספיק בקול בשביל ששניהם נשארו. 

"1-" הם כבר הורידו את השרביטים, לאט לאט, והכניסו אותם לכיס. כל אחד לשלו, כמובן.

"Happy New Year!"

הרמיוני קפצה על רון ונישקה אותו באגרסיביות. הוא נענה לנשיקה, מסלק ממחשבותיו את לבנדר או את החבר האידיוט והגדול מדי של הרמיוני, הג'יפה הזה, וכרך את ידו האחת סביב מותנה, והשנייה שיחקה בשיערה. היא כרכה את ידיה סביב צווארו, משחקת בשיערו האדום בעורפו של רונלד ביליוס וויזלי.

הם התנתקו, הזרם החשמלי עדיין זורם בעורקם, וגם האש בגרונם והצמרמורת. באותו הרגע הארי, השוטר גרין והשוטר ווטסון מחאו כפיים. מחיאות כפיים סוערות, אם יורשה לי להגיד. רון, סמוק כולו, אך הרמיוני הרבה יותר, חזר משמאלו של הארי. והרמיוני - מימינו של הארי.

וכך הם נשארו לפחות שעה אחרי שאחותו של רון, ג'יני, באה לשחרר אותם בערבות של 27 פאונד.

תגובות

מההה? · 28.08.2015 · פורסם על ידי :Night Sky
מהההההה? מה הלך פה, בדיוק? אהבתי שהרמיוני ורון ביחד, אבל למה הם במעצר? והרמיוני קוסמת, לא מוגלגית. ולמה לרון איכפת בכלל?
פיק מבלבל מאוד, אבל חמודי!
נחמד מאוד!

אה... · 31.08.2015 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
נחמד, אבל מוזר...

מושששששלם! · 01.08.2016 · פורסם על ידי :לילי-אוואנס
נראה לי שרון רק חושב שהרמיוני היא מוגלגית וכתוב גם בהתחלה למה הם במעצר

כותרת · 06.11.2021 · פורסם על ידי :א.נ
מושלמוני. ( שם יותר קליל למושלם)
ממש חמודי.
מושלמוני.
אהבתי.
ממש חמדמד, אבל יותר מחמדמד.בקיצור,( וכפי שהזכרתי כבר פעמיים) מושלמוני.
ממליצה ומדרגת.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007