האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

סוד הקסם היהודי

קוסמים קיימים בכל העולם, וגם בישראל! איך נראה בית הספר לקוסמים במדינת היהודים? מהו הסוד שמאיים להתפרץ כמו פצצה מתקתקת? ואיך ילד ישראלי תמים הפך לקרבן?



כותב: כינוי בעברית
הגולש כתב 106 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 37371
5 כוכבים (4.553) 47 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: ההתחלה ממש חמודה וכיפית, בהמשך זה נהיה ממש אפל - שיפ: אזהרה קטנה: מכיל סלאש. מי שלא מתחבר אז... חבל - פורסם ב: 30.08.2015 - עודכן: 04.10.2017 המלץ! המלץ! ID : 6407
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בס"ד

 

"מצרים העתיקה. הפירמידות נבנות. סיבוב קטן באיזור גורם לך לחוש בקסם העומד באוויר. הקוסם העברי המפורסם ביותר פוסע בצעד בטוח לעבר ארמון פרעה. לאחר שיחה קצרצרה הוא מתרכז בשינוי הצורה שלמד והופך את מטהו לנחש. לאחר מכן הוא מטיל על מצרים מכות איומות עד שישיג את מבוקשו-להוציא את עמו - עמנו - ממצרים לעבוד את אלוהינו," אמר שמעון.

"המשך בבקשה," אמר לו ראש הממשלה.

שמעון הנהן והמשיך: "הקרב על יריחו. קוסמינו הגדולים ביותר ממוטטים את חומות העיר ועם ישראל נכנס לתוכה ובוזז אותה. וזה לא נגמר כאן. שמשון הגיבור ניצח אריות ונמרים בעזרת קללה ממיתה ומפיל על עצמו ועל כל הפלישתים את ביתם עם לחש מרסק, דוד מנצח את גליית עם לחש קונפונדוס-"

"מה?" שאל ראש הממשלה בבלבול.

"לחש מבלבל," הסביר שמעון במהירות והמשיך, "בעלת האוב ששאול המלך העסיק הייתה מכשפה גם היא, אליהו הנביא בהר הכרמל שורף את קרבנו עם לחש אינסנדיו - לחש שמצית אש -" שמעון מיהר להסביר, "אסתר המלכה שולטת במלך אחשוורוש עם לחש אימפריו שזה לחש שמסב שליטה למי שמטיל אותו, המכבים המעטים ניצחו את היוונים הרבים בעזרת קסם כמובן, את כל הפוגרומים והרדיפות שרדנו, בשואה האיומה שנסתיימה לפני שנים ספורות נלחמנו בעוז בנאצים יחד עם האנגלים בטירת הקוסמים הוגוורטס שנהפכה לחדר מלחמה ואת המדינה הקמנו במו ידינו וקסמינו. ללא קסם הערבים היו מחסלים אותנו במהירות. ללא קסם היינו נשארים לעבוד במצרים עד היום הזה."

"אז מה אתה מנסה לומר?" שאל אותו ראש הממשלה.

"טירת הוגוורטס שבה נלחמנו," אמר שמעון, "היא לא סתם טירה. היא למעשה בית ספר לילדים עם כח קסם."

"אבל איך אתה קשור לכל העניין?" שאל אותו ראש הממשלה.

"העניין הוא שאני גם קוסם," ענה לו שמעון.

ראש הממשלה נדהם.

"אני חשבתי שתורת ישראל אסרה על שימוש בכישופים!" הוא אמר, "ומדינת ישראל התחייבה לשמור על צביון יהודי! זאת הפרת סטטוס קוו!"

"הרגע, מר בן-גוריון," אמר לו שמעון, "הרי במדינה היהודית שלך מותר לנסוע בשבת ולאכול ביום כיפור. הסטטוס קוו לא יופר כי אנו נשמור על סודיות מוחלטת, לטובתינו ולטובת כולם."

"אז מה אתה מציע?" שאל אותו ראש הממשלה.

"שנקים בית ספר ישראלי לכישוף ולקוסמות, למען כל הקוסמים והמכשםות הישראלים. אין לך מושג איזו מציאות קשצ יום הם עוברים במסגרות הרגילות. חשוב מאוד גם לדאוג להם לאחר שיסיימו את לימודיהם בבית הספר. ניתן יהיה להקים להם חיל משלהם בצה"ל, ובקשר למקומות העבודה-"

"מר פרסקי," קטע אותו ראש הממשלה, אולי נקים לזה משרד ממשלתי וזהו?"

שמעון השתתק.

"א-אתה יודע מה, מר בן גוריון, זה רעיון מצויןו! רעיון כלבבי!" שמעון אמר.

"ואתה תהיה השר כמובן, מר פרסקי," אמר לו ראש הממשלה.

"רק, מר בן-גוריון, ברשותך, אני עברתתי את שם משפחתי. אני לא שמעון םרסקי אלא שמעון פרס."

"נפלא, הבה ניגש למלאכה וניישב את הנגב!" קרא ראש הממשלה.

שמעון הרים גבה.

ראש הממשלה צחק. "נוכן להקים שם את בית הספר שלך, איך אמרת שקוקאים לו? הוגוורטס?"

"הוגוורטס זה בית הספר האנדלי, ניתן לבית הספר שלנו שם ישראלי. נקרא לו: 'עולם פתוח לילדים ישראלים מכושפים', ובראשי תיבות: עפלי"ם."

"עפלים, נשמע מצוין!" ראש הממשלה התלהב, "ונקים אותו בנגב!"

"איפה בנגב?" שאל אותו שמעון.

"ליד העיר החדשה שנבנית עכשיו, דימונה שמה, בית הספר יוקם שם!"

"אבל מר בן גוריון," אמר שמעון, "המוגלגים יראו את בית הסםר! הוא חייב להישאר סודי!"

"מוגלגים?" שאל ראש הממשלה.

"אנשים חסרי קסם, כמוך למשל," שמעון ענה.

ראש הממשלה נראה מהורהר.

"נוכל לתת למקום הזה סיפור כיסוי!" קרא שמעון לפתע.

נשמעו דפיקות בדלת לשכתו של ראש הממשלה.

"הכל בסדר שם בפנים?" נשמע מבעד לדלת קולה של פולה, אשת ראש הממשלה.
"הכל כשורה, יקירתי! אני ושמעון פרס במהלכה של פגישה חשובה!" ראש הממשלה ענה.

"מה שאמרתי," אמר שמעון בלחישה, "זה שנוכל לומר שאנו מקימים שם מפעל טקסטיל."

"רעיון נפלא!" התלהב ראש הממשלה.

"אבל," שמעון נראה מוטרד לפתע, "מה אם אומות העולם יתחילו לחשוד?"

ראש הממשלה צחק. "או"ם שמום," הוא אמר, "השאלה היא לא מה יאמרו הגויים אלא מה יעשו היהודים. שמע, מר פרסקי,"

"פרס," תיקן אותו שמעון.

"פרס, פרס," המשיך ראש הממשלה, "אני מאשר לך למנות קבוצת אנשים שתעזור לך בהקמת בית הספר ואני אמנה אותך לשר הקסמים. לגבי שטח מתאים לא תהיה בעיה, השאר זאת לי. את מיקום המשרד שלך אני אודיע לך בהמשך. אתה רשאי לצאת."


"אני מציע להקים ארבעה בתים, ממש כמו בהוגוורטס, כך יהיה גם בעפלים!" התלהב שמעון בישיבת הצוות הראשונה של הקוסמים שכינס להקמת בית הספר.

"ואיזה בתים נקים?" שאלה הגברת מרים חילא, שהייתה אחת מהצוות.

"בתים על שמותינו," אמר שמעון, "ביתי לדוגמה יקרא בית פרס. בית של אמונה ותקווה, בית של ראייה רחבית ממש כמו הציפור פרס. אני מדמיין את הפרס עף על רקע תכלת עדין עם נגיעות לבנות... זה יכול להיות צבע נפלא לבית..." הוא הפליג על כנפי הדמיון.

"אז הבית שיוקם על שמי יהיה בית חילא, הבית שיאמין בעוז ובכח, צבעיו יהיו אדום וזהב כמו אש והחיה שלו תהיה אריה! יהיה זה הבית שממנו יצאו כולם ישר לשירות צבאי!" אמרה מרים.

"כולם יצאו לשירות צבאי, ליחידה מיוחדת שנפתח, זו אחת ממטרות בית הספר ומשרד הקסמים," אמרה ביובש גברת רוחל'ה קלוגשפט במבטא פולני כבד. גם היא הייתה חלק מהצוות.

"הבית שלך, גברת קלוגשפט, בוודאי יאמין בראציונל, בהיגיון, בנכון," אמר שמעון בעיניים נוצצות.

"זה יהיה בית של שכל. הצבעים שלו יהיו חומים-צהובים והחיה שלו תהיה למינג, כי הלמינגים יודעים מה טוב בשבילם."

"להתאבד?" שאלה מרים חילא והתאפקה שלא לצחוק.

"לפנות שטח מחיה," אמרה רוחל'ה קלוגשפט ביובש, "והבית שלך מזכיר את בית גריפינדור."

"את צודקת," אמרה לה מרים, "אני אבחר בחליה האצילית ביותר בטבע! הסמל של בית חילא יהיה ראם!"

"בחירה יפה, ועכשיו נשאר רק הבית של ישראל רהב," שמעון אמר.

ישראל רהב היה החבר הצעיר ביותר בצוות והוא לא פצה פה בכל הדיון.

"נו, מר רהב? איך יראה הבית שלך?" שאל שמעון.

"דבר אחד בטוח," ישראל ענה בקול נמוך, "הוא לא יהיה כל כך פולחן-אישיות כמו הבתים שלכם. בית רהב יהיה צנוע יותר, כל כך צנוע שהוא יהיה מתחת למים."

"מתחת למים?!" הזדעקה מרים חילא.

"תני לו לדבר!" זעפה רוחל'ה.

ישראל נשם בכבדות והמשיך לדבר: "צבעיו יהיו כחול כהה וסגול עמוק כמו במעמקי הים והחיה שלו תהיה תמנון."

"תמנון... בחירה מעניינת..." אמר שמעון בהרהור.

"איך נמיין אותם?" מרים צעקה פתאום, "איך יגיעו תלמידים לבית שלי? למישהו יש מצנפת?"

"כל עוד אנחנו בסביבה אנחנו לא צריכים לדאוג," אמר לה שמעון.

"אתה באמת מתכוון למיין אותם בעצמך?" רוחל'ה אמרה, "ייקח לך זמן רב לדון על כל אחד ממאות התלמידים שיבואו, ואני לא מתכוונת לנהל את בית הספר הזה. רק לסייע להקמתו. יש לי עבודה טובה וחיים טובים ואני אשמח לשלוח לשם את בני הצעיר. הוא היחיד שעדיין לומד בבית ספר. למעשה, אשמח לשלוח לשם גם את נכדיי. אך לא אנהל את עפלים!"

"בן כמה בנך?" שאלה אותה מרים.

"הוא עולה לכיתה י"ב והוא קוסם כמוני, כמו בעלי וכמו כל ילדיי וכנראה גם נכדיי."

"הוא מבוגר מדי," שמעון אמר, "בבית הספר עפלים ילמדו שש שנים, מכיתה ז ועד י"ב. נקבל תלמידים מכיתה ז בלבד."

"אני מקווה שבית הספר הזה הוא החלטה נכונה, אני לא מתכוון לנהל אותו בין כה וכה," מלמל ישראל רהב.

"ואני כנראה אמשיך בקריירה הפוליטית שלי," אמר שמעון.

"מה? אני לא אנהל את בית הספר הזה בגפי!" מרים התלוננה.

רוחל'ה נאנחה. "נאלץ למצוא מנהל אחר, מנהל חיצוני. נקווה גם שבית הספר עפלים לכישוף ולקוסמות יחזיק מעמד לפחות כמו הוגוורטס."

"יש רק דרך אחת לברר," שמעון פרס חייך, "שנקים את בית הספר? שנמצא לו מנהל?"

"אני בפנים!" מרים חילא אמרה.

"טוב, אני חייב להודות שהמעמד מרגש אותי," ישראל רהב אמר בחיוך.

"אעשה הכל למען חינוך טוב יותר," רוחל'ה קלוגשפט אמרה.

וכך, בדירה קטנה בתל אביב, בשנת 1955, הוקם בית הספר עפלים לכישוף ולקוסמות. ומי יודע, אולי אתם תקבלו את המכתב המזמין לשם...


עריכה מאוחרת: אני שמח לראות את כל התגובות האוהדות שלכם, באמת תודה לכולם. אבל אני מרגיש שאני חייב להודיע לכם שהפאנפיק עצמו שונה כמעט לחלוטין מההקדמה... אז קחו את זה בחשבון...

ושוב תודה לכולם על התגובות :)

הפרק הבא
תגובות

אוקיי · 01.09.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
זה נשמע מעניין, וגם כתוב טוב. אני לא בטוחה שאוהב את זה, כי אני לא ממש מתה על הרעיון, אבל אני לא שופטת עדיין. נרשמתי לעדכונים, אשמח לקרוא את ההמשך.

נייס! · 01.09.2015 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
פאנפיק חמוד, רעיון מעולה וביצוע טוב... מקווה שההמשך לא יאכזב!

משהו · 02.09.2015 · פורסם על ידי :Melody Pond
יש לי שרשור עם שתי משתמשות אחרות שמדבר בדיוק על זה
כולל הקטע של תיכון בכור בדימונה
הקטע עם הבתים קצת שונה
אבל את בטוחה שלא פרצת לי לתיבת ההודעות?

אני בן · 02.09.2015 · פורסם על ידי :כינוי בעברית (כותב הפאנפיק)
ולא פרצתי לך ככל הידוע לי. על שמעון פרס הקוסם חשבת?

שמעון פרס! · 04.01.2016 · פורסם על ידי :מעין מילכה
איך שצחקתי מהרעיון. זה גאוני! 😂😂😂😂 זה ללא ספק גם מסביר את הגיל המופלג אליו הגיע.

נפלא · 27.04.2016 · פורסם על ידי :פנסי
אם זה יהיה אמיתי זה יגשים לי את החלום ! אולי פה זה הוגוורטס אבל תמיד רציתי גם בית ספר ישראלי לקוסמים. ועפלים באמת נשמע מעולה...

רעיון מגניב! · 26.05.2016 · פורסם על ידי :The son of Hades
רעיון אדיר. אהבתי את השילוב בין ההיסטוריה לקסם.

אין איך למצות את זה · 13.07.2016 · פורסם על ידי :imagine it
רעיון נפלא לפאנפיק , עכשיו הקראתי את זה לאמא שלי והתגלגלנו מצחוק . אתה בהחלט יכול להיות קוסם שמתמחה בקסמי הכתיבה . אתה כותב נפלא!! תעשה פאנפיק המשך בדחיפות !!

אהבתי · 14.07.2016 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
כשהתחלתי לקרוא חשבתי לעצמי 'מה לעזאזל?!'
אבל האמת שהרעיון ממש מקורי וכתוב טוב.
אני אמשיך לקרוא :)

בעיה · 16.07.2016 · פורסם על ידי :imagine it
יש בעיה: "עולם למען ילדים ישראלים מכושפים" יוצא בראשי תיבות עליי"ם , לא עפלי"ם .מציע לתקן ל"עולם פעיל למען ישראלים מכושפים" או לעשות "עולם פעיל למען ילדים ישראלים מכושפים" ואז לשנות את ראשי התיבות ל"עפליי"ם" או לשנות את ראשי התיבות בכל הפרקים .

ה"בעיה" מופיעה רק בפרק הזה · 16.07.2016 · פורסם על ידי :כינוי בעברית (כותב הפאנפיק)
בשאר הפרקים עפלי"ם מתפרש כ"עולם פתוח למען ילדים מכושפים" או "עולם פתוח לילדים ישראלים מכושפים", שניהם עומדים בראשי התיבות האלה. איכשהו שתי הגרסאות התערבבו לי בפרק הזה ולא שמתי לב לזה. תודה שהסבת את תשומת לבי :)
אגב, למילה "עפלים" יש כפל משמעות שדומה לכפל משמעות שקיים במילה "הוגוורטס". בהוגוורטס זה "יבלות חזיר" אבל הפירוש של המילה "עפלים" המקורית שונה למרות גם הוא משעשע לא פחות. מעניין מי יהיה הראשון שיגלה את המשמעות של "עפלים"...

ביקורת · 17.07.2016 · פורסם על ידי :TheDarkLord
בכתיבה עצמה יש שגיאות כתיב, שגיאות מקלדת, וניסוח בינוני-כושל.
הסיפור עצמו משעמם ביותר, ועשיתי ממנו סלט, קישרת את המדינה לתקופת התנ"ך, ומתקופת התנ"ך הגעת להארי פוטר.
אין כאן שום דבר מרתק, ומזל שהפסקתי לקרוא כבר אחרי חמש-שש שורות ברפרוף.
מבחינתי הפאנפיק הנ"ל בקושי מגרד את הציון 1.

תגובת ביקורת · 23.08.2016 · פורסם על ידי :מיכל ממן 9
מצטערת לאכזב, לא אהבתי את הפאנפיק. יכול להיות שיש לך כישרון אולי, אבל לא טוב הנושא שבחרת. עירבבת את עולם הארי פוטר, בעולם התנ"ך וההסטוריה, ובעולם הפוליטיקה הישארלי, שזה לא מתחבר ביחד. הניסוח חלש, ונושא הסיפור בעצמו לא מושך. אני לא אקרא את פרקי ההמשך, והפאנפיק הזה בכלל לא ראוי לציון 1.

היהודי · 23.08.2016 · פורסם על ידי :אלבוס סוורוס פוטר המלך
קוראים לפאנפיק סוד הקסם היהודי, אז כאילו, אסור לעשות קסמים בשבת?
ובנוגע לשתי התגובות שלפני - לא מסכים אתכם בשום פנים ואופן!!!

תצטרך לקרוא ולגלות · 23.08.2016 · פורסם על ידי :כינוי בעברית (כותב הפאנפיק)
יש לך עוד 26 פרקים לקרוא... אגב, שים לב שהדירוג די גבוה אז... שלא תופתע לי בהמשך...

OMG · 28.09.2016 · פורסם על ידי :לילי-אוואנס
אוקיי, אוקיי... תמיד ראיתי את הפיק הזה אבל משום מה אף פעם לא קראתי אותו אבל עכשיו אני כל כך בתוכו!
אני גם מאודד אוהבת ששמעון פרס (ז''ל) פה (דמייני אותי בוכה)

מסכים לחלוטין · 28.09.2016 · פורסם על ידי :כינוי בעברית (כותב הפאנפיק)
יש בעייתיות מאוד גדולה בלכתוב פאנפיק שמתאר את העתיד הקרוב יחד עם דמויות מהמציאות, כמו פטירתו של שמעון פרס ז"ל. את הפאנפיק הזה התחלתי לכתוב לפני יותר משנה כשאף אחד לא חשב לכיוון הזה בכלל.
אני בן, אגב.

אדיר · 19.11.2016 · פורסם על ידי :nya153
הרעיון פשוט אדיר. ויש סיכוי שאני יתקבל לשם שנה הבאה. קרע אותי מצחוק שבחרת בשמעון פרס. אחד הפאנפייקים הכי טובים שקראתי

איזה שטות · 08.12.2016 · פורסם על ידי :קבוצת רון
ככה לערבב בין היסטוריה נפלת על הראש אתה מוכשר אבל מיפה ועד
שימעון פרס קוסם הוא היה פוליטיקאי שבקושי האמין בתורה והאמין בשלןם אם העולם איך
הגעת לקסם טיפש תיכתוב סיפורים אחרים לא שטיות

קודם כל, · 11.12.2016 · פורסם על ידי :elyadaro
a קל מאוד לייחס את נפלאות העם היהודי למלא שטויות: האמונה במשהו לחזור אליו כטענה פסיכולוגית, היכולות השכליות המפותחות, היכולות בתחום הכלכלי או הבטחוני.
תכל'ס - אין שום בעיה למצוא הסברים מתוך "העולם הזה", והם גם נכונים (אולי ספציפית לגבי קסם, לא), אבל חשוב שזה לא יסתור גם את ההסבר העליון והפנימי שגם הוא נכון, שיש "עיניים" מיוחדות עלינו מלמעלה שמכווינות את הדברים, ושמות את היכולות הנכונות במקום הנכון. זה בגלל היכולות שלנו, אבל זה לא במקרה; יש הכוונה אלוקית מיוחדת מאחורי זה. סתם היה באלי להביע את דעתי.
ספציפית לגבי אסתר צרם לי, כי היא בכלל לא רצתה להילקח ולהינשא לאחשוורוש, ואם היה לה קסם לאימפריוס, היא לא היתה נתפסת מעולם ולא נלקחת מלכתחילה לבית המלך.

אין צורך להתרגש ממגיבים שקראו בקושי פרק, וטרם מכירים את הרציונאל שמאחורי הכתיבה שלך. יש בה יופי ויש בה דברים שגם פחות אהבתי (כידוע לך), אבל אין ספק שיש בה יופי, ושאתה כותב טוב. אז אין צורך להתרגש ממי שמפסיד את זה כי הוא לא מעמיק מספיק

אהבתי ממש!!! · 15.01.2017 · פורסם על ידי :קוסמת בפוטנציה
וואי הרעיון של הכור בדימונה הרג אותי חחחח זה גאוניייי
ממש אהבתי את הרעיון, זה ממש אדיר!!!
גם הכתיבה מעולה!

הו · 22.09.2017 · פורסם על ידי :Buffy Summers
זה נפלא כל כך. רק התחלתי לקרוא וכבר התאהבתי בכתיבה וברעיון :)

דבר אחד מציק לי · 03.08.2018 · פורסם על ידי :טוםמארוולו(וונדרולו)רידל
"מצרים העתיקה. הפירמידות נבנות"
התקופה שאתה מדבר עליה זה לפני שדיין המציא את החארטה שבני ישראל בנו את הפירמידות.

גיליתי את הפאנפיק הזה אחרי שכתבתי משהו דומה בעצמי · 28.04.2020 · פורסם על ידי :machar
ממש אהבתי את הרעיון, והוא טיפה דומה למשהו שכתבתי לא מזמן. (אבל לא ראיתי את שלך כשכתבתי את שלי). ממש אהבתי!
https://hportal.co.il/index.php?act=fanfiction&showpic=10871&showchap=1 -קישור לפאנפיק שלי, קוראים לו הקוסמים הישראלים

אהבתי · 07.09.2020 · פורסם על ידי :וויליאם אגנס
רק השגיאות כתיב מפריעות לי קצת.
אם אני אשלח לך פרק מתוקן אתה תעדכן?

יאללה · 07.09.2020 · פורסם על ידי :כינוי בעברית (כותב הפאנפיק)
לך על זה

אתה גר בירוחם? · 13.10.2020 · פורסם על ידי :שלם
אתה גר בירוחם?
כי יש פה שמות של אנשים שבאמת גרים בירוחם

יאללה · 31.05.2022 · פורסם על ידי :Dolphin
קודם כל הקדמה שהיא תקדים את הסיפור

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007