האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

תולדות הכישוף

למה יש קוסמים מוגלגים וסקיבים?<br>למה לחלק מהאנשים יש כוחות קסם ולחלק אין?<br>הכל כאן.<br>(מבוסס גם על הלוחש למכשפות, מי שמכיר)



כותב: חתולת בר
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 5676
5 כוכבים (4.5) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר & הלוחש למכשפות - זאנר: פנטזיה - שיפ: לא ידוע כרגע... - פורסם ב: 06.09.2015 - עודכן: 26.01.2016 המלץ! המלץ! ID : 6422
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

וויתור זכויות לג´יי. קיי. רולינג ולאנה דייל.


--------------------------------

 

הייתי בספרייה בשעת ערב מאוחרת כדי להתכונן לבחינת הבגרות בהיסטוריית הקסם. הלכתי בשקט בין המדפים המאובקים והתרחקתי יותר ויותר לעומק הספרייה, ריח האבק והספרים הישנים היכה באפי. כשלפתע צנח על ראשי מאחד המדפים הגבוהים ספר כבד וישן. מאוד ישן.

הסתכלתי עליו. היתה לו כריכה שנראתה אפורה אבל כשנשפתי עליה והעפתי את האבק ראיתי שהיא בצבע זהב וכתוב עליה באותיות בורקות- תולדות הכישוף*. לא היה כתוב את שם הסופר.

פתחתי את הספר.

 

תעלומת כוחות הקסם היתה תמיד תעלומה עבור כל המוחות, גדולים וקטנים. אבל רק אדם אחד יודע את הסוד- הנרי וויליאם תומאס ארצ׳יבלד הגדול שנעלם ללא זכר בשנת 1232. ככה חשבו כולם אבל הוא נמצא חיי וקיים בשנת 1258, על ידי שני קוסמים אמיצים ומכשפה אחת מאוד חכמה באי פורמידולוסוס, שבאמצע האוקיינוס השקט, והוא גילה להם את הסוד. והם החליטו שכדי להעביר את הסוד לדורות הבאים- הם צריכים לכתוב אותו בספר.

לכן אם אתה- קוסם או מכשפה בר מזל רוצה לגלות את הסוד, תמשיך לקרוא. אבל אתה רוצה שהמידע ימחק מראשך לנצח כדי שלא יטריד את מחשבתך- עליך ללחוש רדיטום, ולהצביע על הספר והוא יחזור למקומו ואז ללחוש ממורג´ה ולהצביע על ראשך, והזכרונות מהספר יעלמו.

בחר בחכמה, לא תוכל לחזור אם תחליט לברוח מהסוד.

 

בנקודה הזאת סגרתי את הספר בטריקה, מה לעשות? לא התכוונתי שדבר כזה יקרה לי- רק רציתי להתכונן למבחן בהיסטוריית הקסם בשקט, בלי הפרעות. ועכשיו כשכואב לי הראש מההחלטה שאני צריכה להחליט, (וגם מהספר שנפל עליי ונתן לי מכה חזקה בראש) לא ידעתי מה לעשות.

בסוף, אחרי התלבטות קשה- החלטתי, אני אקרא אותו, מה כבר הרי יכול לקרות?

אז פתחתי אותו, חיפשתי את העמוד הנכון והמשכתי לקרוא.


עולם הקסם חושב שהוא מכיר את כל היצורים החיים בעולם אבל הוא טועה. קיימים עוד סוג אחד של יצורים שנקראים שדוני אור. שדוני האור הם יצורים קצת יותר קטנים מתינוק עשויים לגמרי מאור (כך שהם שקופים לגמרי) והם מסוגלים לומר רק מילה אחת שאותה רק תינוקות בני יומם מסוגלים לשמוע, והמילה הזאת היא שהופכת אותם לקוסמים ומכשפות.

 אף אחד לא יודע איך הם בוחרים מי מתאים להיות קוסם או מי מתאימה להיות מכשפה, אבל צריך לסמוך עליהם שהם עושים את הבחירה הנכונה.

 

ברגע שסיימתי לקרוא הבנתי שהרגע נחשף לפני מידע מדהים. ברגע שהבנתי את זה הרגשתי כאילו אור זהוב שוטף אתי מכל עבר, ובזמן שטבעתי באוקיינוס של אור זהוב- שמעתי קול. הוא נשמע לא אנושי- מנגן כמו מיליון פעמונים ורועם כמו מיליון רעמים.

הוא אמר לי: "עכשיו את שומרת הסוד, הסוד הגדול היותר בכל העולם. זכרי זאת תמיד". הוא רעם וצילצל פעם אחרונה ואז השתתק. לאט לאט גם אוקיינוס האור התחיל לשקוע עד שנותרתי בספרייה- בלי שום קול או אור מוזר, אבל הרגשתי כאילו הם לא נעלמו, אלא שהם עכשיו בתוכי. הרגשתי פתאום מיוחדת. אני הילדה הרגילה לגמרי, ממוצעת בלימודים- פתאום הרגישה מיוחדת.

 

טעיתי, בהחלט קרה משהו.

 

--------------------------------

 

*לא, הכוונה היא לא לספר תולדות הכישוף מאת בתחולדה בגשוט אלא ספר אחר. הרבה יותר ישן, שאני המצאתי.



קורא יקר, קורא חביב, עשה טובה, פשוט תגיב :)

הפרק הבא
תגובות

למה????? · 10.09.2015 · פורסם על ידי :Night Sky
למה זה פיקצר?!?!?! בדרך כלל אני לא אומרת את זה לפקצרים אבל.... בבקשה תמשיכי! השורה האחרונה בסיפור היא מין מפתח להמשך. למה פיקצר???

נייס! · 10.09.2015 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
כתוב ממש יפה, רעיון טוב, ואני תומכת בדרדר

אמממ · 12.09.2015 · פורסם על ידי :דניאל120
נראה לי שקראתי את הספר. אוליי את צריכה לעשות פאנפיק המשך. הכתיבה מהממת

אולי אני אמשיך. · 16.09.2015 · פורסם על ידי :חתולת בר (כותב הפאנפיק)
פשוט אין לי כל כך רעיונות, בעיקרון תכננתי שזה יהיה כתוב שונה אבל פשוט כשאני כותבת אני לא שמה לב מה אני כותבת. למי שיש רעיון להמשך יכול לשלוח לי בפרטי?

אני באמת אשמח לרעיונות, תגובות, ומנויים. · 16.09.2015 · פורסם על ידי :חתולת בר (כותב הפאנפיק)
:)

יפה! · 16.09.2015 · פורסם על ידי :Ohana
תמשיכי :)

מ-ה-מ-ם-! · 17.09.2015 · פורסם על ידי :הלל לאה
!!!

הלוחש למכשפות! · 07.12.2015 · פורסם על ידי :Panic! At the Disco
כזה ספר מקסים!
אבל... ראיתי בדיוק את זה, בדיוק, בעיר הספרים, עם המשך, רק שהיה כתוב שמבוסס על (אני חושבת, לא בטוח) ספטימוס היפ.
אני חושבת שכדאי שתבדקי את זה.

אצל מי ראית את זה בעיר הספרים? · 07.12.2015 · פורסם על ידי :חתולת בר (כותב הפאנפיק)
כי פירסמתי את הספר הזה גם בעיר הספרים.

מהמם!!!!!!!!!!!! · 28.07.2016 · פורסם על ידי :amalya
תמשיכי ותישלחי אלי ינשוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נחמד · 02.01.2022 · פורסם על ידי :גיני המושלמת1000
אהבתי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007