האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

שבוע הופך לשבועיים.

שבוע הופך לשבועיים, שבועיים הופכים לחודש. חודש הופך לשנה, כך לאט לאט, הזמן עובר לו. ככל שהוא עובר, אתה מגלה שכקשה לך יותר לזכור איך היא נראתה.



כותב: Daughter of Hades
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1517
5 כוכבים (5) 6 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: משחקיי הרעב. - זאנר: אנגסט, רומנטיקה. - שיפ: מאדג'\גייל - פורסם ב: 08.09.2015 המלץ! המלץ! ID : 6429
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

שבוע הופך לשבועיים,  שבועיים הופכים לחודש. חודש הופך לשנה, כך לאט לאט, הזמן עובר לו. ככל שהוא עובר, אתה מגלה שכקשה לך יותר לזכור איך היא נראתה כשהיא.... הבכן, חייכה זה מעט יותר מדי במחוז 12, אבל אתה זכית לראות מדי פעם את זוויות פנייה עולות מעט, ואת צחוקה המתגלגל כשצחקה מבדיחה שלך ושל קטניס.

 

לפעמים כשאתה הולך לישון, אתה נזכר בתקופה בה מאדג' הייתה "החברה היחידה של קטניס, קיימת חובה בלתי נראת להיות נחמד עלייה." וצוחק, צחוק מיואש, שגורם לשותפים שלך ממחוז 13 להביט בך במבט מוזר.

התחלתם באמת להכיר אחד את שנייה, רק כשקטניס עזבה.  היא הייתה באה באופן קבוע לבית של קטניס- או ליתר דיוק הבית של אמא של קטניס, אך כולם תמיד ידעו מי באמת מנהל את העסק.- בשבל לעזור לה ולפרים. המשפטים שאמרתם בהתחלה היו בסגנון ה"היי- היי."

 

 השתנו ל"תעבירי את המלח? - בבקשה- תודה רבה."

 

ולבסוף הפכו ל"למה קטניס מנשקת אותו? הוא עלוב. - כל כך. - בא לך לעשות משהו אחר הצהריים?- אתה באמת צריך לשאול?"

 

הופתעת לגלות כמה היא טובה במציאת מזון ביער. היא לא הייתה מסוגלת לירות, אבל היא ידעה לחפש מזון בצורה מעוררת השראה. לפעמים היית מעביר שעות בנסיון להבין כיצד היא למדה כל כך הרבה בנושא. כשסיפרה לך על הדודה שנאלצה להשתתף במשחקי הרעב, ועל כך ש;"אני בניגוד עלייה, החלטתי כבר בגיל צעיר שאני אלמד איך להסתדר ביער ולהילחם- למקרה שבאחר יום אחד." נזכרת כיצד הגבת כשצחקה את הצחוק - הצחוק הציני שלה, אותו כבר למדת להכיר- וסיפרה לך ולקטניס ביום האסיף, על כך שהשמלה מיועדת ל"מקרה בו אני איהיה האחת שתשלח לקפיטול." ולא הצלחת להתאפק יותר.

 

נישקת אותה.

 

קטניס ופיטה המשיכו להופיע על המסך, אך כרגע לך זה כבר לא שינה- אהבת מספיק את מי שלצידך, ובדרך פלא, אותה מעולם לא הבנת, גם היא אהבה אותך.  כשקטניס חזרה הביתה לבסוף מהמשחקים, בחרתם להעמיד פנים שאתם רק ידידים. עדיין היו המפגשים שלכם ביער, וליד שיח הפרחים ההוא, או אפילו זה שהגדרתם את עצמכם כ"מאורסים", אך לומר דבר כזה לקטניס, שהתארסה בסוף המשחקים הראשונים בחוסר בררה לפיטה ההוא...

 

יוצאי הדופן יהיו המקרים בהם יפגעו באחד מאיתנו, החלטתם, בעודכם מתנשקים ליד השיח, אבל לעולם לא ניתן לשמועה להגיע לקפיטול- בת של ראש העיר ובן הדוד של המנצחת במשחקים יהיו סיפור רציני שם- וקטניס כבר לעולם לא תוכל להסתיר מהם משהו. וכך קרו המקרים בהם בהם מאדג' הביאה לו את התרופות, בליל ההצלפה, או המקרה בו כשהשמיים התמלאו במסוקים של הקפיטול ואש, הדבר הראשון שעשית היה לחפש את מאדג'. לא טרחת לחשוב על פרים- עלייה הבטחת לקטניס שתשמור כשיצאה למשחקיי הרעב השניים.

 

מצאת את הגופה שלה באותו הלילה. כמעט ומומסת לחלוטין.

 

וכך קרה, שלאחר קרוב לשנה אתה יושב בתא שלך במחוז 13, והדברים היחידים עלייהם אתה חושב הם; מאדג', נקמה, והעובדה שכשקטניס תברח משהמשחקים השניים, תאלץ לספר לה שלא הגנת על אחותה הקטנה- ולהראות לה את גופתה של פרים.

תגובות

!!!!!! · 10.09.2015 · פורסם על ידי :Night Sky
זה גייל...? לא ממש ברור. אשמח אם תפרטי יותר. חוץ מי זה, ממש יפה!!!!

תעשי לזה המשך · 10.09.2015 · פורסם על ידי :me before you
שיהיה סיפור ארוך.. בבקשה!! זה ממש יפה

יואו · 11.09.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
טל, זה ממש מדהים.
אני יודעת שזה פיקצר, אבל את יכולה לשקול לעשות עוד פרק של הפגישה שלו עם קטניס. מה שאת רוצה, זה יפה גם כשזה נגמר ככה.
ממש יפה, דירגתי.

יפה · 30.10.2015 · פורסם על ידי :הארי וולפסון
יפה אבל פריםלא מתה מהשרפיההיא מתה אחרכך

שיניתי את הסוף. · 30.10.2015 · פורסם על ידי :Daughter of Hades (כותב הפאנפיק)
תודהXD

וואוווו · 05.06.2016 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
זה כל כך יפה!!

וואוווו · 05.06.2016 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
זה כל כך יפה!!

וואו · 20.02.2022 · פורסם על ידי :Sam I am
מעולם לא חשבתי לשפפ אותם
אבל וואו- זה מרגש ועצוב ומדהים וואו

תודה!! · 21.02.2022 · פורסם על ידי :Daughter of Hades (כותב הפאנפיק)
וואי איזה כיף תודה רבה 💞

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007