האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מוגלגית מיוחדת

היא הייתה שבורה מזה שהיא לא מכשפה, היא רק רצתה להיות מיוחדת...



כותב: Ohana
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1314
5 כוכבים (5) 6 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה? - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 17.09.2015 המלץ! המלץ! ID : 6452
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

היא סגרה את הספר בטריקה, אולי מהתרגשות ואולי מעצבנות. אחרי הכל, לא היה זה קל להיפרד מהספר השביעי והאחרון של סדרת ספרים מופלאה שכזאת.

תחילה היא הייתה מאושרת; היא דלגה וקיפצה ברחבי הבית, צועקת לחשים שלא גורמים לדבר ומדמיינת שהיא עצמה אחת מהדמויות, מייעצת לדמויות האחרות ומשתתפת איתן בקרבות.

אושר זה נמשך במשך כמה שעות, אמנם אט-אט הוא דעך ותפס את מקומו הייאוש.

"אז מה אם אני בת 14?!" צעקה בתסכול והדפה את הכר אל מיטתה.

"זה לא אומר שאני לא מכשפה!" היא צנחה על מיטתה גם היא, מייחלת בליבה שמישהו יחבוט בה כמו שחבטה בכרית.

דמעות של יגון עמדו בעיניה, מחכות לרגע המתאים להתפרץ כמפלים השוטפים סלעים קשים. החנק שבגרונה איים עליה אף הוא, והיא השתדלה לבלוע את רוקה ולעצור אותו.

"אני רוצה להיות מכשפה..." אמרה בקול נוגה, כמעט בלחישה.

היא נאנחה והניחה לדמעות לזלוג על פניה. בכיה נשמע רק בקושי מעבר לדלת הסגורה.

אחיה הקטן נכנס לחדרה בשקט, ואף-על-פי שלא הראתה זאת, היא שמה לב לכך.

"היי." הוא אמר והתיישב על ידה, מלטף בעדינות את גבה. היא החזירה לו המהום לא מובן בתשובה.

"זה לא כל כך נורא שאת לא מכשפה..." הוא ניסה לעודדה, היא ידעה זאת, אך דבריו רק עוררו בה מחדש את זעמה.

"קל לך לדבר! לך עוד יש הזדמנות להיות קוסם!" היא צעקה ומיד סגרה את פיה, מתביישת בתגובתה המוגזמת.

הוא נאנח קלות, אך שמר על קול יציב ורגוע.

"אני חושב שאת כן מכשפה," הוא אמר, והיא יכלה להרגיש בכך שהוא מחייך, "את מאוד קסומה בעיניי."

היא גלגלה את עיניה אך עצרה את פרץ הזלזול.

"כן, אתה צודק, תודה. עכשיו בבקשה לך." היא אמרה וניסתה להעלות על פניה חיוך מזוייף.

נראה כי הוא לא שם לב לזיוף שבדבריה, מאחר שחייך חיוך גדול, חיבק אותה ויצא, סוגר מאחוריו את הדלת.

ציור קטן שהודבק לדלת, ובו הארי, רון והרמיוני מחובקים, נתלש ממנה ונפל ברכות על הרצפה, מעופף מצד לצד בדרכו מטה.

היא הביטה בו לרגע, והחזירה את מבטה אל הסדין המתוח מעל מיטתה.

"כל מה שרציתי הוא להיות מיוחדת..." היא נאנחה.

'אבל את מיוחדת.' נשמע קול קטן בקולה.

היא גלגלה את עיניה. 'כן, בטח.' הטיח קול נוסף לעבר הקול הראשון בזלזול.

'ברור שכן, כולם מיוחדים!' התעקש הקול.

'זה לא מספיק.' פלט הקול האחר. אנחה בקעה מפיה, פעם נוספת.

'הו, כעת זה נראה לך כך,' אמר הקול בידענות, 'אך את עוד תראי בעתיד שאת מיוחדת בצורה שמספיקה לך.'

ובמשפט זה, נרדמה הנערה כשהדמעות עוד בורקות על פניה.

***

היא נשמה את האוויר הקר של החורף, והחלה לגרור מזחלת אל תל שלג קטנה.

ילדים קטנים התרוצצו וצחקקו סביבה בהתרגשות.

"חורף, חורף, חורף!" קרא אחד.

היא הושיבה את ילדיה על המזחלת, וביחד עם בעלה נשאה אותם לראש הגבעה, שם, בעזרת תנופה קטנה, המזחלת דהרה במורד הגבעה.

הילדים צחקו וצהלו באושר.

היא נזכרה ביום אחד, לפני תשע-עשרה שנים, וחיוך קטן עלה בפניה כשנזכרה בטיפשותה.

היא ידעה שהיא מיוחדת.

היא הסבה למשפחתה אושר.

הכל היה טוב.

תגובות

איזה מהמם!!!!!!!!!! · 20.09.2015 · פורסם על ידי :this is my world

תודה רבה: ) · 20.09.2015 · פורסם על ידי :Ohana (כותב הפאנפיק)

מהמם · 20.09.2015 · פורסם על ידי :ג'יני פוטר/וויזלי
מהמם אבל תאמת קצת עצוב לחשוב שאחרי תשע עשרה שנה היא שכחה את מה שהיא הרגישה אז בטוח שאם בגיל 14 היו אומרים לה שהיא תרגיש אחרת היא הייתה לא יודעת מה עושה אבל היא בטח לא הייתה שמחה מזה.
כשאני סיימתי את הארי פוטר לא הרגשתי ככה הרגשתי כאילו החיים שלי נגמרו, כאילו אחרי אין לי כבר מה לעשות בחיים. זה מוזר שלא שמחתי?

תודה :) · 20.09.2015 · פורסם על ידי :Ohana (כותב הפאנפיק)
דבר ראשון, גם אני לא שמחתי כשסיימתי. כאילו, שמחתי אבל ז ממש העציב אותי שאני לא מכשפה ושזה נגמר.. :`( ודבר שני היא לא שכחה מה שהיא הרגישה, היא פשוט נזכרה בזה שהיא חשבה שהיא לא מיוחדת רק כי היא לא מכשפה אבל בעצם בסוף היא הבינה שכל אחד מיוחד בדרך שלו :)

ממש נחמד. · 29.03.2016 · פורסם על ידי :חתולת בר

אחי · 11.04.2016 · פורסם על ידי :דרור רז 100
אחי

מקסים!! · 10.09.2016 · פורסם על ידי :הלגה_הפלפאף
ממש אהבתי!!!!

זה מאוד יפה · 12.09.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red
ממש אהבתי את ההתרגשות הזו.
שהיא סיימה את הספר, שמחה- ובכתה.
אצל כולם היה את הקטע הזה, שנגמר הספר והם הרגישו את המפלה.
הרצון להיות קוסם או מכשפה.
אני אישית סיימתי את הסדרא בגיל 10 וחצי, וכשחגגתי 11, ב13.7, ממש התפללתי לקבל מכתב עם דיו ירוק שמזמין אותי לבית ספר קסום.
אבל- זה לא קרה,
ואת סוגשל מספרת פה את ההבהרה בצורה יפה מאוד.

אני מכירה את הבאסה הזאת... · 07.12.2023 · פורסם על ידי :Hyunlix
אני סיימתי הארי פוטר רק בגיל עשר וחצי- אחד עשרה, אבל לא קיבלתי מכתב וזה היה עצוב ממש

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007