האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

יורשו של וולדמורט

פיתאום הארי מרגיש באמצע הלע\ילה שכואבת לו הצלקת והוא סיפר את זה בארוחת הבוקר לג'יני,אלבוס,ג'יימס ולילי ואת השאר תגלו לבד:)



כותב: Mister POtter
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2162
4 כוכבים (3.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הארי מגלה שלוולדמורט יש יורש - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 04.10.2015 - עודכן: 07.10.2015 המלץ! המלץ! ID : 6531
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 


(אמצע הלילה)


 

הארי חש כאב חזר ושורף במיצחו,19 שנים לא חש כאב כזה... זה היה מהצלקת.

הארי לא הבין למה ובתוכו רצו הרבה מחשבות.

איך קרה שכאבה לי הצלקת?לא הרגתי את וולדמורט?אני ראיתי את הגופה שלי ולא נישארו לא הורקרוקסים...

אולי כן?אבל הוא עשה 7... לא יותר... כמו ששמעתי בזיכרון של סלגהורן בהגיגית כשהייתי בן 16...

אבל אולי נישארו?אולי הוא עשה 8 ליתר מיטחון?או שאולי שחכתי להרוג אחד?רגע הרגתי את היומן של רידל,את הטבעת,את הקמע... מוזר... הרגתי את כול השיבעה...

מחר אני אצא לחפש אותו ליפני שהוא יחפש אותי.החליט הארי וחזר לישון.עוד פעם וולדמורט... עוד פעם מילחמות... עוד פעם ,יש סיכוי,חלילה,שוולדמורט יעשה לשילטון בשלישית... חשב הארי והמחשבות לא הביאו לו שקט עד 3:00 בלילה.


בוקר


 

"הארי!בוא לאכול!"קראה לו ג'יני מהמיטבח.

"כבר בא!"קרא הארי מחדר העבודה והביא להילאי משימה בסקייפ קוסמים והלך.(סקייפ קוסמים זה מראה שאתה אומר עם מי אתה רוצה לדבר והיא מישתכפלת ושולחת שיכפול שלה למי שאמרתה את שמו.)

 ליפני שאלבוס הספיק לבקש מהארי בפעם האלף שיספר לו על מה שהיה כשירד לחדר הסודות הארי אמר:"אתמול באמצע הלילה כאבה לי הצלקת."

כול מי שהיה בכדר ניראה ניבהל ולחוץ.

"אולי יש לו יורש?"הציע ג'יני.

"המממ... זה מיתחבר לי למה שהיה שנה שעברה ברכבת..."אמר ג'יימס.

"מה היה לך ברכבת?"שאלו הארי,ג'יני ולילי במקהלה.

"לא סיפרתי לכם???"אמר ג'יימס והתחיל:

"שנה שעברה כשטיילתי מחוץ לתא,ראיתי את הרכבת עוצרת!

ואז ראיתי כ-50 אוכלי מוות הולכים ומיתקדמים לרכבת!לא,לא בהליכה, בריצה!

חשבתי שזה ביגלל שאני ואל הבנים שלך ואולי באו ליסכוט אותנו או משהו כזהאז הלכתי לתא של אל ואמרתי לו בלחץ: אל!!!תסתיר את עצמך!!יש שם אוכלי מוות!!!!!

אל כמובן לא הבין על מה אני מדבר אבל הוא ביקש מרוז,שחכמה בייניינו, שתעשה שהשער שלו יהיה בלונדיני חלק וביקשתי אותו הדבר.

אוכלי המוות ניכנסו ולחשתי לרוז:רוז!רוז!תעשי שאני יהיה דומה לאל כמו שהוא ניראה עכשיו, את יודעת למה אני מיתכוון ותשני גם את המראה שלך! ואוכלי המוות ניכנו ושאלו תא,תא,ילד,ילד,שמו ובדקו מי זה כול אחד"

"הסכימו להם להיכנס???"שאל הארי כשהיה מבוהל מאוד."הם עשו לנהג אימפריוס"אמר ג'יימס והמשיך:

"כשהם הגיעו אליינו קודם שאלו את אל:ילד מה שימך???מאייפוא באתה???מי ההורים שלך??? אל ענה:קוראים לי מייקל פיטר אני גר בבית יתומים ואני יתום, אוכל המוות פנה לרוז ושאל:ואת? היא ענתה:ריקה פיטר,אני אחותו של מייקל.

אוכל המוות פנה אלי: ואתה? עניתי: ג'ק פיטר,גם אני אח שלהם. הם עזבו אותנו בשקט ועברו לתא הבא...

אבל אז פיתאום ראינו איש שניראה בידיוק כמו שתיארתה את וולדמורט רק שניראה כבן 20 והוא גילה שאנחנו הילדים שלך ושרוז היא אחיינית שלך(סוג של כי היא בת של אח של אישתו)...

אבל אז בא המורה להיתגוננות מפני כוחות האופל ופיתאום יצא סילון אור מהשרביט שלי וה"וולדמורט הזה" עף לחלון אחוצה מהרכבת והכול נימשך כרגיל."

"ממ..."אמר הארי." היום בלילה אני ועוד 9 הילאים נצא לחפש אותו."


 מדוע להארי כואבת הצלקת?

לוולדמורט יש יורש? הוא לא אוהב אף אחד... או שאולי כן???

היתקדמו לפרק הבא...

הפרק הבא
תגובות

יפהה · 15.10.2015 · פורסם על ידי :אמיר גריפינדור
אהבתי ממש!

סליחה שהפרק הבא מלא בעשירית · 19.10.2015 · פורסם על ידי :Mister POtter (כותב הפאנפיק)
סליחה שהפרק הבא מלא בעשירית פשוט שכחתי את הסיסמא למחשב ואני בפלאפון עכשיו וזה עושה לי בעיות עשאני לוחצת על עריכת פרק.
כשאני יצליח לנחש אני ימשיך את העשירית לעשר:)

האמת.. · 25.11.2018 · פורסם על ידי :נתי10
היו לו 8 כולל הארי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007