האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הקונדסאים משדכים 1- פיקצר

ג'יימס שבור לב מהסירוב האלף של לילי, ושאר הקונדסאים יעשו הכל כדי לעודד אותו ולסדר לו דייט עם לילי.



כותב: me before you
הגולש כתב 51 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2314
5 כוכבים (4.583) 12 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר!!! - זאנר: נראלי רומנטי - שיפ: תקראו ותגלו - פורסם ב: 04.10.2015 המלץ! המלץ! ID : 6533
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"קרניים, זה הפעם ה-כמה? חמישים? שהיא אומרת לך לא. למה אתה עדיין שואל?"

"אתה בחיים לא תבין," אמר ג'יימס לסריוס בקול עוקצני קצת יותר מהדרוש לבדיחה של סריוס.

החיוך השחצן של סריוס התרחב. הוא ידע שפגע בנקדה רגישה."סליחה? לי אף פעם לא אמרו לא," הוא אמר והעביר את ידו בשערו בתנועה שלמד מג'יימס.

"כן, אבל כל הבנות שיצאת איתם- אהבת אחת מהן בכלל?"

"בטח שכן! הייתה אחת שממש שברה לי את הלב!" הכריז סריוס בקולי קולות, עד ששתי תמלידות מרבינקילו הסתובבו להביט בהם וצחקקו.

"מי?" שאל ג'יימס בחשדנות.

"אמממ... זאת לא האחרונה, איך קראו לה? רוונה? לא, אממ-!"

ג'יימס רטן. "קראו לה רילי."

סריוס גירד א עופרו במבוכה. "נו, ידעתי משהו בר'," חייך לבסוף.

"מה קרה?" שאל רמוס. ג'יימס לא טרח לשאול איך הוא מצא אותם- הם ישבו על המדשאות ליד עץ הפלבלה העתיקה, מקום תצפית טוב על חבורת הבנות שתמיד מתגודדות אל יד האגם.

"לילי קרתה." השיב ג'יימס בעגמומיות.

"או יותר נכון, לא קרתה," דייק סריוס ברשעות. רמוס החליק לישיבה על הדשא.

"רך כף, די," אמר ג'יימס. המילים שלו היו צפויות אבל הוא אמר אותן בנימה הלא נכונה- שקטה ושלוה, לא כועסת, ניתח סריוס. איכשהו זה היה גרוע יותר.

"טוב, בוא נעלה לך את המצברוח!" הציע רמוס ושלח מבט נוזף לסריוס.

"אמממ... בטח. איך?" שאל סריוס תוך פיהוק מכוון.

רמוס התעלם.

"ננקום בלילי על זה שהיא לא יוצאת איתך!" אמר סריוס בהתלהבות. ג'יימס פלט אנחה מאוכזבת.

"אולי נציק לסנייפ? מסכן, כבר הרבה זמן לא התייחסנו אליו".

רמוס, שאפילו סריוס הכתיר כ'מומחה לעינייני המצב-רוח של ג'יימס אחרי-שלילי-שוברת-לו-את-הלב', אמר: "אולי נעשה מסיבת פיג'מות בחדר הנחיצות?"

"אני ידבר עם כמה בנות. תלכו למטבח לקחת אוכל. יהיה כיף, קרניים!" אמר סריוס המשולהב לג'יימס. אפילו ג'יימס לא יכל להישאר מאוכזב- מסיבות הפיגמות של הקונדסאים זה תמיד משהו שכיף להיות בו. את המסיבה האחרונה הוא לא זכר- והוא בהחלט האשים את הבירצפת שהגניב סריוס ושכח לבדוק את אחוזי האלכהול- אבל הוא בהחלט זכר את תחושת האושר שמילאה אותו עד שלילי לא הסכימה לרקוד איתו.

"בלי אוואנס, כן?" הוא ווידא עם סריוס, והלך עם רמוס לקחת אוכל.

******

"אז מה אתם עושות היום בערב, בנות?" סיריוס נשען על השולחן וחייך חיוך אווילי.

"כלום," אחת צייצה בהתרגשות. אפילו בלי ששמה לב הגוף שלה רכן לעברו בתקווה.

"אז אתם מוזמנות לנשף חגיגי של הקונדסאים. איך זה נשמע?"

"יותר מעולה ממעולה," ענתה אחת, וכולם שלחו לה מבט משתיק. היא הפרה את החוק-שבשתיקה שלא מראים התלהבות מהקונדסאים.

"תזמינו את אוואנס שתבוא אתכם," אמר סריוס כלאחר יד.

"אין מצב שהיא תבוא! היא שונאת את ג'יימס!" צייצה הג'ינג'ית. סריוס היה משוכנע למדי שהם יצאו פעם, אבל לא הצליח לדלות את השם שלה.

"חבל לו על הזמן," ציקצקה בטון של אני-משתתפת-בצערו, בתקווה שהקנאה שלה לא מורגשת. זה היה נסיון מגוחך.

"בלי לילי אין כניסה," חתם סריוס את דבריו. "זה בחדר הנחיצות.  ניפגש?" שאל ורגע לאחר כבר לא היה שם.

"הוא מושלם."

***********

ג'יימס מצא את רמוס עם פיטר, שכבר התעדכן בפרטי התוכנית.

"תקשיבו, ירחוני וזנב-תולע; אוונס באה!"

"מה? סריוס, הבטחת ש-"

"זה הפתעה לג'יימס. אוקיי?'

"הוא ממש לא ישמח."

"נגיד לו שהיא באה רק בשבילו והוא ממש ישמח. אל תדאג, ירחוני."

"היא תגיד לו שזה ממש שקר," אמר פיטר בזעף.

סריוס חייך ושיבח את המוח המבריק שלו. "בדיוק בשביל זה הבאתי את הבקבוקון הזה-" אמר סריוס והוציא שיקוי אהבה מהכיס שלו.

"אוי, לא!" אמר פיטר בקול דרמטי. "אסון לפנינו!"

"אל תדאג, פיטר, אני יתן לה את זה בסוף, רק אם היא תתנהג לג'יימס מגעיל."

*********

ארבעת הבנות והבנים היו בחדר הנחיצות. צלחות החטיפים היו מלאות למרות הכמויות שכבר טחנו, כתוצאה מכישוף שעשו הקונדסאים- האוכל עבר אותומטי לצלחות. נמאס להם כבר לצחוק ולדבר והם התחילו לשחק אמת או חובה, אבל של קוסמים.

"אז מי שבוחר אמת שותה מהכוס הזאת, שיש בה שיקוי אמת-" חזר ג'יימס על כללי המשחק. "ואז הוא באמת אומר אמת. באמת אפשר לשאול שתי שאלות. ומי שבוחר חובה- הוא חייב לעשות את זה- בלי החלפות."

כולם הינהנו, וסריוס חייך. "אז נשתמש בשרביט שלי," הוא אמר והוציא את שרביטו. הוא שם את זה על הרצפה וסובב- וזה עצר בצד אחד על רמוס, ובצד שני על ג'יימס.

"אני עושה לך. טוב, אמת או חובה?" שאל ג'יימס את רמוס.

"חובה."

"חובה עלייך- לתת לי להעתיק ממך שיעורים בכל המקצועות עד סוף השנה, בלי להתלונן!" אמר ג'יימס.

לופין נאנח אנחה דרמטית, אבל קרץ וסובב את השרביט.

"ליל, אני עושה לך!" קראה פדמה בהתלהבות. "אמת או חובה?"

"בטוח אין לה מספיק אומץ לבחור בחובה," לחש סריוס לג'יימס.

"אמת," אמרה לילי.

"ידעתי," לחש לו סריוס, נחוש לקנטר את לילי כמה שיותר. ג'יימס עשה תנועה להסות אותו.

לילי הרימה את הכוס ושתתה משיקוי האמת.

"טוב, ליל, את מאוהבת?" שאלה פדמה ישירות.

לילי העוותה את פניה והיה נראה שנלחמה עם עצמה לפני שירקה בעל כורחה: "כן."

"במי?" שאלה פדמה בהתרגשות. "כמה זמן? הוא יודע?"

ג'יימס הזכיר לעצמו לנשום.

"יש לך רק עוד שאלה אחת," אמר לופין.

ג'יימס ניסה לא להתרגש.  בטוח שזה סוורוס ולא הוא. למען האמת, זה יכול להיות כל אחד חוץ ממנו, בהתחשב במה שאמרה לו שעות קודם- היייתי מעדיפה לצאת עם הדניון הענק. וגם, לא הייתי יוצאת איתך גם אם היית האדם האחרון שנשאר בעולם.

"במי?"

לילי העוותה את פניה ונאבקה בתשובה. "אפשר- במקום זה- חובה?" היא שאלה באנקות, כשהכריחה את עצמה לא להגות את השם.

"אוף," רטן סריוס בהתגרות. "את מפחדת, לילי?"

"היית מת. אני בוחרת חובה."

"טוב," אמרה פדמה בחיוך. "חובה עלייך- להתנשק ולצאת לדייט עם אהובך."

לילי החווירה. סריוס ליכסן מבט לג'יימס, שנראה על סף התעלפות.

"אולי, במחשבה שנייה- אפשר אמת?" היא שאלה והתפתלה בחוסר נוחות.

"בגדול גם לא היית יכולה לעבור לחובה, אבל עברת!"

"אז פשוט... נדמיין שזה לא קרה- ושיהיה אמת," ניסתה לילי.

"אבוד לך," השיבו חברותיה במקהלה מצייצת.

"ט- טוב," היא אמרה בקול קטן וקמה ממקומה.

ג'יימס הרגיש כאילו העולם משתתק בצפייה לראות מה קורה. אוואנס נראתה יפה. יפה מדיי בשביל להיות שלו. 

"הוא לא כאן," היא אמרה.

ג'יימס בלע רוק. כמובן, חשב. איך יכולתי ל...

לילי התעוותה בצורות משונות, האדימה וכמעט נחנקה. היא התנשמה בפראיות.

"מה קורה ללילי?" פדמה שאלה את סריוס בהאשמה.

"היא אמרה שקר," אמר סריוס ברוגע. "בגלל השיקוי אמת את לא יכולה לשקר. זה יפסק רק כשתודי על האמת."

לילי בשתעלה והחווירה. "פדמה, אני ארצח אותך!" היא סיננה, ואלו היו המילים הברורות היחידות בבליל הקללות שלה. היא כרעה על הרצפה מול ג'יימס.

היא היססה רגע ארוך אחד לפני שרכנה לעברו. השפתיים שלהם נפגשו לנשיקה קצרה שבקצרות, מתקתקה. לילי נשענה לאחוריה אבל ג'יימס רכן לעברה בתובענות. "זה כל מה שיש לך?" התגרה.

והיא נישקה אותו.  הוא הרגיש שכל הגוף שלו בוער.

זה הרגיש כל כך נכון- היד שלו בתוך שערה, העיניים שלה...

"רגע, אז זה אומר שגם יש לי דייט איתך?" שאל אחרי.

"כן, קרניים," חייך סריוס.

לילי אמרה: "אבל אני עדיין שונאת אותך," והתישבה בהפגנתיות ליד פדמה.

ג'יימס וסריוס חייכו, כל אחד מסיבות קצת שונות. ג'יימס כי יש לו דייט עם לילי, וסריוס כי הוא יכול להשתמש בשיקוי האהבה על פדמה.

 

*************

אוקיי אוקיי, יש גם פיקצר המשך. מוזמנים להיכנס אליו! "הקונדסאים משדכים 2- פיקצר"

תגובות

ושוב · 07.10.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
את גורמת לי לחייך עוד במשפט הראשון. את כותבת נפלא, באמת, ממש אהבתי את הפיקצר הזה. ממש. תמשיכי לכתוב!

תודה:) · 07.10.2015 · פורסם על ידי :me before you (כותב הפאנפיק)
זה ממש כיף לשמוע אתזה..:)

התוכן אומר הכול · 07.10.2015 · פורסם על ידי :Night Sky
חחחח. המשפט האחרון. כול כך לילי. וווהו! פשוט מושלםםםם!

חבל שזה פיקצר · 08.10.2015 · פורסם על ידי :Eliana Malfoy
אהבתי את המשפט האחרון

תודה:) · 08.10.2015 · פורסם על ידי :me before you (כותב הפאנפיק)
הייתי רוצה להמשיך אבל אין לי איך..:( בכל מקרה זה נחמד לי בתור פיקצר

איזה פיק חמוד!!!!!!!!!! · 16.10.2015 · פורסם על ידי :this is my world
מדהים!

ממש ממש תודה.. · 20.10.2015 · פורסם על ידי :me before you (כותב הפאנפיק)
לכולם

יואווו · 20.10.2015 · פורסם על ידי :Viva La Vida
הפיק הכי יפה שקראתי בפורטל!

יוווו · 21.10.2015 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
איזה פיקצר חמוד! אני ממליצה!

תודהה · 23.10.2015 · פורסם על ידי :me before you (כותב הפאנפיק)
לכולם!!:) זה ממש כיף לשמוע

קוואי · 26.10.2015 · פורסם על ידי :2Dgorillaz
זה ממש חמוד(:
הייתי מציעה לך להמשיך ולפרט על הדייט שלהם(:

תודה · 27.10.2015 · פורסם על ידי :me before you (כותב הפאנפיק)
אבל אני ממש מפחדת שאם אני יוסיף זה יהרוס.. כי קשה לי לכתוב על לילי\גיימס

לא,אל תוסיפי. · 28.10.2015 · פורסם על ידי :this is my world

זה מושלם ככה · 28.10.2015 · פורסם על ידי :this is my world

אמרתי לך כבר · 17.11.2015 · פורסם על ידי :Ohana
את כותבת מדהים!!!!!!!!!!!

תודה · 17.11.2015 · פורסם על ידי :me before you (כותב הפאנפיק)

:) · 08.03.2016 · פורסם על ידי :Paper Towns
חמוד

וואו · 24.03.2016 · פורסם על ידי :Hot Chocolate
מהמם!
המשפט האחרון של לילי כל כך מתאים לה :)
חולה על לילי ואת כותבת מהמם!

מדהים · 06.10.2016 · פורסם על ידי :הרמיוניהמדהימה
את כותבת פשוט מושלם

כמה חבל שזה פיקצ'ר... · 05.04.2017 · פורסם על ידי :The good advice cupcake
פיק מושלם!
מספר מילים:
ציון: 100
הערות - 100מם! 100עלף!
ובקיצור הפאנפיק הזה מושלם!!

אוווו ממש יפההה · 29.10.2020 · פורסם על ידי :abigailE
ממש ממש טוב.
תיארת את כולם בדיוק איך שהם, מדהים.
פשוט מושלם, ומסכימה עם כל התגובות שמעליי.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007