האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הגיע לו יותר מזה

החיים שלו לא היו נחשבים חיים. הם היו נחשבים חלום בלהות. הגיע לו יותר מזה, והוא הולך לקבל את זה.



כותב: me before you
הגולש כתב 51 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4889
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: הזוגות הרגילים מהספר - פורסם ב: 24.10.2015 - עודכן: 12.12.2016 המלץ! המלץ! ID : 6602
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

סנייפ בחן את החלל שסביבו. על הקירות לא היו תמונות, ושום רוח רפאים, כולל פיבס, לא הסתתרה שם. אף אחד לא ראה אותו, הוא יכול להיות רגוע.

הוא המשיך להתקדם בגנבה לעבר חדר הסודות. הוא ידע שהוא יהיה ריק. לפי השמועות, עדיין המקום מלא אבק שרפה שלא נוקה. הכניסה לתלמידים נחסמה בעזרת כישוף, אבל סנייפ לא תלמיד והוא יוכל להיכנס לשם.

הוא בחן את גופו. מין אד מפוזר- הידים שלו נראות כמו ידיים אבל עננת העשן שממנה עשויות מתפזרת ללא הרף, ככה שרגע זה יד רגילה ורגע לאחר מכן עשן מפוזר. כמה הוא רצה לחזור לגוף. לגוף שלו!

יותר מכול, הוא השתוקק לחזור לעשות קסמים. הוא יכל בגדול, אבל לא היה לו שרביט. זה בטח היה מוזר אם סנייפ היה נכנס לחנות אולבנדר וקונה שרביט; מבחינת האנשים הוא מת, ואם יעשה את זה ימשוך אליו תשומת לב רבה. חוץ מזה, זה מסע מפרך מדי בשבילו.

אבל הוא כל כך רצה לעשות קסמים! הוא רצה לעשות פוטרונוס, לראות שוב את האיילה שלו. אומנם זה איילה, אבל בשבילו זה מסמל אישה אחת ויחידה, שלעולם לא תהיה כמוה שוב. לילי פוטר.

לא, איכס! לילי פוטר נשמע כל כך עצוב. זה מראה שהיא כביכול הרכוש של פוטר. בשביל סנייפ, היא תמיד תשאר לילי אוונס. לילי אוונאס. הוא חשב עליה תמיד בזמנים הכי עצובים וכואבים. האם היא הייתה מסכימה לו לקחת את הסיכון שהוא לוקח על אלבוס? האם הייתה מסכימה שאולי הנכד שלה ימות כדי ששאר העולם ינצל?

כמו שהוא מכיר את לילי אוונאס, נראה לו שכן.

הוא נכנס לחדר הנחיצות, עצם עניים ונרדם מיד, תשוש.

בחלומות שלו באותו לילה, הוא היה קרוב מתמיד ללילי. היא אמרה לו שהיא חזרה לחיים, וגם פוטר, והיא התגרשה ממנו כדי להתחתן עם סנייפ. היא סיפרה לו שגיימס פוטר התעלל בה והוא כזה נד נפוח, והוא נוקם את נקמתה והורג אותו. ולילי שלו, לנצח.

 

סנייפ התעורר הרבה לפני הבוקר, מפחד. הוא התעורר שטוף זעה מחלום שחלם- שוולדרוט קם לחיים והורג אותו. מוזר למדי, בהתחשב שוולדרמוט מת וסנייפ גוסס.

בגלל שהוא התעורר מוקדם אבל מלא אנרגיה הוא החליט שזה הזמן המושלם להודיע לעולם על קיומו. הוא יצא מחדר הנחיצות ונכנס לגוף של נמלה. הוא הלך איתה עד מגדל גריפינדור. הוא ניחש שלשם הבן של הארי יתמיין. להפתעתו, אחרי מספר שעות שעבר ובדק בכל חדר, גילה שאלבוס לא שם. כנראה הוא התמיין לבית אחר.

הוא ראה כמה גמדונים מנקים את המסדרון, ומתלחששים. הוא האט את צעדי הנמלה, והצליח לשמוע שהם מדברים על ההפתעה שקרתה להם כשגילו שהבן של הארי פוטר וג'יני וויזלי לא התמיין לגריפינדור. הם אמרו שזה כל כך מוזר, כי עם הורים כל כך אמיצים זה היה אמור לעבור לילד. הם גם אמרו משהו על זה שהתמיין לסליתרין.

סנייפ חייך חיוך נבזי, והלך אל מגורי סליתרין.

 

הוא מצא את אלבוס מהר. הוא ישב על הכורסא מול הכניסה ודיבר במרץ עם שני בנים ושלוש בנות משנה ראשונה. סנייפ לא שמע מה הוא אמר, אבל ראה שהוא מנופף בידיו במרץ ומדגים דברים. כולם צחקו, והבנות הביטו בו במבט מהופנט.

זה באמת עלבון בשביל הארי פוטר וג'יני וייזלי שהילד שלהם לא בגריפינדור. ועוד בסליתרין! זה נחשב הכי רע מבחינתם. לסנייפ, אם כבר, היה בדיוק להפך. גריפינדור בעדיפות האחרונה.

מעניין אם נישלו אותו מהירושה או משהו, סנייפ חשב בליבו.

הוא הצליח לשמוע כמה מילים שאלבוס אמר: "ואז חשבתי- בסליתרין חייבים מישהו כמוני שילך ויעזור להם! מאז שאוכלי המוות היו בסליתרין יש על סליתרין שן רע. אז ביקשתי יפה מהמצנפת-"

"והיא עשתה מה שביקשת?"

"כן. עובדה שאני פה, לא?"

עוד גל ציחקוקים, בעיקר אצל הבנות.

"לא רצית להיות בגריפינדור?"

"בהתחלה כן. אפילו פחדתי מה יקרה אם חס וחלילה אני יצא בסליתרין-" גל ציחקוקים. "אבל אחרי שדיברתי עם אבא שלי, ועם האגריד, חשבתי שיש לי סתם דעה קדומה ואפילו לא פגשתי אף אחד מסליתרין! אז החלטתי לנסות לשנות את זה."

כולם שרקו בהערכה.

"איך הצליחו לשכנע אותך?"

"אבא שלי אמר לי שאני נקרא על שם שני מנהלי הגוורטס הכי טובים שהיו אי פעם, שאחד מהם יוצא סליתרין. הוא אמר שהוא היה האיש האמיץ ביותר שהיה אי פעם."

המחשבות של סנייפ התערבבו. זה מה שהארי אמר עליו? שהוא היה אמיץ? ולא סתם אמיץ, האדם הכי אמיץ שהארי פוטר מכיר? הוא מעולם לא שמע מישהו אומר עליו שהוא אמיץ. חוץ מדמבלדור, וזה לא נקרא.

"אני עדיין לא מאמינה שאבא שלך הוא הארי פוטר!" אמרה אחת הבנות בהתרגשות.

אלבוס השיב בכובד ראש מזוייף: "הייתי מארגן לך איתו דייט, אבל הוא תפוס. מצטער." אלבוס רכן לעבר חבריו ואמר בקול שקט: "אם הייתי יכול לעשות מעשי גבורה ולהציל את העולם כמוהו... הלוואי!"

כולם חייכו, עד שאחת הבנות העירה שלדעתה התחיל השיעור.

סנייפ כמעט החמיץ את היציאה של אלבוס וחבריו לשיעור. למזלו, הוא הספיק לעבור דרך התמונה, ועוד יותר- הנמלה עוד לא מתה.

 

*******************************************

אני ישמח לתגובות\הערות\הארות. מצטערת אם מישהו התאכזב מזה שאלבוס בסליתרין:)

אז שוב, אני ממש ישמח לתגובות! זה לא עולה לכם כסף להגיב וזה ממש משמח אותי. תודה לכל מי שנרשם לעדכונים..

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

זה ממש יפה · 30.10.2015 · פורסם על ידי :2Dgorillaz
אהבתי. ממש. גם את זה שסנייפ חי, וגם זה שאלבוס בסלית׳רין.

תמשיכיי · 30.10.2015 · פורסם על ידי :Viva La Vida
גאד!
אלבוס הדמות האהובה עליי ♡
חובה המשך

ממש יפה! · 31.10.2015 · פורסם על ידי :Ohana
תמשיכי!

יו! · 31.10.2015 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
הרגע גיליתי שאת כתבת את הפאנפיק! לא שמתי לב מי הכותב! איזה מאגניב! :)
אהבתי שאלבוס בסלית'רין, זה ממש טוב...

אז.. · 31.10.2015 · פורסם על ידי :me before you (כותב הפאנפיק)
ממש תודה לכל מי שהגיב!! ולונה.. כן זה אני:)

;) · 01.11.2015 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007