האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

Top secret

דברים משונים קורים ולאף אחד אין איך להסביר אותם. כפי שזה נראה, העולם עומד להיחרב. האם לונה לאבגוד הצעירה תהיה חזקה מספיק כדי להציל אותו?



כותב: קלמנטיין פוטר
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 963
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח, פנטזיה - שיפ: הט - פורסם ב: 16.11.2015 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 6662
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

וויתור זכויות לג'יי קיי רולינג

זה היה יום חמישי. מזג האוויר היה סוער ואנגליה כולה כוסתה אט אט בשמיכה לבנה וגדולה. הרחק מהוגוורטס שבעננים, על גבעה קטנה שניצבה בסמוך ליער, עמד צריח קטן. על יד הצריח ניצב פסל גבוה של אישה חיוורת, נושאת על ראשה נזר משונה. למתבוננים ממרחק נראה היה כאילו הנזר עשוי מתכת זולה, אבל דיירי הבית יודעים שהוא עשוי זהב טהור, שיחזור מדיוק של הנזר המקורי מפיה של המקור האמין ביותר: הלנה רייבנקלו המקסימה. לונה ישבה אל שולחן הכתיבה הקטן שלה וחשבה על הוגוורטס.

כבר זמן מה שחשה געגועים למקום האהוב. היא טבלה את עט הנוצה שלה בקסת דיו שחורה והתחילה כותבת על קלף. "ג'יני היקרה. עבר זמן רב מאז נפרדנו בפעם האחרונה, לפני שנתיים ואני חושבת שהגיע הזמן לחדש את הקשר. אני עדיין גרה עם אבי, סמוך לכפר אוטרי סנט קאצ'פול וחשבתי שיהיה נחמד אם תבואי לבקר. יש לי המון מה לספר! אני מאוד מתגעגעת. מקווה שתוכלי לבוא. אנא שלחי לי ינשוף לפני בואך. אוהבת, לונה לאבגוד". לונה חתמה את המכתב, גילגלה אותו וקשרה אותו בסרט תכול אל רגלו של שטוז, ינשוף חדש שקיבלה ליום הולדתה התשעה עשר. שטוז נסק גבוה לשמיים ונעלם בעננים.

"לונה? את יכולה לבוא רגע?" שאל קסנופיליוס מהקומה התחתונה. "בטח אבא!" קראה לונה בשמחה וקיפצה במורד המדרגות. קסנופיליוס היה חיוור. הוא עמד ליד בחור גבוה ומולל את שרוולו בבהלה. לונה הביטה באביה ואז בבחור שעמד לצידו. "לונה הבחור הזה רוצה לשוחח איתך." אמר קסנופיליוס ופסע לחדרו במהירות. "לונה לאבגוד?" שאל הבחור בקול נמוך. לונה הנהנה בדממה.

"את מוכנה לבוא בעקבותיי?" הוסיף לשאול. "בטח." אמרה לונה מיד והבחור הוביל אותה אל מחוץ למגדל. "מתי בפעם האחרונה יצאת לחצר לונה?" שאל אותה ובחן את פניה החיוורות בעיניו. לונה חשבה על שאלתו ונעמדה לצידו. "אני חושבת שזה היה לפני חודשיים." לחשה והבחור הוציא פנקס קטן ושירבט בו דבר מה במהירות. "האם צפית בחדשות השבוע?" שאל. "לא." אמרה לונה.

"לונה לאבגוד אני צריך שתעני לי בכנות. האם את יודעת לשמור סוד?" לונה הנהנה בחשש. "אני הסוכן X, שליח מטעם פיליוס פליטיק. העולם עומד להיחרב ואת יכולה לעזור להציל אותו. האם את מוכנה?" שאל הסוכן אקס ועיניה של לונה הוצפו דמעות, היא נזכרה בפעם האחרונה בה התבקשה להציל את העולם. "אני מוכנה." אמרה.

תגובות

יאיי! אישרו לי את הפאנפיק!♥ · 16.11.2015 · פורסם על ידי :קלמנטיין פוטר (כותב הפאנפיק)
מקווה שתאהבו♥

ממש מעניין! · 16.11.2015 · פורסם על ידי :Ohana
תמשיכי מהר :) אני נרשמת!

תודהההה · 17.11.2015 · פורסם על ידי :קלמנטיין פוטר (כותב הפאנפיק)
♥ ממשיכה בקרוב!

היי · 22.08.2017 · פורסם על ידי :𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛
את קראת קלמנטיין?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007