האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

היסטוריית משפחת פוטר

כיצד השיגה משפחת פוטר את הונה הרב? ואת גלימת ההעלמות? מיהם אבות המשפחה? כל זאת ועוד בפאנפיק... מקווה שתהנו!



כותב: Paper Towns
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1643
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: כל שבעת ספרי הארי פוטר - זאנר: ??? - שיפ: גיימס- לילי, פלימונט- אופמיה - פורסם ב: 08.12.2015 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 6711
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות לגיי. קיי. רולינג האלופה!!

 

משפחת פוטר היא משפחה מאוד עתיקה, אבל אף פעם הם לא (עד להולדתם של ג'יימס והארי פוטר) הופיעו בספרי ההיסטוריה.

פוטר הוא שם משפחה מוגלגי שאינו נדיר, מה שמעורר חשד שהם נגועי דם. משפחת פוטר הייתה מהוללת, למרות שנרמז שהייתה קשורה לאוצרות המוות. בעולם המוגלגים פוטר הוא שם למשפחה שיוצרת כלי חרס. 

אחד מבני המשפחה העתיקים ביותר היה לינפרד, גבר אהוב שגר בכפר מכתש גודריק, שכינויו היה 'פוטר'. לינפרד היה בחור מעורפל ומפוזר ששכניו המוגלגים לעתים קרובות נעזרו בשירותים הרפואיים שלו. אף אחד מהם לא הבין שהמרפא הנפלא של לינפרד לאבעבועות רוח היו קסומים, כולם חשבו שהוא בחור מזיק וחביב, שאוהב לדשדש בגן שלו עם כל הצמחים המוזרים שלו. גם המוניטין שלו כאדם תמים שימש את לינפרד, מאחורי דלתיים סגורות הוא יכול היה להמשיך סדרה של ניסויים שהגדילו את הונה של משפחת פוטר. ההיסטוריונים מייחסים את לינפרד כיוצרם של מספר תרופות שהתפתחו לשיקויים שעדיין בשימוש עד עצם היום הזה, כולל השיקוי פפרל סקל גרו. המכירות של התרופות למכשפות וקוסמים אפשרו לו להוריש ערימה משמעותית של זהב לכל אחד משבעת בניו לאחר מותו.

בנו הבכור של לינפרד, הארדווין , היה נשוי למכשפה צעירה ויפה שבאה גם היא מהכפר מכתש גודריק. היא הייתה נכדתו של איגנוטוס פברל. בהיעדר יורשים זכרים, היא, בכורת דורה, ירשה את גלימת ההיעלמות של סבה. היה זה, כך הסביר לי הארדווין, מסורת במשפחתה שהבעלות על גלימה זו נשארת בסוד, ובעלה החדש כיבד את רצונה. במשך זמן רב, הגלימה נמסרה מאב לבן בכל דור ודור חדש.

הפוטרים המשיכו להתחתן עם שכניהם, מדי פעם מוגלגים, ולחיות במערב אנגליה, במשך כמה דורות. כל אחד הוסיף לקופת המשפחה בעזרת עבודתו הקשה, שאופיינה בתחכום של אביהם הקדמון, לינפרד.

בנו של הנרי נקרא פלימונט פוטר. בהוגוורטס הוא תמיד היה מיוחס בזכות מיומנותו בסיף בשל מספר פעמים שבהם היה צריך להילחם עם אנשים בבית הספר, לאחר שלעגו לשמו. היה זה פלימונט שלקח את זהב המשפחה והכפיל אותו פי ארבעה, על ידי יצירת שיקוי השיער של סליקיזי קסום ("שתי טיפות מאלפות אפילו את השערה המטרידה ביותר"). כאשר היה בפנסיה הוא מכר את החברה ברווח עצום, אבל שום כמות של עושר לא יכלה לפצות את אשתו אופמיה על עקרותם. הם די התייאשו מבן או בת כאשר, להפתעתם, גילתה אופמיה שהיא בהריון והילד האהוב שלהם, ג'יימס, נולד.

פלימונט ואופמיה חיו מספיק זמן כדי לראות את ג'יימס מתחתן עם בחורה שנולדה למוגלגים ונקראה לילי אוונס, אבל לא כדי לפגוש את הנכד שלהם, הארי. אבעבועות דרקון נשאו אותם מתוך ימיהם, בשל גילם המבוגר, וג'יימס פוטר ירש את גלימת ההיעלמות של איגנוטוס פברל.

 

 

------

אשמח שתגיבו, תמליצו ותדרגו! תודה...

אה, ודרך אגב- התרגום עלוב, אז על תיבנו על זה שזה הפרטים המקוריים :)

תגובות

מעניין · 08.12.2015 · פורסם על ידי :שקי פוטר
ממש יפה ומקורי

:) · 09.12.2015 · פורסם על ידי :Paper Towns (כותב הפאנפיק)
תודה!!!!

:) · 09.12.2015 · פורסם על ידי :Paper Towns (כותב הפאנפיק)
זה הפאנפיק הראשון שלי...

מגניב! · 10.12.2015 · פורסם על ידי :ג`יני פוטר
אף פעם לא חשבתי על זה!

ממש יפה · 11.12.2015 · פורסם על ידי :KerenPotter
בל איך מוגלוגים ?! הרי משפחת פוטר היא משפחה טהורת דם עד שגיימס התחתן עם לילי..

יפה · 15.12.2015 · פורסם על ידי :פרופסור מקונגול
זה טוב!!
לג'יימס יש אחות לא? ככה כתוב בכל הפאנפיקים.

יפה · 27.02.2016 · פורסם על ידי :היד שנותנת חיים
לא, זה רק בפאנפיקים.
ג'יימס הוא ילד יחיד.

מעניין... · 14.10.2018 · פורסם על ידי :Sophie Foster
קול.... מגניב!

מהמם · 20.08.2019 · פורסם על ידי :האפלפאפית
רעיון מגניב

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007