האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ככה נבער לנצח

בערת מול עיני, עד שלא נותר ממך דבר. ואז התחלת ליפול למקום ממנו אין דרך חזרה. והאש שאיכלה אותך עברה לשרוף אותי, אבל לא היה לי איכפת, כי את כבר לא היית.



כותב: אנה-לי וויזלי
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1335
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: ? - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 22.12.2015 המלץ! המלץ! ID : 6756
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

לא יודעת למה, יש לי משהו עם פרסי בזמן האחרון. אבל זה לא משנה.

זה לא שייך באופן מובהק לפאנדום של פרסי, אלא יותר באופן מרומז.

 

 

את נפלת, בוערת, יפה מכדי להיות אמיתית. ואולי אמיתי מכדי להיות יפה כל כך.
בערת, והלהבות שבעיניים שלך היו אמתיות כל כך כשבערו סביבך, עד שלא יכולתי לנשום. ואולי זה היה בגלל העשן הסמיך שעלה מכל מקום, אבל אי אפשר לדעת. את צעקת אליי משהו שנבלע ברעש השריפה, למרות שיכול להיות שצעקת עלי. יכול להיות שצעקת לי להתרחק, או שאסרת עלי לנסות להציל אותך, או שביקשת שאעשה משהו. כל דבר. אולי צעקת שאת אוהבת אותי, או שפשוט צעקת בלי מילים, מהכאב. מהכאב של האש שאיכלה לך את הגוף.
ואני, עדיין קפוא מהלם ומהקור שהיה ניגוד מושלם לחום שקרן ממך, לא יכולתי להגיב. לא יכולתי לזוז. לא יכולתי לעשות דבר. רק צפיתי בך בוערת, מנסה לחקוק את דמותך במוחי לפני שתעלמי לנצח. ואז הלהבות בעיניים שלך כבו, התקררו, התרחקו ממני. התחלת ליסוג, ליפול למצולות המוות, למקום ממנו אין חזרה.
ואני, משוחרר מהקיפאון בו הייתי שרוי, כמעט קרסתי, נשרף גם אני, עד שפקחתי את עיניי וראיתי אותך. הגיצים שירו עיניי היו יותר מדי להכיל בתוך גוף אנושי, והלהבות החלו ללכך את בגדי. צעקתי את שמך, אבל לא השבת. לא עשית סימן שיראה לי ששמעת אותי, שהבנת אותי. ירדת עמוק מדי לתהום, וגם החבל הארוך ביותר שהייתי יכול לזרוק לעברך לא היה מגיע אלייך.
והלהבות איבדו אחיזה, נעלמו, עברו לשרוף אותי כשקרסתי לצדך.
בכיתי, והדמעות שלי התאדו לפני שפגעו בפנייך. לא היה אפשר לכמת את הכאב שלי, כמו שלא היה אפשר להציל אותך. נשרפתי, אבל גם החום שקרן ממני לא היה יכול להגיע אלייך. שום דבר לא היה יכול להגיע אליך. וצעקתי. אחזתי בידייך הקפואות וצעקתי עד אובדן קולי, עד אובדן נשמתי, חושיי, רגשותיי. בערתי לצדך, צועק אלייך, עלייך, צועק מעצמת הכאב שנדמה כמכרסם אותי מבפנים, גורם לי לבעור עוד ועוד ועוד. והכאב לא שכך ככל שעבר הזמן, הוא רק השתנה. התקרר. גרם לי לחזור למצב בו לא יכולתי לזוז או להגיב, למצב בו לא יכולתי לעשות דבר. ונפלתי. בדיוק כמוך. התרחקתי, צללתי עמוק לתוך הדממה השחורה ביותר שראיתי בחיי. הלהבות נעלמו מעיניי, מבגדי, משערי שחזר להיות שער רגיל בדרך פלא, ולא להבות שורפות את ראשי.
ואת התחלת לבעור בחזרה, יפה כל כך שזה כאב. ואני לא יכולתי לעשות דבר. לא לזוז, לא להגיב. ואת צעקת אליי, או עלי, או בגלל הלהבות שאפפו אותך והיו התאמה מושלמת לעינייך הבוערות.
וידעתי בוודאות, כמו שידעתי שאת הדבר היקר ביותר לי בעולם, שעשיתי מעשה נורא, נפשע. מעשה מתועב, שהייתי צריך לקבל עבורו עונש נצחי. אבל לא את. את לא היית צריכה לסבול בגללי, בגלל המעשים שלי. וזה בדיוק היה העונש שלי.
ואת בערת, ואז אני בערתי, וידעתי שכך נבער לנצח. המוות שלך היה העונש שלי, את היית העונש שלי.

 

 

 

 

למי שלא הבין - הפיק מתרחש בשדות הענישה בשאול.

תגובות

מהמם! · 24.12.2015 · פורסם על ידי :חתולת בר
אבל למי הכוונה? מי הזוג?

וואו · 24.12.2015 · פורסם על ידי :צלקת ברק שעל סוס מכונף
זה עמוק בטירוף

תודה רבה :) · 24.12.2015 · פורסם על ידי :אנה-לי וויזלי (כותב הפאנפיק)
וזה בכוונה לא ברור - הם יכולים להיות זוג, הם יכולים להיות אח ואחות והם יכולים להיות שני אנשים ללא קשר דם ממשי, שקשורים זה לזה באופנים שאפשר רק לדמיין (אבל השר הוא קשר אפלטוני לחלוטין). אני בעצמי לא בטוחה לחלוטין, וזה קצת מוזר בהתחשב בעובדה שאני כתבתי את זה.

אוקיי. · 25.12.2015 · פורסם על ידי :חתולת בר
ושוב פעם אני אומרת: מהמם!

זה לגמרי הגיוני · 17.04.2016 · פורסם על ידי :albatraoz
יש כל כך הרבה דברים שאני כותבת ואני בעצמי לא מבינה... זה לא מוזר בכלל. זה דווקא נחמד. לפעמים אתה פורק דרך זה דברים בלי לשים לב אפילו.
הכתיבה יפהפייה, באמת עמוק. הלוואי וידעתי במי מדובר, אבל אין מי שיספק תשובה לשאלה הזאת. לא נורא, גם לנחש זה טוב :)
בקיצור - אהבתי. מחיאות כפיים!

מדהים! · 29.12.2016 · פורסם על ידי :We were liars
יפייפה! כתוב מושלם! מקסים!

זה.. · 29.12.2022 · פורסם על ידי :א.נ

מעורר השתאות
שמעוררת השתהות.

הכתיבה שלך כל כך טובה שהרגשתי כאילו אני נשרפת.

רק דבר אחד-
יש לרווח מעט בין השורות, שיהיה יותר קל לקרוא.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007