האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אמת או חובה



כותב: הרמי המאמי.
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 14286
2 כוכבים (2.333) 30 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס בעיקר. אולי גם קומדיה. - שיפ: סיריוס ו-... , ועוד כמה - פורסם ב: 29.11.2009 - עודכן: 09.01.2010 המלץ! המלץ! ID : 680
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

הלילה שליפני הרכבת הלך דווקא בסדר..

נרדמתי מהר, אני לא אחת שמתרגשת.

בבוקר כמו כל בוקר אמא העירה אותי, צחצחתי שיניים הסתרקתי לבשתי סקיני שחור וגופייה אדומה יפה...
ירדתי למטבח לשתות קפה (אני לא אוכלת בבוקר.. אני בכללי גם לא אוכלת הרבה, בגלל זה אני רזה כל כך) אז ירדתי לשתות את הקפה, אמא כבר לא ביקשה ממני לנסות לאכול, היא כבר התרגלה.

היו עוד כמה סידורים שעשיתי וב-10 יצאנו.

 

כשהגענו לרכבת נפרדתי מההורים שלי, הבטחתי שאני אכתוב ועליתי.

קיוויתי שיהיו תאים פנויים. עברתי בין תא לתא וכל הזמן אנשים הסתכלו עלי,היה אפילו אחד ששרק והזמין אותי לתא שלו הוא אמר שקוראים לו סירפוס או משהו כזה.

המשכתי ללכת והתעלמתי מכולם.
עד שהגעתי לתא האחרון ששמה היו עוד 2 ילדות שנראו לי בגילי.אחת ג'ינג'ית עם עיניים ירוקות שנראתה נחמדה ועוד אחת עם שער חום חלק ועיניים כחולות.

"הי.. אמ.. אני יכולה לשבת איתכם פשוט אין תאים,הכל תפוס.." אמרתי.

"בטח!" אמרה הג'ינג'ית. היא באמת נחמדה..

"שלום אני טרייסי וזאת לילי, את לא למדת פה נכון? את חדשה?" אמרה זאת עם השער החום שעכשיו קוראים לה טרייסי...

"חח כן נכון.. קוראים לי לוסי, ואני באתי מצרפת. למדתי בבובאטון ואני עכשיו הולכת ללמוד בשנה החמשית" אמרתי

"יוו גם אנחנו בשנה החמישית, אנחנו בגריפינדור. עם את תתקבלי לגריפינדור רוצה להיות בחדר שלנו? בכל זאת חסרה לנו מישהי.. רייס* את מסכימה?" אמרה לילי

"בטח! אבל את רק צריכה להתקבל לגריפינדור.."

"שמעתי משהו על הבתים שלכם, אבל עדיין לא הבנתי.. אתן יכולות להסביר לי"?

"בית ספר הוגוורטס מחולק ל-4 בתים שהם סוג של מעונות לתלמידים. לכל בית יש תכונה משלו.
גריפינדור- אנחנו: האמיצים והחמודים. (^^)
רייבנקלו- החכמים.
הפלפאף- טובי לב. (וכמו שאנחנו קוראים להם- אלה שלא היה להם לאן ללכת)
וסליתרין- השאפתנים, ובקיצור- כולם שם מגעילים". טריסי אמרה בגועל.
"לא נכון! לא כולם שם מגעילים"
"סוורוס הזה ממש לא נחמד. אני לא מבינה מה יש לך ממנו, פשוט מגעיל. הוא וכל החברים שלו". אמרה טריסי בעצבנות.

וככה המשכנו לדבר, הם ממש חמודות ולילי הזאת גם ממש מצחיקה.הבנתי ממנה שיש ילד אחד ששמו ג'ימס שהוא אוהב אותה והוא ממש משגע אותה, היא גם אוהבת אותו אבל היא מפחדת שהוא יפגע בה כמו שהוא עשה לכל שאר הבנות אז בגלל זה היא מסרבת לו.

-סימנתי לי בראש לבדוק את העניין הזה-

הבנתי שהם סוג של חבורה- הם קוראים להם הקונדסאים והם כל הזמן עושים צרות ושטויות. הם חבורה של 4 ילדים:

ג'ימס וסיריוס- שהם ה"אלילים" של בית הספר.

רמוס- שהוא ממש חמוד והוא שומר עליהם שלא יעשו יותר מדי צרות.

ופיטר- שסתם ניגרר.

אחרי שהם סיפרו לי על זה כמה ילדים נכנסו לתא.

"מדברים על החמורים והם באים" אמרה לילי.
הבנתי שאלה הקונדסאים.

"הוו לילי דיברת עלי אהובתי?" הילד זרח מרוב אושר שהוא שמע שלילי דיברה עליו, זה כנראה ג'יימס.

"כן..אבל אל תהיה כל כך שמח, אלה לא היו דברים טובים" אמרה לילי במבט עצבני.

ג'ימס כנראה נעלב כי היה לו פרצוף ממש נפגע אבל הוא התגבר על זה די מהר. הוא בא והתיישב לידה ושם עליה יד כאילו הם חברים.
לילי שתקה. היא כנראה כבר היית רגילה לזה...

פתאום אחד הילדים שם לב שאני שם ואמר :"היייי את הכוסית החדשה,למה לא באת שקראתי לך"? הרמתי עיניים.
ואו הוא היה פשוט מושלם!
הילד הכי יפה שראיתי בחיים שלי, ואני לא מגזימה! עיניים כחולות אפורות שיער חלק בצבע שחור, וגם הגוף שלו היה מושלם הוא לבש חולצת טריקו צמודה שהבליטה לו את השרירים שלו ואוהו היו לו ועוד איך. היו לו שפתיים עבות יפות והפנים שלו היו מושלמים.

"תפסיק להציק לה.היא רק הגיעה וכבר אתה מתחיל איתה"?! אמרה לילי.

"אני חושב שהיא תחליט מה היא רוצה שאני אעשה! היא מספיק גדולה בשביל זה" אמר סיריוס (הבנתי עכשיו מיהו סיריוס..) "אז..?"הוא אמר "למה לא באת שקראתי לך חמודה?" אמר בחיוך כובש.

"אני חדשה, ואתה יודע.. לא רציתי ישר לבוא ולהתמזמז עם מישהו שאני לא מכירה" אמרתי בחיוך, הבנתי את הקטע שלו. הוא חייך חיוך ממזרי "אבל איתי זה שונה,תישאלי את הבנות כאן, הם יודעות" הוא אמר וחייך.עכשיו כבר לילי התחילה להתעצבן "טוב מה אתם רוצים? היה טוב עד שבאתם"!!

"סתם ליראות אותך לילי,וגם יש לי שאלה..תצאי איתי?" שאל ג'ימס. היה לו ניצוץ של תקווה בעיניו.

"אמרתי לך את זה אלף פעם! והתשובה לא השתנתה

                                                 "   לא!!  "

"אני לא מוכנה שתשתמש בי כמו הבובה שלך, כמו כל הבנות ! אני הבנתי עם מי יש לי עסק" אמרה לילי.

"לא לילי. איתך זה אחרת ,אני באמת אוהב אותך!"אמר ג'ימס
"אני לא חושבת" אמרה לילי. ובזה ניגמר הוויכוח שלהם. כנראה ג'ימס הבין כבר שזה לא יקרה.

בזמן הזה סיריוס בא והתיישב לידי וכל השאר פטפטו אחד עם השני. כנראה הם היו כבר רגילים למריבה הזאת ביניהם אז נראה שרק אני הקשבתי.

אחרי כמה שניות נער אחד מהחבורה אמר לי "אוי שחכתי להציג את עצמי אני רמוס". הוא היה ממש גבוהה ורזה.הוא לא היה יפה אבל ראו עליו שהוא נחמד וטוב, לא יודעת איך.. משהו בעיניים.

"כן ואני פיטר" אמר הרביעי מבניהם הוא היה די דומה לעכבר. נמוך שמן ושיניים כאלה יוצאות גדולות.

"אני ג'ימס וזה סיריוס. איך קוראים לך, וגם את חדשה לא?" אמר ג'ימס.

"קוראים לי לוסי, ולמדתי בבובאטון, אני עכשיו הולכת ללמוד איתכם בשכבה.."

"אהה טוב,את דווקא בסדר,אני רק מקווה שאת תבחרי לגריפינדור!" אמר ג'ימס בחיוך.

"טוב אני חושב שהלכנו... עוד 10 דקות מגיעים צריך להתכונן" אמר רמוס.

"אוקי.." אמרו ג'ימס וסיריוס באותו זמן, הם נשמעו ממש עצובים.

"אוקי ביי" אמרה טרייסי. "ביי" אמרנו.

"אוקי.. ניראה לי שסיריוס סימן אותך בתור המטרה החדשה שלו! ראיתי איך הוא הסתכל עליך" אמרה רייס. "כן ואני ראיתי איך הסתכלת על רמוס" אמרתי בחיוך ממזרתי. היא הסמיקה.

כן.. אבל אל תסכימי לו. זה הולך ליהיות בטח כמו כל הבנות! את לא יודעת איך הוא. גם אני וגם רייס היינו חברות שלו למשך יומיים ואז זרק אותנו!! הוא סתם מנצל את כולם" אמרה לי לילי במבט כועס.

"אל תדאגי.. אני הבנתי כבר עם מי יש לי עסק, אני לא אצא איתו" אמרתי. באמת לא התקוונתי לצאת איתו,הבנתי שהוא אחד שרק מנצל.. ובכלל גם לא היה לי אומץ.

לפתע, לילי אמרה"תיראו- טירת הוגוורטס! בואו נתלבש שנספיק להגיע לכרכרות."

 

ירדנו עם כולם, הטירה נראתה מהממת! כל כך גדולה ומיוחדת! אני מקווה שאני אצליח להתרגל אליה... נכנסתי לכרכרות עם לילי טרייסי ואמה שגם היא אחת מהבנות בחדר שלי, פשוט היא היית עם החבר שלה (מייקל) כל הזמן הזה... ממתברר שגם היא ממש חמודה.
הגענו להוגוורטס והכל היה מהמם.

התמיינתי, בהתחלה המצנפת רצתה לשים אותי ברייבנקלו, אבל ביקשתי ממנה שתשים אותי בגריפינור. בסוף היא שמה אותי שם וכל גריפינדור צרחה. ראיתי את סיריוס הוא היה כל כך יפה והוא מחא כפיים וצרח עם כולם.הוא ראה שהסתכלתי עליו ואמר משהו לג'יימס, ברור שזה היה עלי.

הזזתי את הראש מהם והלכתי להתיישב ליד לילי.

 

אחרי הארוחה הלכנו לחדר,הוא היה ממש נחמד. עשו לי סיור בשירותים ובחדר המועדון והכל היה מהמם. הלכנו לישון בערך ב1 בלילה כל הזמן דיברנו. כל כך שמחתי.

שמחתי שהצלחתי להתחבר במהירות לבנות (שהן אפילו מקובלות) שיש לי חדר ואפילו יש מישהו שדלוק עלי!^^

זה היה יום כל כך טוב. אני כל כך שמחה.

 

 

*רייס-כינוי לטרייסי.

אוקי.. תגובות (: עבדתי די הרבה על הפרק הזה.. אז אני ממש אשמח לתגובות. אבל באמת תגידו מה אתם חושבים אם צריך לשפר משהו תגידו. אני באמת אשמח לזה.

תגיבו באמת!! אם יהיו שלוש תגובות ממשתמשים שונים אנחנו נעלה את הפרק הבא שהוא כבר מוכן, והוא כבר מתחיל להיות מעניין.. (:
אז יאללללה !

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מה-ה-מם · · פורסם על ידי :qweqweqweqweqwe
ממש ממש טוב!!!!!!!!!!!!!! 8-)

וואו · · פורסם על ידי :שירולה
זה ממש יפה!גם הפרק הקודם!

יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! · 02.03.2010 · פורסם על ידי :עפריקי
ממש 100מם!

פרק טוב, · 16.07.2010 · פורסם על ידי :וויזלית XD
אבל כבר הרסת את התדמית האדישה שלה ><
תשמרי על זה קצת... ובקשר לזה שהיא לא אוכלת הרבה- כדאי שתזהרי עם זה, שהיא לא תהיה אנורקסית או משהו...
הייתי ממליצה על בטא.
חוץ מזה, פרק טוב! המשך ! :)

פרק יפה · 31.08.2010 · פורסם על ידי :אמה ווסטון החמודה
פרק יפה

יפה! · 11.05.2016 · פורסם על ידי :הרמיוני פוטר!!!
אבל הפאלפאף מגניבים מאוד......

הסיפור טוב אבל... · 06.05.2020 · פורסם על ידי :ריילי וויזלי
לא יפה איך שהתייחסת להאפלפאפים. אפילו מרושע כנ"ל לגבי סלית'רין

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007