האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד


HPortal מרכין ראשו לזכר ששת המיליונים

מממנים


אלבוס פוטר ויום הדין



כותב: Lord Potter
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3069
3 כוכבים (2.875) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות. מתח - שיפ: אלבוס-בוני ג'יימס-לוסי - פורסם ב: 30.11.2009 - עודכן: 08.12.2009 המלץ! המלץ! ID : 682
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בבוקר יום שני אלבוס התעורר כשהוא נרגש מאוד לקראת יום הלימודים הראשון שלו. אלבוס ירד לחדר המועדון וחיכה שבוני תירד גם ותבוא איתו לאולם הגדול. כשאלבוס החל לאכול הופיע פרופסור לונגבוטם משום מקום וחילק את מערכת השעות לאלבוס ולבוני. אלבוס קרא את מערכת השעות וראה שיש לו היום: שיעור כפול בתורת הצמחים, התגוננות מפני כוחות האופל  ולחשים. "יש שיעורים נחמדים היום, לא?" שאלה בוני את אלבוס "כן, מאוד, אני רק מקווה שלא יורידו לי נקודת כבר ביום הראשון שלי" אלבוס אמר "אל תדאג, אתה תהיה תלמיד טוב מאוד, במיוחד אם תתחיל להזיע ולהיות מעורפל הכרה בכל פעם שישאלו אותך שאלה, אה?" "מצחיק מאוד ג'יימס, חה חה חה" אמרה בוני "מה את רוצה ממני, אלבוס הוא אחי קטן, אני חיב להציק לו" אמר ג'יימס "אז תעשה טובה אם תציק לי בזה שתעוף מפה!" אמר אלבוס "בסדר, בסדר אני הולך" אמר ג'יימס והצטרף לחבריו "הוא לא נחמד במיוחד, נכון?" שאלה בוני "לא, לא ממש" ענה אלבוס והחל ללכת לעבר שיעור תורת הצמחים כשבוני ממהרת אחריו.
פרופסור לונגבוטום פתח את השיעור עם הצגת כל הצמחים שלומדים עליהם בהוגוורטס ואז אמר שבשיערו הזה הם ילמדו על אצות זימיזם. "אצות הזימיזם הן עצות המאפשרות לאוכל אותן לשהות במשךזמן מה (תלוי בכמות) מתחת לפני המים כאשר הוא מצמיח זימים וסנפירים, והיום נלך לאגם וכל אחד יקח קצת מאצות הזימיזם וישהה כחצי שעה מתחת לפני המים." "וואו" אמרו כל התלמידים בהתלהבות. כשהגיעו לאגם הלמידים לקחו קצת מאצות הזימיזם ונכנסו לאגם. אלבוס מאוד נהנה מתחת לפנ יהמים כשראה את כל הדגים, האצות, מעמקי הים וכל הדברים שאפשר למצוא מתחת לפני המים. חצי השעה שהוקצתה להם נגמרה מהר מאוד ואלבוס מאוד התאכזב כשהוא כבר לא יכל לנשום מתחת לפני המים אך שמח כי ידע שיש לו עכשיו התגוננות מפני כוחות האופל ואז שיקוים. התברר ששיעור התגוננות מפני כוחות האופל הוא השיעור הכי משעמם בעולם שהועבר ע"י פרופסור לוטין שסתם הסביר על כל מיני דברים אבל התלמידים לא ממש עשו משהו בשיעור. שיעור לחשים שהועבר ע"י פרופסור קלוני היה מעניין מאוד כי פרופסור קלוני אמר לתלמידים שבשבוע הזה הם יתכוננו לקראת הקסם 'וינגארדיום לביוסה'. הכיתה תירגלה את תנועת השרביט ומילות הקסם אך לא יכלו להרחיף משהו כי עוד היו צריכים להתכונן.
בארוחת הצהריים אלבוס אמר לבוני"איזה כיף בתורת הצמחים ובלחשים, אלה השיעורים האהובים עליי" "אבל התגוננות מפני כוחות האופל גרוע מאוד" אמרה בוני "לגמרי" הסכים אלבוס. אלבוס טייל בהגוורטס לאחר יום הלימודים וגילה כל מיני מקומות שלא היה בהם אף פעם בהוגוורטס וגילה שיש מלא מסדרונות ומדרגות (שזזות) וכל מיני דברי קסם כגון: גרגולים, גוגואים, מטאטים וכו'.
בארוחת הערב אלבוס החל לאכול שלפתע צצה מין השולחן רוח רפאים עם ראש שמאיים ליפול. "אההההההההההה" צעק אלבוס בבהלה "אל תדאג, זה רק רוח הרפאים של גריפינדור" אמר ילד אחד שישן עם אלבוס באותו חדר "אני מעדיף שתקראו לי סר ניקולס דה-" אמר הרוח "אתה ניק כמעט בלי-ראש" אמרה בוני "תקראו לי ניק" אמר ניק כמעט בלי-ראש "אה, אני רואה שפגשתם את סר ניקולס" אמר אחד המדריכים "כן, והוא מפחיד!" אמר אלבוס "לא נכון, זה רק בפעם הראשונה ככה" "אז אני אצטרך להתרגל אליו".
אלבוס עלה לחדר המועדון לאחר הארוחה שבע ונינוח לאחר יום הלימודים הראשון שלו בהוגוורטס. הוא נכנס למיטתו ושאל את שני הילדים שישנו איתו באיתו חדר מה שמם "אני ג'ון" אמר הילד הנמוך ובעל השיער הבלונדיני "אני פיליפ" אמר הילד הג'ינג'י והגבוה "אני אלבוס, נעים להכיר". אלבוס נכנס למיטתו וחשב על היום שהיה לו ונרדם כמעט מיד.

הפרק הקודם
תגובות

ממש אהבתי · 15.06.2021 · פורסם על ידי :💫אנבת צ'ייס💫
רעיון מגניב נרשמתי ודירגתי 5 כוכבים מחכה להמשך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007