האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

שקרים קטנים ולבנים

אן היא כמו קרן אור באפלה. אתה יכול להביט בה, אך לעולם לא תצליח לתפוס אותה.



כותב: Cat Valentine
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 9987
4 כוכבים (3.5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן מתח - שיפ: הפתעה :) - פורסם ב: 27.01.2016 - עודכן: 26.07.2016 המלץ! המלץ! ID : 6862
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש


היי לכולם, רק רציתי להגיד שזה הסיפור הראשון שאני כותבת ולכן אשמח מאוד אם תגידו לי מה אתם אהבתם ומה צריך לשפר.

אני מקווה שאמצא זמן לכתוב בכל יום, בכל זאת אני בכיתה י'ב. 

אוהבת אותכם המון ואני מקווה שתהנו!


^שא-לוהים יפנק אותכם^



אן גלימור נחה במושב האחורי של מכונית הפולקסווגן הלבנה של הוריה. רחובות העיר מלאי החיים חיזקו בה את הרצון לצעוד ברגל ולנשום את האוויר מלא הפיח של לונדון, אבל בגלל זוג ההורים העקשניים שלה היא נאלצה לנסוע במכונית הקטנה והישנה. הצבעים והצורות שנשקפו דרך החלון הזכירו לה את הקיץ הנהדר שעבר עליה. היא נזכרה בכל השעות בהן בילתה בשוטטות בעיר עם אמה ואביה בקניות של ספרים, ממתקים, בגדים ומזכרות. היא גם ביקרה במוזיאונים מיוחדים והכירה מסעדות חדשות. היא אהבה את הקיץ כמו שהיא אהבה שוקולד ואמבטיות חמות מלאות קצף, ואולי אפילו יותר. לפעמים במהלך החופשה כשהיתה מטיילת עם שמלה קיצית ותיק גב ורוד בכדי להעביר את הזמן, אנשים עם מבטא מצחיק שלא הכירה היו מבקשים להצטלם איתה, והיא כמובן היתה נענת בחיוב, מחייכת חיוך גדול למצלמה ומרימה את האגודל בשובבות.


לאחר כמה דקות שחלפו במהירות, אן יצאה מהמכונית ועזרה לאביה להוציא את המזוודות הכבדות שלה מתא המטען, והלכה בעקבות אמא שלה לתוך תחנת הרכבת האגדית, קינג קרוס. זאת לא הפעם הראשונה של הוריה בקינג קרוס, הרי בכל פעם הם מלווים אותה לרכבת ובכל סוף סמסטר הם מחכים לה מלאי געגועים, אך בכל שנה מחדש ההתרגשות נפרשת על פניהם והעיניים שלהם נוצצות. בעוד שאבא שלה גורר את התיקים הגדולים שלה, אימה שילבה את זרועה בזרוע שלה ונשיקה את מצחה אין ספור פעמים. אן אהבה את הוריה ללא גבול אך לפעמים זה עיצבן אותה שהם מתנהגים אליה כיאלו היא עדיין אותה ילדה תמימה בת 4. הם עברו בהתרגשות את השער הקסום ברציף תשע ושלושה רבעים, מלאים התלהבות כמו בפעם הראשונה.


"מתוקה, את יודעת שאני ואבא מאוד מאוד נתגעגע אלייך, במיוחד אחרי שהתרגלנו לראות אותך כל יום במשך חודשיים"


"כן אמא, אני יודעת, גם אני נורא אתגעגע אליכם" אמרה אן בכנות גמורה וחיבקה שוב את אמה.


"תשמרי על עצמך ותלמדי טוב" אמרה רוזי וליטפה ברוך תלתלים ארוכים הצבועים בסגול.


"מבטיחה"


לאחר שחיבקה שוב את אמא, פנתה אן להביט על אביה. הוא עמד שם, גבוה וחסון, ההפך הגמור לממדים הצנומים והקטנים שלה, והביט בה באהבה. היא ניגשה אליו וחיבקה את מותניו בחוזקה. היא כל כך אוהבת אותו, הוא תמיד היה האבא הכי טוב אי פעם, תמיד.


רוברט התקופף עד שעיניו היו באותו הגובה של אן, ואחרי רגע שינהם התחילו לדקלם יחד:


"תלמדי, תחקרי, אל תפחדי לגלות את העולם, תבלי, תצרחי ותראי לכולם מי את. ואם מישהו אומר לך שאת גמדית גינה, תגידי לו - זאת לא אני הנמוכה אלא הגבוה זה אתה!" 

אן ציחקקה בשקט, את זה הם תמיד שרו יחד, מאותו היום הראשון בגן שכל הילדים קראו לה 'גמדית גינה'


"אני אוהב אותך, אפרוח" הוסיף בלחישה רוברט באוזנה של אן.

 

 

אן מתחילה את שנתה השישית בהגוורטס, האם היא סוף סוף תגלה את האמת?


הפרק הבא
תגובות

מהמם! · 31.01.2016 · פורסם על ידי :חתולת בר

תודה רבה !! · 31.01.2016 · פורסם על ידי :Cat Valentine (כותב הפאנפיק)

יפה · 26.07.2016 · פורסם על ידי :ג'יניוויזלי11
אהבתי בטירוף יואו איזה סופרת

תודה רבה :) · 26.07.2016 · פורסם על ידי :Cat Valentine (כותב הפאנפיק)
אני שמחה שאהבת

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007