האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לא סתם חצוי דם

כולם חושבים שהם יודעים למה הוא קרא לעצמו 'הנסיך חצוי הדם' אבל אף אחד לא באמת יודע...



כותב: רייצ'ל לונה וויזלי
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 7024
5 כוכבים (4.875) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: פרסי ג'קסון והארי פוטר - זאנר: הרפתקאות? - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 31.01.2016 - עודכן: 05.01.2017 המלץ! המלץ! ID : 6878
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כל הזכויות שמורות לרולינג וריק ריירדן וכולי'

בוטא על ידי תום-פרסבת' פוראבר הג'נג'ית בנשמה!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


הוא ישב על מרפסת הביתן, כתפיו שפופות וכולו מקרין אכזבה טהורה.
'אני בן הפייסטוס, אלים אדירים' חשב לעצמו, 'למה אני לא מצליח אף פעם ליצור משהו? למה הכל מתפוצץ לי כל הזמן?!'
"היי סוורוס", נשמע קול עדין- זו הייתה ג'וליה, שהתיישבה לצידו בשיכול רגליים בקצה המרפסת. "אתה נראה מבואס, מה קרה?"
"שום דבר חדש" ענה בנימה עצבנית, דמעות מרצדות בקצוות עיניו.
-"עוד פעם התפוצצה לך היצירה?"
סוורוס רק הנהן בתשובה בדכדוך. "אויש נו, אל תיקח את זה קשה מידי, אני בטוחה שתצליח מתישהו" אמרה לו ג'וליה בנימה קלילה.
"לך קל לדבר", ענה בזעם, "את בת אפרודיטה,אף אחד לא מצפה ממך לשום דבר מיוחד"!
ג'וליה הסתכלה עליו בפרצוף כעוס ונעלב: "זה שההמצאות המוזרות שלך כל הזמן מתפוצצות זאת לא סיבה להוציא את הכל עליי! אני היחידה פה שעוד מדברת איתך, כולם כבר התרחקו ממך מזמן- ועכשיו אני מבינה גם למה!" היא קמה ממקום מושבה והלכה בסערה.
סוורוס עוד ראה את נצנוץ שערה הערמוני הארוך כשצעדה בזעם לעבר ביתן אפרודיטה.
"היי, סנייפ!" שמע סוורוס ילד מהביתן שלו קורא, 
"יש לך מכתב על הכרית! ויש פה גם איזה ינשוף מוזר שאני חושב שהוא חי-נראה לי שהוא זה הפיל את המכתב על הכרית שלך!" 
'יופי לי', סוורוס ועיווה את פניו במרירות, 'עכשיו גם ג'וליה כועסת עליי ברמות בגלל דבר פעוט כל כך וגם ה'אחים' שלי משתגעים מזה שחיה שהיא לא מכונה או אוטומאטון נכנסה לחדר, מתי הסיוט הזה ייגמר?'
הוא קם ונכנס בגרירת רגליים לביתן תשע, ובאמת, על הכרית שלו נח ינשוף, מנקר במקורו בנוצותיו ולרגלו קשור גליל קלף-מכתב.
במכתב שנכתב בדיו ירוקה היה רשום:
לכבוד מר סוורוס סנייפ
ביתן תשע
המיטה השלישית משמאל
מחנה החצויים
'אולי זה כרטיס יציאה כאן' חשב בכעס והתכוון להמשיך לקרוא-
"סנייפ! מה יש לך שם?" שאל בסקרנות מדומה נער אחר מביתן תשע, וחטף את המכתב מידיו החיוורות של סוורוס."היי,תחזיר לי את זה! זה שלי!" 
אמר סוורוס וניסה לקחת את המכתב מידיו של הנער, אך הנער-ג'רמיה-היה גבוה ממנו בהרבה.
"לכבוד מר סוורוס סנייפ ביתן תשע מחנה החצויים",
הנער התחיל להקריא בקול ופתח את המכתב במשיכה חדה"אנו שמחים לבשר לך שנשמר לך מקום בבית הספר הגבוה לכישוף ולקוסמות הוגוורטס, בברכה סגנית המנהל מינרווה מקונגל".
כולם מסביבו צחקו וסוורוס היה נבוך במקצת-הוא היה בטוח שג'רמיה סתם ממציא, הרי זה לא הגיוני שזה באמת מה שכתוב שם. 
"ג'רמיה! תחזיר את המכתב לסוורוס ותתנצל!" אמרה ג'וליה שהופיעה כמו משום מקום, וג'רמיה החזיר לו את המכתב בעיניים מזוגגות והתנצל, בזמן ששאר הילדים שהקיפו אותם התפזרו לאיטם.
סוורוס הביט בג'וליה בכעס, הוא שנא שהיא מתערבת לו בריבים ומקסימה את כולם בעזרת קולה להפסיק. זה היה כאילו הוא לא יכול להסתדר בעצמו, וזה גרם לו להרגיש חלש. 
"סוורוס אני הייתי חייבת להתערב, אני מצטערת" אמרה ג'וליה בקול קטן לאחר שהם נשארו לבדם.
-"כן בטח, מי בדיוק חייב אותך לעזור לי, המצפון שלך?!" אמר סוורוס בכעס.
"לא. כירון אמר לי" אמרה בשקט והסיטה את מבטה מפניו הזועמות.
"יופי,לא מספיק שאת מגינה עליי כמו ילד קטן," ירק סוורוס, "אז עכשיו גם כירון עושה את זה??" ופנה ללכת.
"רגע, שכחתי, כירון ביקש לדבר איתך, וכמה שיותר מהר." אחרי שגמרה לדבר, ג'וליה הסתובבה והלכה בעצב לכיוון ההפוך מהביתן של כירון. סוורוס הביט בה כשחלפה על פניו, ואז הסתובב באיטיות והלך לכיוון כירון.

הפרק הבא
תגובות

עאעאעעאעאעאעאעאעאיאי · 01.02.2016 · פורסם על ידי :פרסבת פוראבר !!
אישרווו את זהההה
אין את פשוט גאונה קטנה עם כל הרעיונות המושלמים שלך

מהמם! המשך! · 02.02.2016 · פורסם על ידי :חתולת בר

תודה!! · 02.02.2016 · פורסם על ידי :רייצ'ל לונה וויזלי (כותב הפאנפיק)
^-^

המשך המשך המשך המשך · 06.02.2016 · פורסם על ידי :HPortalUserr

תמשיכי! · 17.08.2016 · פורסם על ידי :amalya

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007