האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


תאומים לא זהים

מה אם... לא הארי ולא נוויל היו מופיעים בנבואה?
מה אם אלו היו תאומים?
ועוד אילו תאומים...



כותב: Blue And Red
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 9833
5 כוכבים (4.813) 16 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה מסתורין רומאנס - שיפ: הרגילים. - פורסם ב: 08.02.2016 - עודכן: 08.02.2017 המלץ! המלץ! ID : 6908
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

וואו תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אתם הקוראים הכי מושלמים שיש בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 נרשמו לעדכונים על הפרק הראשון, אפילו לפני שאני קראתי אותו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ו27 צפיות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה הרבה יותר מהפיק הראשון שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אז תודה לכם קוראים מקסימים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


 

נקודת המבט של דראקו:

"דראקו." אבא קורא לי. מה עשיתי? אני מקווה שזה לא בשביל להלקות אותי. פעם קודמת הוא חשב שאמרתי לדובי לנוח...

"דראקו, אני קורא לך!" אוף... "כן אבא, אני בא..." איזה עצבים! אני יורד למטה.

כשאני מגיע למטה, אני רואה את אבא יושב על הכורסא שלו.

"דראקו, הגיע בשבילך המכתב מהוגוורטס. אני רוצה שתקרא אותו לפני בקול, שאדע מה אתה צריך השנה... אמרתי למשרד הקסמים שאני רוצה אותך בדורמשטרנג, אבל אתה יודע כמה פאדג' מיודד עם דמבלדור... הוא לעולם לא ייתן לעבור מבית הספר של דמבלדור לבית ספר אחר..." יופי. בדיוק מה שרציתי... בדורמשטרנג כל האנשים המפחידים... אני מעדיף פשוט ללכת לסליתרין. "כן אבא." הוא מושיט לעברי מכתב, אני פותח אותו ומקריא אותו לאבא בקול הכי רשמי שאני יכול. "בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות." אבא גיחך "בטח...." כשהוא רואה שאני רוצה להמשיך לקרוא את המכתב הוא מבקש ממני להמשיך.  אני מכחכך בגרוני, וממשיך להקריא. "מנהל: אלבוס דמבלדור. מסדר מרלין, דרגא ראשונה, מאגוואמפ עלי-" אבא מאדים "תמשיך כבר לדברים החשובים !!!!" אני מתכווץ במקום מפחד. כשהוא נרגע מהעצבים, אני מזדקף שוב, ועובר למכתב עצמו. "מר מאלפוי היקר. אנו שמחים להודיעך שנשמר עבורך מקום בבית הספר הוגוורטס לכי-" אבא שוב מתעצבן עליי. "אני יודע את זה!!!!!!!!!!! אתה יכול לדלג על המכתב הזה ופשוט לקרוא את רשימת הציוד?!" , "טו-טוב" אני מגמגם. הוא כל כך מרושע! אף פעם הוא לא התנהג אליי בסובלנות. רבע שעה לארוחת הערב, שלוש דקות לצחצוח שיניים. אם אני לא נרדם תוך עשר דקות הוא מכה אותי בחגורה. כל הילדים חושבים שאני נורא מפונק אחרי זה! הנחמה היחידה שלי היא אמא. לפעמים, כשהיא באה לבדוק אם אני ישן, והיא רואה שאני ער, היא מלטפת אותי בלחי, ומנחמת אותי. אחר כך היא משקרת לאבא שנרדמתי. לפעמים היא אפילו מביאה לי ממתק למחר בבוקר. כן, לא בדיוק העזרה הכי תומכת, אבל אם היא לא הייתה, כבר מזמן הייתי בורח או מתמוטט. אני יודע שאמא לא כל כך אוהבת את אבא. אולי נברח ממנו יום אחד? טוב, בכל אופן, עכשיו אני חייב להקריא לאבא. אני נעמד שוב זקוף, כי הוא לא אוהב שאני כפוף, וממשיך לדף הבא. רשימת הציוד. "תלמידי השנה הראשונה נדרשים להצטייד בפרטי הלבוש הבאים: אחד, שלוש גלימות עבודה פשוטות, צבע שחור. שניים, כובע מחודד פשוט אחד שחור לשימוש יומיומי-" אבא פלט נביחת צחוק. "הם עדיין לובשים את הנר הזה? הגיע הזמן שיתקדמו. דראקו, תמשיך." אני פותח את הפה, וממשיך. "זוג אחד של כפפות הגנה, מעור דרקון או חומר דומה. גלימת חורף, אבזמי כסף-" אבא שוב קוטע אותי!!! מתי הוא יפסיק עם זה?! "מה פתאום אבזמי כסף? מה אנחנו הוויזלים?! אין לנו מספיק כסף לשלם?! הם חושבים שאנחנו עניים!!! הם עוד יחטפו על זה!!!! מה פתאום אבזמי כסף?! אבזמי זהב!!!!" אמא נכנסת לחדר בריצה. "קרה משהו?" היא שואלת, מתנשפת. "לא! עכשיו צאי מהחדר!" וואי איזה רשע... אמא לא עשתה לו כלום!!!!!! אם רק היה לי האומץ הייתי לוקח את השרביט של אמא ומטיל עליו קללה שתשאיר אותו משותק לנצח... אמא יוצאת כנועה מהחדר, ואבא מסתכל עליי במבט שמבהיר לי שאני צריך להמשיך. "נא לדאוג שכל בגדי התלמיד יישאו תווית עם שמו." אבא מצחקק ברשעות. "אנחנו נטיל כזו קללה על הבגדים שלך, שכל מי שרק ייעז לגעת בהם במקומך יצטער על היום שהוא נולד." אני מחכה שהוא יסיים וממשיך לקרוא. "כל תלמיד נדרש בעותק של כל אחד מהספרים-" הוא שוב קוטע אותי ה***** הזה!!!!!!! "למה עותק?" הוא אומר, "מקור!"  אני כבר ממש מעוצבן, נושם עמוק, וממשיך מיד במהירות לפני שיקטע אותי שוב. "ספר הכשפים הבסיסי רמה א' מאת מירנדה גוזלי, תולדות הכישןף מאת בתחולדה בגשוט, תורת הקסם מאת אלדברט רוח, מדריך שינויי צורה למתחילים מאת אמריק חלפון, אלף עשבים ופטריות קסומים מאת פילידה שורש, מרקחות ושיקויי קסם מאת ארסניוס מיליליטר, חיות פלא והיכן למצוא אותן מאת ניוט סלמנדרה, כוחות האופל מדריך להגנה עצמית מאת קוונטין טרימבל. ציוד נוסף, שרביט, קדרה, מערכת בקבוקים טלסקופ, וזוג מאזניים מנחושת. נוסף לזאת מותר לתלמידים להביא עמם גם ינשוף או חתול או קרפדה. תזכורת להורים, על תלמידי השנה הראשונה נאסר להביא מטאטא אישי. זהו." נשמתי עמוק. זה היה מתיש. אבא הרים גבה והסתכל עליי. "דראקו, תקרא את זה שוב." שיט. עוד הערות?!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

זה יפה אבל... · 09.02.2016 · פורסם על ידי :danielblack
יש שגיאה : אומרים וכותבים ישן לא יושן

:) · 10.02.2016 · פורסם על ידי :katherine221
זה נראה ממש חמוד... מחכה לפרק הבא :)

ייפפה · 10.02.2016 · פורסם על ידי :הרמיוני55
אבל עם אפשר להרחיב יותר ידע

המשך! · 10.02.2016 · פורסם על ידי :חתולת בר

מגניב! · 10.02.2016 · פורסם על ידי :BOB THE MINION
המשך!

קודם כל · 22.02.2016 · פורסם על ידי :Hot Chocolate
זה ממש יפה, מחכה להמשך!

יש לי כמה הערות, אבל בסך הכל הכתיבה מדהימה:
יש כמה שגיאות כתיב והייתי ממליצה לעשות מרווחים ופסקאות בין השורות, כך יהיה קל ונוח בהרבה לקרוא!

אבל תקחי את זה כהערה בונה וממש לא כהעלבה!

בכל מקרה, את כותבת מדהים ואשמח אם תעיפי מבט על הפאנפיקים שלי, אשמח גם לשמוע ביקורת בונה ממך.

תמשיכי · 22.03.2016 · פורסם על ידי :פרופסור מקונגול

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007