האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

קרעים

"הדברים כשלעצמם אינם כואבים וקשים. חולשתנו ומורך לבנו עושים אותם כאלה."



כותב: Cat Valentine
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1338
3 כוכבים (2.75) 4 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן - שיפ: דרארי - פורסם ב: 13.03.2016 המלץ! המלץ! ID : 7035
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 

ממש אשמח אם תגידו לי מה אתם חושבים :)

אוהבת אותכם המון !!!

 

 


עיניים עצובות, חיוך מזוייף, ידיים רועדות ולב שבור. זה כל מה שהיה דראקו מאלפוי באותו הרגע. הוא חשב שהוא כבר היה פגוע בעבר, אבל שום דבר לא הכין אותו לכאב הזה.

הוא לא ידע שמילים מפיו של אותו נער בעל עיניים מהפנטות יכולות לחתוך אותו כמו סכין, שצחוק מזלזל מפיו החלקלק ילווה אותו במשך חודשים, ואולי אפילו במשך שנים.

הנער הבלונדיני חיפש משהו שיעסיק את מוחו, משהו שיעזור לו להפסיק את המועקה העצומה הלוחצת על החזה חזק כל כך, דבר כלשהו שיחזיר אותו בחזרה לחיים. כל דבר.


ההרגשה שהוא צונח מטה לא עזבה אותו אפילו לרגע. ההרגשה הזאת היתה כמו חלום רע, נפילה מהירה לתחתית בלי שום דבר להאחז בו או קול צרחה שיפלח את הדממה שמסביב. אבל דראקו ידע שהוא יצליח להישאר בחיים, ער, חי ונושם.

הוא ידע שאם הוא יפסיק לקרוא להארי "אהובי", גם הוא יתחיל להתקדם לעתיד חדש, בלי הארי. הבעיה היא שהוא לא רצה להפסיק לקרוא להארי "אהובי". הוא לא רצה להתקדם הלאה ולהתחיל פרק חדש. הוא פשוט לא רצה.
דראקו יודע שהנער ירוק העיניים צופה בו מדמם עד חוסר נשימה, נחנק ונופל על הברכיים מתוך ייאוש ותבוסה. בלי הידיים של הארי, בלי הנשיקות וה"אני אוהב אותך" דראקו הרגיש כיאלו גופו נקרע למיליוני קרעים, כיאלו צריכים להדביק אותו שוב מההתחלה. דראקו צריך תרופה מסוימת בכדי להתרפא, לתרופה הזאת קוראים "הארי פוטר"


כמו שעש נדבק לאש, ככה הארי פיתה אותו ולכד אותו ברשת שלו. מפני שהוא היה עיוור מאהבה, הוא התעלם מהדיקרות הקטנות שהארי שילח אליו בכל פעם, הוא לא ייחס להן חשיבות רבה כל כך.

הלב של הארי הוא כל כך קר למגע, הוא קוצר והורס ברגע אחד את כל מה שהשקעת וזרעת.


דראקו רצה לחזור בחזרה, לשכוח שזה נגמר. הכל נצבע בצבע שחור מתי שהארי עזב אותו לבד. הוא לא תיאר לעצמו שהוא יישן עם הילד שהוא גדל איתו. והוא לא יכול לחזור אליו יותר.

הוא אמר לו שהוא שמח יותר איתו אבל הוא בכל זאת רוצה שהם ישארו ידידים. הוא אמר שהוא צריך יותר זמן אבל בכל פעם שדראקו ניגש אליו הוא דוחה אותו. אבל אם הארי ינסה לקבל את הנער הבלונדיני בחזרה, זה היה מאוחר מידי.ליבו של דראקו שבור.

 

לפעמים באמצע הלילהדראקו מתעורר בתחושה שנגמר לו האוויר ושהעולם עומד לעצור. כשזה היה קורה עם הארי לצידו הוא פשוט היה חוזר לישון, כי הוא ידע שכאשר הנער המתותל נמצא שם, שום דבר לא יכול להיות גרוע או עצוב.


ליבו של דראקו כבר מנופץ לאלפי רסיסים והוא יודע שהארי עוד יחזור.


אבל הוא לא רוצה לחכות.

תגובות

:) · 17.03.2016 · פורסם על ידי :Paper Towns
כתוב טוב, אבל אני לא אוהבת את הרעיון (אל תיעלבי, אני בכללי לא סובלת את כל הפאנפיקים של הארי-דראקו)

נחמד כתוב קצת מוזר במקומך הייתי כותבת סיפור מלא על מה שקרה וזה הארקו · 17.03.2016 · פורסם על ידי :Candy.c

אפשר להגיד הארקו וגם דרארי · 17.03.2016 · פורסם על ידי :danielblack

תודה · 18.03.2016 · פורסם על ידי :Cat Valentine (כותב הפאנפיק)
תודה רבה, אקח מה שאמרתם לתושמת ליבי :)

ארגגגג · 23.04.2016 · פורסם על ידי :LiorMalfoy
*התקף פאנגרליזם מטורף*
לא את פשוט מעצבנתתתתת!!!!
למה ככה לשבור לי את הלב ולהרוס את דרארי?!?!?! היחידה שמותר לה לרצוח את השיפ הזה בפאנפיקים זאת *אני*!!!!!!!
תתקני את זה מיד, שומעת?!?!?
ועכשיו לביקורת קטנה שאני שונאת לעשות אבל אני חייבת כי משהו דפוק אצלי במוח: אפשר לתת טיפה רקע או לכתוב יותר בפירוט על מה שקרה, אני לא הבנתי בדיוק מה קרה, אם היה ביניהם משהו או שלא, אז לפעם הבאה אפשר לכתוב בכתב פחות סתרי...
זהו!!! אבל תכתבי עוד!! על דרארי!!

תודה רבה !! · 25.04.2016 · פורסם על ידי :Cat Valentine (כותב הפאנפיק)
תודה רבה (מצטערת על זה שאני מעצבנת)
כן, אני אקח את זה לתשומת ליבי ואנסה לתקן את מה שאמרת.

נ.ב - יש כבר פאנפיק דרארי בדרך *קריצה*

ממש אהבתי! · 08.08.2016 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
הכתיבה מדהימה, למרות שיש כמה טעויות הקלדה קטנות כמו רווחים חסרים....
אבל הכתיבה ממש מדהימה!

תודה רבה לך :) · 08.08.2016 · פורסם על ידי :Cat Valentine (כותב הפאנפיק)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007