האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חילופי תלמידים

תלמידה חדשה ומסתורית מגיעה להוגוורגס במסגרת חילופי תלמידים. ג'יימס בשנתו הרביעית הוא החונך שלה. המפגש בין השניים מוציא אותו משווי משקלו . ואולי מדעתו?



כותב: פותר בחלומות
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1165
5 כוכבים (4.8) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: פוסט-HBP - זאנר: מתח - שיפ: ג'יימס ווטהילי - פורסם ב: 15.03.2016 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 7039
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הדמויות שייכות לג'.ק. רולינג. אין לי כוונות לרווח כספי. רק לפרגן. בגדול.  

 

 

הרכבת להוגוורדס יצאה לדרך ברעש ובעשן רב. ג'יימס שמח שהחופשה הסתיימה, שהוא חוזר לראות את חבריו ללימודים, ושאחיו המעצבן אל, אמנם בשנה הראשונה בבית הספר, היה צפוי להיות מעתה להיות דמות שולית לחלוטין בסדר יומו.  

ג'ימס ניחן בכושר אתלטי מרשים, ובתחום זה הגשים במלואן את ציפיות הסובבים אותו , בתור מחפש מבריק, כמעט כמו הוריו הידועים. אבל ללימודים בכלל וללימודי הקוסמות בפרט היה לו חשק מועט בלבד. הוא היה תלמיד בינוני למדי. הוא לא אהב לקרוא. ספרי הכישוף שיעממו אותו. הם היו נטולי עלילה, ולשנן לחשים ומתכונים למיני מרקחות היה הדבר האחרון שעניין אותו. תולדות חיי הקוסמים – למי אכפת בכלל? אם כבר לקרוא אז חיות פלא – פחות מילים יותר תמונות. ובזה עזר לו גם האגריד שתמיד היה שם בשבילו. גם כשהסתבך מעט.

מיומו הראשון בבית הספר ביקשו רבים להתקרב אליו ולתהות על קנקנו. ג'יימס, נטול ענווה יתרה, דווקא מיהר לנצל את האפשרויות הרבות בלהיות "הבן של". הוא זכה לעיתים קרובות בשנה הראשונה, הגם שאחר כך פחות, לציונים שלא הגיעו לו ,רק כי המורים מראש הניחו מראש שיצטיין, עד אשר לא הוכיח להם אחרת, וגם אז – אחרי שהתקשו לשנות את הרושם הראשוני , אבל לא הצליחו להתעלם ממה שלא ניתן היה להתעלם  עוד - נטו "לעגל" את ציוניו כלפי מעלה הרבה יותר מאשר לכל תלמיד אחר. גם חבריו ללימודים שהתגודדו סביבו מיומו הראשון בבית גריפנדור, התרשמו קודם כל משם משפחתו הידוע, ולאחר מכן מאישיותו הלבבית, לשונו ההיתולית ובעיקר חיבתו לרכילות בנוגע לכל מה שקורה ברחביו בית הספר בכלל ובית גריפנדור בפרט. זה היה ידוע שאם רצית לדעת משהו על מישהו – ג'יימס פוטר הוא האיש לקבל ממנו את המידע השלם והמקיף.

פתאום, כשגעיות הצחוק של חבריו לתא ברכבת הולכות ודועכות, זאת לאחר שהדגים בפניהם את טדי לופין מתנשק עם ויטואר, נשמע קול שקט: אני רואה שיש כאן מקום פנוי. אפשר לשבת איתכם? מולו עמדה נערה, שנראתה כבת גילו,  שמעולם לא ראה. וזה היה לא הגיוני . אם יש מישהו בכל הוגוורדס שהכיר את כל מי שלומד שם זה היה הוא. היחידים ברכבת שעדיין לא הכיר אם חלק מתלמידי שנה א', אבל היא נראתה גבוהה מדי ופניה בוגרים מכדי להיות אחת מהם. למשך דקות ארוכות השתררה דממה בתא. פתאום הוא קלט כי לא רק הוא בהה משתאה בצבע עורה הלא שגרתי – בצבע מוקה, פניה כפני בובה, ריסיה נראו כאילו משרטטים בשחור סביב עיניה החומות כהות עם ריצודים של ירוק בהיר שנראו לחלוטין לא טבעיים. דווקא הבעיטה מחברו אדי אוששה אותו והוא גמגם ככככ כן , בטח. את יכולה לשבת כאן ליידי. והסיט ממש בבהלה את מבטו מהעיניים המהפנטות. הוא רעד.

תודה. היא התיישבה. מזל שאדי עשה לו את העבודה. את במקרה מחילופי התלמידים עם אואגדו? "כן". השמש שזרחה מהחיוך שלה היתה זוהרת מכדי לשאת. 

תגובות

נחמד · 16.03.2016 · פורסם על ידי :BOB THE MINION
אני חושבת שכדאי שתעבירי בטא אבל הרעיון הכללי מעולה!

חמוד! · 20.03.2016 · פורסם על ידי :לונה לאבגודית
אהבתי, מחכה להמשך!

המשךךךךך · 29.03.2016 · פורסם על ידי :George Weasley

זה מושלם, להמשיך במידי! · 01.04.2016 · פורסם על ידי :Jataro Kemuri
זה אחד הפאנפיקים הכי טובים שקראתי! להמשיך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רק אם אפשר מירכאות לפני שנהם אומרים משהו-זה נורא מבלבל בין הטקסט למילים שהם אומרים אז אם אפשר להוסיף את המירכאות לפני שהדמויות אומרות משהו...

רעיון נחמד · 20.05.2016 · פורסם על ידי :A musician
מחכה להמשך! אני ממליצה לך להעביר בטא בפעם הבאה.

המשךךךךךךך!!!!!!! · 23.05.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red
דחוןוווווף העלילה מעניינת, הכתיבה מושלמת, מה צריך יותר מזה?

סבבי · 22.08.2016 · פורסם על ידי :קיזי20

אבסתי מאוד · 29.08.2016 · פורסם על ידי :קיזי20
אני מבקשת שתמשיכי

זה נראה חמוד ויפה · 26.10.2016 · פורסם על ידי :חולה על הארי פוטר!!!
המשך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007