האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הארי פוטר וכפר המוגלגים המכושף

הארי חוזר אל הדרסלים לחופשת הקיץ, שבמהלכה, מקבל הארי מכתב מסתורי. בנוסף, הארי וחבריו יחזרו ללמוד בהוגוורטס לשנתם השנייה ויתמודדו עם דמויות חדשות.



כותב: A musician
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4183
4 כוכבים (3.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: פטוניה דרסלי\ורנון דרסלי, ארתור וויזלי\מולי וויזלי - פורסם ב: 18.04.2016 - עודכן: 21.05.2016 המלץ! המלץ! ID : 7124
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הייתה זו חופשת הקיץ, השעה הייתה חצות, הארי ישב מתחת לשמיכות, מכווץ, מאמץ  את עיניו לראות את הכתוב, למרות החשכה.

הפעם היו אלו שיעורי הבית בשינויי צורה, בהם הארי התבקש לסכם את פרק 8 בספר 'מדריך שינויי-צורה למתקדמים' שכתב אמריק חלפון.

למרות ששיעורי הבית היו, על פי מי שתשאלו,  משעממים במיוחד, הארי שמח להכין אותם.

הוא הרגיש חיבור לעולם הקוסמים בכל פעם שהכין את שיעורי הבית שלו. הוא ריחם במיוחד על הדוויג המסכנה, ינשופה לבנה שקנה לו האגריד בשנתו הראשונה בהוגוורטס, שהייתה נעולה בכלוב קטן וצפוף, רק משום שהדוד ורנון חשש, שמא הארי יכתוב מכתב לחבריו "החריגים".

כך הדוד ורנון כינה את חבריו של הארי. הארי כמובן לא סבל את זה. הוא ניסה פעמים רבות להתנקם על כך, אך אף פעם לא הצליח.

פעם אחת הייתה זו הדודה פטוניה שצפתה בו בחשדנות שלא אפשרה לו לעשות דבר, פעם אחרת היה זה דאדלי, שחשב שהארי ניסה לכשף אותו (מה שעצבן במיוחד את הדוד ורנון, "בלי ארוחות לשבוע" והארי נאלץ להתגנב למטבח בכל לילה).

הארי המשיך בשיעורי הבית שלו, שנדמה כי לא נגמרו, ולמרות שהיה להוט לסיים אותם עוד באותו לילה, הוא היה עייף.

שנייה לפני שנרדם על נייר הקלף, והחתים את פניו בדיו, הוא נזכר שהוא חייב להחזיר את הספר למקום המחבוא, על מנת שהדוד ורנון לא יחרים גם אותו, וינעל אותו בארון יחד עם שאר ספרי הלימוד שכבר החרים לו.

לפתע נשמעה חריקה משונה וגניחה, האם זהו הדוד ורנון? הארי לקח נשימה עמוקה, ארז את הציוד במהירות והניח אותו באזור המחבוא, מתחת לרצפת החדר. הוא נכנס למיטתו והעמיד פני יושן.

לקחה דקה או שניים עד שהארי הבין, שהחריקה ששמע היא כלל לא הדוד ורנון שהתעורר.

על אדן חלונו הוא ראה צללית. הוא התקרב אל אדן החלון לאט, משתדל לא להעיר אף אחד בדרך.

הוא הושיט את ידו וראה ינשוף מדהים ביופיו. הארי הביט בו מספר שניות ולאחר מכן שאל את הינשוף בנימוס "אתה רוצה קצת מים?"

אך הינשוף הניד לשלילה בראשו ועבר להביט על רגלו, שאליה נקשר מכתב.

הארי הביט בו בתמיהה, מי ישלח לו מכתב בשעה כזו מאוחרת? זו בטח לא הרמיוני, שאת ינשופה כבר הכיר, וגם לא רון, שינשופו היה זקן במיוחד.

הארי לא הצליח להבין מי שלח לו את הינשוף, ולבסוף, הוא ניגש אל רגלו של הינשוף והתיר את החוט שנקשר סביב רגלו.

על המכתב היה כתוב באותיות זהובות 'מכתב לידידי, מר פוטר'.



כל הדמויות, המקומות, המונחים והרעיונות שמגולמים בעולם בו מתקיים הפאנפיק שלפניכם הם קניינה הרוחני של ג'יי. קיי. רולינג. אין בכוונתי להרוויח מהפאנפיק או מפרסומו כל רווח כלכלי.


מיקומו של פאנפיק זה, הוא בין הספר 'הארי פוטר ואבן החכמים' לספר 'הארי פוטר וחדר הסודות'.


זהו הפרק הראשון, מקווה שתהנו מהקריאה!

הפרק הבא
תגובות

מהמם · 15.05.2016 · פורסם על ידי :פרופסור מקונגול
המשך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007