האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

כתוב בדם

לסיפור הזה אין סוף טוב. הוא לא סיפור רגיל, שמספר על נער ונערה שמתאהבים, עוברים קשיים ומגיעים בסוף אל האושר והעושר. הסיפור הזה התחיל בדם ונגמר במוות.



כותב: The One Plus One
הגולש כתב 72 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 12319
5 כוכבים (5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: משחקי הרעב 1 - זאנר: עלילתי וקצת רומנטיקה - שיפ: קייטו/קלוב קטניס/פיטה לא עיקרי - פורסם ב: 12.05.2016 - עודכן: 27.09.2016 המלץ! המלץ! ID : 7177
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"קלוב! לקום!" אימי קראה מפתח חדרי.  "אבל אני עדיין עייפה!" רטנתי והתהפכתי לצד השני, מניחה כרית על ראשי כדי לחסום את צעקותיה המעצבנות. "אבל היום הקרב הסופי! את יודעת מה יקרה אם תנצחי בו!" היא המשיכה לצווח. רגע, הקרב הסופי?! אין צורך לחזור על זה פעמיים.  אני לא אפספס את זה בעד שום הון שבעולם. התאמנתי לקרב הזה זמן רב, ואם אנצח בו אני אהיה זו שתתנדב השנה למשחקי הרעב, החלום שלי מאז גיל שתיים-עשרה.

 

ברוב המחוזות התמודדות במשחקי הרעב נחשבת גזר דין מוות, אבל אצלנו ובמחוזות אחת וארבע נערים ונערות מתאמנים כל חייהם לרגע בו יתנדבו. אני קופצת מהמיטה במהירות ורואה את אימי הולכת חזרה למטבח כשעל פניה מתנוסס חיוך של ניצחון על זה שהיא הצליחה להעיר אותי.

לבסוף אני מגיעה לדלת הכניסה לבושה במעיל החביב עליי, זה שמרופד בסכינים מבפנים, ונפרדת מהורי שבטוחים שהשנה תהיה השנה שבה אנצח במשחקי הרעב. "את תביאי לנו גאווה!" אני שומעת את אבי צועק לי.

 

אני עומדת במרכז האימונים של המחוז שלי, מחוז שתיים, ומנסה להתכונן עוד קצת לקרב.עד לפני כמה שנים המתנדב או המתנדבת היו אלו שקפצו ראשונים, אבל בשנים האחרונות היו קרבות שהמנצחים בהם הם אלו שהתנדבו, כדי לוודא שרק הטובים ביותר ילכו. אני לא מודאגת יותר מידי מהקרב הסופי שלי, ג'ניל אולי טובה, אבל לא מתקרבת אפילו למיומנות שלי.

 

ג'ניל מזנקת עלי, אוחזת בסכין ביד אחת ובחנית באחרת. אני מחייכת, זה קל מידי. אני צוללת מתחת לרגליה וגורמת לה לאבד את שיווי המשקל. כל מה שנותר לי לעשות זה לגרום לה ליפול, היא לא יכולה לייצב את עצמה כששתי ידיה אוחזות בנשק, ולהצמיד את הסכין הקטלנית ביותר שלי לצווארה.

 

אני שומעת את השופט שורק, ומבינה שזה נגמר, אני הולכת להתנדב השנה. אני רואה את ג'ניל בוכה בזעם ולא יכולה להתאפק מלהוציא לה לשון. אני רוצה לצרוח מאושר, כי השנה אני הולכת להתנדב, ולנצח.

הפרק הבא
תגובות

ת"ב? · 14.05.2016 · פורסם על ידי :The One Plus One (כותב הפאנפיק)

נגמר????? · 15.05.2016 · פורסם על ידי :נא לא לגעת בשזיפים הדריג'יבילים!
כן? בבקשה תגידי שלא☺😣☺😣

העלתי עוד פרק ♥ · 15.05.2016 · פורסם על ידי :The One Plus One (כותב הפאנפיק)

איזה מוששש · 16.05.2016 · פורסם על ידי :ג`יני פוטר
!!

פאנפיק יפה · 29.08.2016 · פורסם על ידי :קיזי20
אהבתי פאנפיק מאוד מושקעה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007