האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

אסופת פיקצרים - האחיות בלק

כמה פיקצרים על בלטריקס, אנדרומדה ונרקיסה



כותב: Pipe Dream
הגולש כתב 48 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6121
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: ה"פ - זאנר: אנגסט - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 16.05.2016 - עודכן: 08.02.2017 המלץ! המלץ! ID : 7186
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

*הפיק פורסם גם בפורום ומפורסם כאן בשביל תגובות נוספות

 

הקירות באזקבאן כהים. מבטה של בלטריקס משוטט עליהם כשעיניה פקוחות, ממקומה על המיטה הנוקשה או כשהיא מתהלכת בתא הקטן.

התאים באזקבאן קרים. אסירים לא זוכים לחימום, ובלטריקס מתעטפת בשמיכה המרופטת שלה כדי לנסות להתחמם, אבל הקור חודר פנימה בכל זאת.

הימים באזקבאן קודרים. האור החיוור שמסתנן מבעד לסורגי החלון לא מספיק כדי לגרש את הצללים שעוטפים את בית הכלא ורודפים את יושביו.

אבל הלילות הם החלק הכי גרוע באזקבאן. בלילות הכל חשוך יותר, הרוח הקפואה שורקת מסביב בלי הפסקה והטירוף של הערות שוקע ומציף את הזיכרונות לתוך השינה החטופה.

הזמן שעובר באזקבאן מקלף שכבות של זיכרונות אצל בלטריקס וחושף דברים שקברה עמוק במטרה לשכוח. שלוש אחיות צעירות מתרוצצות בחלומותיה, משחקות בשלג, משתובבות בים, רצות במסדרונות הארוכים של אחוזת ילדותה. החיוכים שלהן מסנוורים, בוהקים מידי ונוכחות הסוהרסנים גורמת לכאב עמום ועצב משתק להופיע ביחד עם הזכרונות שלהן. הסוהרסנים לא לוקחים את זיכרון השמחה העמום של הזמנים ההם, הם משאירים אותה להתבוסס בו ובגעגוע למה שהיה.

בלטריקס לא תמיד הייתה האישה השדופה עם הדעה המשובשת שהשנים הפכו אותה אליה. פעם היא הייתה ילדה עם תלתלים שחורים קופצניים ושתי אחיות ששיחקו ביחד איתה. והיא זוכרת, למרות שרצתה לשכוח. היא זוכרת את אנדרומדה החכמה שאהבה סיפורים ואגדות ומצאה לעצמה אהבה כמו שחלמה עליה. את נרקיסה היפה שאהבה דברים יפים ומצאה לעצמה את הגבר שיקנה לה אותם. שלושתן אהבו אומנות, וכל אחת מצאה אותה במקום אחר, ביופי המוחשי, במילים המשתלבות או בטבע החופשי.

בלטריקס אהבה את הסערות. היא אהבה להקשיב לטיפות הגשם המרקדות ולרוח המסתחררת, לצפות בעננים שהשתלבו אחד בשני בגוונים של אפור. היא אהבה את התחושה של משהו גדול יותר שקורה ואת האוויר הצלול והמראה הרחוץ של העולם אחרי סערה. בלטריקס אהבה כל פרט ופרט בסערות, אבל הברקים היו החלק האהוב עליה ביותר. הבזקים של אור בחושך, עוצמה מדוייקת ושקטה שאחריה מגיע הרעם המתגלגל. זה היה החלום שלה, להיות כמו ברק; מדויקת, שקטה, עוצמתית. אבל בשביל להיות באמת כמו ברק, היא הייתה צריכה סערה. ו-וולדמורט היה האחד שהתכוון להתחיל אחת. היא רק לא ידעה שזאת תהיה אחת מהסוג הלא נכון, שמשאירה אחריה הרס ולא עולם נקי. כשהבינה את זה כבר היה מאוחר מידי, אזקבאן לקח את האושר שהרגישה מהסערות והפך אותו לטירוף. 

הפרק הבא
תגובות

וואו · 20.05.2016 · פורסם על ידי :Always and Forever
a קודם כל כתיבה יפה, ברורה וזורמת. אולי אני טיפה משוחדת אבל בתור אחת שאוהבת פאנפיקים על בלטריקס, ממש הצלחתי להתחבר אליה כאן.
הדבר היחיד שהפריע לי- אבל אולי זה רק לי- היה הסוף. כשכתבת שהיא הבינה שזאת סערה מהסוג הלא נכון. הייתי מצפה שהיא תחשוב שזאת סערה מטורפת דווקא, או לחילופין שיקרה משהו לא צפוי שיגרום לה להבין שזו סערה לא נכונה וכו'.

וואו · 31.01.2023 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
זה ממש טוב, הכתיבה מדהימה וממש אהבתי שהצגת את בלטריקס כדמות הרבה יותר אנושית מבספרים ובסרטים
דירגתי והמלצתי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007