האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ריקוד אחד אחרון||סונגפיק

היא רצתה רק ריקוד אחד אחרון איתו, לפני שהוא יחמוק מבין אצבעותיה, יעלם מחייה לנצח.



כותב: Panic! At the Disco
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1444
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: לילי/סקורפיו - פורסם ב: 19.05.2016 המלץ! המלץ! ID : 7194
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

מוקדש לביאנקה החכמה, לתולוז' המוכשרת לג'ס היפהפייה ולצל הבת המקסימה שלי. 


 

שם: ריקוד אחד אחרון
שיפ: לילי/סקורפיו
תקציר: היא רצתה רק ריקוד אחד אחרון איתו, לפני שהוא יחמוק מבין אצבעותיה, יעלם מחייה לנצח.
פאנדום: הארי פוטר
ז'אנר: רומאנס
דירוג: PG
בהשראת: Evanescence- My Heart Is Broken


 


I will wander 'til the end of time, torn away from you.
I pulled away to face the pain.
I close my eyes and drift away.
Over the fear that I will never find
A way to heal my soul.
And I will wander 'til the end of time
Torn away from you.
My heart is broken

 

היא ישבה על ספסל בודד, מחכה ומחכה. זו הייתה שעת ערב מאוחרת וקרה, ולילי פוטר חיבקה את עצמה כדי להתחמם.
היא כמעט וויתרה כשראתה לבסוף את הצללית שלו, גבוהה ונאה, מתקדמת לעברה. היא התרוממה ונופפה לו, חיוך גדול של הקלה על פניה. "סקורפ', כבר התחלתי לחשוש שלא תגיע!" אמרה בחיוך כשהגיע אליה. הוא לא חייך בחזרה. "סקורפיו?"
היא קיווצה את גבותיה למראה הבעת פניו הקודרת, מניחה את ידה על לחיו בדאגה. "סקורפיו, מה קרה?" הוא נאנח.
"אבא שלי..."
אגודלה של לילי ליטף את לחיו של סקורפיו והיא הנהנה אליו בעידוד, מסמנת לו שימשיך.
"אבא שלי הכריז על האירוסין שלי לביתם של ההאטצ'רים."
ידה של לילי נשמטה. "מ-מה?" היא מעדה אחורה, מגששת אחר הספסל שעליו ישבה לפני דקות ספורות, צונחת עליו כשהבעת הלם טהור נסוכה על פניה.
"מתי... מתי הוא אמר לך?" שאלה בקול קטן.

 

Sweet sleep, my dark angel
Deliver us from sorrow's hold
(Over my heart).

 

"היום אחר הצהריים. לא הייתה לי הזדמנות לספר לך... עד עכשיו. הוא הגיע היום לבית הספר והציג אותי בפניי גרייס." ענה סקורפיו.
"גרייס?" לחשה לילי בכאב.
"גרייס האטצ'ר."
לילי נהגה לחלוף על פניה במסדרונות בית הספר, לברך אותה לשלום בספרייה, ועכשיו הנערה הזו לוקחת לה את הדבר היחיד שהיה של לילי, שהיה יחודי רק לה; אהבתו של סקורפיו.
"מה אתה מתכוון לעשות?" שאלה לילי, מרימה את עיניה אליו, לא טורחת להילחם בדמעות. "ליל'..."
לא... הוא לא יכול להיות רציני. הם שמרו על מערכת היחסים שלהם כבר שנתיים שלמות, ועכשיו...

 

I can't go on living this way
But I can't go back the way I came
Chained to this fear that I will never find
A way to heal my soul
And I will wander 'til the end of time
Half alive without you
My heart is broken

 

לילי נזכרה בנשיקתם הראשונה; היה זה נשף מסיכות, וסקורפיו היה זר מסתורי ומקסים שכישף את ליבה. הם רקדו, רקדו ורקדו ורקדו עד שהמוזיקה נוגנה רק בשבילם.
"אני רוצה לדעת מי אתה," לחשה לילי, מביטה אל תוך ערפל הכסף שבעיניו. "רק רגע," לחש בחזרה, והניח את ידיו משני צידי פניה, כאילו להוריד את המסיכה, ואז רכן קדימה ונשק לה ברכות.
כשהתנקו, הוריד את מסיכתו בזהירות, וגם היא הורידה את שלה; שניהם היו מופתעים, אך אז, לילי חייכה, וזה היה החיוך המתוק ביותר שאי פעם חייכה. "אולי אנחנו לא צריכים להיות אויבים אחרי הכל..."

 

Sweet sleep, my dark angel
Deliver us
Change - open your eyes to the light
I denied it all so long, oh so long
Say goodbye, goodbye
My heart is broken
Release me, I can't hold on
Deliver us

 

"לילי, אני מצטער-" לילי התרוממה, קוטעת אותו בנשיקה ארוכה, נשיקה שאף אחד מהם לא רצה לסיים. "תרקוד איתי?"

 

My heart is broken
Sweet sleep, my dark angel
Deliver us

 

ידו האחת על מותנה והשנייה צמודה לזו שלה, וידה האחרת שלה על כתפו, הם רקדו במעגלים, לא מנתקים את קשר העין אפילו לשבריר שנייה.
"לילי, אני באמ-" לילי קטעה אותו בהנחת אצבע על שפתיו. "פשוט תרקד, סקורפיו," קולה נשבר. "בבקשה!" קולה רעד עכשיו, ודמעות זרמו על לחייה, מכילות את עצבות ליבה בתוכן, והיא בכתה כפי שלעולם לא בכתה, בשקט אך עם יגון כה רב.
לבסוף לילי הפסיקה, ונצמדה אל סקורפיו, מחבקת אותו חזק ולא רוצה לעזוב, רק רוצה להיות חלק ממנו, חלק מהרגע הזה, חלק מהם.
הם חלקו עוד נשיקה אחרונה, מלאת רגש, לפני שידיהם נשמטו וסקורפיו פנה בחזרה אל הטירה, משאיר את לילי ואת מחשבותיה על הריקוד הזה, ריקוד אחד אחרון.

 

My heart is broken
Sweet sleep, my dark angel
Deliver us from sorrow's hold

תגובות

אני לא מסוגלת להפסיק לקנח את האף ולייבב · 21.05.2016 · פורסם על ידי :פרסבת פוראבר !!
(למרות שאני בכל מקרהמצוננת, אבל הייבבות קורעות הלב שלי *וווווווואאאאאההההה* הן בגללך. מזל טוב, רומיאו שלי!את גרמת לי לאהוב רשמית את סקורפיו/לילי, כי עד עכשיו הייתי לחלוטין סקורפיו/רוז. ריגשת.אני גם חושבת שהשיר היה מדהים וקשור לעלילה מאוד.
עכשיו, בקשונת קטנטונת פיצפונת: אולי תוסיפי עוד איזה פרקון קטנטון פיצפון על הנשף ועלאיך שהם נפגשו? אולי פרק פלאשבקים של לילי או משהו?????
פליזזזזזזזזזזז?
בכל מקרה, זה מושלם גם ככה.
תמשיכי לכתוב דברים כל כך מהממים שיגרמו לי לא להפסיק לבחוק (לבכותלצחוק) ולהזיל דמעות שמחה וכמעט לאבד את האף מרוב קינוחים.
לאב יו, מהממת שלי רומיאו שיליייייי,
תולתול. (מותר לי לקרוא לעצמי תולתול אם אני מדברת אלייך??)

תודה מדהימה שלי · 21.05.2016 · פורסם על ידי :Panic! At the Disco (כותב הפאנפיק)
וברור שאת יכולה לקרוא לעצמך תולתול. זה הכינוי שלך! אממ... האמת היא, שזה פיקצר, אז אני לא חושבת שיהיו עוד פרקים, אבל יש מצב שאם אני אמצא עוד שיר שמתאים ויהיה לי כוח אני אעשה מזה דו-שוט. אני יכולה לקרוא לזה דו-שוט? נקרא לזה ככה. אני מצטערת שגרמתי לך לבכות =)

מושלםםםםםםםםםם!!! · 22.05.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red
כמה זמןלט דיברנו?!
פוקסון, גרמת לי לרצות להרוג אץ דראקו למרות שהוא הדמות האהובה עליי!!!!!!
דיייייייי אני מיבבתתתתתתתת
את יודעת שגם רומיאו טיוליה נפגשו בנשף מסכות ואז נשבר להם הלב כי חיתנו את יוליה והפשעים של רומיאו?
וואי וואי, זה פשוט מושלם מותר וגורם לי לבכות יותר!!!!!!!
ד״א, ראיתיאת הסרט השלישי של מפוצלים?
כיפלך כי מותר לך...
אני נכנסתי לאתר שכתיב בו מעל גיל שלוש ישרה, (בארה״ב, בישראל 12 אבל המדדים בארה״ב הם שקובעים אצל אמא שלי...) והראיתי לאמא שלי.
יש לי עוד חודשיים של ציפייה ואז אני מסתערת על הסרטים האלה!!!!

ג'ולס! · 25.05.2016 · פורסם על ידי :albatraoz
אני
אני
אני
מתאהבת מחדש בלילי/סקורפיו...
מעבד נתונים...
טוען...
בוכההההההההההה
אל תוך הלילה.
מ-ה-מ-ם. מישהו כבר הזכיר את זה באיזושהי תגובה? לא נראה לי. טוב, בשביל זה אני כאן. מ-ה-מ-ם.
הכתיבה שלך מדהימה, וזה רעיון כל כך יפה ומצאותי - דראקו מחתן את סקורפיו, והוא במערכת יחסים (סודית?) עם לילי... וגם, אהבתי מאוד, שזה נראה כאילו לילי אוהבת אותו יותר מאשר הוא אותה. והשיחות שלהם...
אין, התאהבתי. והמלצתי. ודירגתי. ועוד כל מיני.
לאב יו (אם הייתי מהפלאפון היה כאן לב)

תודה רבה לשתיכן! · 26.05.2016 · פורסם על ידי :Panic! At the Disco (כותב הפאנפיק)
שתי התגובות האלה יותר שוות מאשר עשר קצרות, חמש לכל אחת מכן. תודה רבה רבה רבה!
ביאנקה!
אכן, התכוונתי לכתוב שהם שמרו זאת בסוד, אבל החלטתי פשוט לכתוב 'שמרו' והחלק הזה ישאר להחלטתכם. ואני שמחה שראית גם את הרעיונות מאחורי הכתיבה שלי, שזו מחמאה גדולה בשבילי.
תודה!

אוו❤️ · 28.05.2016 · פורסם על ידי :albatraoz
שמחה שהבנתי אותך כראוי וששימחתי אותך ❤️❤️❤️
(אני מהפלאפון, אז יש לבבות בשפע)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007