האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

קווידיץ'

ילדה בנבחרת של קווידיץ'.



כותב: פרופסור מקונגול
הגולש כתב 22 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1205
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא יודעת - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 28.06.2016 המלץ! המלץ! ID : 7275
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ילדה בת אחת עשרה. כל רצונה להביא את ביתה, רייבנקלו, למקום הגבוה ביותר בטבלה. לזכות בגביע הקווידיץ'. ראתה בפעם הראשונה משחק וכבר התאהבה.

אוהדת נלהבת. אירגנה את הבנות לריקוד עידוד, המציאה מורלים. הכינה שלטים עם כיתובים, סרגה כובעים, סוודרים וצעיפים עם שם קבוצתם.

היא התאכזבה מאוד שהיא לא בנבחרת, אז היא דיברה ברמקול, הסבירה את מצב הנקודות, התפתחות העיניינים. אמרו לה שגם בשנה הבאה תדבר. היא נהינתה, אבל ליבה וכשרונותיה במקום אחר.

היא עלתה שוב לרכבת להוגוורטס, שנה אחר כך, בתקווה שתהיה בקבוצה שמביאה כל כך הרבה גאווה. אימונים. ועוד אימונים. תקווה גדולה ורצון עז להצליח. יום המיונים הגיע, והיא הפכה לרודפת. המאושרת ביותר בהוגוורטס.

רוב הקליעות היו שלה, והיא היתה גאה. הקפטן נתן לה צל"ש, וכשניצחו הרים אותה על כתיפיו והריע. כה קטנה וצנומה, אבל מוכשרת. 

הקפטן הראשון סיים את חוק לימודיו, ולכן בא אחד אחר במקומו. עוד יום מיונים מתיש, ושוב את המיונים עברה בהצלחה, ואת מקומה בקבוצה היה בטוח. היא בפנים.

השנה הרביעית שלה, היא עובדת קשה באימונים. לא רק זאת, יש בן שמנסה להעיפה מהקבוצה. בגלליו, לא פעם שכבה במרפאה. ידידים רבים לא היו לה. חברי הקבוצה אהבו אותה. בגלל הכשרון. רק בקווידיץ' מצאה נחמה.

למרות הקשיים והמכשולים, בזכותה השיגו את גביע האליפות של קווידיץ', לראשונה זה שנים. חוץ מהיותה רודפת, הטילו עליה משימה נוספת. הסחת דעת של המחפש והשומר, בזכותה חברותיה לקבוצה קלעו קליעות. היא לבד קלעה המון.

שנה חמישית, הקטנים כבוד לה רוחשים. היא נמנית ע"י מדאם הוץ' לקפטנית. בקיץ כל היום עבדה על תוכניות אימונים מפורטות, טכניקות, בילבולים, טריקים. משימה נוספת עמדה לה, מיונים.

עמידה ובחינה מדוקדקת של שעות. מי יהיה בקבוצה ומי לא. רוב הקבוצה נשארה, מלבד שני שחקנים, הקפטן לשעבר, שומר, וחובט אחד, במקרה חברו הטוב של הקפטן. שתי בנות מוכשרות נוספו לקבוצה. שתי בנים וחמש בנות. את הגביע השיגו בלי בעיה. אימונים בכל שעות היום, מזריחה ועד שקיעה. בחצות לפעמים. מה שטוב לקבוצה ולפעמים כשהיא לא נרדמה.

שנה שישית. הכל חוזר על עצמו. היא לומדת להתעתק ללא קושי. רק הלימודים היו לה למכשול. עיניין אותה מאוד, אבל לשנות צורה היא עשתה במקום את הספל את עצמה לחתולה. היא מבואסת, אבל המורה מתרגשת, אנימגית בגיל כזה? בלי ללמוד? מיד אישרו לה במשרד הקסמים ואנימגית של ציפור דרור היא נהפכה. היא הבינה שיש לה משהו בתעופה.

בשיקויים, גרמה בטעות לשכנתה בשולחן להתאהב בכל הבנים. בלחשים היא היתה מעולה. בחיות הפלא והיכן למצוא אותן היא ננשכה, אבל מהחיה הוקסמה, רק יומיים אחר כך שמה לב לפציעה. היא מיד הואצה למרפאה.

שנה שביעית, אחרי שזכו בגביע ערכו מסיבה ענקית בחדר מועדון של רייבנקלו. ריגש אותה מסיבת פרדה שערכו חבריה לקבוצה.

היא גמרה אף היא את חוק לימודיה וחיפשה עבודה. היא ראתה מודעה שחיפשה רודף/ת לנבחרת התותחים מצ'אדלי. הקבוצה האהובה עליה. היא שלחה מכתב, והלכה ליום מיונים מפחדת. ציפיותיה גבוהות. להתחיל קריירה. ועוד בקווידיץ'. כשהגיעה אל הבוחן היא הראתה לו את סיכות הקפטנית שלה. היא קיבלה כל שנה חדש. את מדי הקווידיץ'. תמונות של הגביעים שהשיגה לקבוצתה. את ההישגים והנצחונת שלה. את התוכניות עליהם שקדה ועמלה כל קיץ וכל רגע פנוי שלה, היא קיוותה שהיא תעשה רושם טוב. והצליחה.

שמענו בשבחך ממדאם הוץ', אמר הבוחן. ומיד פנו לראות כיצד היא עובדת. תעופה. משחק. קלעה קליעות לשומר של הנבחרת. היא משובחת, לחש הבוחן לקפטן. 

חזרה הביתה לחץ. עצבנית על כולם. עד שהגיעה הינשוף. "התקבלת. ברכותי. ראיון מעמיק והיכרות אישית עם חברי הקבוצה ביום שני בשעה שש בהוגסמיד. משם נלך למגרש האימונים הקבוע שלנו".

התרגשות. צרחת אושר. הורים גאים. אחים מצווים לשמור על סוד היותה בנבחרת. הגיע המועד. היא פגשה את השחקנים האהובים עליה. להיות חלק מהתותחים מצ'אדלי. היו איתם צלמים דוברי שפות רבות ועיתונאים. אוהדים נלהבים הצטרפו. הם הילכו בשלג אל מקום בו מתחת לשלג נמצא דשא. הביאו לה מדים. טקס מרגש. תמונות. ברכות.

הם הלכו לחדר ההלבשה, שם לבשו כולם את המדים וערכו היכרות. משם היא הצליחה. לבסוף נעשתה גם לקפטנית הקבוצה. בהצלחה!

 

 

 

תגובות

מגניב... · 02.07.2016 · פורסם על ידי :הרם-און-ניני10
יש כמה שגיאות, אני הייתי ממליצה להעביר בטא, אבל הרעיון יפה.

תודה · 03.07.2016 · פורסם על ידי :פרופסור מקונגול (כותב הפאנפיק)
תודה

מדהים! · 13.08.2016 · פורסם על ידי :amalya

מהמם · 13.09.2016 · פורסם על ידי :המכשפה המכשפת

תודה. · 13.09.2016 · פורסם על ידי :פרופסור מקונגול (כותב הפאנפיק)

מושלםםםם☺ · 13.02.2017 · פורסם על ידי :The Sun Will Come Out Tomorrow
פנאפיק מהמם. אני התרגשתי

מי · 09.08.2017 · פורסם על ידי :𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛
למי התכוונת

קצר, קולע ונחמד · 28.05.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
אהבתי!

מהמםם · 27.04.2023 · פורסם על ידי :עוד נשוב לשם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007