האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

על פחד גבהים ושטויות אחרות

אוסף פיקצרי ת'יינה



כותב: Pipe Dream
הגולש כתב 48 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2724
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: אנגסט, פלאף, רומאנס - שיפ: תאליה/ריינה - פורסם ב: 10.07.2016 - עודכן: 15.10.2016 המלץ! המלץ! ID : 7318
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תאליה אוהבת שוקולד מריר. זה אחד הדברים שהיא יכולה להיות בטוחה בהם כשהכל נהיה מבולבל. היא אוהבת את הטעם של השוקולד המריר ואת המרקם שלו כשהוא נמס לה בפה. הוא מריר בהתחלה, ואז מגיעה המתיקות. תאליה מקווה שהחיים שלה יהיו כאלה, אבל בנתיים יש רק מרירות. תוצר לוואי של אמא משוגעת והתבגרות מהירה מידי, יחד עם העובדה שהייתה עץ במשך כמה שנים ואז נאלצה לוותר על הסיכוי לאהבה ולהצטרף לציידות כדי לדחות את סוף העולם. 

את ריינה תאליה ראתה בפעם הראשונה בחטף כשכיוונה חץ הרדמה לצוואר שלה, גורמת לכך שתיפול בחינניות אל הקרקע, השיער הכהה שלה נשמט הצידה. היא שמעה על ריינה מג'ייסון, במעט הזמן שיצא להם לדבר. הוא סיפר לה שריינה מאוד מוכשרת, אבל תאליה לא רואה את זה עליה כשהיא קושרת את ידיה. טעותה מוכחת לה במהרה כשהיא באה לקחת את ריינה אל אחותה מנהיגת האמזונות. 

הכיסא חובט בצלעותיה, ותאליה לא יכולה לעצור בעצמה מלצעוק בהפתעה. שניה אחר כך ריינה לוקחת ממנה את הסכין שלה בלי שתוכל לעצור אותה, ושנייה נוספת והיא על הרצפה מתחת לריינה, סכינה שלה מוצמד אל גרונה. 

הציידות שבאו איתה זעות בחוסר נוחות בפתח החדר למראה שמולן. תאליה מרפה את גופה בניסיון להשתחרר, אבל התכסיס לא פועל על ריינה. היא רואה את חוסר הנוחות של הציידות-חברות שלה גובר כשריינה אומרת שהיא רוצה לראות את תאליה גרייס, ומתחילה לצחוק. הסכין מתהדק על גרונה, היא בכל זאת מצליחה להגיד שג'ייסון סיפר לה שריינה מוכשרת, אבל לא אמר עד כמה. זה מה שעבר לה בראש, אז אלה המילים הראשונות שלה לריינה. ככה זה בדרך כלל, היא פועלת ומדברת בלי לשקול הכל קודם, קצת ההפך מאנבת'.

תאליה רואה את העיניים של ריינה בפעם הראשונה אחרי שהיא משחררת אותה. המבט שלה מלא ברגש שהיא רוצה לפענח, והעיניים שלה הן כמו ברכות של שוקולד מריר. תאליה אוהבת אותן. ריינה מחזירה לה את הסכין שלה וכמה דקות אחר כך היא צופה בגבה המתרחק לכיוון היילה דו קטל.

אוריון מצליח לחדור את ההגנות שלהן. תאליה יודעת שהוא רוצה את ריינה, ולא ממש מצליחה למנוע ממנו להגיע אליה. דרושות שתי דקות מהירות של אובדן וכעס, וריינה נמלטת בחזרה אל ניקו די אנג'לו והסאטיר גליסון הדג' כדי להשלים את המשימה שלה. היא רואה אותה מביטה בחטף בקרב שהיא משאירה מאחור בהבעה לא מרוצה, אבל היא עוזבת. תאליה מחזקת בראשה את התמונה הצרובה, הטרייה והכואבת של פיבי המתה, ומרכזת את הזעם שלה במתקפה על אוריון. 

אוריון מצליח להשתחרר מהן לאחר קרב קצר, ורץ לכיוון של ריינה. תאליה נאנחת בכעס ורצה אחריו. היא מוצאת אותו נלחם מול היילה וריינה, אבל ריינה צריכה ללכת להשלים את המשימה שלה. ניקו מושך את ריינה לכיוון אתנה פרתנוס כשהרוחות מופיעות. ההשפעה שלהן על ריינה לא טובה, ותאליה ממהרת לעזור לניקו להרחיק אותה מהקרב. תוך כדי ריצה היא מבינה שמה שהיא רואה הוא אחד מרגעי החולשה של ריינה, ומבוכת מעט מהצפייה בדבר הפרטי כל כך, להקלתה היא צריכה להצטרף לקרב ולהפסיק לחזות בזה. 

*

כחודש אחרי התבוסה של גאיה תאליה מגיעה למחנה יופיטר כדי לפגוש את ג'ייסון. הלה, מסתבר, יצא לשליחות מחוץ למחנה במסגרת תפקידו החדש. ריינה אומרת לה שהוא צפוי לחזור בעוד שבוע ומזמינה אותה להישאר. תאליה כועסת מידי בזה הרגע מכדי לענות. היא לא יכולה סתם ככה לקחת חופשה לכבוד ג'ייסון, שהיה אמור להודיע לה שהוא לא יהיה במחנה. ריינה מביאה חבילה של שוקולד ולוקחת אותה לגבעת המקדשים, מקום מקסים, כדי להרגיע אותה (וכנראה גם כדי שתאליה לא תהרוג אף אחד בטעות).

סוג השוקולד שריינה הביאה מתברר כמריר משובח, ותאליה נהנת ממנו ונרגעת. כשהיא מבלה בחברתה של ריינה היא מתחילה להבין באמת למה ארטמיס התכוונה כשאמרה שלא צריך גברים בשביל אהבה. 

תאליה נשארת במחנה יופיטר כדי לחכות לג'ייסון, כי ריינה שם. הן מדברות לתוך הלילה וקמות בבוקר להביט בזריחה ביחד, לומדות להכיר את את השנייה ונהנות מהחברה. שתיהן מנהיגות ולוחמות, ושתיהן שמחות לקצת הפסקה מהשגרה. 

ג'ייסון לא מגיע אחרי שבוע. ריינה אומרת שכנראה השליחות שלו מתעכבת, ומביאה שוב חפיסה של שוקולד מריר. תאליה יותר אוהבת להסתכל על העיניים החומות שלה, שנעצמות כשהן מתקרבות, מאשר על הנוף של המחנה. השוקולד יותר טעים על השפתיים של ריינה. 

שבועיים אחרי שתאליה הגיעה למחנה יופיטר, ג'ייסון מתקשר באיריס נט ואומר שהוא בדרך למחה החצויים ושואל אם תאליה יכולה לפגוש אותו שם. תאליה נאנחת ואומרת שכן למרות שהיא קצת כועסת עליו. ריינה מספרת לה שאחים הם גם דבר מעצבן, ותאליה מסכימה אבל משתיקה אותה בנשיקה כדי שיהנו מהזמן שנשאר להן לפני שהיא הולכת. ריינה משביעה אותה שתבוא לבקר בבוקר שבו היא הולכת. תאליה לא יכולה לסבול את המחשבה לא לראות שוב בבוקר את העיניים המהממות שלה, וגורמת לריינה לבוא איתה למחנה החצויים. 

תאליה יכולה להגיד על עצמה בביטחון מלא שהיא אוהבת שוקולד מריר, ואת ריינה. 



ת"ב?

 

הפרק הבא
תגובות

מהמם!!!!!!!!!!!!!!!& · 01.05.2017 · פורסם על ידי :אריה300
ממש יפה ומושקע

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007