האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

זמני קדם

בסרט המומיה נתנו לנו טעימה קצרה לגלגולים של איווי ואנך סו-נמון פאנפיק זה הוא ההתחלה וההמשך למה שקרה בזמני עבר



כותב: Mgical
הגולש כתב 19 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2961
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: המומיה - זאנר: פנטזיה - שיפ: נפרטיטי ונפרו - פורסם ב: 12.07.2016 - עודכן: 17.01.2017 המלץ! המלץ! ID : 7325
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

נפרטיטי התהלכה בארמון בחוסר מנוחה. אביה- איי- שהיה גם מלך מצרים, אמר לה להיפגש איתו בעוד כשעה. נפרטיטי לא הבינה מדו אביה רוצה לדבר איתה. הוא מעולם לא אמר לה להיפגש איתו בכזאת רשמיות.
בבוא השעה של הפגישה עם אביה, נפרטיטי הגיעה אל מקום המפגש. מקום זה היה מקום המזרקה המוזהבת שבגן. לצד המזרקה היה מוצב פסל של אימה. המקום הזה הוקדש לה כשמתה בעודה יולדת את אחי נפרטיטי, סתפ.
היא לא הבינה מדוע אביה רצה להיפגש איתה דווקא שם ולא במקומו הרגיל, שנמצא בחדר הראשי ליד כס מלכותו. לפתע, אביה הגיח. הוא פנה אליה בחיבה. "בתי הנאווה, נפרטיטי," אמר ונתן לה חיבוק חם. נפרטיטי החזירה לו חיבוק קצר. היא רצתה מאוד לדעת מדוע אביה ביקש להיפגש איתה. לפני שהספיקה לשאול את ביה על כך, הוא פתח ואמר: "בתי, אני החלטתי להינשא בשנית."
נפרטיטי לא האמינה למשמע אוזניה, אך אביה- שהיה חסר סבלנות באותו רגע, לא נתן לבתו לעכל את מה שאמר ופנה לעבר פתחו של הגן. "אני גאה להציג את אשתי ומלכתך לעתיד."
נפרטיטי כמעט והתעלפה כשגילתה מי האישה שלה רוצה להינשא אביה. אותה האישה הייתה לא אחרת מאשר אנך סו-נמון. "השאירי אותנו לבד," אמר אביה לאנך סו-נמון. היא, בתגובה, קדה לו ויצאה בפסיעות תקיפות וחינניות מהגן. פרעה פנה אל נפרטיטי. "את מכירה את אנך סו-נמון, כך שאני בטוח שתסתדרי איתה יפה. מה דעתך?"
"אני לא... אני לא חושבת ש-" מלמלה נפרטיטי. היא לא מצאה תירוץ שיספק את אביה וימנע ממנו להינשא לאנך סו-נמון.
"נפרטיטי," פנה אליה אביה, "אני מבין שאת מרגישה שאני בוגד באמך. היא אכן הייתה אישה טובה ומלכה נהדרת, אך היא מתה. חיינו חייבים להמשיך, ואני זקוק לאישה שכזאת, אישה שתגן עליי. אחת שתהיה מקודשת אך ורק לי." נפרטיטי הרגישה ייסורי מצפון נוראיים. היא לא רצתה שאביה יינשא לאנך סו-נמוך, משום שהיא לא חיבבה אותה במיוחד. בנוסף, אנך סו-נמון עשתה לה רושם של בוגדת ואישה נבזית.
אביה הלך לכניסת הארמון והשאיר נפרטיטי מוכת הלם. היא עמדה שם עד שאחיה סתפ הגיע והחל ללעוג לה. "מה, גילית את הסוד?" הוא חיקה את אביו, "אני בטוח שתסתדרו מעולה." הוא פרץ בצחוק פתאומי, "מה תעשי עכשיו, כשאנך סו-נמון מקרקרת אחרי אבא?" נפרטיטי הסמיקה אך לא הסכימה להישבר ליד אחיה הלועג לה.
"אני חושבת שהיית אמור ללמוד על אנוביס היום ולא לעקוב אחרי אבינו ולשמוע את סודותיו האישיים. אני בטוחה שפרעה הנכבד ישמח לשמוע על כך."
"לא, לא," התחנן סתפ, "בבקשה נפרטיטי! אל תספרי לאבינו, אני אעשה הכל."
"טוב, אני לא אספר לו," צחקה נפרטיטי, "אני לא אספר לפרעה אם אתה לא תספר עלי ועל כך העסק עם אנך סו-נמון. אבל אני מזהירה אותך, גם אני לא אספר- אבא ינסה לבחון אותך על אנוביס ואם לא תלמד עד מחר, אתה תמות!"
כשירד הערב, נפרטיטי הסתגרה בחדרה. היא הרגישה אשמה משום שהיא חושבת רק על עצמה. הרי אביה מחכה מאז שאמה מתה להרגיש את אותה ההרגשה, להרגיש שהוא אינו לבד. מלבד זאת, אנך סו-נמון היא אישה חסונה וחזקה שתוכל להגן על אביה ולשמור עליו. במחשבה מרגיעה זו, נפרטיטי עצמה את עיניה ונרדמה.

הפרק הבא
תגובות

זה ייצא טוב · 14.07.2016 · פורסם על ידי :Never give up
אהבתי זה יפה
אני נרשמת לעדכונים

מרתק ! · 14.07.2016 · פורסם על ידי :Supergirl
פרק מאד מעניין.
זה מתקשר מתישהו לעולם הקוסמים של הארי פוטר? מעניין....
מחכה להמשך לדעת !
הרעיון עם המצריים נהדר !

תודה · 14.07.2016 · פורסם על ידי :Mgical (כותב הפאנפיק)
וזה לקוח מהסרט המומיה שמתרחש במצרים אך לא נראה לי שאני יקשר אותו להארי פוטר כי זה יהרוס את הפאנפיק

וואו. · 14.07.2016 · פורסם על ידי :Night Sky
אהבתי, אבל אני פחות נקשרתי אליו כי אני פחות אוהבת דמויות קדם. העלילה מעניינת ומושכת לקרוא, שלא תביני לא נכון, פשוט משהו במוח שלי לא אוהב דמויות מהעבר. אבל אני אשמח לבדוק את הפאנפיק הזה מידי פעם ולראות אותו ממשיך.

תודה · 14.07.2016 · פורסם על ידי :Mgical (כותב הפאנפיק)
את לא צריכה להתחבר אל הדמיות כל אחד והטעם שלו

וואו. · 18.08.2016 · פורסם על ידי :amalya

תודה רבה · 18.08.2016 · פורסם על ידי :Mgical (כותב הפאנפיק)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007