האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מרכין ראשו לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
מממנים


באי קטן באוקיינוס

אי חדש צף לו אי שם, במקום לא ידוע.. קהילת הקוסמים שם קיימת, חיה ובועטת.



כותב: imagine it
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 10533
268435456 כוכבים (268435455.875) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: חתול - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 24.07.2016 - עודכן: 05.11.2017 המלץ! המלץ! ID : 7363
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

----------------------הפאנפיק נכתב מחדש. ממליץ לכם להתחיל לקרוא ישר מפרק 15.-----------------------

 

 

 

"בוא , נמצא שרביט . זה בדרך כלל לוקח לא מעט זמן , כדאי שנמהר ." הוא התחיל לשלוף שרביטים ונתן ליונתן , אך אלה נלקחו ממנו מהר למדי . לאחר מעל ל30 שרביטים , הוא הוציא שרביט ואמר "נוצת עוף חול , עץ מהגוני , גמיש מאוד . נסה אותו " ונתן ליונתן . הוא מייד הרגיש את תחושת החמימות המתוארת בהארי פוטר . אורן אמר לו לעשות את הקסם "לומוס" והוא ביצע זאת בצורה חלקה וטובה . יונתן היה מרוצה מהשרביט . גם אורן אמר שזהו השרביט בשבילו .

הם שילמו ויצאו חזרה לאולם הכניסה . כעת הם ראו שיש גם קומה שנייה .

____________________________________________________

לאחר שקנו את כל הציוד שהיה כתוב במכתב , ואף קנו ינשוף לבן בוהק שיונתן קרא לו מילוקה, הם חזרו למכונית עם כל השקיות הכבדות שהיו מלאות בציוד ועם הכלוב של מילוקה . השעה היתה כבר שעת צהריים מאוחרת . יונתן היה כבר רעב .

הם חזרו הביתה ומארי הכינה ארוחת צהריים .

היא שאלה "קלדה , מה את תאכלי ?"

וקלדה ענתה לה "אני אהפוך חזרה לשוקו , היא כרגע לא רעבה ואם אהיה רעבה אוכל את האוכל הרגיל שתמיד אכלתי" .

___________________________________________________

הבוקר היה יום בהיר ויפה . יונתן הלך לסלון וראה שהשעה כבר אחת עשרה וכולם ערים . הוא שאל את אמו אם הוא יכול ללכת לחברו הטוב, גלעד. כאשר היא הנהנה בהסכמה , הוא התקשר אליו . לטענתו הוא בדיוק בא להתקשר לחבר אחר , אך אם הוא כבר מבקש אז שיבוא . יונתן נסע לשם באופניים , וכשהגיע לבית עם דלת הברזל עם החורים , נעצר ליד הדלת האחורית. הוא נכנס וגלעד קיבל אותו בברכה .

גלעד התחיל לשאול "אז מה נע-" אך נקטע על ידי יונתן שסימן לו לשתוק . יונתן סימן לו לבוא לקצה החצר . גלעד בא בצייתנות , מעט מופתע .

כשהם הגיעו , יונתן אמר "תקשיב , יש לי משהו חשוב מאוד לספר לך . אני הולך לבית ספר ל-" עצר לרגע וחשב . על פי החוק הבין לאומי אסור לו לספר לגלעד שום דבר שיכול אף לרמוז על היותו קוסם .

"-בית ספר אחר " השלים יונתן .

"מה התכוונת לומר ?" תיחקר גלעד .

"שאני עובר בית ספר" התעקש יונתן.

"מצחיק. ועכשיו את האמת?" המשיך גלעד .

יונתן לא ידע מה לענות . היתה שתיקה כחצי דקה . היא הופרה בצלצול הפלאפון של גלעד . על הצג היה כתוב שאימו מתקשרת אליו. יונתן נשם לרוחה . הוא לא צריך להמציא לגלעד לאן הוא הולך.

הוא ענה . "אוקיי . אני בא " הוא אמר .

"אמא שלי חזרה עכשיו מחו"ל . היא הביאה הרבה מתנות ורוצה שאני אבוא לעזור לה להכניסם לבית . חכה לי כאן "גלעד אמר ורץ לכיוון הדלת הקדמית .

לאחר מספר דקות גלעד חזר . "אתה חייב ללכת . היא לא יודעת שאתה כאן" אמר גלעד .

כשהגיע לביתו , אחיו לא היה שם , הוא הלך לחבר שלו גם . שוקו או קלדה לא היו בבית , ומארי שכבה על הספה מול הטלוויזיה וצפתה בערוץ 22 .

_________________________________________

ביום המיוחל , ה1 בספטמבר , ההתרגשות בבית היתה גדולה עד שכמעט היה אפשר להרגיש אותה .

מארי ארגנה מזוודות עם גלימה , גלימת טקס , כל הספרים , שתפסו את רוב המקום , מאזניים , כפפות וכל מה שהיה כתוב במכתב .

קלדה ממש התרגשה מהסיבה שהיא כל כך רוצה להיזכר במקום הזה . המקום בו היה את ההפרדה בין המציאות לדמיון , כך היא אמרה .

בשעה 10:30 הם נכנסו למכונית עם המזוודות והכלוב של מילוקה .

לאחר 20 דקות נסיעה בהם היה שקט חזק , הם הגיעו לתחנת הרכבת דנסטסו .

"תראה יונתן . מלטפים את השפם של החתול " והיא הצביע על שפם פסל החתול "ואז מתכוננים לנפילה "

"ומה קורה אם המוגלגים יראו את זה? " שאל יונתן .

"זה מה שמגניב פה . מי שנטול כח קסם בכלל לא רואה את פסל החתול . מבחינתו יש כאן חנות , וברגע שאתה נופל הוא רואה שאתה נכנס לחנות , ומכיוון שהחלונות שחורים הוא לא רואה בפנים שום דבר " הסבירה קלדה .

באותו רגע מארי הגיעה מהאוטו . "נו , איפה פסל החתול ?" היא שאלה .

"ממש פה לידי " ענתה קלדה .

" אבל יש כאן רק חנות פרחים !"  אמרה מארי .

 "אמרתי לך ?" שאלה קלדה את יונתן . "את רואה פה חנות פרחים בעוד אנחנו רואים פסל חתול " הסבירה קלדה .

" ומה קורה אם אני אכנס לחנות ?" שאלה מארי , מבולבלת .

" כלום . את תיכנסי לחנות פרחים רגילה לגמרי , ואפילו תוכלי לקנות פרחים " הסבירה קלדה .

" טוב , אנחנו צריכים להיכנס . עוד 5 דקות הרכבת יוצאת " אמרה קלדה .

" ואני לא יכולה להיכנס ?" שאלה מארי , קצת כעוסה .

" את יכולה , אבל ממקום אחר . " ענתה קלדה " כנסי לחנות, ותגידי שאת צריכה להיכנס לרכבת לבקאנג'י . אולי המוכר קצת יתווכח , אז תתווכחי חזרה , בסף הוא יסכים . הוא כבר יראה לך משם . ניפגש בכניסה "

"אוקיי..." אמרה מארי ונכנסה לתוך הפסל . זה נראה מוזר .

" שניכנס ?" שאלה קלדה .

"אחרייך " ענה יונתן .

" אויש , אל תהיה מצחיק , אנחנו נכנסים ביחד !" ציחקקה קלדה .

"יש מספיק מקום ?" שאל יונתן .

" בטח ! תחזיק לי את היד חזק ותתקרב לכאן " ענתה קלדה .

יונתן עשה כמבוקשה , קלדה ליטפה את השפם של החתול והם נפלו . זה היה כמו לרחף , רק עם קירות מסביב . לאחר חצי דקה של נפילה שבה הקצה העליון כבר כמעט ולא נראה , הם נפלו על הרצפה למקום רועש .

לפניהם היתה רכבת עם 5 קרונות . הקטר היה די רחוק .

הקירות היו מכוסים בטחב והיה ריח של עץ רקוב .

מאות תלמידים מיהרו להיכנס לרכבת.

" או הינה אתם ! כמה זמן אפשר לחכות לכם ??" שאל קול מוכר ומארי נראתה לידם .

"זה היה כיף . אפשר עוד פעם ?" צחק יונתן .

לקלדה בינתיים היתה נוסטלגיה . "אח , כמה זמן לא הייתי כאן . הקירות , בימי , לא היו עם כל כך הרבה טחב" היא אמרה .

יונתן הציץ בשעונו ואמר , " טוב , אני חייב ללכת . עוד שתי דקות הרכבת יוצאת . ביי, אני אתגעגע . אשלח מכתבים , תדאגו לשלוח חזרה !"

" ביי יונתן , נתראה בעוד 4 חודשים !" צעקה מארי בעקבות יונתן שרץ לרכבת עם כל המזוודות  והכלוב של מילוקה . הוא צווח בקול בעוד הכלוב שלו מתנדנד .

" ביי יונתן !" התעוררה קלדה מהנוסטלגיה שלחה . יונתן כמעט לא שמע אותה .

 הרכבת היה רועשת מאוד , המון תלמידים חיפשו תאים פנויים.

יונתן היה אחד מהם . הוא פתח כל דלת אך כולם היו מלאים .

לאחר כ4 קרונות מלאים , הוא עבר לחמישי .

התא הראשון בו היה עם 3 ילדים , 2 בנים ובת . היה עוד בדיוק מקום אחד בתא . יונתן נכנס , בזמן שהאחרים היו בשיחה .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#אנא קראו עד הסוף #

לאחר שהכרתם יחסית הרבה מהדמיות , אני מאמין כי שמתם לב שהרבה מהשמות כאן בכל מיני שפות . 

כאן אני מציב לכם אתגר . 

הראשון שישלח לי ינשוף עם פירושי המילים "קלדה " ו "בקאנג'י" והשפה מהם הם נלקחו וזה יהיה נכון , יזכה בלא פחות מ100 חרמשים !! 

השני שישלח לי את הפירוש והשפה הנכונים מהם הם נלקחו , יזכה ב50 חרמשים !

שימו לב שהתחרות תקפה רק לרשומי העדכונים בפאנפיק . זה הזמן להירשם אליו .

בגלל שקשה למצוא סתם ככה את המילה בקאנג'י , ואם מחפשים זה נותן  כתיבת אותיות יפאניות , אתן לכם רמז . הרמז הוא : לחתול שלי קוראים אובי . הוא החיה האהובה עלי , למרות שהוא כבר בקבר .

 וזהו . שווה , לא ? למה אתם מחכים ?? רוצו לגוגל וחפשו את המילים !

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה! · 29.07.2016 · פורסם על ידי :Supergirl
רעיונות יפים. למרות שאני חושבת שזה די מקביל להארי פוטר אבל זה לא משנה בכלל.
אתגר מעניין בנוסף להכל.

תודה · 29.07.2016 · פורסם על ידי :imagine it (כותב הפאנפיק)
תודה על התגובה !
אני מנסה שזה פחות יהיה דומה להארי פוטר , גם זה הרבה יוצר חדשני , לדוגמא גוגל מפות . בהארי פוטר אם מוגל נכנס לרציף 9 ו3/4 , הוא נכנס לרכבת . כאן אם הוא הולך למקום הנכון , הוא בכלל לא רואה את הכניסה .

רמז · 29.07.2016 · פורסם על ידי :imagine it (כותב הפאנפיק)
אני רואה שאין הרבה היענות לאתגר ; ובכן , אתן רמז גם למילה קלדה .
הרמז הוא: שימו לב שלחתולה קוראים שוקו . אם לאחר ה"שוקו" תוסיפו עוד מילה לתיאור מצב , תקבלו משקה טעים לחורף .
שימו לב כי קלדה זו המילה השנייה במשקה הנ"ל . לכם נותר רק למצוא את השפה ולהבין את הרמז . ולמצוא מה זה זה בקאנג'י , שלזה כבר נתתי רמז .

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007