האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

העוגות שהגיעו גבוה מדי

מי אמר שעוגות צריכות להיות נמוכות?



כותב: HarryPotter2003
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 885
3 כוכבים (3) 2 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קומדיה - שיפ: הארי / ג'יני, רון / הרמיוני - פורסם ב: 31.07.2016 המלץ! המלץ! ID : 7397
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הוא התקרב אל הדלת, שקט ככל האפשר. הוא דרך על רצפת העץ בעדינות ובשקט, אף צעד לא נשמע. הוא רוצה לעשות אפצ'י אבל התאפק.
הוא פחד, רטט, חשש... "בכול רגע יכול לקפוץ עליי משהו," חשב הארי בליבו בעודו הולך באיטיות לעבר הדלת החומה שבסוף המסדרון, בקומה השלישית במלון.
לכבוד יום הולדתו ה-20, לקחו אותו רון, הרמיוני וג'יני למלון. הארי התקרב אל הדלת וברגע אחד מהיר, קול חזק של נפילה נשמע. לפני שהבין מה קרה, הוא התכסה בקצפת ובתותים. הרצפה נשברה והארי נפל 3 קומות בעודו מכוסה קצפת שעפה על פניו, בצק סוכר שעוטף את פניו, תותים בתוך חולצתו וראש מלא סוכר.
הוא נפל בבת אחת על רצפה מלאה מרשמלו, כך שהנפילה לא הכאיבה לו. הוא הביט סביבו וראה שהוא בתוך חדר. אחרי סריקה קטנה הוא ראה את הרמיוני.
היא נראתה כאילו "היא ראתה דרקון בעל 15 ראשים עם זנב שבקצהו מנגו וגוף של אישה". אחריה, הוא ראה את ג'יני שיצאה מתוך ערמת קצפת שכוסתה בבצק סוכר עם שמלה סגולה שנהרסה.
אחרי כמה רגעי בלבול ומבטים מוזרים בינו לבין ג'יני הוא שמע קול של גבר מתוך כל הבלגן שהיה שם. על קירות החדר היו בצקי סוכר ודובוני גומי, באמצע החדר הייתה בריכה של שוקולד, על התקרה נתלו מלא פירות,
מקלות סבתא נשברו ונראו בצידי החדר, לידם היו נחשי גומי מתפתלים, עשרות צפרדעי שוקולד קיפצו באמצע החדר, ערמה ענקית של קצפת, סוכר ותותים שכוסתה בצק סוכר הייתה על הרצפה, תפוחי עץ מסוכרים התגלגלו מתעלות האוורור, קרמבואים, חלקם מעוכים וחלקם שלמים על הרצפה, שיערות סבתא נתלו כמו קורי עכביש על התקרה וטיפות של ריבת חלב השפריצו מכול עבר.
"מה קרה כאן עכשיו?" אמר הארי.
"הכנתי עוגה פירות מדהימה עם קצפת ומקלות סבא," אמרה הרמיוני.
"ואני הכנתי עוגת גבינה עם פירורים וקרמבו, כמו שאתה אוהב," אמרה ג'יני, "שתינו הכנו את העוגה בשבילך כעוגת יום ההולדת שלך. אבל אף אחת מאיתנו לא רצתה שיהיו שתי עוגות."
"אז התחלנו לריב למי יש עוגה יותר טובה," אמרה הרמיוני.
"אני הוספתי לעוגה סוכריות קופצות, תותים, זיגוגים של מרנג, ריבת חלב ושערות סבתא," אמרה ג'יני.
"ואני הוספתי בצק סוכר, צפרדעי שוקולד, המון שוקלד לבן, חום ומריר, סוכר, נחשי גומי ותפוחי עץ מסוכרים," אמרה הרמיוני.
"שתינו הוספנו והוספנו, ומרוב כל כך הרבה דברים העוגות הגיעו לגובה המלון..." אמרה ג'יני בקול טיפה נבוך.
"אהההה," אמר רון בעודו יוצא מכל ערמת הקצפת כשכמה מצפרדעי השוקולד קופצות עליו. "זו הייתה חתיכת התרסקות," אמר.
"אז כמו שאתה מבין, מרוב גובה העוגות נפלו לנו והרסו את יום ההולדת שלך," אמרה הרמיוני.
"את רצינית?! לא יכולתי לבקש יום הולדת יותר טוב!" אמר הארי בעודו מנסה לעודד את ג'יני שהרגישה נבוכה ואת הרמיוני שהרגישה אשמה. "חדר מלא בממתקים?! באיזו דרך טובה יותר יש להעביר את היום הולדת ה-20 שלי?" אמר הארי.
"אז אתה לא חושב שנהרס לך יום ההולדת?" שאלה ג'יני.
"נהרסה? היא השתפרה!" אמר הארי בשמחה. הארי התקרב אל שתי הבנות וחיבק אותן. רון הצטרף אחריו.
וכך התחילה היום הולדת ה-20 של הארי שלא יישכח אף פעם. ולא בגלל שזו יום הולדתו ה-20, אלא בגלל שהוא היה עם שלושת חבריו הטובים ביותר בחדר מלא מממתקים.


הסוף



 

אשמח אם תכתבו את הדעות שלכם בתגובות של הפאנפיק :)

 

תגובות

נחמד מאוד! · 25.10.2016 · פורסם על ידי :Merrick Hanna
ממש נחמד! נהנתי מאוד! 🎊🎊

חמדמד · 09.04.2017 · פורסם על ידי :the faceless old woman
קראתי את הזוף עם חיוך על הפנים

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007