האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

לילי וג'יימס

הסיפור של לילי וג'יימס



כותב: יעל-ג'יני
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 17541
4 כוכבים (4.444) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מעניינת - שיפ: לילי+ג'ימס ועוד... - פורסם ב: 07.08.2016 - עודכן: 16.09.2021 המלץ! המלץ! ID : 7451
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 1: מכתב מוזר ביום מוזר

 

 

הוא חיכה ליום הזה כבר שנים. לכאורה ליום הזה לא הייתה חשיבות מיוחדת - 

 

זה לא היה יום הולדת, חג או יום זיכרון ולא ציין את תחילת או סוף שנת הלימודים.

 

אלא אם כן, כמובן, היית אחד מברי המזל הבודדים להתקבל לבית הספר הטוב בעולם לקוסמים ומכשפות, ואז היום האחד הזה שינה את כל המסלול של חייך. 

 

ג'יימס פוטר בן האחת-עשרה התעורר לקול אימו המתרגש. 

 

"ג'יימי, זה כאן! המכתב שלך הגיע!" 

 

לא עברה חצי דקה והילד היה ער לחלוטין, מקפצץ בהתרגשות על קצוות אצבעותיו. פיג'מת הצפרדעים הירוקה לגופו התרגשה בדיוק כמוהו - הצפרדעים הישנוניות בדרך כלל החלו גם הן לקפץ על פני החולצה, מקרקרות ללא קול. מיד הונח בידיו המכתב, וג''ימס קרא את תוכנו. "התקבלתי, אמא! התקבלתי להוגוורטס!" הוא צהל. 

 

אמו חייכה. "ידעתי שתתקבל." בניגוד גמור לבנה, מיס פוטר הייתה אישה רגועה שהאמינה שכל דבר יקרה בזמנו. 

 

ג'יימס העביר יד בשיערו השחור. "מתי נקנה את הכל? ואפשר גם מטאטא? אני אהיה חבר הקבוצה הכי צעיר שהיה ב80 שנים האחרונות!" 

 

מיס פוטר חיבקה את בנה וצחקה. "אתה יודע יפה מאוד שבני השנה הראשונה אסור להביא איתם מטאטא."

 

"אבל הנימבוס 1000 בדיוק יצא!" ג'יימס קרא במחאה. "המטאטא הזה מדהים!" 

 

אמו התעלמה ממחאותיו והמשיכה. "את הציוד שאתה נדרש להביא אנחנו נקנה מחר, ביחד עם אבא." 

 

מר פוטר היה אדם עסוק, אך ג'יימס ידע שאביו אוהב אותו בכל ליבו ויהיה שם עבורו בכל פינת דרך חשובה. תמיד. 

 

אימו חיבקה אותו פעם אחת אחרונה לפני שהרפתה. "קינזי תישאר איתך היום, אני חייבת להגיע לעבודה."היא התעתקה לאחר שהבטיח להתנהג יפה ולא להקשות יותר מידי על גמדונית הבית הזקנה. 

 

 

בצד השני של אנגליה, נחת מכתב נוסף מעוטר דיו ירוק ברקת. מוזרה ביותר הייתה העובדה שהמכתב נישא בידי תנשמת אפורה.

בית משפחת אוונס לא היה יוצא מגדר הרגיל באף מובן חשוב, כך שקבלת מכתבים בדרך מוזרה עד כדי כך היה מוזר עוד יותר. 

את כל היום ההוא אפפה הרגשה מוזרה, בהיעדר מילה אחת, מתאימה יותר. 

הבת האמצעית של משפחת אוונס, לילי אוונס, הייתה הנמען של אותו מכתב מוזר. 

גם עבורה היום הזה שינה את כל מסלול חייה. אולי אפילו יותר מאשר את חייו של ג'יימס פוטר, נשמה שהייתה קשורה בשלה גם אם עוד לא ידעה זאת. 

בניגוד אליו, אותו היום היה הפעם הראשונה ששמעה על אותו בית ספר קסום בשם הוגוורטס. 

לילי פתחה את המכתב בזהירות, מנסה להבין למה מישהו ינסה לעבוד עליה כך. למיטב ידיעתה היא לא הסתכסכה עם אף אחד ואף אחת מחברותיה לא תנסה למתוח אותה כך. היא נאנחה לעצמה, מביטה החוצה לעבר גינת ביתה, עדיין הפוכה ממסיבת יום ההולדת שערכה למאי אתמול. חתולה אחת הסתובבה בשלווה בין הבלונים החצי נבולים וכלי הפלסטיק שנשארו על המדשאה. 

החתולה הביטה ישירות אל ידייה, שעדיין החזיקו את מכתב הבדיחה, לפני שהתיישבה, זנבה מצליף סביבה בחוסר סבלנות. 

לילי אוונס החזירה את מבטה אל תוכן המכתב. בדיו הירוק שבתוך המעטפה נכתבו כמה עמודים. בראש כל עמוד התנוסס אותו חותם, מגן ועליו נחש, אריה, נשר וגירית בצירוף כמה מילים בלטינית. 

החלק המעניין התחיל בערך באמצע העמוד. שם נכתב שמיס לילי אוונס הוזמנה לבית הספר לקוסמים ומכשפות הוגוורטס, ושכיוון והוריה הינם מחוסרי קסם ("כאילו שיש קסם בעולם," חשבה לילי. היא אומנם רק בת אחת עשרה אבל היא יודעת יפה מאוד להבדיל בין דמיוני ואמיתי, וקסם הוא דמיוני.) תגיע לביתם פרופסור מטעם בית הספר להסביר את כל החלקים החשובים. 

החתולה התקרבה אל החלון הפתוח, מאיטה בסף החלון. היא הניעה את זנבה כמבקשת רשות להיכנס. 

כשלילי לא הביעה התנגדות (או כל תגובה אחרת בעניין), החתולה קפצה פנימה, מצליחה לגרום לתנועה להראות טבעית ואלגנטית. 

"שלום," החתולה אמרה. 


הפרק הבא
תגובות

יפה מאוד · 09.08.2016 · פורסם על ידי :קנטאור
קודם כל - וואו איזה יופי הפאניפיק
ודבר שני - יש לי שאלה, לכתוב את העצה במכתב אישי או בתגובות?
(פשוט יש לי אחת כזאת)

מה שאתה בוחר · 09.08.2016 · פורסם על ידי :יעל-ג'יני (כותב הפאנפיק)

תגובה · 15.08.2016 · פורסם על ידי :מיכל ממן 9
יפה מאד לייק

תודה · 16.08.2016 · פורסם על ידי :יעל-ג'יני (כותב הפאנפיק)

הערה קטנה · 23.09.2016 · פורסם על ידי :המלכה הרעה
כתיבת הפאנפיק הינה די מבולגנת. שימי ❤

בעיה במחשב אני לא יכולה לשלוט בזה. שהעליתי זה היה מסודר · 23.09.2016 · פורסם על ידי :יעל-ג'יני (כותב הפאנפיק)

תגובה ושאלה · 23.09.2016 · פורסם על ידי :סבתא אפרת
שלום יעל-ג'יני.
קראתי בענין רב את אשר כתבת ואשמח גם לקרוא את ההמשך.
אך יש לי גם שאלה: אם לילי לא הבינה את אשר נאמר במכתב, מדוע כתבה שהיא מסכימה ולא בררה קודם מה בדיוק פירוש המכתב?

תשלחי לי בםרטי ואני אאנה לך · 24.09.2016 · פורסם על ידי :יעל-ג'יני (כותב הפאנפיק)

מה? · 24.09.2016 · פורסם על ידי :nya153
יש לי כמה בעיות עם הפאנפייק הזה:1.וואו, לא הגזמת, שר הקסמים.
2.לילי ידעה על הוגוורטס, שכחת? סנייפ סיפר לה הכל.

אז מה · 25.09.2016 · פורסם על ידי :יעל-ג'יני (כותב הפאנפיק)

קצר · 27.09.2016 · פורסם על ידי :ניק כמעט בלי ראש 1802
לדעתי היית צריכה להאריך ולכתוב עד הרגע שהם מתו

זה לא פיקצר ואני ממשיכה · 27.09.2016 · פורסם על ידי :יעל-ג'יני (כותב הפאנפיק)

יפה מאוד...יש לי שאלה · 05.01.2022 · פורסם על ידי :הדסה כהן
יפה מאוד...אפשר לקבל את זה בקובץ במקום באתר בבקשה?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007